Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ironchef sanoi:
Äsh olisinki. Kun kerrankin 27-vuotiaan elämän aikana ihastuu aikustenoikeasti, eikä vaan pane ja heitä pihalle, niin johan tulee turpaan ja lujaa.
Mistä saa ostaa sellasia katkaisimia, joilla saa tunteet on/off. Niin ja mieluummin off? :itku:
En tiedä, mutta jos löydät ni kerro. Ostan heti 2

Buuffitus sanoi:
Rakas ja minulle hyvin tärkeä vanhempi veljeni joutui lauantai-iltana onnettomuuteen ja on nyt teholla. Lääkärit puhuvat neliraajahalvauksesta.

Toivottavasti lääkäreitten tuomio ei pidä. Jaksamista vierailuihin teholla, kyllä siellä kannattaa istua vaikka potilas olisi välillä ihan muissa sfääreissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Timba79 sanoi:
Enemmän tämä on taas sitä surua kuin vitutusta. Mutta tuo meidän kissa josta jo aiemmin kirjoitin, ei sitten hyvästä alusta huolimatta selviäkkään. Ne sen munuiset petti sitten ja nyt se makaa tuossa vierellä ja odotetaan että päästään antamaan sille se viimeinen piikki. Se on sitten ihanin kissaluonne mitä mä olen koskaan tavannut, pakko siitä vain on päästää irti kun toinen ei enää eilenillalla itse kävelemään päässyt. :itku: :itku:

Voin vaan kuvitella miltä tuo tuntuu. :itku: :itku: Voimia sinnepäin.

Tähän hyvin löyhästi liittyen jännittää meidän kissaneidon ylihuominen sterilisaatio.

Nyt vituttaa suunnattomasti. Kuukauden reenitauolle piti tänään tulla päätös, kipeänä olen nyt ollut kuukauden verran ja vihdoin parantumisen merkit kohdillaan.. pari kuumeetonta päivää jne. Kävin ostamassa sitten uutta kuukausikorttia ja 40 hujahti taas sinne vähistä rahoistani. Ja mitäs sitten, menen illalla salille vanhaan tuttuun aikaan. Ketään ei pitäisi enää olla paikalla, mutta mitä vielä. Sali on täynnä idiootti jääkiekkoilijoita. Yhden kyykkysarjan vetasin ja totesin että paskat täällä pystyy reenaamaan. Mielellään vaihtaisin koko salia jos on jatkossakin yhtä täyteen tukittu aina. Suatana että osaa vituttaa. 40 euroa kankkulan kaivoon.

edit: ainiin, tyttökaverilla herne nenässä kaiken muun hyvän lisäksi :curs:

Työpaikan vaihdoksen takia henk. kohtainen konkurssi päällä. :( Tulot tippui aika paljon ja veroprosentti vielä loppuvuodeksi 32%. Raha-asiat kusee pahasti joksikin aikaa, mut eiköhän täältä kömmitä vielä ylös..

Hynkkä sanoi:
Työpaikan vaihdoksen takia henk. kohtainen konkurssi päällä. :( Tulot tippui aika paljon ja veroprosentti vielä loppuvuodeksi 32%. Raha-asiat kusee pahasti joksikin aikaa, mut eiköhän täältä kömmitä vielä ylös..
Mikset soita verotomistoon ja pyydä uutta verokirjaa "oikeilla" prosenteilla. :rolleyes: ;)

Vituttaa kohtalaisen ankarasti tämä viime päivien optiojeesustelu. Uutiset on täynnä harhaanjohtavaa tietoa ja demarit vuorotellen aukoo päätään ja selittää kuinka epäoikeudenmukaiseksi maailma on mennyt. Ja kaiken lisäksi kansa uskoo näitä poliitikkoja. :wall:

Hynkkä sanoi:

Itsellä oli prosentti kevyesti yli 20, nyt työpaikanvaihdoksen ja tulojen tippumisen myötä veroprosentti on loppuvuoden 10,5 .....

Oliko tää vitutus -thread? Nooo, VOI VITTU SENTÄÄN !!!!

snowball sanoi:
Mikset soita verotomistoon ja pyydä uutta verokirjaa "oikeilla" prosenteilla. :rolleyes: ;)
Yep. Niin se toimii, ei ole kuin laskettaa uusi kortti, ja vielä parempi jos jaksaa käydä paikanpäällä.

Ei vituta, vaan jotain täysin muuta. Sunnuntaina soitti tyttöystävän äiti klo 06.00 ja ilmoitti, että hänen 20 vuotias isoveli on halvaantunut.
Tunne oli jotain aivan käsittämätöntä. Pitäisi tässä yrittää olla vahva ja olla tyttöystävän ja hänen perheen tukena, mutta välillä ei itsekään saa pidettyä itseään kasassa :( . Ei voi ymmärtää, miksi näin kävi :itku: :itku: :itku:

Clayman sanoi:
Ei vituta, vaan jotain täysin muuta. Sunnuntaina soitti tyttöystävän äiti klo 06.00 ja ilmoitti, että hänen 20 vuotias isoveli on halvaantunut.
Tunne oli jotain aivan käsittämätöntä. Pitäisi tässä yrittää olla vahva ja olla tyttöystävän ja hänen perheen tukena, mutta välillä ei itsekään saa pidettyä itseään kasassa :( . Ei voi ymmärtää, miksi näin kävi :itku: :itku: :itku:
auts:( tuollaisia asioita ei ikinä haluaisi kuulla. varmasti todella paha olo teillä kaikilla. voimia jaksamiseen! vaikka tuskin yhtään lohduttaa. vaikea on löytää sanoja, mikä helpottaisi oloa.

Selkä niksahti perkele!!Joo alaselkä mikä on välillä vaivannu tuolta vasemmalta puolelta niin otti ja päätti niksahtaa nyt oikeelta puolelta.Tein vähän salilla kulmasoutua kässäreillä, niin eikös siellä selässä joku muljahtanu oikeen kunnolla.Siihen loppu ne treenit tältä erää.Nyt ei taho ees saada kenkiä jalkaan ja ainut kivuton asentokin on vaan sängyssä jalat ylhäällä.Vituttaa ja sattuu!! :wall: :curs:

Kiitos vaan osanotoista. Mutta kyllä tässä suurin työ on tyttöystävällä ja hänen vanhemmillaan :( . Itse koitan auttaa parhaani mukaan. Tilanne on heille sanoin kuvaamattoman rankka ja vaikea.

Sen verran voin varmaankin sanoa tapahtuneesta, että laiturilta oli hypännyt veteen pää edellä. Loput sitten onkin jo tiedossa, miten siinä kävi :( .

Ja mitä tulee threadin vitutus aiheeseen, niin ketuttaa, kun olen tämän viikon työkeikalla vaasassa, enkä pysty olemaan kotona tyttöystävän tukena.

Tämä kuuluisi melkein tuonne iloisia asioita -threadiin..
Jalat on aivan uskomattoman kipeinä toissa päiväisestä treenistä.. Ihan joka lihas nivusia myöten on kipeänä. Töissä porukka vähän kattoi, kun liikuin kuin hidastetussa fimissä&paskat housussa.

No tietääpähän, että on mennyt treeni perille. :rock:

Voi VITTU, joku saatanan runkku pölli mun uudesta Scottin maastopyörästä taka-akselin. Oli varmaan yrittäny pölliä koko takarenkaan, kun oli löysänny takajarrun vaijerinkin... Jostain syystä homma oli sitten keskeytynyt!! :curs:
Voi vittu kun sais kiinni sen mulkun niin vääntäisin sen solmuun!

Back
Ylös Bottom