Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

HermitTheFrog sanoi:
Meikä treenailee aina paljain jaloin, mikä on varmasti myös jonkinsortin salikomediaa.

Se on kiva kun ne jalat on sitten penkeillä ja laitteiden tukijalustoissa mistä pitäisi ottaa kiinni tms. Näin siis joskus meidän salilla.

Kunnan saleilla tapaa parhaat tapaukset :) Kyseinen sali on suhteellisen pieni ja tiivistunnelmainen, vain noin kymmenkunta treenaria menee mukavasti kerrallaan. Noh tässä eräänä kertana olin ko. salilla punttia vääntämässä rauhallisessa tunnelmassa muutaman muun asiallisen treenarin kanssa. Radiokaan ei toimi, joten hiljaisuus ja kevyt punttien kolina vuorotteli aamupvässä.

Jopa puuduttava tunnelma loppui hetkessä kun jonkin sortin maastoasussa(saksan lippu hihassa) pelmahti salille n. 40v siilitukkainen mies. Välittömästi
ilman pienintäkään lämmittelyä alkoi raju säkin takominen. Lyönnit olivat kovimpia, mitä olen livenä nähnyt. Siis luokkaa, tältä äijältä ihan lähtee ne lyönnit. Muutaman piiskansivalluksen jälkeen kuului aina kommenttia: vittu vanha romu, ei lähde! Pari lyöntiä ja taas: suorat lähtee, mutta koukut ei saatana! Kukaan ei näihin "jutusteluihin" vastannut. Vaikea selittää, mutta jokainen paikalla ollut koki tilanteen varsin uhkaavaksi pienessä tilassa. Mies jutusteli siinä itsekseen vielä olleensa SM-mitalisti nuorempana ja tiputtaneensa jonkun varmaan suht kovan nimen matseissaan, nimeä en kyllä enää muista. Hauskaa tässä oli se, että missään vaiheessa tätä visiittiä kukaan ei vastannut mihinkään "avaukseen" mitä vanha nyrkkikonkari heitti. Noin 15 minuutin ajan säkki sai kyytiä ja sitten yhtä nopeasti kuin oli saapunutkin vanha nyrkkisankari oli poissa. Heitti vain ovelta: treenatkaa te pojat vanhan veri vaan vetää salille! Kaikenlaista sitä näkee :D

Andy sanoi:
Miksi treenaat paljain jaloin?

Hmm, en ole kiinnittänyt itse asiaan sen ihmeemmin huomioita/huomannut mitään tarvetta kengille. Ehkä se on jäänyt ip-lajeista päälle, niissä kun aina ollaan oltu paljain jaloin. Olen myös maalta kotoisin, jos sillä nyt on jotain merkitystä.

Tämä onkin mielenkiintoista, kun tarkemmin ajattelee. Olen harrastanut sisäliikuntaa about aina paljain jaloin, enkä nähnyt siinä mitään ihmeellistä. Jollain ala-asteella ei kyllä tainnut kellään muullakaan meilläpäin olla mitään ihmeempiä sisätossuja. Taisin hommata ekat sisäliikuntakenkäni joskus yläasteella, lähinnä sen takia, ettei varpaat menisi sohjoksi sählyssä sun muussa. Eihän niitä popoja nyt muuhun niin tarvitse, paljain jaloin on ihan tarpeeksi hyvä liikkua, ainakin omasta mielestäni. Koskaan ei ole myöskään mitään pöpöä tarttunut jalkoihin, joten en ole noita kenkiä osannut hygieniankaan takia niin ajatella. Hmm, kai sitä aika luonnonlapsi sitten ollaan, kuten joku tuossa jo aikaisemmin arvelikin.

Ulkone kovalevy tippui lattialle ja meni paskaks, arvo 170€ ja seillä oli pari koulu ainetta, 8500biisi ja kaikki varmuuskopiot.:wall: :wall: :curs:

Flunssaa pukkaa päälle...ja väsyttää ihan sairaasti parin huonosti nukutun yön takia..:(

Noista paljaista jaloista tuli mieleen, kun kerran koulussa pelattiin sählyä liikuntatunnilla ja olin unohtanut sisäpeli kengät kotiin. Eikö siellä tietysti ollut joku talonmies vaihtamassa loisteputkia katossa, ja eiköhän se tiputtanut yhden niistä lattialle ja se meni aivan pashaksi ja niitä sirpaleita oli ympäri salia. Talonmies harjasi isoimmat sirpaleet pois, jonka jälkeen opettaja käski jatkamaan peliä. Oli paripäivää jalkapohjat pahuksen kipeät.

Nykyinen työ, nykyinen kämppä, paikkakunta jossa asun....Ja se etten mistään lödä uutta työtä, Nykyinen kun ei ole terveyden kannalta kovin hyvä ja vieläpä aika pirun rankkaa työtä. Olis kiva jaksaa treenata ja tehdä muutakin kuin töitä, mutta itse oman paskani väännän....

Nyt vituttaa. Kännykkä joutui pesukoneeseen epähuomiossa farkkujen taskussa ja nyt se on sitten paskana ei auttanu kuivauskaan. Ei sitä varmaankaan enään korjattua saa, mutta vien sen kumminkin korjaukseen. Tais tulla uuden osto. :wall:

JSL_84 sanoi:
Nykyinen työ, nykyinen kämppä, paikkakunta jossa asun....Ja se etten mistään lödä uutta työtä, Nykyinen kun ei ole terveyden kannalta kovin hyvä ja vieläpä aika pirun rankkaa työtä. Olis kiva jaksaa treenata ja tehdä muutakin kuin töitä, mutta itse oman paskani väännän....

Ei muuta ku bussin rattia vääntämään tänne pääkaupunkiseudulle,en tiedä missä päin asut mutta jos et oo korkeasti koulutettu niin ansiot on iha hyvät,päivät on pitkiä mutta työ ei ole FYYSISESTI raskasta,tauoilla pääsee puntille ja siitäki osasta maksetaan..Puolenvuoden kurssi ja työpaikka on taattu,tarviit vaan B-kortin.Mutta on toi kyllä välillä tosi puuduttavaa hommaa..Mutta kyllä se menee.Työtehoseuran akk etsii jatkuvasti kuskeja..Piti ny yrittää jonku päivää piristää ku ite on iha paskana,toivottavasti alkais nää masennuslääkkeet kohta jeesaa,eilen illalla oli jo pitkästä aikaa hetken positiivinen fiilis,ja nyt tietty ku on toi kuorma-autolastillinen unilääkettä pistetty nassuun niin taas hetken elämä hymyilee..Mua kyllä vituttaa,oon aivan pihalla,efuja menny täs ny kuukaus muka treenibuusterina,jäin subukoukkuun mutta tajusin että perhe tässä menee ja olin jo hakemassa korvaushoitoon,se homma saa jäädä,en halua olla vitun nappisilmä loppuikääni örisemässä/tärisemässä vetojen perässä..Nyt ekaa päivää ilman noita efuja ja oon iha kuollut,iha sika kiireinen päivä vielä..no tulipa avauduttua,saan varmaan vielä potkut,maanantaina oli seula ja vielä ei oo yhteyttä otettu mutta kaikki muut on positiivista paitsi kannabis..yritä ny siinä selittää..Efet ..sir efedrin yskänlääkkeestä,etyylimorfiinit cocillana yskänälääkkeestä,bentsot"halcioneista" ku en sille urpolle työterveyslääkärille uskalla kertoa että mulle on määrätty dormicumeja sekä alprox 1mgx3sti päivässä,en oo kyllä viikkoon niitä syöny ku meinasin kai tossa viimeviikonloppuna vahingossa tappaa itteni,olin hyvissä subuissa/dormareissa menny nukkuu ja OIKEASTI unissaan olin käyny popsiin sen alprox purkin tyhjäks,vittu mä sössötin 3 päivää enkä itekkää tienny mitä vittua on tapahtunut..nyt pikkuhiljaa skarppaan..oon ottanut jo a-klinikkaan yhteyttä ja kyllä olen myös treenannut efu päissään ihan innokkaasti,vaikka mua on kyllä monesti sen jälkeen vituttanu ku mulla tuntuu vetävän hermot niin tiukalle ton kanssa,eikä taida efut/cipramill olla terve yhdistelmä,siksipä efut jäi kaappiin myöhempää varten...joo,on sekavaa,meen nukkuu ja kaikille yrittäkää pärjätä,Stuttgart kutsuu meikäläistä..moooooi!:hyper:

Jep, oli kyllä tänään ihan helvetin hyvä päivä. Aamu alkoi siis kovalla vatsakivulla, joka oli lähinnä oikealla alavatsassa.
Klo 13.00 YTHS:lle lääkärille, joka lähetti suoraan keskussairaalaan päivystyspolille. Päivystyksessä kun kysäisin, että kauankos menee, niin sanottiin että onhan täällä jonoa aika paljon että pari tuntia ehkä menee ennen kuin saadaan verikokeet tehtyä. Noh, neljän maissa tuli täti ottamaan veriarvot. Siinä sitten kului tuntia ja toinenkin, lääkärille pääsin klo 20.10. Lopputulos: pääsin kotiin, koska tulehdusarvot oli 0 ja kipu oli hellittänyt tosi paljon eli se ei ainakaan umpilisäke ollut.
Sinänsä hyvä, ettei ollut mitään vakavaa mutta silti vitutti istua koko päivä odotussalissa syömättä ja juomatta yhtään mitään.

jänkäkoira sanoi:
Vittu kun vituttaa yks muija, josta ei ota selvää että haluaako se olla kaveri vai jotain muuta...sitten kun menee salille purkaamaan vitutusta, niin reistaileva olkapää pilaa treenit täysin, tuloksena kaksinkertainen vitutus verrattuna ennen treeniä.
Noniin, quottaan tässä nyt muodikkaasti itseäni. Vituiksihan se meni siis. Ja kyllä, tyttö oli kuin olikin kiinnostunut, mutta mun kohdalla tilaisuus tuli ja tilaisuus meni. VITTU!!!:itku: Oli muuten sellanen pakkaus, että samanlaista ei välttämättä enää tulekaan, eli ns. once in a lifetime -tilaisuus. Tommosia tyttöjä on äärettömän vähän vapaalla jalalla, ja vielä vähemmän sellaisia jotka olisi musta kiinnostuneita. Vituttaa kun tyttö oli vastikään eronnut ja en uskaltanu lähestyä vaan halusin antaa vähän tilaa, liikaa kuitenkin näköjään, kun sen työkaveri hoiti potin kotiin. Hyvä minä. Tiedossa siis helvetin pitkä ja varsinkin yksinäinen talvi. Viime talvi meni ihan ok:sti, kun pari hyvää kaveriakin oli sinkkuja, mutta nyt kun ne viettää koti-iltoja ympäri vuoden niin alkaa hymy hyytyä. Sinkkukavereiden määrä senkuin vähenee. Vituttaa niin, että tuntuu selkärangassa ja välilihassa asti. No, tuleepahan lisäbuustia jumppaan. Tanan tanan tana...Saako huutaa, jos tekee mieli?

mxm sanoi:
Jep, oli kyllä tänään ihan helvetin hyvä päivä. Aamu alkoi siis kovalla vatsakivulla, joka oli lähinnä oikealla alavatsassa.
Klo 13.00 YTHS:lle lääkärille, joka lähetti suoraan keskussairaalaan päivystyspolille. Päivystyksessä kun kysäisin, että kauankos menee, niin sanottiin että onhan täällä jonoa aika paljon että pari tuntia ehkä menee ennen kuin saadaan verikokeet tehtyä. Noh, neljän maissa tuli täti ottamaan veriarvot. Siinä sitten kului tuntia ja toinenkin, lääkärille pääsin klo 20.10. Lopputulos: pääsin kotiin, koska tulehdusarvot oli 0 ja kipu oli hellittänyt tosi paljon eli se ei ainakaan umpilisäke ollut.
Sinänsä hyvä, ettei ollut mitään vakavaa mutta silti vitutti istua koko päivä odotussalissa syömättä ja juomatta yhtään mitään.
Ite kävin suunnilleen saman läpi viime syksynä, sillä erotuksella, että illan päätteeks sain puukkoa umpisuoleen. Oo onnellinen, että pääsit kotiin ilman puukon viiltoa:thumbs:

En nyt ole ihan varma, että vituttaako, ärsyttääkö, itkettää vai mitä, mutta avaudunpa nyt sit kuitenkin tänne.
Mulla on oikeasti maailman paskin pomo! Ei se mtn, jos työpaikalla on joku tyyppi, josta ei tykkää, mut sit, jos se on pomo, niin vähän huonompi juttu. Käytiin tänään aikamoiset keskustelut (lue: armotonta riitelyä ja äänen korottamista) ja vituiksihan se meni. Mä en vaan millään voi ymmärtää, että kuinka tuollainen paska voi olla noinkin "tärkeässä" asemassa. :eek: :wall:
Tarpeeksi pitkään kun jatkan, niin saan varmaan potkut. :jahas: Ei tosin hirveästi edes haittaisi. Pitäis sit vaan etsiä vähäx aikaa uus duuni. Ja on tehnyt mieli muutenkin ottaa lopputili..
Ja sitten mä ihmettelen, että miksi mun kropasta on tullut joillekin työkavereille joku vitun ihailun kohde. :curs: Kävin tuossa äsken salilla ja jotain työkavereita oli ollu jumpassa ja sattuivat sit samaa aikaa pukuhuoneeseen. "Siis mä en voi käsittää, miten nainen voi olla noin hyvässä kunnossa. Kyllä susta näkee, että olet koko ikäsi liikkunut. Voi että kun meillä vaan on tätä läskiä, mikä ei millään lähde pois." Siis voi :curs:
Pitäis kai olla hyvillään tai jotain, mutta lähinnä vaan vituttaa. Jättäisivät mun kropan rauhaan (vituttaa se jatkuva tuijottelu ja vilkuilu) ja jättäisivät kaikki pullamössöt pois, mitä vetävät aivan helvetisti töissäkin. :urjo:
Huh, nyt helpotti. :D

Juupeli82 sanoi:
Ite kävin suunnilleen saman läpi viime syksynä, sillä erotuksella, että illan päätteeks sain puukkoa umpisuoleen. Oo onnellinen, että pääsit kotiin ilman puukon viiltoa:thumbs:

Totta puhut!
Miten kova se kipu sulla oli, lievenikö missään vaiheessa?
Nyt on kyl ihan ok olo mut silti jotenkin jomottaa vatsassa, tiedä sitten onko revähtänyt joku paikka kun tuli muuttohommia tehtyä viikonloppuna.

jänkäkoira sanoi:
VITTU!!!:itku: Oli muuten sellanen pakkaus, että samanlaista ei välttämättä enää tulekaan, eli ns. once in a lifetime -tilaisuus. Tommosia tyttöjä on äärettömän vähän vapaalla jalalla, ja vielä vähemmän sellaisia jotka olisi musta kiinnostuneita. Vituttaa kun tyttö oli vastikään eronnut ja en uskaltanu lähestyä vaan halusin antaa vähän tilaa, liikaa kuitenkin näköjään, kun sen työkaveri hoiti potin kotiin. Hyvä minä. Tiedossa siis helvetin pitkä ja varsinkin yksinäinen talvi. Viime talvi meni ihan ok:sti, kun pari hyvää kaveriakin oli sinkkuja, mutta nyt kun ne viettää koti-iltoja ympäri vuoden niin alkaa hymy hyytyä. Sinkkukavereiden määrä senkuin vähenee. Vituttaa niin, että tuntuu selkärangassa ja välilihassa asti. No, tuleepahan lisäbuustia jumppaan. Tanan tanan tana...Saako huutaa, jos tekee mieli?
Sehän on aina se isoin kala, joka pääsi karkuun.

Ole huoleti, kyllä niitä vielä tulee. Parempiakin. Eikä se kovin todellisesti tunnu olleen susta kiinnostunut, jos työkaveri pääsi hetimiten eron jälkeen pukille. Turha tommosia on murehtia. Leuka pystyyn vaan!

Huuda vaan, jos mielesi tekee. H-alkuiset sanat on hyviä. Ja sitten oikein pärrryytät sitä ärrrää. :D

Ma valitan nyt. Ma vihaan SASia. oon silla paskayhtiolla lentamista valtellyt viimeiseen asti. Joskus on vaan pakko ottaa sen minka saa kun pisteilla lentaa... siispa SAS oli tanaan edessa. Paskinta koko paskafirmassa on se ettei saa suoria lentoja Heathrowlta Helsinkiin vaan pitaa laskeutua valissa johonkin saatanan Arlandaan. oon tottunut lahtemaan Lontoon paasta vahintaan 30 min myohassa. Tanaan lahdin Helsingista... 10 minuuttia liian aikasin!! JUMALAUTA. Muille se on mahtava asia etta ollaan etuajassa, ehtii siihen jatkolentoon... ei mulle. vihaan lentamista. ei silla valia kun ollaan siella ylhaalla, mutta se nousu. Ma en kesta sita, tama typera ruho ei vaan kesta sita. Yleensa nousen koneeseen, istun paikalleni, rauhassa nielaisen rauhoittavat nousua varten... nojoo vittu ei sitten tanaan, hyva kun kerkesi perseen parkata penkille niin kone oli jo lahtemassa. voi jumalauta. Teki mieli juosta sinne kokpittiin ja raivota etta ette vittu lahde nyt ajoissa kun aina muulloin ootte myohassa. kadet vittuun siita ohjaimista ja napeilta kunnes mun rauhoittavat on ihan rauhassa iskenyt... ei niin ei. Voiii perkele. Valilasku Arlandaan, rauhoittavat ehti iskea kun laskeuduttiin. Tekis vielakin mieli itkea, karseata paskaa oli se koko lento. Ei tota pumppu enaa kesta. No seuraava lento heti peraan. Kelasin ettei tule mitaan ellei nyt kunnolla vedeta keskushermostot solmuun... toka lento meni ihan rauhallisesti, mutta tuo ylimaarainen pilsu sai aikaan sen etta olisi pakko ollut nukahtaa. No EI voi, kun pitaa olla hereilla tai kone tippuu. Minun tahdonvoimallanihan se koko peltipaska siella ilmassa pysyy. Se on karseata yrittaa pysya hereilla kun silmat menee vakisin kiinni. Noo, eikun tilaamaan kofeiinia. Tosi vitun hyvan tuntusta vetaa kofeiinia siihen paalle viela. Pelkasin etta ne ehtivat vieda koko rauhoittavien vaikutuksen ennen kuin kone laskeutuu. Onneksi ei sentaan, pystyin kellottamaan jopa ulos ikkunasta kun kaarreltiin, oli niin tiltissa paakoppa.
Jotenkin alyttoman raskasta tuo panikointi koneessa. Ihan kun joku olisi ajanut jollain faking autolla rintakehan yli. Vitun SAS. Nyt oli oikeasti vika kerta kun silla lennan. jos ei tule finskin suoraa lentoa niin en vaan lenna, piste. Saatanan SAS.
Sitten viela junamatka kotiin. Enko ma vittu voisi koskaan saada istua rauhassa junassa. Joku saatanan ahlami hairikko taas. Ei se kauhea ollut, siina vaan turisi, rauhottavat verissa viela en jaksanut mitenkaan reagoida. Mika on paska juttu. Tama nyt ei liity paivaan mitenkaan eika edes vituta, senkun naurattaisi jos jaksaisin nauraa, mutta puolisen vuotta sitten olin just laskeutunut pariisiin transatlantic-lennolta, vasynyt paska olin. Sillon oli paikat merkitty, mihin kuului istua junassa. Vastapaatani istahti Marokkolainen aija. Se turisi ranskaksi jotain etta on parturi. Ma olin aivan seis, halusin vaan nukkua ihan mita tahansa se vittu horisee ei kiinosta ma nukun nyt. Ja niin nukuinkin. Herasin sitten jossain vaiheessa kun taman aijan partaveitsi heiluu silmieni edessa! Mita helvettia, meinasi kuset tulla housuun... Se oli paattanyt tehda "palveluksen" ja oli siina kaikessa rauhassa leikannut mun tukan!!!!!!! Seuraavaksi se oli aikonut ajaa partahoylalla mun kulmakarvat... mulla on aika vaalea ja ohut karva eika todellakaan sellaiset kulmat jotka muutenkaan kaipaavat muotoilua. Jos sen haluan tehda, se tapahtuu kosmetologilla ja nyppien varjayksen jalkeen. Ei millaan saatanan partahoylalla. Se kampaus oli kylla kiva, ei siina mitaan. lol. Onneksi herasin ennenkun kulmat meni.
No siita oppineena junassa en nukkunut vaan pakotin itseni pysymaan hereilla mika on todella vittumaista.
No paasinpas perille. Huhhuh. taksi siita ja kotiin. Jossa odottikin yllari, avain ei sopinut oveen. Voi vittujen kevat. Lukko oli mennyt paskaksi, onneksi kamppikset tulivat lopulta avaamaan oven. eivat aiemmin avanneet silla tanaan on Halloween eika niilla ole antaa karkkia trick or treatereille. Joo, vuokranantaja oli saanut jonkun kohtauksen ja on leikkauksessa eika kukaan siis voi korjata lukkoa. vankaa. Sen lisaksi naapuruston lapsivandaalit oli heittanyt pihallemme lasinsiruja ja potkineet tumble dryerista menevan seina-aukon umpeen.
Mitahan viela voi tanaan menna pieleen. Vasyttaa todella paljon mutta pistaa vihaksi niin paljon ettei uni tulisi.
Toivottavasti tama lassytys edes helpottaa. Painetaan sendia ja katotaan.

Back
Ylös Bottom