Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

roni3 sanoi:
Tää menee vähän off topicin, mutta salihauskaa, kun tulin reteenä työpaikan salilta takas toimistoon... Hölskyttelin siinä shakeria ja ***tu se purskahti pitkin ja poikin ja samalla sotkien koko paikan. Oli ***tana jääny raolleen shakeri ja tietokoneet, pöydät, lattiat, tuolit ja omat vaatteet ... hiuksetkin oli proteiineissä ja hiilareissa. Tulihan palauduttua... maan pinnalle!
Ikinä ei ole räjähtäny tolleen ja ikinä ei enään räjähdä!!
Onneksi ei ole ihmisten ilmoilla noin käynyt, kotona useasti...vitun purnukat kun eivät itsestään sulkeudu...

Mconen sanoi:
Muutekin tässä threadisa lähes kaikki arvostelee vähänkin omasta treenityylistä eroavia. on olemassa erilaisia tyylejä treenata kuin millä itse treenaatte. Tämä threadi on harhautut kaus alkuperäisestä tarkoituksestaan. Täällä lähinnä jengi arvostelee toisia kun nämä ei tee hauis kääntöä oikein heidän mielestään.

Hyvin sanottu. Ärsyttävää kyttäystä.

Prkl,perjantaina kaaduin kotona kännipäissäni,hammas alahuulesta läpi ja ventti naamassa.Tyttöystävä uhkasi ruveta kutsumaan mua arpinaamaksi. :nolo:

Keith sanoi:

"Sali komediaa?" thredin mini on eli kyllä IMO tänne saa laitta kommentit just niistä asioista, jotka itsestä tuntuu koomiselta. Kukaanhan ei tietenkään saa naureskella toisen treenityylille, vaatetukselle tai millekään muullekaan, saatikka vielä julkisesti, jonkin nimimerkin takana... ;)

Salilla tässä lähiaikoin näitä nuoria (kuustoistavee) treenaajia joilla liian isot painot ja huonot tekniikat. No siinä sitten jalkaprässikonetta ihan vaan eikä sitä jalkaprässikelkkaa pusasivat. No tiukka vääntö ja ukko punasena teki sen yhden siinä. Sitten jalat lukkosuoraksi ja nopea yhtäkkinen lasku alas ja vielä niin että painopakka palaa alkuasentoon eli jalat lepäävät tässäkin välissä. Sitten taas pusausta ja jokunen 8 kertaa hän teki. Sitten kaverille tokaisi että onpas kevyttä pistäs vähän lisää painoa että tuntuu.

Penkissä sama homma tuolla meillä päin. Iso poikaporukka tulee tekemään maksimeita. Eka sälli ottaa 80 kiloa rautaa ylös ja tiputtaa alas. Sitten venkuloi siinä ja paino heiluu ku mikäkin. Hitaasti riuhtoen ylöspäin ja kaverit jelppivät lopussa että se edes nousee kannakkeille. Sitten ukko jelleenä kavereille kehuu että kevyttä kevyttä, koittakaas pojat samaa.

Joku hörhö oli viimeyönä realisoinut moottoripyöräni äänenvaimentimen.. Vittu. Ainut asian hyvä puoli on se, että ei ole ajokausi (ainakaan mulla) päällä.

Keith sanoi:

Oon kanssa koittanut tuoda tätä esille pari kertaa. Sitten ihmetellään kun toisaalla sakki valittelee ettei uskalla tulla salille kun kaikki katsoo ja nauraa kun ei ehkä teekään oikein :david:

roni3 sanoi:
Tää menee vähän off topicin, mutta salihauskaa, kun tulin reteenä työpaikan salilta takas toimistoon... Hölskyttelin siinä shakeria ja ***tu se purskahti pitkin ja poikin ja samalla sotkien koko paikan. Oli ***tana jääny raolleen shakeri ja tietokoneet, pöydät, lattiat, tuolit ja omat vaatteet ... hiuksetkin oli proteiineissä ja hiilareissa. Tulihan palauduttua... maan pinnalle!
Ikinä ei ole räjähtäny tolleen ja ikinä ei enään räjähdä!!

Tuon takia kannattaa hommata tollanen kierrekorkillinen sheikkeri. Vaikka se läppä ponnahtaiskin auki, niin ei tuu kuin minimaalista tuhoa verrattuna siihen ku koko kansi lentää huit titityyhyn... Jep. Been there, done that. :D

Uncle Sam sanoi:
Tuon takia kannattaa hommata tollanen kierrekorkillinen sheikkeri.

Vaikka asia ei mitenkään minulle kuulu, niin itse inhoan kyseistä kapistusta. Paljon nopeampi tavallinen ja toistaiseksi vuotaneet vähemmän. (pari kertaa olen vääntänyt kannen epähuomiossa väärille kierteille ja kansi on vuotanut)

VITUTTAA!!!!! Naisiin liittyen tietenkin mutta nyt saan kattoa peiliin. Vittu piti sitten ryssiä koko homma. Vittu kun pitää olla niin saatanan :david: ..
Se oli siinä.

V-I-T-U-T-T-A-A !

Mä olen nyt syyllinen, kun ei olla pitkään aikaan nähty ja kyrvähdin naiselle. Siis, jos pitkän tauon jälkeen kohdellaan kun mua ei olisi. Ja kun kysyn asiasta sitten monen tunnin jälkeen, niin vastus on tyyliin, kun on niin vitun kuumaki. Pistin vaatteet päälle ja lähdin kotiin kolmen jälkeen yöllä. Ei siis edes halausta. Vittu mitä tunteen paloa.

Itse blondius iskee tuon kierrekorkillisen kanssa kun ei mee kohdalleen...Menee herne sen kans...
Mutta se salikomedia. Itkettää kun muisteleekin. Elikkäs tässä yksi kaunis kerta otin lukua tehdessäni maastavetoa, tangossa ei tainnut olla kuin 65 kg, mutta nostovaiheessa maailma pimeni. Tajusin vain kun viereinen ukko säntäsi paikalle ja seuraava muistikuva kun makaan selälläni jalat kohti taivasta sellanen isohko äijä jalkojani pidellen ja hekotellen. Kyllä hävetti :nolo:

Kun joskus asustelin väliaikaisesti eräällä pikku paikkakunnalla, kävin siellä paloaseman alakerrassa olevassa salissa treenaamassa, siellä kävi ihan sekalaista sakkia.
parhaiten jäi mieleen yks ukko, joka kävi aina tekemässä pelkkää rinnalle vetoa, kun tuli BAARISTA! Kertoi, että pikku hönössä lähtee paremmin ja on jotenkin rennompi...
Salin nurkassa oli kossupullo...

Kun tossa tunti sitten heräsin, niin oli pirunmoinen vatsakipu oikeella puolella, eikä se siitä oo paljoo hellittänyt. Yhdeltä lekurille katsomaan, onko umpisuoli tulehtunut vai ei:wall:

HermitTheFrog sanoi:
Meikä treenailee aina paljain jaloin, mikä on varmasti myös jonkinsortin salikomediaa.

Siitä on mun mielestä komedia kaukana, oikeesti vituttaa kun porukka ei käytä kenkiä salilla. Ei niitä jalkasienejä tarvi joka paikkaan kylvää:jahas:

mxm sanoi:
Siitä on mun mielestä komedia kaukana, oikeesti vituttaa kun porukka ei käytä kenkiä salilla. Ei niitä jalkasienejä tarvi joka paikkaan kylvää:jahas:

Ikinä ei ole mitään sieniä ollu. Ammoisina aikoina koulussakin olin sisäliikkatunneilla aina paljain jaloin. Sattui kyllä vähän, jos oli sählyä...

hömppä sanoi:
Elikkäs tässä yksi kaunis kerta otin lukua tehdessäni maastavetoa...

Asennetta :rock:

Mutta hyvä ettei kyykyssä tapahtunu. Olis voinu käydä huonosti

HermitTheFrog sanoi:
Meikä treenailee aina paljain jaloin, mikä on varmasti myös jonkinsortin salikomediaa.

Miksi treenaat paljain jaloin?

Andy sanoi:
Miksi treenaat paljain jaloin?

Se on varmaan joku hippi tai joq luonnonlapsi.

Mun mielestä paljain jaloin reenaaminen on suhteellisen spedeä toimintaa, vähän sama ku reenais ilman paitaa tai housuja. Ihan siite vaikka vaan yleisen viihtyvyyden vuoksi kengät jalkaan.

Back
Ylös Bottom