Lepo ja lääkärissäkäynti.Siimajalka sanoi:Tietääkö kukaan lääkettä vaivaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lepo ja lääkärissäkäynti.Siimajalka sanoi:Tietääkö kukaan lääkettä vaivaan...
Liityn kerhoon. Tuli viime jaksossa tehtyä aika nihkeesti läksyjä, kun ajattelin panostaa mielummin reaaliin lukemiseen. Kokeessa osasin tehä yhen tehtävän ja osa tehtävistä oli TÄYSIN hepreaa, en siis yksinkertaisesti ymmärtänyt mitä laskea. Uusimaan luultavasti pääsen tollasella osaamisella, mutta mitäköhän mä sieläkin teen, kun noita on hyvin vaikeaa itse opiskella? Persiistä, jos joudun uusii ton kurssin, saattaa kirjottaminenkin lykkäytyä :itku: .-Pva- sanoi:Vituttaa koko helvetin matematiikka, ainoa lukioaine joka on minulle lähes mahdotonta. Aivan varmasti tulee huomisesta kokeesta nelonen. :wall:
Käy lekurissa ja pyydä sirdaludeja (lihasrentouttajia).Siimajalka sanoi:Nyt niska jumissa, kipu on kovaa ja vitutus vielä kovempaa...
Tietääkö kukaan lääkettä vaivaan...
HabaMih sanoi:No koulusta ehkä voi lintsata, mutta esim. kaikki lääkärit ei suostu kirjoittaan sairaslomaa pelkän flunssan takia. Eli paha olla pois töistä ilman sairaslomaa ja sitä paitsi jos noin paljon bakteereja kammoat niin ehkä se olet sä se jonka pitäis siellä himassa aikaansa viettää![]()
Mene sivariin jos et kestä.hvc sanoi:Täällä vituttaa suunnattomasti lomilta takaisin inttiin meno.. 5h vielä lomaa ja taas se sama paska jatkuu. Vitutusta nostaa se tieto että 3kk on vasta takana ja edessä hulpeat 9kk
:down: :curs:
hvc sanoi:Täällä vituttaa suunnattomasti lomilta takaisin inttiin meno.. 5h vielä lomaa ja taas se sama paska jatkuu. Vitutusta nostaa se tieto että 3kk on vasta takana ja edessä hulpeat 9kk
:down: :curs:
Lord sanoi:Voi *elvetti mitä idiootteja maailmassa on!! :curs: :curs: :curs:
Lord sanoi:Voi *elvetti mitä idiootteja maailmassa on!! :curs: :curs: :curs:
uusio sanoi:hyvä alku tytön kanssa vituiks :curs: :wall: vituttaa niin ankarasti
vittu
No toi kyllä pistää veren kiehahtamaan... :curs:goodolmob sanoi:Millaiset saatanan miehet menevät ja hakkaavat naisia oikein olan takaa!? Eräs erittäin mukava neito jota olen tapaillut jo jonkun aikaa, jätti silloisen miehensä minun takiani. Eilen sain puhelun että hän oli tullut käymään. Tänään vasta pääsen käymään hänen luonaan katsomassa että kuinka pahaa jälkeä on oikein tullut :(. Voi sanoa että ei suruta oikeastaan vielä, vitutus on edelleen liian suuri.
Ei edes jaksa ruveta uhoamaankaan vielä :jahas:
Annat sitten samalla mitalla sille jätkälle takaisin, vai mitä?goodolmob sanoi:Millaiset saatanan miehet menevät ja hakkaavat naisia oikein olan takaa!? Eräs erittäin mukava neito jota olen tapaillut jo jonkun aikaa, jätti silloisen miehensä minun takiani. Eilen sain puhelun että hän oli tullut käymään. Tänään vasta pääsen käymään hänen luonaan katsomassa että kuinka pahaa jälkeä on oikein tullut :(. Voi sanoa että ei suruta oikeastaan vielä, vitutus on edelleen liian suuri.
Ei edes jaksa ruveta uhoamaankaan vielä :jahas: