Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

-Pva- sanoi:
Vituttaa koko helvetin matematiikka, ainoa lukioaine joka on minulle lähes mahdotonta. Aivan varmasti tulee huomisesta kokeesta nelonen. :wall:
Liityn kerhoon. Tuli viime jaksossa tehtyä aika nihkeesti läksyjä, kun ajattelin panostaa mielummin reaaliin lukemiseen. Kokeessa osasin tehä yhen tehtävän ja osa tehtävistä oli TÄYSIN hepreaa, en siis yksinkertaisesti ymmärtänyt mitä laskea. Uusimaan luultavasti pääsen tollasella osaamisella, mutta mitäköhän mä sieläkin teen, kun noita on hyvin vaikeaa itse opiskella? Persiistä, jos joudun uusii ton kurssin, saattaa kirjottaminenkin lykkäytyä :itku: .

HabaMih sanoi:
No koulusta ehkä voi lintsata, mutta esim. kaikki lääkärit ei suostu kirjoittaan sairaslomaa pelkän flunssan takia. Eli paha olla pois töistä ilman sairaslomaa ja sitä paitsi jos noin paljon bakteereja kammoat niin ehkä se olet sä se jonka pitäis siellä himassa aikaansa viettää :eek:

Säätäsivät sen lain niin ei tarvitsisi "lintsata".

Ja itselle tullut lähinnä kestovitutus siitä, että juuri kun tervehtyy niin saakin heti uuden flunssan yms. Ja kipeänä mielummin olen himassa, kun menen tahallani muita tartuttamaan. Ja sitähän se on tahallista kiusantekoa.

Esimerkiksi tänään eräskin herra tuli ja aivasti limat pleksiin, totesin sille, että nyt on parempi painua mahdollisimman pitkälle, ja kyllähän se lähtikin...

Ei voi kuvata sitä vitutuksen määrää, joka tästä tulee...

-Nimimerkki 11krt/6kk kipeenä. Siinä alkaa elämän laatu jo vähän kärsiä.

hvc sanoi:
Täällä vituttaa suunnattomasti lomilta takaisin inttiin meno.. 5h vielä lomaa ja taas se sama paska jatkuu. Vitutusta nostaa se tieto että 3kk on vasta takana ja edessä hulpeat 9kk
:down: :curs:
Mene sivariin jos et kestä.

EDIT: Vaikka telkan voi sulkea tai kääntää kanavaa, niin mua silti vituttaa Salatut Elämät..

hvc sanoi:
Täällä vituttaa suunnattomasti lomilta takaisin inttiin meno.. 5h vielä lomaa ja taas se sama paska jatkuu. Vitutusta nostaa se tieto että 3kk on vasta takana ja edessä hulpeat 9kk
:down: :curs:

h0h0, jätkä on varmaan liittynyt pakkotoistoon sen takia, että saa sanoa: Intti vituttaa. :D

Ja hajottaahan se intti...

"Mene sivariin jos et kestä"
Kyse ei ole kestämisestä vaan vitutuksesta. Enköhän olisi sivariin jo aikoja sitten lähtenyt jos intti olisi jotain ylitsepääsemätöntä.

"h0h0, jätkä on varmaan liittynyt pakkotoistoon sen takia, että saa sanoa: Intti vituttaa."
En nyt sentään, punttisali on ollut mukana kuvioissa jo tässä useamman vuoden. ;)

Ostin auton... kerkisin tunnin omistaan sen kun jo sain kipattua sen tuulilasi edellä sähkötolppaa päin. Autosta painu katto aikas ruttuun. vois melkein vituttaa. :rock:

ps: ketään ei sattunut...

Millaiset saatanan miehet menevät ja hakkaavat naisia oikein olan takaa!? Eräs erittäin mukava neito jota olen tapaillut jo jonkun aikaa, jätti silloisen miehensä minun takiani. Eilen sain puhelun että hän oli tullut käymään. Tänään vasta pääsen käymään hänen luonaan katsomassa että kuinka pahaa jälkeä on oikein tullut :(. Voi sanoa että ei suruta oikeastaan vielä, vitutus on edelleen liian suuri.

Ei edes jaksa ruveta uhoamaankaan vielä :jahas:

goodolmob sanoi:
Millaiset saatanan miehet menevät ja hakkaavat naisia oikein olan takaa!? Eräs erittäin mukava neito jota olen tapaillut jo jonkun aikaa, jätti silloisen miehensä minun takiani. Eilen sain puhelun että hän oli tullut käymään. Tänään vasta pääsen käymään hänen luonaan katsomassa että kuinka pahaa jälkeä on oikein tullut :(. Voi sanoa että ei suruta oikeastaan vielä, vitutus on edelleen liian suuri.

No toi kyllä pistää veren kiehahtamaan... :curs:

goodolmob sanoi:

Annat sitten samalla mitalla sille jätkälle takaisin, vai mitä?

Back
Ylös Bottom