Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun yrittää valmentajan roolissa kaikin tavoin auttaa junioriurheilijoita kehittymään ihmisinä ja urheilijoina ja opastaa niitä oikeaan harjoitteluun ja lajin salohin nin, arvatkaas...

Pelaajien vanhemmat joukkueenjohtaja etunenässä ovat kertomassa täydellisen tietämättömyyden antamalla täydellisellä varmuudella miten niitä junnuja pitäisi valmentaa.

PRKL!

Voe helevetti että #:ttaa saksalainen ämmä duunikaverina.
Oikea naispuolinen Ferdinand Schörner. Pkele että pitää käskyttää joka saatanan asia. Sanon sille kyllä huomenna että Bitte Perkele ScheissHaussen Saatana Irma Greese!
Tekisi mieli ottaa pari päivää lomaa ja ryypätä perkeleesti. :curs:

Kaveriporukka lähtee Karjala-turnaukseen vajaan parin viikon päästä ja mä en pääse mukaan. :wall: :wall: :wall: Mä niiiin viihtyisin noissa meiningeissä. :kippis1:
Jätkiähän nuo kaikki kaverit tietysti on, mutta kun harvoja naisia näyttää tuo lätkä kiinnostavan.. Siis miksi kaikki huippu hyvät jutut jää multa väliin? :itku:

Löre sanoi:
Sanon sille kyllä huomenna että Bitte Perkele ScheissHaussen Saatana Irma Greese!

Taitaa johtua väsymyksestä, mutta repesin tälle ihan perkeleesti. Unohdin jo miksi piti tulla tänne avautumaan...

Replay sanoi:
Vituttaa kun yrittää valmentajan roolissa kaikin tavoin auttaa junioriurheilijoita kehittymään ihmisinä ja urheilijoina ja opastaa niitä oikeaan harjoitteluun ja lajin salohin nin, arvatkaas...

Pelaajien vanhemmat joukkueenjohtaja etunenässä ovat kertomassa täydellisen tietämättömyyden antamalla täydellisellä varmuudella miten niitä junnuja pitäisi valmentaa.

PRKL!

Sama ongelma täällä. Mikään voi vituttaa enempää, kaikki energia menee ihan väärään osoitteeseen kun pitää vanhempien kanssa tapella jatkuvasti!
Tsemppiä vaan sulle..:kippis1:

Vitun ponnistuspäänsärky tms. ...hengittelen normaalisti niinkuin aina ennenkin, mutta äskenkään ei kestäny vetää yhtä sarjaa punnerruksia loppuun kun alkaa takaraivon oikealla sivustalla jomottamaan niin maan perkeleesti. Eikä kyseessä ollu siis raskas sarja, jonka myötä painetta ois pollassa sen verran, että vois alkaa jyskyttään...

Löre sanoi:
Voe helevetti että #:ttaa saksalainen ämmä duunikaverina.
Oikea naispuolinen Ferdinand Schörner. Pkele että pitää käskyttää joka saatanan asia. Sanon sille kyllä huomenna että Bitte Perkele ScheissHaussen Saatana Irma Greese!

Ihan niinkuin olisit saanut mun entisen pomon työkaveriksi, saksalainen biatch sekin :lol2:

Proffa sanoi:
Sama ongelma täällä. Mikään voi vituttaa enempää, kaikki energia menee ihan väärään osoitteeseen kun pitää vanhempien kanssa tapella jatkuvasti!
Tsemppiä vaan sulle..:kippis1:

Joo, täällä kans! Sorry :offtopic: mutta on se kumma, kun täytyy tulla esittämään omia ehdotuksiaan, vaikka ei lajista tiedä tuon taivaallista muuta kuin katsomon puolelta. AARGH!

Hatuttaa ja huolella viimeöiset maastavetotreenit nukkumisen sijasta. :jahas:
Äijjän hain kolmenjälkeen kaupungista ja se oli niin känässä että hyvä kun pystyssä pysy. :curs: Puoli neljän pintaan se konttas sängystä vessaan :urjo: . Se sammu mahalleen vessan kynnykselle. Valvoin ja kuuntelin että hengittää eikä tukehdu. Neljänaikoihin se rupes oksentamaan lattialla maaten. Kiskoin käytännössä taju kankaalla olleen >85 kilosen retkun puoliksi pöntönpäälle ja koitin saada pidettyä paikallaan. Sama toistu vähän ennen viittä ja kuuden jälkeen.
Mikä saatana saa aikuisen äijän räkimään lattialle ?! Ihan tahallaan ja ainut mitä selvää sain oli vinoilua 'elämä on' kun kirosin sitä.
Sinne se jäi vessanlattialle poikittain makaamaan kun lähdin yhdeksäksi töihin. Ainakin vähän selvempänä. Saakeli kun sille jäi korjaussarja jääkaappiin.
Pitäis varmaan käydä varmistamassa että kaikki ok, mutta toisaalta tällähetkellä on fiilis kyllä 'ei-vois-kiviäkään-vähempää-kiinnostaa'.

Saatanan perkele kun raivostuttaa tuo, :curs:. Rupeaa olemaan mitta täynnä tuota saatanan retkua. Kännykkäkameralla otin kuvia, toivottavasti itse tajuaa nyt vihdoinkin missä kunnossa ollu... Ja toivottavasti ees tajuaa arvostaa huolenpitoa ja nukkumatta jättämistä toisen kunnon varmistamista puoli neljästä eteenpäin vaikka mulla työpäivä. Vähänkö :zzzz:

:offtopic: Tikari, sääliksi käy sun poikaystävää vaikka onkin itse aiheuttanut ongelmansa. Ehkä sillä on kuitenkin itselläkin aika paska olo tuosta hyvästä, joten ei kai nyt sentään kannattais ihan älyttömästi "nalkuttaa" sille asiasta. Lähdet itse sitten viikonloppuna kavereidesi kanssa vähän :kippis1: ja pidät hauskaa. Mä ainakin olisin niiiiiin vittuunut jos mulle alettais vielä darrassa kitiseen mun kännikäyttäytymisestä. Mä korvaan yleensä "pahat" tekoni viemällä hanini ulos syömään ja suorittamalla muutamia katumusharjoituksia kuten siivous,tiskaus jne.

Aiheeseen palatakseni vituttaa kun mun voimat ei vaan kehity mihinkään eli penkki junnaa pahasti:curs:

Voi suuri sensei Ho Li Fuk! Nyt alkaa näyttää siltä, että duunia onkin tänään 20:00 asti... ja mulla ei ole riittävästi ruokaa sellaiseen oleiluun mukana. Sen lisäksi korpeaa aika pahasti kun piti kaveriakin nähdä ja nyt en sitte tiedä, että onnistuuko se lainkaan. Ja kyseistä henkilöä on helvetin vaikea saada kiinni.

Noh noh, pojat nyt on poikia. Ei tuo niin vakavaa ole. Eikä siitä pidä tehdä draamaa. Sekin on vaan elämää ja elämä joskus julmaa. Eriasia tietty jos kundis on oikeasti kaveri joka vaihtaa naisen pulloon...

Itseäni alkaa vituttaa tämä pitkään jatkunut yksinolo. Tai ei se vituta - siihen on jo tottunut, mutta välillä olis kivempi tehdä jotain muutakin, kuin omistaa elämänsä treeneille.

Sheikkeri räjähti pitkin keittiötä.

Tässäpä pieni kotiterroristin resepti: Laita sheikkeriin heraa ja kaseiinia, juo se pois mutta älä huuhdo. Pohjalle jää hieman prodea ja vettä johon lisää sitten lidlin vitamiini poretabletti ja vähän lisää vettä. Laita sheikkerin kansi/korkki kiinni ja juokse. Noin 10-20s niin jysähtää....

Eilen treenin jälkeen pukkarissa kaivoin palkkarin esiin treenikassista ja totesin että siellä on vaan desin verran tavaraa. Lähtiessä siellä oli kuitenkin puolilitraa, noh katoin sinne kassiin niin arvaa vaan lainehtiko ne siellä pohjalla farkkujen kanssa. Siinä sitten toinen lahje palkkarissa kotia kohti. perkele

tää ei varsinaisesti ole salikomediaa,mutta kuitenkin,johonkin tää pitää kertoa :D
mun edessä ajo tänään auto jonka takalasin tarrassa luki "Koe Proteiinin VOIMA",musta se oli aika hassu :D jouduin tarkastamaan monta kertaa että perkele lukeeko siinä oikeesti proteiinin,mutta kyllä siinä luki

jos kyseisen tarran omistaja lukee tän,haluasin vain sanoa että...sä ajat ihan päin persettä

tomorrow man sanoi:
Eilen treenin jälkeen pukkarissa kaivoin palkkarin esiin treenikassista ja totesin että siellä on vaan desin verran tavaraa. Lähtiessä siellä oli kuitenkin puolilitraa, noh katoin sinne kassiin niin arvaa vaan lainehtiko ne siellä pohjalla farkkujen kanssa. Siinä sitten toinen lahje palkkarissa kotia kohti. perkele

Ehkä kannattaa lisätä se vesi vasta siellä salilla :D

Ei se mittään. Itse olin vauvauinnissa pari viikkoa sitten. Oli Axen pesuaineet levinneet reppuun. Siellä sitä on vieläkin, en ole jaksanut pestä.

Back
Ylös Bottom