Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voiman ostaja sanoi:
Kaveri kertoi salillaan tapahtuneesta penkkauksesta: Isohko kaveri valmistautu punnertamaan suht. kovilla painoilla ja molemmissa päissä varmistajat. Toisen varmistajan perseen takana oli valokatkaisin ja noston mukana kyykistyessä painoi perseellään valot pois. Saliin tuli pimeys ja pimeydestä kuului nostajan helvetinmoinen paniikinomainen, lähes itkunsekainen huuto " vittu jätkät nyt paukahti verisuoni!!" :D
Jotenkin tää kuullostaa niin legenda jutulta :jahas:

Eilen oli taas salilla joku todellinen salikarju. Ihan vahva kaveri se oli, mutta ei sitten todellakaan mikään bodarinnäköinen. No treeniään sen siinä veti, eikä siinä mitään komediaa ollut. Mutta tämä sankari heitti jotain ihan järkyttävää läppää joka helvetin akalle, treenaajista henkilökuntaan, joita salilla oli. En muista mitä se niille sanoi, kun en mennyt viereen tarkkaan kuuntelemaan, mutta suurinpiirtein treffeille se niitä pokaili. Oli äijällä ainakin pokkaa jos ei muuta.

Katkesi eilen achillesjänne sulkista pelatessa, jalka 8 viikkoa kipsissä, ei onneksi yhtään vituta :curs: :itku: :wall:

Voiman ostaja sanoi:
Kaveri kertoi salillaan tapahtuneesta penkkauksesta: Isohko kaveri valmistautu punnertamaan suht. kovilla painoilla ja molemmissa päissä varmistajat. Toisen varmistajan perseen takana oli valokatkaisin ja noston mukana kyykistyessä painoi perseellään valot pois. Saliin tuli pimeys ja pimeydestä kuului nostajan helvetinmoinen paniikinomainen, lähes itkunsekainen huuto " vittu jätkät nyt paukahti verisuoni!!" :D

Kyllähän toi on varmaan urbaanilegenda, mutta aivan vitun hyvä! Pitkästä aikaa repesin kunnolla... :lol2:

Kelan kanssa asiointi on yhtä helvettiä, aina saa hermonsa menettää ennen kuin ne tekee mitään. Näköjään pitää vähän möykätä että ymmärtävät jonkin asian olevan päin persettä. Kaiken lisäksi pyörästä oli puhjennut kumi koulupäivän aikana. En jätä pyörääni enää ikinä amiksen pihalle. Saatanan rasvanaamat kuitenkin sen puhkaisseet. Eli kävelyreissu vielä kämpille. Minä vihaan kävelemistä. :curs:

naruranne sanoi:
oli aika hauska kun yks kaveri salilla teki prässiä avojaloin...

Ei tuossa oo mitään pahaa.
Itse olen tehnyt prässin aina pelkät sukat jalassa. Itselleni tosi koviakin sarjoja teen (400kg++) Eikä haittaa yhtään. Saan paremman tuntuman ja minusta tulee yhtä prässin/rautojen kanssa. Vähän niinkuin T-1000 terminaattorista.

L0b0 sanoi:
Ei tuossa oo mitään pahaa.
Itse olen tehnyt prässin aina pelkät sukat jalassa. Itselleni tosi koviakin sarjoja teen (400kg++) Eikä haittaa yhtään. Saan paremman tuntuman ja minusta tulee yhtä prässin/rautojen kanssa. Vähän niinkuin T-1000 terminaattorista.

repesin.

Dynamite88 sanoi:
no siinä sit väännettii toisia vastaa ja yhtäkkiä multa pääsee pieru ja kaikki nauraa ympäril :hyper:

No mulle on käyny vähän samalla tapaa kerran kun olin salilla ja sattu olee selkäpäivä. Tein siinä sitten kulmasoutua tangolla ja pinnistelin kauheesti. Noh sillä aikaa joku hemmo oli kävelly siihen ihan mun taakse istumaan semmoselle säädettävälle vinopenkille. No sitten väänsin ja ihan viimestä toistoa tein niin pääsi pieni kaasuvuoto. Onneks ääni oli kovin vaarimaton "prui" niin kukaan sitä tuskin kuuli. Sitten kun käännyin niin huomasin että sen tyypin pää oli about puolet metrin päässä mun hanurista. :hyper: Siinä vaiheessa ei tienny oisko pitäny itkee vai nauraa. Oli kyllä ainakin melkosen :david: olo. Jäin kuitenkin paikalle haistelemaan tilannetta mutta onneks hajua ei ilmennyt. Toivottavasti se tyyppi ei edes huomannu mitään.

EDIT: Kirjotushärö.

No niin. Avauduttiin aluksi väärän threadiin. Avovaimon leipomat pullat vituttaa. Ne huutaa pakkasesta. Syö,syö,syö,syö,syö, all work no play makes jack a dull boy,all work no play makes jack a dull boyall work no play makes jack a dull boy,all work no play makes jack a dull boy,syö syö.

Lauantaina refeedataan. :thumbs:

ZweCCo sanoi:
No mulle on käyny vähän samalla tapaa kerran kun olin salilla ja sattu olee selkäpäivä. Tein siinä sitten kulmasoutua tangolla ja pinnistelin kauheesti. Noh sillä aikaa joku hemmo oli kävelly siihen ihan mun taakse istumaan semmoselle säädettävälle vinopenkille. No sitten väänsin ja ihan viimestä toistoa tein niin pääsi pieni kaasuvuoto. Onneks ääni oli kovin vaarimaton "prui" niin kukaan sitä tuskin kuuli. Sitten kun käännyin niin huomasin että sen tyypin pää oli about puolet metrin päässä mun hanurista. :hyper: Siinä vaiheessa ei tienny oisko pitäny itkee vai nauraa. Oli kyllä ainakin melkosen :david: olo. Jäin kuitenkin paikalle haistelemaan tilannetta mutta onneks hajua ei ilmennyt. Toivottavasti se tyyppi ei edes huomannu mitään.

EDIT: Kirjotushärö.

Oisit vaan antanu mennä täysillä. Ihan oikein jos joku deivid tulee istumaan naama perseessä kiinni. Oppiipahan pitämään "turvävälin"... :whip:

Väsyttää. Töissäkin hommat tänään perseellään. Sanovat, että perjantai on paskin ja kiireisin päivä. Jostain syystä näyttää joillekin firmoille olevan todella vaikeaa toimittaa tavaraa perille sovittuun päivään mennessä. Jos tavaran olisi pitänyt olla meillä eilen eikä sitä ala näkyä, niin soitan ja kysyn, että mikä maksaa. "Just saatiin tavara lähtemään, joten huomenna on heti aamulla teillä." Mutta perkele, kun sitä tavaraa ei vaan näy. Ja kun soitan tänään uudestaan, niin sanovat, että tavaraa ei ole saatu vielä valmistettua. Eli mitä vittua. Eilenhän se tavara oli jo lähtenyt meille. Vittu. :curs:
Mutta eipä sille mtn mahda. Ihme touhua. Ja kohta pitäis siirtyä toisella työmaalle. Onneksi huomenna on jo lauantai! :)

Ei sitten tullutkaan matkaa etelään kun kaverit ei saanu lomaa duunista. Söi motivaatiot ja tän viikon on lähinnä vaan vituttanu eikä ole reeni hirveesti maittanu, viina ja ruoka senkin edestä kun ei tartte ees rantakunnossa olla. Nojoo ensi viikolla itseään taas niskasta kiinni.

Vitun henkilöstöpäällikkö! Koitin kynsin ja hampain taistella sihteerilleni lisää liksaa ja kiristin työn vaativuuden arvioinnissa pojoja lisää. No toi henkilöstöpäällikön mulkku saa sanoa viimeisen sanan ja vittuunhan ne pojot lähti. Tulos: 10 e/kk sihteerille lisää. Vittu kun meinasin nauraa päin naamaa tolle henkilöstöpäällikölle kun se toi SUUREN uutisen jopa henkilökohtaisesti. Ois varmaan pitäny tarjota pullakahvit iloisen uutisen johdosta. Kuittas vielä lähtiessään että mulle tulee hieman isompi korotus. Joopa joo, varmaan joku 15 e/kk.

Saatana, pikkujouluissa nähdään mother fucker!!!

Avaudutaan nyt tännekin. Vituttaa että toiset saavat pärstäkertoimellaan (tai jollain, kuka tietää millä) duunin mun nokan edestä. PRKL! Voisin heittää tän koneen ulos, vituttaa niin suunnattomasti (ja vielä lisääntyvässä määrin kun ajattelenkin asiaa....) :curs: :curs:

Back
Ylös Bottom