Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tähtityttö sanoi:
Avaudutaan nyt tännekin. Vituttaa että toiset saavat pärstäkertoimellaan (tai jollain, kuka tietää millä) duunin mun nokan edestä. PRKL! :curs: :curs:

Mitä mitä??!1 Onko siellä nyt joku kirjoittanut CV:hen, että "minä on nuori, hemaiseva ja pantava." :D

reino sanoi:
Mitä mitä??!1 Onko siellä nyt joku kirjoittanut CV:hen, että "minä on nuori, hemaiseva ja pantava." :D

Jaa-a? Tuskinpa on cvtä laitettu ollenkaan. Jotkut joutuu vaan tekemään vitusti töitä että saa töitä, ja sitten toiset tulee ja vie ne työt. Ja kivaahan tästä tekee sen, että se joku on mun PARHAITA KAVEREITA! Voitte kuvitella tilanteen (tai sitten ette).

JA OON MÄKIN, KAIKKEA NOITA KOLMEA!

:( :curs:

voi morjens mitä juttuja tässä threadissa on!

toki noita kolinoita, "ääniefektejä" tms on itsekin koettu, mutta raportoin tutulta turkulaiselta salilta.

eräskin ilta salilla oli vanhempi (n.55v) äijä, josta näki, että trenattu on kovaa ja pitkään -yläkroppaa siis. Massiiviset rinta-olkapää ja ojentajalihakset, mutta aika ruipelot jalat -hiukan siis broilerin ruumiinrakennetta.
Kovaa selkä/rintatreeniä hän teki, ei hätää mitään ja näin, mutta...
herralla oli mukana se pakollinen vesipullo ja pullo verta :eek:
(kaikki joiden äiti on tehnyt verilettuja tietää kyllä mitä tarkoitan;joskus sai ostaa verta sellaisissa pienissä valkoisissa muovipulloissa.)
En sitten jäänyt katsomaan, ottiko hän siitä pullosta huikkaa -kysyä en uskaltanut mitään.
Tuli mieleen ne ikimuinoiset "bodarit syö raakaa maksaa pirtelönä"urbaanilegendat. :urjo:

minimari sanoi:
voi morjens mitä juttuja tässä threadissa on!
*klips*
herralla oli mukana se pakollinen vesipullo ja pullo verta :eek:
(kaikki joiden äiti on tehnyt verilettuja tietää kyllä mitä tarkoitan;joskus sai ostaa verta sellaisissa pienissä valkoisissa muovipulloissa.)
En sitten jäänyt katsomaan, ottiko hän siitä pullosta huikkaa -kysyä en uskaltanut mitään.
Tuli mieleen ne ikimuinoiset "bodarit syö raakaa maksaa pirtelönä"urbaanilegendat. :urjo:
Jos se oli nähny Miken treenipullon ja halus matkia isoa miestä että kasvaa samanlaiseksi ?

Tikari sanoi:
Jos se oli nähny Miken treenipullon
Tuo olis kyllä niin ÄIJÄ veto, että oksat pois.
Saattais kanssatreenaajien päät kääntyä ku sarjojen välissä ottaa hörpyt VERTA! :D

Onhan noita veripulloja juomapulloin nähty, että eipä tuo nyt sen kummepi juttu ole, mutta jos siellä ihan oikeasti on sitä itseänsä, niin sitten on jo aika HC tapaus kyseessä. :hyper:

Juohan ne jotku hirvenmetästäjätkin sitä lämmintä hirven verta kun ampuuvat hirven. Ei siis välttämättä mahottomuus että joku treenais veren maku suussa (kirjaimellisesti). Ois kyllä cuuli tuommonen veripullo ja sitten kun vielä jotain sakeeta mehua siihen laittais että tumma sisältö olis. :D

Timba79 sanoi:
Onhan noita veripulloja juomapulloin nähty, että eipä tuo nyt sen kummepi juttu ole, mutta jos siellä ihan oikeasti on sitä itseänsä, niin sitten on jo aika HC tapaus kyseessä.

Hei jos vielä nään kaverin, niin käyn kysymässä :)
kyllä se setä mulle kertoo, jos vähän räpsyttelen silmiäni ja jos on reilu mies, tarjoaa vielä huikat :D

Vituttaa, että aina kun naispuolinen käyttäjä sanoo jotain seksuaalisesti viittaavaa tai ulkonäköön liittyvää, joku hormoneissa kieriskelevä teini kuvittelee olevansa muka hauska :kuvia: - hymiön kanssa. Menkää masturboimaan iltatytön ääreen.

Pikkasen nakertaa, että suostuin kaverin raahattavaksi johonki perkeleen karaokebileisiin jonneki keskelle ei mitään...Saas ny nähä mitä tulee..jos on kivaa niin kirjottelen sitten iloisten asioiden thrediin :)

No niin siis, minä olen itse se salin koomikko. Hikoilen jo ekan sarjan jälkeen kuin sika, penkki on aina läpimärkä pään kohdalta mun reenin päätteeks, tosin kuivaan sen mutta semmonen litsukkahan se on pitkään. Pyyhe kulkee kyllä mukana mutta pyyhkimisestä huolimatta soija tippuu nenän päästä ja paita on läpimärkä. Lattiakumit on lammikoissa mun jäljiltä kyykky ja veto paikoilla. Toinen sikamaisuus on tää meteorismi mistä kärsin silloin tällöin. Vatsoja, vetoa ja kyykkyä tehdessä persereikä raikaa. Ja toisinaan joka askeleella kovan reenin päätteeks töräyttelen kunnon pomauksia. Näille asioille en oikein mitään voi. Kenties sulkialihastreeni auttaisi. :)

Voi pikkanen kamppi sentään, kun tänään tuli verolippu ja "vain" 680 euroa mätkyjä. Perkele! Kiitos vaan verottaja kyllähän mä mielelläni maksan.. :wall:

ransu sanoi:
Kenties sulkialihastreeni auttaisi. :)
Jos sille "reeniä" haluut ni kannattaa privata rinkulle tai aimolle.. :whip:
EDIT: Eka hankit vipit ett voit privailla.. ;)

OutOfShape sanoi:
Vituttaa, että aina kun naispuolinen käyttäjä sanoo jotain seksuaalisesti viittaavaa tai ulkonäköön liittyvää, joku hormoneissa kieriskelevä teini kuvittelee olevansa muka hauska :kuvia: - hymiön kanssa. Menkää masturboimaan iltatytön ääreen.

Mä oon pahoillani et laukasin näköjään sun piilevät patoutumat asiaan..mut myöskin vituttaa suunnattomasti "aikuiset" tollasten ikään liittyvien läppien kans!!!

Meidän koulu vituttaa. Opintopisteitä ei tule kahteen ekaan vuoteen edes Kelan vaatimaa määrää :curs:

Sitten ne siellä sanoo, että ei voi mitään, ETTE saa opiskella enemmän, ETTE saa opiskella nopeampaa tahtia. Istukaa täällä koulussa 5 vuotta pyörittelemässä peukaloitanne, kun meillä ei ole antaa teille opetusta.

Nimim. lokakuun puolivälistä joulukuun puoliväliin (8vkoa) yhteensä 50 opetustuntia, 1 tentti ja 2 oppimistehtävää.

Huraa :rolleyes:

Jugetsi sanoi:
Voi pikkanen kamppi sentään, kun tänään tuli verolippu ja "vain" 680 euroa mätkyjä. Perkele! Kiitos vaan verottaja kyllähän mä mielelläni maksan.. :wall:
Mulle tuli 1022 euroa jälkiveroja, mutta asia oli kyllä tiedossa ja siihen on myös rahallisesti varauduttu. Ensi vuonna pitäisi kylläkin tulla reilusti yli 1000 euroa takaisin, jos menen tällä veroprosentilla vuoden loppuun, kuten varmasti menenkin.

Amis sanoi:
Jos sille "reeniä" haluut ni kannattaa privata rinkulle tai aimolle.. :whip:
EDIT: Eka hankit vipit ett voit privailla.. ;)

Eikös tuo vaan pahentaisi ongelmaa? Tai no ehkä eivät sitten pörähtäisi niin kireästi, vaan lempeästi suhahtaen.

Back
Ylös Bottom