Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Örkki sanoi:
Voi VITTU, joku saatanan runkku pölli mun uudesta Scottin maastopyörästä taka-akselin. Oli varmaan yrittäny pölliä koko takarenkaan, kun oli löysänny takajarrun vaijerinkin... Jostain syystä homma oli sitten keskeytynyt!! :curs:
Voi vittu kun sais kiinni sen mulkun niin vääntäisin sen solmuun!

Onpas vähän vitun tyhmä varas. Taka-akseli on varmaan tosi hyödyllinen yksinään.

Wittu kun pitäisi lukea läksyjä, mutta koko ajan keksin jotain muuta tekemistä. "Jos mä vielä tuon threadin katson ja sitten alan lukemaan", "Jospa kävisi kaupassa ja sitten läksyjen kimppuun", "Tulisikohan telkasta jotain hyvää" jne jne jne. VITTU NYT LOPPU!

*vetää itseään turpaan koulukirjalla ja ryhtyy lukemaan sitä*

Ei nyt suoranaisesti vituta, mutta harmittaa :( Työkaverit lähtee firman Helsingissä järjestettävään juhlaan, mutta mä en pääse koska on koulua juuri silloin pe-la! Mä kun niin toivoin, että olisin päässyt hyvällä syyllä ostamaan iltapukua ja muita varusteita, ei nimittäin ole mitkään pienen piirin pippalot ne. Ainakin 500 kutsuttua... Ilmainen matka, illallinen ym. ohjelma Royal Growne Plazassa, majoitus yms. yms. yms... :itku:

No, mut mun on vaan jäätävä pois reissusta, jos aion saada opinnot pakettiin ensi kevääksi.

Keila sanoi:
Onpas vähän vitun tyhmä varas. Taka-akseli on varmaan tosi hyödyllinen yksinään.

Näitä tyhmiä sukurutsauksen jälkituotteita liikkuu liian paljon täällä Oulussa... :curs:

MerZi sanoi:
Ei nyt suoranaisesti vituta, mutta harmittaa :( Työkaverit lähtee firman Helsingissä järjestettävään juhlaan, mutta mä en pääse koska on koulua juuri silloin pe-la! Mä kun niin toivoin, että olisin päässyt hyvällä syyllä ostamaan iltapukua ja muita varusteita, ei nimittäin ole mitkään pienen piirin pippalot ne. Ainakin 500 kutsuttua... Ilmainen matka, illallinen ym. ohjelma Royal Growne Plazassa, majoitus yms. yms. yms... :itku:

No, mut mun on vaan jäätävä pois reissusta, jos aion saada opinnot pakettiin ensi kevääksi.
Soita opettajille tai jollekin kaverille, että saisit muistiinpanot&matskut koulusta, sano, että "perkeleen perkele, työkeikkaa pukkaa niin saatanasti, ei, en millään kerkeä kouluun, niin ja tukholmassakin oli se konferenssi sunnuntaina..."

Örkki sanoi:
Voi VITTU, joku saatanan runkku pölli mun uudesta Scottin maastopyörästä taka-akselin. Oli varmaan yrittäny pölliä koko takarenkaan, kun oli löysänny takajarrun vaijerinkin... Jostain syystä homma oli sitten keskeytynyt!! :curs:
Voi vittu kun sais kiinni sen mulkun niin vääntäisin sen solmuun!
Varkaat on kyllä vihoviimeisiä.

Yhden kerran joku oli pöllinyt minun pyörän, niin eiköhän se löytynyt viereisen kerrostalon pihalta oven vierestä. Meinasin jäädä odottelemaan varasta, muttei sittten motivaatio riittänyt jäädä väijymään lähistölle pamppu kourassa.

voi vitun perkele kaikki microsoftin työntekijät pitäs tappaa kun ne on ollu mukana työntämässä markkinoille tällästä PASKAA!!! :wall:

:offtopic:
Onnea pakkis. Vihdoinkin jotain jäsentä vituttaa ihan satasella!
:hyper:
attachment.php

Liitteet

• vitutus.webp
    vitutus.webp
    18,6 KB · Katsottu: 907
Vituttaa se, kun menin telomaan niskat ja nyt on sitten pidettävä taukoa salilla käynnistä. Just olisi uusi treeniohjelma pyörähtänyt käyntiin :curs:

:offtopic: (kyseenalaiset) Onnittelut MerZille :worship:

BadTaste sanoi:
:hyper:
attachment.php
tästähän oli joskus ennenkin juttua, et tehtiin tällain lista..
eihän toi tarkoita sitä että ihmistä vituttaa koko ajan :jahas: . laskepa ihmeessä ne viestit, joissa suoraan sanotaan että vittu kun vituttaa tää ja toi ja kolmaskin asia. tietty jos kommentoi paljon kaikkien asioita, tulee threadin voittajaksi vaikkei omat viestit sisältäisi vitutuksen aihetta. tuleehan sitä itsekin kommentoitua porukoiden juttua, ilman että itseä vituttaisi jokin asia. mut hei, osta tiimarista elämä :lol2: on ilmeisesti tekemisen puutetta jollakin ;)

Aylah sanoi:
eihän toi tarkoita sitä että ihmistä vituttaa koko ajan :jahas: . laskepa ihmeessä ne viestit, joissa suoraan sanotaan että vittu kun vituttaa tää ja toi ja kolmaskin asia. tietty jos kommentoi paljon kaikkien asioita, tulee threadin voittajaksi vaikkei omat viestit sisältäisi vitutuksen aihetta. tuleehan sitä itsekin kommentoitua porukoiden juttua, ilman että itseä vituttaisi jokin asia. mut hei, osta tiimarista elämä :lol2: on ilmeisesti tekemisen puutetta jollakin ;)

BadTasten viesti tuskin ihan totisimmasta päästä kuitenkaan oli ;)

kaveri nukkui pois. tyttö jätti, tai yhteinen päätös sen suusta. onneksi jäi lämpimät välit mutta silti 2,5 vuotta on todella pitkä aika kun itselläni ikää on vasta 16v. koe viikko pukkaa päälle, eikä innosta lukea. onneksi sentään jaksaa syödä :D

Aylah sanoi:
eihän toi tarkoita sitä että ihmistä vituttaa koko ajan :jahas: .
Juu, ei mulla ainakaan vituta noin paljoa, kunhan vain jauhan paskaa lämpimikseni. :)

Kuminaama sanoi:
Vituttaa ku joka theari on SUURI ja suuri. vittu
Mä en ymmärrä miten tästä samasta asiasta aina valitetaan. Miten tuommoinen asia voi oikeasti ketään vituttaa?

Niin ja mua vituttaa tällä hetkellä roikkuvat opiskelujutut, pitäisi revetä taas niin moneen urakkaan yhtä aikaa ja stressi vie yöunet.

PeKsE sanoi:
BadTasten viesti tuskin ihan totisimmasta päästä kuitenkaan oli ;)
no ei ole ei :D . mut häiritsee kun kuiteski postien määrästä ei voi laskea sitä ketä oikeasti vituttaa tosi paljon, koska yleensä ihmiset vastailee toisilleen asiasta kuin asiasta. eikä kaikki viestit suinkaan sisällä kauheaa avautumista elämän pienistä tai suurista vaikeuksista :rolleyes: . pitäisi laskea ne postit, joissa kerrotaan asia mikä vituttaa ja sen perusteella tehdä lista ;) . jos nyt jotain niin paljon kiinnostaa:) et ihan vink vink vain :lol2: .

ace-oo-: niinhän me kaikki aina joskus siihen sorrumme :) .

ace-oo- sanoi:
Juu, ei mulla ainakaan vituta noin paljoa, kunhan vain jauhan paskaa lämpimikseni. :)

Sama täällä.
Miten helvetissä mä olenkaan voinut sijoittua viidenneksi. :eek: Ehkä mä olen noussut noin ylös sen yhden OT yön seurauksena.. :D Mä olen kyllä huono häviäjä, joten pakko yrittää päihittää Merzi sun muut! :evil: :lol2:

Edit: Ei mua muuten nytkään mikään vituta, mut pitipähän vaan tulla.. Niin.
Edit2:
pambbers sanoi:
kaveri nukkui pois.

Otan osaa. Surullisia aina nuo tuollaiset. :( Voimia sinulle.

BadTaste sanoi:
Hohhoh. Laskepas huviksesi montako noista sadasta viestistä on osastoa "vittu että vituttaa". Luulenpa, että viestejä on siksi kertynyt niin paljon, että olen lähinnä kommentoinut muiden- ja omaa kirjoittamaa tekstiä. Yleensä en avaudu "vittu kun vettä sataa"-tyyliin mikä ei ketään kiinnosta, vaan jostain syystä ne aiheet on yleensä sellaisia, mihin ihmiset tarttuu kommentoimaan = juttu paisuu.

Aylahiin yhtyen (;)) osta elämä - tai kaksi yhden hinnalla. .D

Joo ei kait tässä voi muuta kuin olla ihan vitun pettynyt omaan sijoitukseeni... Ei vaan, tällä hetkellä kilon rotan paskaakin kiinnostaa enemmän.. Nyt vituttaa niin paljon ja olo on niin rikki ja paskana että en jaksa edes kirjottaa siitä.. Mikään, ei yhtään mikään kiinnosta enää joten kai se on yks vitun sama vaikka antaa koko vitun paskan olla.. sti.

Back
Ylös Bottom