Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ZweCCo sanoi:
Juohan ne jotku hirvenmetästäjätkin sitä lämmintä hirven verta kun ampuuvat hirven. Ei siis välttämättä mahottomuus että joku treenais veren maku suussa (kirjaimellisesti). Ois kyllä cuuli tuommonen veripullo ja sitten kun vielä jotain sakeeta mehua siihen laittais että tumma sisältö olis. :D

Jep. Isäukolla oli näin aina tapana tehdä, kun olin poikasena hirvimetällä mukana. Minä sain aina sekoitella sitä verisankkoa, ettei mene kokkareiseksi. Joskus oli nuorempana teurastanut naapurin lehmän (tai sonnin, mikä lie) ja tehnyt saman tempun, oli katsomassa ollut nainen lähtenyt aika hätäisesti :urjo: :D

Tähän viitaten en kyllä kehottaisi ketään kantamaan veripulloa salilla jos tarkoitus on tehdä positiivista vaikutusta kauniimpaan sukupuoleen.. :rolleyes:

Vittu noita teinejä !

Eilen illalla puolen yön aikoihin lampsin paikallisesta kohti kotia (selvinpäin toim.huom.) huomasin kaksi n.15 vuotiasta tyttöä istumassa bussipysäkillä ja toinen piti aika pahaa mekkalaa kun oli vetänyt lipat ja polvi oli solmussa. Kun kävelin ohi niin kysyin siitä polvesta että missä asennossa kipu tuntuu jne. normi kysymykset yleensä kun loukkaantunutta alat ihmettelemään. Tää tytsy sitten veti lahkeen ylös ja näytti sitä polveensa joka oli aika huonossa hapessa ja just kerkesin sanoo että nyt sit aika vauhdilla hoida ittes tonne päivystykseen ja olin alkamassa kyselemään että saako se jonkun kyydin sinne vai yritänkö sellaisen järjestää niin joku miniteini löi takaraivoon takaapäin.

Jostain kaivosta oli ilmestyny 3 kpl. näiden kavereita ja alko hyvä show "Vittu äijä yritätsä vittu pokaa vittu noita vittu muijia vittu ootsä vittu pervo vittu" ja tää sama heppu yritti loikkia silmille koko ajan.

Tää ittensä telonu yritti kyllä tilannetta rauhottaa mutta teinipojilla oli indiana jones hormonitaso vähän liian korkeella. Jotenkin noloa sitten riepotella itseään n.40 kiloa kevyempää ja yrittää samalla selvitellä että miten se itsensä telonut pääsis sinne päivystykseen.

Onneksi paikalle saapui poliisit ja sai sitten asiat kuntoon, itsellä ei ois paljon mahiksia ollu kun lähtee vaan menee ja toivoo että tyttö ois sit jotenkin sinne lekuriin päässyt.

Nyt aiheutin kyllä itselleni komediaa salikäynnillä. Tai sen jälkeen. Hyvä jalkatreeni (tyyliin, kytkintä en pidä tänään pohjassa liikennevaloissa) ja kotiin. Kunnes kotona huomaan, että jalassa on edelleen treenisandaalit, kengät jäi salille.. Pitää vissiin lähteä hakemaan ne.. :david:

TJJ sanoi:
NKunnes kotona huomaan, että jalassa on edelleen treenisandaalit, kengät jäi salille.. Pitää vissiin lähteä hakemaan ne.. :david:

Miksi treenaat sandaalit jalassa? Eikös tuo ole kaikkien neuvojen vastaista?

-Marchi- sanoi:

Pah, itsekin treenaan sandaalit jalassa. Ei kestä järki sitä hikoilun määrää mitä jotkut umpinaiset kengät sisätiloissa aiheuttaa.

TJJ sanoi:
Kunnes kotona huomaan, että jalassa on edelleen treenisandaalit, kengät jäi salille.. Pitää vissiin lähteä hakemaan ne.. :david:

Samat tein itellenikin. Koriskengillä rallattelin keskustassa kotiin, kunnes kotona nauhoja avattaessa tajusin virheeni.

-Marchi- sanoi:

Oon niin kova jätkä. :D

En ole vielä yhtään syytä löytänyt käyttää mitään muita kenkiä. Käytin joskus muinoin lenkkareita, mutta sandaalit on paremmat (ei varpaat litise treenin jälkeen ihan niin pahasti, ei hirveitä pehmusteita pohjassa jne).

Sacramento sanoi:
:offtopic: Miten se selvis sieltä alta pois? Vai oliko painot niin kevyet että tangon pysty rullaileen munaskuille? :)

Aluks se yritti vierittää sitä tankoo, mut oli siinä sen verran rautaa et tais tehä tuskaa. Sit se kuitenkii älys laittaa ne varmistusraudat :arvi:

Timba79 sanoi:
Pah, itsekin treenaan sandaalit jalassa. Ei kestä järki sitä hikoilun määrää mitä jotkut umpinaiset kengät sisätiloissa aiheuttaa.
Nykyään myydään aika päteviä ns. ilmastoituja lenkkareita ja sisäpelitossuja, joissa jalka hengittää aika hyvin. Adidaksen Climacool II -lenkkarit on ainakin loistavat. Ostan toiset varmasti tilalle kun näistä aika joskus jättää.

Sepi80 sanoi:
Jep. Isäukolla oli näin aina tapana tehdä, kun olin poikasena hirvimetällä mukana. Minä sain aina sekoitella sitä verisankkoa, ettei mene kokkareiseksi. Joskus oli nuorempana teurastanut naapurin lehmän (tai sonnin, mikä lie) ja tehnyt saman tempun, oli katsomassa ollut nainen lähtenyt aika hätäisesti :urjo: :D

Tähän viitaten en kyllä kehottaisi ketään kantamaan veripulloa salilla jos tarkoitus on tehdä positiivista vaikutusta kauniimpaan sukupuoleen.. :rolleyes:

Eipä sitä edes kovaa treenatessa tee vaikutusta toiseen osapuoleen. Hikinen, punanen, puhkuva, irivistelevä mies vanhoissa reenivaatteissa (pestyinä toki) ei välttämättä ole se kaikkein esteettisin näky. :D

Itse aiheutin komediaa ainakin itselleni, en tiedä huomasiko muut. Aloittelin mave sarjaa. Hain asentoa ja lähdin vetämään. Kuului RÄKS ja tajusin housujen revenneen, mutta ajattelin että veto sarja alkaa nyt enkä rupea tutkimaan vahinkoa. Tein sarjan ja tarkastin tilanteen. Munien kohdalta oli sauma ratkennut. Onneksi oli verkkareiden kanssa samanväriset alushousut jalassa, mutta hyvin visusti pidin jalkoja yhdessä lopun treenin :D

Treenaan voimanostoa westside barbell metodilla ja pääsääntöisesti HC-voimailusalilla. Toisinaan käyn ottamassa nopeustreeniä kotikunnan salilla ja voi sitä ihmettelevien katseiden määrää kun alan viritellä minikumeja lisävastukseksi... Jotkin uskaliaimmat kyselevät, että mitä oikein teet ja sitten koitan selostaa asiaa. Suurin osa porukkaa vaan katselee ja ihmettelee. Monesti olen huomannut hymyilyä, varsinkin noin 16 v jätkien taholta jotka tietää KAIKEN treenaamisesta.

Varmasti minusta on revitty paljon salikomediaa...

Vittu mä en tajua kun jossakin lööpissä oli Hannela Lauri itkemässä 50.000 euron mätkyjään. Eikö aikuiset ihmiset jumalauta osaa yhtään huolehtia siitä, että maksavat niitä veroja pitkin vuotta tai sitten varaavat ne rahat jälkiveroja varten jos haluavat ottaa lainaa valtiolta. Mikä tossa voi olla niin vitun vaikeeta?

Tomi sanoi:
Nykyään myydään aika päteviä ns. ilmastoituja lenkkareita ja sisäpelitossuja, joissa jalka hengittää aika hyvin. Adidaksen Climacool II -lenkkarit on ainakin loistavat. Ostan toiset varmasti tilalle kun näistä aika joskus jättää.

Täytyy pitää tämä mielessä jos/kun siirrän nuo nykyiset Merrelit duunikäyttöön. Enpä tosin ole huomannut noista mitään haittaa treenaillessa, jos joku oikeasti kyykkää isoilla romuilla, niin sitten tollakin varmaan merkitystä on. Tukevat nuo ainakin jalkaan on.

Ainut minkä itse myönnän aiheuttaneeni tapahtui viime kesänä... no olin vetänyt hauistreenin viimeisen sarjan ja rupesin ottamaan ajatuksissani tangosta painoja pois. Jostain perkl syystä sitten en tajunnut ottaa kummaltakin puolelta niitä kiekkoja tasapuolisesti alas (legendaarista) vaan ajatelin kai, että kestää se tanko siinä telineessään jos otan vielä nämä....ja sitten JUMALATON heijari kaari ja tanko pyörähtää ilmassa toiselle puolelle. Eka reaktio tietysti että näkikö kukaan ja sen jälkeen että eiköhän tämä ala riittämään tälle kertaa, henki tässä lähtee joltain, jos ei multa. Että näin...

Hippa sanoi:
Meidän koulu vituttaa. Opintopisteitä ei tule kahteen ekaan vuoteen edes Kelan vaatimaa määrää :curs:

Sitten ne siellä sanoo, että ei voi mitään, ETTE saa opiskella enemmän, ETTE saa opiskella nopeampaa tahtia... Huraa :rolleyes:
Voi vittu ei oo todellista!

On kai se itsekin avauduttava vai pitäiskö mennä virallisen känniryyppythreadin puolelle... Yksinkertasesti karkas mopo käsistä eilen, tul mentyä "yhdelle" :kippis1: ja mokailtua vähän kaikin puolin :curs: Nyt on sellanen olo, että vitut dietistä! Kuka sitä jaksaa, saatana salille vaan lihaa hankkimaan! Puhelin vaan kiinni ettei tuu kuittailua eilisestä :(

Niin ja sekin vielä että netti jumittaa koko ajan! Ja tänne (porukoille) muka saa vedettyä megasta yhteyttä ku on kuulema liian kaukana, naapurilla kilsan päässä kyllä on...

Jaketzi sanoi:
Noh, naisethan tässä taas vituttaa. Perkele, saatana, vittu..vittu. No ei auttanut, mutta poistun kuitenkin..
Älä niistä vittuunnu, hankkiudu eroon vaan. Mulla ainakin helpotti.

vision sanoi:
Vittu noita teinejä !

Eilen illalla puolen yön aikoihin lampsin paikallisesta kohti kotia (selvinpäin toim.huom.) huomasin kaksi n.15 vuotiasta tyttöä istumassa bussipysäkillä ja toinen piti aika pahaa mekkalaa kun oli vetänyt lipat ja polvi oli solmussa. Kun kävelin ohi niin kysyin siitä polvesta että missä asennossa kipu tuntuu jne. normi kysymykset yleensä kun loukkaantunutta alat ihmettelemään. Tää tytsy sitten veti lahkeen ylös ja näytti sitä polveensa joka oli aika huonossa hapessa ja just kerkesin sanoo että nyt sit aika vauhdilla hoida ittes tonne päivystykseen ja olin alkamassa kyselemään että saako se jonkun kyydin sinne vai yritänkö sellaisen järjestää niin joku miniteini löi takaraivoon takaapäin.

Jostain kaivosta oli ilmestyny 3 kpl. näiden kavereita ja alko hyvä show "Vittu äijä yritätsä vittu pokaa vittu noita vittu muijia vittu ootsä vittu pervo vittu" ja tää sama heppu yritti loikkia silmille koko ajan.

Tää ittensä telonu yritti kyllä tilannetta rauhottaa mutta teinipojilla oli indiana jones hormonitaso vähän liian korkeella. Jotenkin noloa sitten riepotella itseään n.40 kiloa kevyempää ja yrittää samalla selvitellä että miten se itsensä telonut pääsis sinne päivystykseen.

Onneksi paikalle saapui poliisit ja sai sitten asiat kuntoon, itsellä ei ois paljon mahiksia ollu kun lähtee vaan menee ja toivoo että tyttö ois sit jotenkin sinne lekuriin päässyt.

*huuto nauru*

"ootsä vittu pervo vittu", HAHAHA!!!! :lol2: Mites kesti pokka sinulla?

No, minua ärsyttää se, että minulla on menossa kylppäriremontti. Tänä aamuna heräsin klo 06.00 kun piti mennä veskiin, mutta piti mennä salille asti. Ei siinä mitään sinänsä kun se on muutaman sadan metin päässä. Mutta kuitenkin, ei se aamu ole ainut vessankäyntikerta, ellei sitten ruokaile kuin Gandhi.

Ei voi muuta kuin olla ottamatta nesteitä 3h ennen nukkumaanmenoa välttääkseni "sisuskalut ulos" aamupissahädät. Kyllä se käveleminen salille oli inhottavaa aamulla *hrrr*

Back
Ylös Bottom