Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Rupee pikkuhiljaa vituttaa ku aina perjantaisi mua enne on joku sälli joka jättää kamat ihan päin persettä sinne! :curs: Taljas roikkuu kuminauhasta painoja ja seki on pitäny solmii siihe sadal kipeil jota on helvetin kiva setvii siinä, vetoremmit löytyy jostai maan ja taivaan väliltä, painoja lojuu maassa jne. On se kumma ku seinässä on 1,5m x 1,5m plakaatti missä lukee "PAINOT TAKAISIN PAIKOILLEEN!" Vois ruudinkeksijä opetella lukemaan ja muutenki ajatella muutaki ku sitä omaaa lihaksikasta persettä :jahas: Helpotti.
Kettu kuittaa.

Voi kyrpä kun jomottaa vieläkin alaleukaa reilun viikon takaisen viisaudenhampaan poiston johdosta. Alaleuassa oli pieni tulehdus ja siksi alahampaan poistokin oli vaikeampaa. Vittu jos joku hermo meni vitulleen siinä runnomisessa... :wall: (välillä meinasi takaraivo painua penkin päätuen läpi lattiaan asti kun kaveri runnoi hammasta irti)

Enpäs tiedä kuuluuko tämä taas osastoon "valitetaan turhasta", mutta antaa mennä. Mulla oli tänään yksi tärkeä juttu, kaivelin fillarin varastosta hyvissä ajoin, että olen varmasti ajoissa paikalla. Katselin, että ei ole vielä tummat pilvet kohdalla, ehtii pyörällä sen parin kilometrin matkan. En siis lähtenyt bussilla, koska ajattelin ettei ala sataa ja tykkään yleensäkin liikkua pyörällä. Ehdin hädintuskin puoleenväliin, niin naps - vettä alkoi tulla kaatamalla. Ajattelin sitten mennä hetkeksi sateensuojaan, koska aikaa oli. Siinä katoksessa seisoskellessa sain "hyvän" idean, että hei, tuostahan mä voinkin oikaista... Paskat se matka ainakaan lyhentynyt, päinvastoin! Ja vettä alkoi taas tulla kaatamalla. Lopulta pääsin määränpäähäni, ajoissa kyllä, mutta litimärkänä. Koko tilaisuuden ajan mua yskitti ja paleli, oli todella hehkee olo läpimärissä housuissa. (No, saipas kerrankin olla housut märkinä! ;) ) Nyt sitten tuntuu siltä että "saatoin" vilustua, paleleminen ei lopu millään ja kurkkua kaivelee. :( Vaikka olen syksyihmisiä, tämmöinen kyllä sapettaa syystäkin. No, nyt lämmintä mehua ja hyvällä omalla tunnolla vällyjen alle, josko illalla vielä virkistäisi kipittämään salille.

Ainiin, ja sitten siinä matkalla huomasin, että pyörän tanko vääntelehtii miten sattuu. Siitä on siis jotkut kiristykset löysiintyneet. Nyt en voi sitten silläkään kotterolla ajaa ennenkun saan jostain jonkun sopivan työkalun jolla kiristää sen!

Proteos sanoi:
....

.... :wall: (välillä meinasi takaraivo painua penkin päätuen läpi lattiaan asti kun kaveri runnoi hammasta irti)

Onko kaveris hammaslääkäri? Jos ei, niin teit ehkä arviointivirheen..

Keh keh... :david:

Palkka ei tullu. Ja yks kyrpä aukoo päätään töis :curs: no onneks se hiljeni kun korotti vähän ääntä. En ole ikinä nähny tai kuullu niin kyrvästä äijästä! Sen vois vaikka tappaa. :evil:

Oli pakko saada hieno uusi Better Bodies -pipo, tilasin sellasen ja tottakai ne oli sit loppunu ihan valmistajaa myöten. nyt kyrpii. älkääkä sanoko että valitan turhasta, pipo on tärkeä asia.

pakkispipoa hankkimaan sit varmaan, mut se Better Bodies ois ollu hienompi ;)

:curs: :curs: Pöllittiin sitte tänää salin pukuhuoneesta kännykkä :curs: :wall:

Perkeleen Tapiola-pankki kun eivä tantaneet rahaa ilman vakuuksia...
Kai mä nyt realisoisisin ensin omaisuuttani jos mulla sellasta olisi ennen rahan lainausta.

Pitäkööt tunkkinsa ja pankkinsa prkl.... :curs:

Onneksi nitkuna pitämäni Nordea suhtautui oikein asiallisesti,hassuinta että eivät hyväksyneet 2000€ luottoon 5% kuukausierää koska heidän mielestään en selviydy siitä.Tarjosivat sen sijaan 3% kuukausierää ja voin halutessani lyhentää enemmänkin.... :hyper:

MerZi sanoi:
Enpäs tiedä kuuluuko tämä taas osastoon "valitetaan turhasta", mutta antaa mennä. Mulla oli tänään yksi tärkeä juttu, kaivelin fillarin varastosta hyvissä ajoin, että olen varmasti ajoissa paikalla. Katselin, että ei ole vielä tummat pilvet kohdalla, ehtii pyörällä sen parin kilometrin matkan. En siis lähtenyt bussilla, koska ajattelin ettei ala sataa ja tykkään yleensäkin liikkua pyörällä. Ehdin hädintuskin puoleenväliin, niin naps - vettä alkoi tulla kaatamalla...

Mäkin tykkään liikkua fillarilla ja mulla oli tänään töihin mennessä sama juttu. Ehdin puoleen väliin ja sit alkokin tulla vettä oikein urakalla. :jahas: Samaan aikaan paistoi myös aurinko.. On se tämä syksy välillä niin.. :curs:

jtt1983 sanoi:
Palkka ei tullu. Ja yks kyrpä aukoo päätään töis :curs: no onneks se hiljeni kun korotti vähän ääntä. En ole ikinä nähny tai kuullu niin kyrvästä äijästä! Sen vois vaikka tappaa. :evil:

Mä sain tänään tietää, että mulle ei vieläkään makseta loppuja lomarahoista,kun ne on jälleen kerran unohdettu. :curs: Ne olis pitänyt kuitenkin maksaa jo muutamia kuukausia sitten. Lisäksi pomo on nipottanu turhista jo pari päivää ja kollega oli tänään sit avautunu sille oikein kunnolla. Ja kas kummaa, tänään se pomo tuli sitten perumaan sanojaan jne. "Kyllähän sinä tiedät, että tämä minun ulosanti on aika heikkoa. Ei minua aina pidä niin tosissaan ottaa." Perkele. :curs: Onneksi tulevaisuudessa koittaa vielä se päivä, kun otan loparit ja haistattelen pitkät. :evil:

Koulussa oli vitun pitkästyttävä 15 vuotisjuhla, ei siinä mitään mutta taisi olla vähän kuumetta - ja on edelleenkin. Lisäksi karmee flunssa. Ja ihan niinkuin siinäkään ei olisi vielä tarpeeksi, en pääse ryyppäämään paskasta kunnosta johtuen. Ei mutsi päästäis enkä kyl varmaa pystyiskää lähtee. PRKL. No ens viikonloppuun sitte :curs:...

TomBombadil sanoi:
Ja ihan niinkuin siinäkään ei olisi vielä tarpeeksi, en pääse ryyppäämään paskasta kunnosta johtuen. Ei mutsi päästäis enkä kyl varmaa pystyiskää lähtee. PRKL. No ens viikonloppuun sitte :curs:...
Voi luoja.. Jos joku niin tämä on taas sitä "todelliset huolenaiheet"-osastoa. :D Ja tietty tämä kommentti allekirjoittaneelta taas niitä mitkä olisi voinut jättää laittamatta.

Vitutuksen sairastumisesta ymmärrän kyllä. Kun aiemmin kirjoitin että kastuin sateessa läpimäräksi ja alkoi viluttaa, ei hellitä ollenkaan. Lihaksia ja päätä särkee, kädet ja jalat ihan jäässä. Kuumaa mehua, kaakaota ja vitamiineja tankataan, enää pipo puuttuu. :)

Vituttaa kun monet ihmiset on sellaisia vellihousuja, että ryvetään vaan itsesäälissä eikä tehdä asialle mitään vaan vingutaan ja vingutaan. On se vittu kumma kun jostain ihmeen syystä tuntuu paska valuvan samojen ihmisten niskaa päivästä toiseen vaikka mitä tekisi. Kovin on vaikeata uskoa, että koko maailma olisi yhtä ihmistä vastaan vaikka kaikkensa yrittää. Eleonoorakin voisi joko ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä ongelmillen jotain tai sitten perustaa oman vinkumis-fooruminsa, stna! Sun posteja oli tässä triidissä niin pitkälle kun jaksoin kelata... Kannattais ottaa itseään niskasta kiinni! :thumbs:

Jöö.. pistänpähän ekan postin tähän triidiin ikinä vaikka aihetta olis aiemminki ollu.. Takana saatanan raskas työviikko, viiteen päivään tehty yli 40 tuntia mikä ei todellakaan oo mikään normi tällä alalla millä olen. Siltikin oon kuullu mutkien kautta että en ole riittävän sitoutunu, pitäs tehdä lisää nimenomaan vapaapäivinä. Sen kolme vuotta mitä olen tossa firmassa ollu töissä oon ehkä viis kertaa sanonut ei lisätöille (kyllä-vastauksia ala ees laskemaan) mutta jossainhan se saakeli raja menee. Tämmöstä tilannetta on ollu päällä jonkun pari kuukautta mutta nyt alkaa kärjistymään oikein huolella. Toki tilipäivänä hymyilyttää mutta jos muut kuukauden 30 päivää lähinnä sylettää niin onko toi nyt oikein :(

Vituttaa kun taas joku tulee kattomaan mun kämppää tänään muttei kuitenkaan muuta siihen. Pakko olla tämä viikonloppu töissä ja nyt joutuu hyvää hyvyyttään ajelemaan taas kesken duunipäivän himaan ja kuuntelemaan kun joku vinkuu miten huono pohjaratkaisu tässä on, miten likaista ja miten sillä on menkat jne. ihan kun mua kiinnostaisi. Vittu minäkään mene muiden koteja arvostelemaan saatana. Pitäisi ryhtyä mulkummaksi ihmiseksi ja jättää vastaamatta siihen puhelimeen tai sanoa että nyt ei kerkeä.
Ja en taida päästä ens viikolla kertaamaankaan kun on niin kiire töissä. Ja aikaa kuluu kokoajan kaikkeen tälläiseen turhaan. :wall:

Mua vituttaa lukea kun ihmiset tappalee siitä, mikä on oikeasti jollekin vitutuksen aihe. Jos jotain vituttaa se että oikea pipo ei tullut duunipaikalle mukaan ja haluaa siitä tässä ketjussa avautua, niin mitä sitten? Jos ei huvita lukea näitä, niin voi painua muualle. :curs:

Timba79 sanoi:
Mua vituttaa lukea kun ihmiset tappalee siitä, mikä on oikeasti jollekin vitutuksen aihe. Jos jotain vituttaa se että oikea pipo ei tullut duunipaikalle mukaan ja haluaa siitä tässä ketjussa avautua, niin mitä sitten? Jos ei huvita lukea näitä, niin voi painua muualle. :curs:
Aivan. Jos jotain, niin ne typerät kommentoinnit voisi jättää kirjoittamatta. Kukaan ei pakota lukemaan näitä. Jos jotakuta harmittaa postin myöhästyminen, ok. Toisella koskee samaan aikaan mahaan ja kolmannen ihmissuhteet on sotkussa. Huvinsa ja harminsa ne on kullakin. Kyllähän tässä ihan täytyy alkaa miettimään, mitä palstalle uskaltaa kirjoittaa ja mitä ei, ettei vain ärsytä muita. Seuraavaksi kannattaa varmaan siirtyä "iloisia asioita"-ketjuun kommentoimaan "no eihän tuo nyt mikään oikea ilonaihe ole, vähänkö oot tyhmä..." :D

- Kuume, flunssa jne. kauheen kipee!
- Ei päässy siitä johtuen ryyppäämään
- Uloskaa ei voi mennä vaikka ois kaunis päivä

Plussana sanoisin että pyörässä uudet jarrupalat... muuta en keksi

Kerrotaas koko tarina...

Eilen vähän ennen kaheksaa (illalla) olin lähtemässä parkkipaikalta ja epähuomiossa tuli peruutettua bemun kylkeen, itse en katsonut taakse ja bemukuski ei sivulle. Tuli menetettyä sitten peltineitsyys siinä, onneksi ei sentään pahempaa jälkeä tullut. Noh,siinä kun ostarilla oltiin niin eiköhän pitänyt mäyräkoira ostaa vitutukseen. Kaverin kanssa sitten vedettiin bisseä ja lähdettiin ravintolaan. Vitutusta lisäsi seisoskelu jonossa... Eipä ole ennen Malmilla jonotettu! Baarissa sitten armokännit ja tarjoilua kaverille ja yhdelle puolitutulle, paloi ~150e massia (paljon köyhälle opiskelijalle) ja kotiin tuli päästyä kuuden jälkeen. Nyt on koko päivän ollut kauhea darra, vieläkin on naarmu autossa ja ei ole yhtään rahaa.

sori nyt vaan mutta mihis vittuun sä peruuttaessa katoit jos et taakse?

Back
Ylös Bottom