Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Arc sanoi:
Viime viikolla kävellessäni puhuhuoneeseen näin ensimmäistä kertaa kuinka ojentajia treenataan vatsarutistuskoneessa :D

Tyttö näytti tulleen salille ensimmäistä kertaa ja istui tälläisessä vatsakoneessa selkä suorana painaen käsillään painon alas.

Noh kukin tyylillään :)

Eihän lihas tiedä millaisella liikkeellä sitä rasitetaan, lihas vain supistuu :D

Salilla jossa käyn, käy eräs vanhahko (lihava) mies, joka aina lataa hirveät painot maveen, ja nostaa sen selkä puolipyöreenä ja naama punasena ylös.. No ei siinä mitää mut sama juttu uusiutuu kyykyssä, painoa on ja pappa ottaa tangon hartioille, ja tekee sellasta 30 cm nytkytystä naama punasena ja kun tanko on kolmen toiston jälkeen laitettu takaisin telineisiin, mennään joko leuanvetotangolle tai dippitelineeseen ja tehdään vielä lyhyemmällä liikeradalla jotain aivan ihmeellistä nytkytystä :D en tiedä mitä se niistä hakee mutta on sitte nii hölmön/huvittavan näköistä puuhaa että kavereiden kanssa on naurussa pitelemistä :lol2: mutta tehkööt niinku tekee

XXL sanoi:
Onko se sellainen laiha pitkä 185-190 cm ja hieman nuoren Ice Vanillan näköinen?
Vaikka en olekaan astro niin vastaan silti. :) Eli joo, puhutte samasta kaverista. Kyseinen jannu siis treenaa Tapiolassa, Tuulimäen väestönsuojassa jossa itsekin vielä kolmisen kuukautta sitten kävin vääntämässä (nyttemmin Olariumilla). Tämä kaveri sattui vielä olemaan kanssani samassa lukiossa viime lukukaudella, käyttivät hänestä nimeä "Tuomio". :D Ja tosiaan käytös on hänellä siis siviilissäkin ihan yhtä robottimaista ja esim. kävelee yleensä aina toisen käden ojentaja jännitettynä (käsi osoittamassa suoraan alaspäin), toisen käden heiluessa ylikorostetusti sivulla.

XXL sanoi:
Onko se sellainen laiha pitkä 185-190 cm ja hieman nuoren Ice Vanillan näköinen?
Istui kerran Kalliossa Libertessä tiistaina, täysin paikallaan armeijan särmäasennossa 30 cm tukka pystyssä. Koko illan, hiljaa. Harppoi välillä hakeen vettä. Hauskaa kun oli rap-ilta ja loppu porukka helvetin lunggii...
Ei helvetti se on salettiin tää jätkä :hyper:
Oli pakko ottaa kuva kerran, ku meni kaljat väärään kurkkuun ton nähdessä.

goodolmob sanoi:
Millaiset saatanan miehet menevät ja hakkaavat naisia oikein olan takaa!? Eräs erittäin mukava neito jota olen tapaillut jo jonkun aikaa, jätti silloisen miehensä minun takiani. Eilen sain puhelun että hän oli tullut käymään. Tänään vasta pääsen käymään hänen luonaan katsomassa että kuinka pahaa jälkeä on oikein tullut :(. Voi sanoa että ei suruta oikeastaan vielä, vitutus on edelleen liian suuri.

Ei edes jaksa ruveta uhoamaankaan vielä :jahas:

Kerroppa lisää, niin kootaan pakkiksesta gooniryhmä paikalle :curs:

TJJ sanoi:
Jäiskö Åboon, lähtiskö palkan perässä johonkin metsän/peltojen keskelle, johonki toiseen isompaan kaupunkiin, kotipaikkakunnalle vai minne.. Tuskaa päättää..

Lähde Lappiin ison palkan perässä. Lasketteleen. Uusi ympäristö virkistää.

Tai tee jotain muuta hurrrjaa.

Ajattele että nyt oot VAPAAAAAAAAAAAH.

Ei se suremalla parane.

nyt se vitutus alkoi. angiinan siasta sairaudeksi on todettu Mononukleoosi (eli "pusutauti" tai rauhaskuume) parantumis aika voi kestää 2-4 viikkoa, jumalauta kun voi olla iloinen.
eilen kuumetta 39.3c PERKELE

kuitula sanoi:
Ei helvetti se on salettiin tää jätkä :hyper:
Oli pakko ottaa kuva kerran, ku meni kaljat väärään kurkkuun ton nähdessä.
Espoon viimeinen irokeesi. Kävi pari vuotta sitten Otaniemen Blue Fitnessillä. Oli hiljainen heppu ja vältteli taitavasti silmäkontaktia. Luulin tavalliseksi teekkariksi. Manalassakin oon tyypin nähnyt.

Proteos sanoi:
Viisasta sanomaa. Noin olen sen itekin pienessä mielessäni ajatellut. Kerro ihmeessä hyväksi havaittuja selviytymiskeinoja, vaikka privalla jos ei muuten. Miten siis onnistua välttämään pahimmat karikot? Taitaa olla pitkä ja kivinen tie edessä näillä näkymin...

Ei mulla o. Ei privaa eikä hyviä selviytymiskeinoja. Todistetusti.

Sä olet selvästi jo jonkun verran miettinyt noita asioita itsekin. Ihan hyvällä mallilla. Jos noin hyvin pystyt keskittymään olennaiseen silloinkin, kun aivan uskomattoman kummalliset vaikeat ajat taas koittavat, niin hyvin menee. Itse olen jo unohtanut, että mikä se olennainen voisi olla. Ehkä tämä: pidä ittes miehenä. Muuten sulla ei ole mitään annettavaa kenellekään. Ei sille pikkupojalle eikä eritoten sille ihanalle naiselle.

Vituttaa ku on pitänyt leikkiä noilla uni/nukahduslääkkeillä silloin ku ei ihan välttämättä ois tarvinu,3 yö menossa melkeen kokonaan valvoen,pakko varmaan perjantaina taas hakea lisää lääkkeitä..Muutaman kuukauden oon nyt putkeen lääkkeitä käyttäny ja kyllä on nukkuminen ilman niitä vaikeaa/mahdotonta,silmät aukeaa ja tuntuu ku joku tiilimuuri ois vastassa ku yrittää nukkua..tyhmyydestä sakotetaan tässäkin asiassa.

TJJ sanoi:
Vittu.

Noin 5 viikkoa taas ollut koulua, kolmas (tai neljäs) tentti huomenna. Tasaiseen tahtiin noin joka toinen viikko tenttejä. Argh. :curs:

Vuokra tuplaantuu, kun (tuleva ex-)avokki häipyy saman katon alta. Useampi vuosi hukkaan. :itku:

Kohta valmistuminen edessä, eikä mitään hajua minne suuntais tulevaisuudessa töihin (aiemmin oli mielikuva, mutta nyt ei ole, kun ei ole ketään kenenkä vuoksi mennä jonnekkin, kts. yst. edellinen kohta). :wall:

Vittu.

Sympatiapisteet multa, TJJ. Sun teksti on melkein kuin mun näppiksestä. Tosin mulle kävi niin, että lähdin miehen perässä vieraalle paikkakunnalle ja erohan siinä tuli. Nyt istutaan tk-kakkua paikkakunnalla, jolta ei tunne juuri ketään. Halit Hipolle, kiitos että olemassa :haart:

reino sanoi:
Lähde Lappiin ison palkan perässä. Lasketteleen. Uusi ympäristö virkistää. Ei se suremalla parane.

Lapissa (tai no Rovaniemellä) vasta reilut 20-vuotta asuneena ja talveen täysin vittuuntuneena se ei kauheasti houkuta, eikä tarjoa mitään uutta. Ainut mikä houkuttaisi olisi palkka.

Ei tässä niin kauheasti enää sureta, vituttaa vain.

Helga sanoi:
Sympatiapisteet multa, TJJ. Sun teksti on melkein kuin mun näppiksestä. Tosin mulle kävi niin, että lähdin miehen perässä vieraalle paikkakunnalle ja erohan siinä tuli. Nyt istutaan tk-kakkua paikkakunnalla, jolta ei tunne juuri ketään.

Kiitos. Teetä ja sympatiaa myös sinulle. Tsemppiä kakun istumiseen.. :)

Editaika meni umpeen (vain joitakin tunteja :)) edellisestä vitutuslistasta.. Vielä yksi vitutuksen kohde on kaiken edellisen päälle tuleva syntymäpäivä. Vittu.

Näyttää olevan taas niin viileitä jarmoja, ettei pinppikään kelpaa. Runkkiin on varattu lauantaisin aikaa klo 20:30-20:33. Kuudentoista terävän eteentaaksenrunttauksen jälkeen onkin aika järjestäytyä pelaamaan tietokonetta vastaan shakkia. Mustilla. Hiljaa. Aina.

Arc sanoi:
Viime viikolla kävellessäni puhuhuoneeseen näin ensimmäistä kertaa kuinka ojentajia treenataan vatsarutistuskoneessa :D

Tyttö näytti tulleen salille ensimmäistä kertaa ja istui tälläisessä vatsakoneessa selkä suorana painaen käsillään painon alas.

Noh kukin tyylillään :)
Siis kun tota laitteen kuvaa kattoo, voisi itsekin kokeilla tota ojentajille :hyper:
Ihan sama liikerata kun taljassa tekisi.

Itsellä meinasi kerran tippua painot käsistä, kun kuulin takaani jumalattoman kovan huudon : "SÄHKÖÄ JABA SÄHKÖÄ!" Siinä takana oli varmaan pari sellaista 150 kiloista karjua joista toinen penkkasi. Kaverin maha oli niin iso että tangon liike oli varmaan tuollaiset 10cm. Numeroa pienempi kaveri oli tangossa koko ajan kiinni ja joka nostolla huusi tuota "sähköä jaba sähköä" :D

Back
Ylös Bottom