Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

SniffDaddy sanoi:
Mä yritän tolla videon kaketsulla vielä pelata. Jos sekin menee vielä paskaksi, sitten lähtee koko matofakin kotiteatteri ikkunasta pihalle. :whip:

Oolrait :whip:

Voi vittu!!!

Voin sanoa että vituttaa...
Yöllä kävin morjestamassa kavereita kuppilassa ja kun palasin takaisin autolle oli joku idiootti laittanut autoa remonttiin. Tulos, vanhempien uudenkarheaan autoon uusi ovi, lokasuoja, konepellin paikkausta, katon korjaus... Auto oli parkissa näkyvällä paikalla katulampun alla ja vain 1.5h.

Ja nyt kun rupesin kuuntelemaan musiikkia, on viritinvahvistimesta etukanavat mykkinä eikä tunnu mikään auttavan. Ei auta kun ruveta katselemaan uutta. Siinä taas yksi 400€...

VITTU!

Suikki sanoi:
Ja nyt kun rupesin kuuntelemaan musiikkia, on viritinvahvistimesta etukanavat mykkinä eikä tunnu mikään auttavan. Ei auta kun ruveta katselemaan uutta. Siinä taas yksi 400€...
No mitenkäs ne vakuutukset? Eikö ne ole tällaisia tapauksia varten?

nevahood sanoi:
vittujen vittu. kolmesta salista saliarvostelut, laitteet, hinnastot, kaikki... kiva yllätys. toissapäivänä sain valmiiksi.. nyt ne on tuhoutunut koneelta, pienen "perheriidan" jälkeen tai mahdollisesti sen aikana. taitaa tulla sit salasana tälle koneelle.. niin ja laminaatit paskana + lasinsiruja jokapuolella. :haart:

edittiä: osaakos joku neuvoa miten palautetaan tuhottuja tiedostoja?

:eek: Ohhoh. Onpa ollut kiva "perheriita". :(

Tomi sanoi:
No mitenkäs ne vakuutukset? Eikö ne ole tällaisia tapauksia varten?

Joo, kyllä tuo auton korjaamisen vakuutus korvaa, mutta autolle olisi kyllä käyttöä seisontapäivinäkin. Pitää vaan toivoa että bonukset eivät putoa. Rikosilmoitushan tuosta tehtiin.

Tuohon vahvistin hommaan ei nyt mitkään vakuutukset auta. Kitupiikistä tilattu Yamahan kotiteatterivahvistin ja kestänyt juuri yli vuoden. Eikä taida olla mistään takuista toivoa. Vai onko noissa saksan tuotteissa kansainväliset kahden vuoden takuut?

Joku perkele varasti mun polkupyörän bussipysäkiltä! Vitun kakarat! Tiedän että olette syyllisiä! Tiedän myös missä asutte!

Suikki sanoi:
Kitupiikistä tilattu Yamahan kotiteatterivahvistin ja kestänyt juuri yli vuoden. Eikä taida olla mistään takuista toivoa. Vai onko noissa saksan tuotteissa kansainväliset kahden vuoden takuut?

Periaatteessa pitäisi olla, mutta tuon kitupiikin kautta rahojen saaminen voi olla todella vaikeaa. Vahvistimenhan pitäisi kestää kyllä kauemmin kuin yksi vuosi joten jos se itsekseen on rikki mennyt (eikä liiallisen luukuttamisen vuoksi ;) ) se pitäisi myyjän korvata. Kannattaa kokeilla ja jos väittävät että takuusta on yli vuosi niin sano että yleensä nuo kestää kauemman kuin yhden vuoden.. Toiminut ainakin minulla rikkinäisen puhelimen kanssa. :D

Suikki sanoi:
Tuohon vahvistin hommaan ei nyt mitkään vakuutukset auta. Kitupiikistä tilattu Yamahan kotiteatterivahvistin ja kestänyt juuri yli vuoden. Eikä taida olla mistään takuista toivoa.
Takuu ja vakuutus ei ole sama asia, joten ei ole väliä, vaikka takuuaika on mennyt umpeen, jos haluat kotivakuutuksen piikkiin tuon laittaa. Takuuhuollot hoitaa merkkihuolto tai liike, josta olet ostanut tuotteen, kun vakuutuksen hoitaa VAKUUTUSYHTIÖ. Siis jos sinulla on kotivakuutus, saat todennäköisesti tässä tapauksessa uuden laitteen pelkällä omavastuulla. Omavastuu vaihtelee vakuutusyhtiöstä ja -tyypistä riippuen. Ota selvää ja säästä muutama satanen. Itse testasin vahingossa Ixus 400:n iskunkestävyyttä ikkunalaudalta puulattialle. Ei kestänyt, mutta IF osti uuden. Lisäksi puhelin mäjähti komeasti parvelta alas tuossa vuosi sitten ja meni tuhannen palasiksi. Ostin samana päivänä uuden ja sain IF:iltä muutaman päivän viiveellä vielä omavastuun jälkeenkin jotain 150 euroa tilille.

Mixu sanoi:
HP:n kaverit tehny aika mällin jäynän sulle :lol2:

Olisi 90% todennäköisyydellä joku seuraavista riittäny
1) olisit käynnistäny Windowsin normaalisti, avannut komentokehotteen, mennyt komentokehotteella oikeaan kansioon ja poistanu tiedoston kirjoittamalla del tiedosto.
2) olisit ladannu netistä pienen ohjelman, joka muuttaa windowsin rekisteriä niin, ettei kesken jäänyt videotiedosto enää kaada koko käyttöjärjestelmää.

Kiitti näistä neuvoista!Tietääpähän mitä tehä jos vielä käy vastaavaa.Harmi että hermot meni täydellisesti tossa konetta räplätessä.Nyt sain netinkin toimimaan.Kyllä tähänkin viestiin pitää vähän vitutusta purkaa,joten kyllä noi niskat on edelleenkin ihan vitun jumissa eli ei helpotusta sillä saralla..

Oon säätämässä meidän ainejärjestön yhtä lipputilausta ja olin onnistunut laskemaan lippumäärän väärin -> tilasin liian vähän lippuja:wall: Nyt pitää toivoa, että tilausmuutos menee läpi ja saadaan oikea määrä tikettejä. Saatana, että ihminen voi olla tyhmä.

Kaamea krapula! Ei siinä muuten mitään, mutta kun rehellisesti ei oo ollut minkäänlaista darraa vuosiin, ja nyt on aivan kamala olo. Enkä juonut edes paljoa!!!!!

Perkeleen perkele kun vituttaa tämä tietokoneensaatana!
Helevetti kun nakkaan koko matolaatikon lasin läpi pihalle!

AAAAAAAARGGH :wall:

En voi sanoa, että vituttaa... Pelottaa, surettaa ja itkettää ennemmin. Rakas ja minulle hyvin tärkeä vanhempi veljeni joutui lauantai-iltana onnettomuuteen ja on nyt teholla. Lääkärit puhuvat neliraajahalvauksesta. Miten tällainen vääryys kohtaa ihmistä jolle sitä viimeksi kuvittelee, rangaistaan elämäniloista ja täysin ihanaa ihmistä. Ei tällaista toivo kenellekään, koko perhe suree ja nyt vain koitetaan tsempata mies takaisin jaloilleen. :(

Enemmän tämä on taas sitä surua kuin vitutusta. Mutta tuo meidän kissa josta jo aiemmin kirjoitin, ei sitten hyvästä alusta huolimatta selviäkkään. Ne sen munuiset petti sitten ja nyt se makaa tuossa vierellä ja odotetaan että päästään antamaan sille se viimeinen piikki. Se on sitten ihanin kissaluonne mitä mä olen koskaan tavannut, pakko siitä vain on päästää irti kun toinen ei enää eilenillalla itse kävelemään päässyt. :itku: :itku:

Buuffitus sanoi:
En voi sanoa, että vituttaa... Pelottaa, surettaa ja itkettää ennemmin. Rakas ja minulle hyvin tärkeä vanhempi veljeni joutui lauantai-iltana onnettomuuteen ja on nyt teholla. Lääkärit puhuvat neliraajahalvauksesta. Miten tällainen vääryys kohtaa ihmistä jolle sitä viimeksi kuvittelee, rangaistaan elämäniloista ja täysin ihanaa ihmistä. Ei tällaista toivo kenellekään, koko perhe suree ja nyt vain koitetaan tsempata mies takaisin jaloilleen. :(

Otan osaa. Noi on kamalia asioita. Yrittäkää jaksaa.

Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville

Tässä vähän treenailen, että jos jotain suusta irti saisi. :wall:

jaki_ sanoi:
Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville Moi huvittaisko tulla vaikka kahville

Tässä vähän treenailen, että jos jotain suusta irti saisi. :wall:

Älä hätäile, tyttönen sanoo kumminkin jotain ensin, jolloin menet aivan sekaisin etkä osaakaan enää sanoa "Moi huvittaisko vaikka tulla kahville?" vaan sanotkin vahingossa "Moi haluttaisko vaikkupulla pihville?", jonka jälkeen tyttönen on jo paennut. Onnea yritykseen. :)

Aaarghh... Kyllä ihmiset osaa olla sitten raivostuttavia... Varsinkin aivopestyt uskovaiset naiset, jotka tulee pyytämään 3000 euroa lisää liksaa, joita ne ei ole ansainneet tai muuten ne vie asian jollain tekosyyllä liittoon. Ja liittohan oikein rakastaa palvella kaltoin kohdeltua. Ja parhaassa tapauksessa kaikki vielä uskoo ja sitä ollaan mustalla listalla... Voi tätä yrittämisen hienoutta...

Helpotti...

Back
Ylös Bottom