Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kuitula sanoi:
Ei helvetti se on salettiin tää jätkä :hyper:
Oli pakko ottaa kuva kerran, ku meni kaljat väärään kurkkuun ton nähdessä.

Opiskelee Evtekissä....

TJJ sanoi:
Yhden sortin salikomediaa tarjosi tänään puolenkymmentä 30-40v äijää. Salilla on pieni maalausoperaatio käynnissä ja seinää maalaamassa oli pari salin henkilökuntaan kuuluvaa nuorta naista (varsin urheilullinen vaatetus päällään). Nämä puolenkymmentä äijää teki välissä tekemisiään ja kaikki sarjatauot seuraavanlainen rivi jökötti salilla: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola:

Niin ja oman nahan pelastamiseksi täytyy sanoa, että tein omia sarjojani ja taukoni pidin selkä maalareiden suuntaan (mistä syystä kuolarivistö oli hyvin nähtävissä). (seli seli) (saatoin kyllä vilkaista sinne suuntaan kerran tai pari.. :nolo: )

hehee, pakko ottaa vanhahko nosto. muistan hyvin kyseisen tapahtuman, olin tainnut juuri liittyä kyseiselle salille.

yhtään häpeilemättä voin myöntää kuuluneeni niihin 30 -v. :kuola: :iin - tosin en varmaankaan ole ollut siinä rivissä tuijottelemassa, yksin kun treenaan. mutta muuten kyllä varsin häpeilemättä ihanuuksia katselin. ´normaali´ heteromies kun olen. ;)

taicaviitta sanoi:
hehee, pakko ottaa vanhahko nosto. muistan hyvin kyseisen tapahtuman, olin tainnut juuri liittyä kyseiselle salille.

yhtään häpeilemättä voin myöntää kuuluneeni niihin 30 -v. :kuola: :iin - tosin en varmaankaan ole ollut siinä rivissä tuijottelemassa

Ei kai tässä motivuksen maalaamisesta puhuta? Sen mitä itse olen paikalla käynyt niin tötterötukkaiset puuhelmipojat ovat olleet telan jatkeena :eek:

goodolmob sanoi:
Millaiset saatanan miehet menevät ja hakkaavat naisia oikein olan takaa!? Eräs erittäin mukava neito jota olen tapaillut jo jonkun aikaa, jätti silloisen miehensä minun takiani. Eilen sain puhelun että hän oli tullut käymään. Tänään vasta pääsen käymään hänen luonaan katsomassa että kuinka pahaa jälkeä on oikein tullut :(. Voi sanoa että ei suruta oikeastaan vielä, vitutus on edelleen liian suuri.

Ei edes jaksa ruveta uhoamaankaan vielä :jahas:

Hienoa, hienoa. Ei halua että tulen katsomaan ja ihmettelen miksiköhän [ en oikeasti ihmettele, tiedän että johtuu siitä että on varmaankin naama niin huonossa kuosissa eikä halua että näen hänet siinä kunnossa ].

:curs: Ihme äijä oikeasti.

keijo s sanoi:
Ei kai tässä motivuksen maalaamisesta puhuta? Sen mitä itse olen paikalla käynyt niin tötterötukkaiset puuhelmipojat ovat olleet telan jatkeena :eek:

no ei helvetissä. kerran kävin motivuksella ja se riitti mulle - puuhelmipoikia oli sali treenaajienkin puolella täynnä - joita sitten kiinnostikin enempi se oma peilikuva kuin treenaaminen. olin vissiin ainoa, joka siellä hikoili silloin. siis isommalla puolella, pienemmällä pajapuolella olikin sit jo treenaajia, mut se olikin sitten sitä - pieni puoli.

eli tästä kaikesta voitaisiin päätellä, että puuhelmipojat eivät telakaan kädessä minua sytytä. :rolleyes: jätetään se puoli ihan niille urheiluvaatteissa pyöriville kisuille.

reino sanoi:
Ei mulla o. Ei privaa eikä hyviä selviytymiskeinoja. Todistetusti.

Sä olet selvästi jo jonkun verran miettinyt noita asioita itsekin. Ihan hyvällä mallilla. Jos noin hyvin pystyt keskittymään olennaiseen silloinkin, kun aivan uskomattoman kummalliset vaikeat ajat taas koittavat, niin hyvin menee. Itse olen jo unohtanut, että mikä se olennainen voisi olla. Ehkä tämä: pidä ittes miehenä. Muuten sulla ei ole mitään annettavaa kenellekään. Ei sille pikkupojalle eikä eritoten sille ihanalle naiselle.
Kiitoksia fiksuista kommenteista. Vaikutat tolkkumieheltä jolla selvästi on kokemusta riittämiin. Aika näyttää miten tän äijän käy.

pambbers sanoi:
nyt se vitutus alkoi. angiinan siasta sairaudeksi on todettu Mononukleoosi (eli "pusutauti" tai rauhaskuume) parantumis aika voi kestää 2-4 viikkoa, jumalauta kun voi olla iloinen.
eilen kuumetta 39.3c PERKELE

Koita parantua!!Toi on kyllä suhteellisen vittumainen tauti.Kokemuksesta puhun.Mulla oli neljä vuotta sitten toi tauti ja olin kuukauden sairaslomalla ja vielä senkin jälkeen pari viikkoa ihan rikki.No mulla meni siksi niin pahaksi kun nielurisat turpos ja korvat tulehtu.Sairaalassa jouduin olemaan viisi päivää kun ne leikkas noi niekurisat ja puhkoi korvia.Toi korvien puhkominen on kyllä melkein kivuliainta mitä mulle on tehty.Niitähän tosiaan puhkottiin vaan neljä kertaa.Niin ja tosiaan otettiin selkäydinnäyte mikä sekään ei ollut maailman mukavinta.Kuumetta yli 40c hetkellisesti..

Cthulhu sanoi:
Opiskelee Evtekissä....

Bongattu myös pohjois-tapiolassa bussipysäkillä. Poliisi pyytää silminnäkijöitä ilmoittamaan havaintonsa tunnusmerkkeihin täsmäävän miehen liikeistä tähän threadiin. Itseasiassa mun mielestä sen jampan hiukset on aika hienot ja on sillä ainakin ojentajassa erottuvuutta :thumbs:

Jude sanoi:
Meidän salillamme käy eräs n. 50 vuotias kookas (pitkä ja lihava) mieshenkilö, hänen nimensä on Matti. Kaveripiirissäni kutsumme häntä 'nykytys-Matiksi' muutamasta hyvästä syystä:

Kun hän "tekee jalkoja", hän laittaa niin paljon painoja prässiin, kun juuri ja juuri jaksaa nostaa (n. 350 kg) ja tekee sitten muutaman sentin nykytystä hirveällä tahdilla lähes suorin jaloin. Kun kerran yksi hemmo kyseli, miksi hän ei käytä alempana, niin vastaus oli: "Ei kärsi, ei kärsi."

Toinen vielä koomisempi näky on ojentajaliike taljassa. Nykytys-matti pistää jonkin verran painoa taljaan ja vetää kahvan suorille käsille alaspäin mahansa alle ja nykyttää vielä pienempää liikerataa kuin präsissä (kahva liikkuu alle 5 sentin liikettä). Kun hän nykyttää seinää vasten vanhalla pikkutaljalla sellaista tahtia, niin uudet ihmiset salilla katsovat hieman pitkään... tumppuunko se siellä vetää... :)

Voi helvetti en oo nauranut pitkään aikaan näin... :kippis1:

Originally Posted by Jude
Meidän salillamme käy eräs n. 50 vuotias kookas (pitkä ja lihava) mieshenkilö, hänen nimensä on Matti. Kaveripiirissäni kutsumme häntä 'nykytys-Matiksi' muutamasta hyvästä syystä:

Kun hän "tekee jalkoja", hän laittaa niin paljon painoja prässiin, kun juuri ja juuri jaksaa nostaa (n. 350 kg) ja tekee sitten muutaman sentin nykytystä hirveällä tahdilla lähes suorin jaloin. Kun kerran yksi hemmo kyseli, miksi hän ei käytä alempana, niin vastaus oli: "Ei kärsi, ei kärsi."

Toinen vielä koomisempi näky on ojentajaliike taljassa. Nykytys-matti pistää jonkin verran painoa taljaan ja vetää kahvan suorille käsille alaspäin mahansa alle ja nykyttää vielä pienempää liikerataa kuin präsissä (kahva liikkuu alle 5 sentin liikettä). Kun hän nykyttää seinää vasten vanhalla pikkutaljalla sellaista tahtia, niin uudet ihmiset salilla katsovat hieman pitkään... tumppuunko se siellä vetää...

Ja nyt ellen väärin arvaa niin kyseessä on rautatienkadulla oleva punttisali ja kyseisellä henkilöllä on päällään oranssit postin sponsoroimat työvaatteet? :D Eniten tässä asiassa vituttaa se että prässi on tuhoutunut kys. toiminnan seurauksena, puolivälissä kiskoa on nyt kitkakynnys joka on varmaankin syntynyt tästä liikkeestä.

EDIT: ja sen mitä olen joskus laskenut painon määräksi on yli 400kg, tapit loppuun asti täytettynä.

Kaveri kertoi salillaan tapahtuneesta penkkauksesta: Isohko kaveri valmistautu punnertamaan suht. kovilla painoilla ja molemmissa päissä varmistajat. Toisen varmistajan perseen takana oli valokatkaisin ja noston mukana kyykistyessä painoi perseellään valot pois. Saliin tuli pimeys ja pimeydestä kuului nostajan helvetinmoinen paniikinomainen, lähes itkunsekainen huuto " vittu jätkät nyt paukahti verisuoni!!" :D

Voiman ostaja sanoi:
Kaveri kertoi salillaan tapahtuneesta penkkauksesta: Isohko kaveri valmistautu punnertamaan suht. kovilla painoilla ja molemmissa päissä varmistajat. Toisen varmistajan perseen takana oli valokatkaisin ja noston mukana kyykistyessä painoi perseellään valot pois. Saliin tuli pimeys ja pimeydestä kuului nostajan helvetinmoinen paniikinomainen, lähes itkunsekainen huuto " vittu jätkät nyt paukahti verisuoni!!" :D

ei hitto :D:D:D

Mä olin kerran tekemässä kyykkyä just sellasella hetkellä kun salilla sattui sähkökatkos (kyseinen sali sijaitsee kellarissa joten valoa ei tulee yhtään mistään muualta kuin valaisimista). Oli siinä jännät paikat kikkailla tanko takaisin telineeseen kun ei näe senttiäkään eteensä. :)

Taas vaihteeks korvatulehduksen kourissa. Särkee ihan pirusti ja vituttaa sitäkin enemmän. Ei tarviis ihan koko ajan tulla uusia tulehduksia. Ja mistä lie syystä nyt tän päivän aikana vasempaan nilkkaan tullu about viiden minuutin välein jotain ihme kipukohtauksia. Sellanen vihlova kipu vaan tulee käväsemään ja kestää pari sekuntia. Sattuu ihan pirusti kun tulee se kipupiikki tuosta.

Pää on kipiä. Ei pääse salille eikä töihin. Mielessä pyörii eksä.

Eipä tässä paljon juhlafiilistä ole.

Joskus mietin että onkohan tällä threadilla mitään tekemistä sen "Nolottaa mennä salille" tjsp threadin kanssa :jahas:

Ettei eksytä raiteilta niin minusta komediasta käy meidän salilla käyvät ylipieniin tank topeihin tunkeutuneet blondatut letit ja puuhelmet (osalla supertyylikäs paksu kultaketju) omaavat henkilöt. Sarjapainoja en tiedä :rolleyes:

GoA sanoi:
Tänään illalla menee poikki tyttöystävän kanssa. Pari vuotta tunnettu. Täts laif.

TJJ sanoi:
Vuokra tuplaantuu, kun (tuleva ex-)avokki häipyy saman katon alta. Useampi vuosi hukkaan. :itku:

TuplaJ sanoi:
Mielessä pyörii eksä.

Ei ole parisuhdeasiat näköjään monella kohdillaan.. :( Harmi, että joskus käy niin kuin käy. Eikä yhtään lohduta vaikka miten ajattelisi, että ex ei ollut vielä "se oikea". Voimia kaikille! :)

Itseäni vituttaa tänään se, että yksi ihmissuhteisiin liittyvä juttu meni mönkään. Mut en heittänyt vielä kirvestä kaivoon, sillä mä en helpolla luovuta..

Tossa pari päivää sitten oli salilla yks sellanen vanhempi herra joka latas kylmänviileesti heti alkuun kauheet painot penkkiin.(ainakii 10kg yli hänen maksiminsa.) Se kokeili vetää ykkösen varmaan 8krt samoilla painoilla ja joka kerta epäonnistu. Mä kysyin et voinko varmistaa, ni kaveri totes et ei tarvii. :D Hauskan näköstä se temppuilu tangon kanssa ku ei noussu rinnalta kertaakaan.

goodolmob sanoi:
Millaiset saatanan miehet menevät ja hakkaavat naisia oikein olan takaa!? Eräs erittäin mukava neito jota olen tapaillut jo jonkun aikaa, jätti silloisen miehensä minun takiani. Eilen sain puhelun että hän oli tullut käymään. Tänään vasta pääsen käymään hänen luonaan katsomassa että kuinka pahaa jälkeä on oikein tullut :(. Voi sanoa että ei suruta oikeastaan vielä, vitutus on edelleen liian suuri.

Ei edes jaksa ruveta uhoamaankaan vielä :jahas:

Kai tyttös on ottanut yhteyttä viranomaisiin ?

Tollanen teko ei saa mennä rankaisematta.

Joskin pitää sanoa, että ymmärrän ex-äijän turhautumisen, kun tyttö lähti toisen matkaan, mutta silti täytyy olla vitun raukkamainen apina, kun tommosta menee tekemään.

Jay-J sanoi:
Tossa pari päivää sitten oli salilla yks sellanen vanhempi herra joka latas kylmänviileesti heti alkuun kauheet painot penkkiin.(ainakii 10kg yli hänen maksiminsa.) Se kokeili vetää ykkösen varmaan 8krt samoilla painoilla ja joka kerta epäonnistu. Mä kysyin et voinko varmistaa, ni kaveri totes et ei tarvii. :D Hauskan näköstä se temppuilu tangon kanssa ku ei noussu rinnalta kertaakaan.
:offtopic: Miten se selvis sieltä alta pois? Vai oliko painot niin kevyet että tangon pysty rullaileen munaskuille? :)

Back
Ylös Bottom