Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua nyt vituttaa nii pal se että ihmiset eivät voi kertoa tarkkoja vastauksia perus kysymyksiin, tarvii kierrellä ja kaarrella ihme paskaa. Ja lisäksi vituttaa se että tää koulun kone on paska.

Alec sanoi:
no kai suakin vituttas jos sä perustaisit "mun mummo kuoli-threadin,ja porukat tulis siihen kertomaan mite ne tekee ens perjantaina?
juu nou

Tuo nyt on vähän eri asia. :rolleyes: Kenenkään mummo ei ole kuollut. Sellaiseen threadiin en missään nimessä mtn vastaavaa menisi kirjoittelemaan, mutta tää nyt oli eri asia. Meitä vitutti, avauduttiin täällä ja sit saatiin mieltä vähän korkeammalle ja vedettiin OT:ksi. So what? Onko se teille tosiaankin noin vakava asia?

Ja tällä hetkellä vituttaa se, että täällä on eräillä pipo vähän liian kireällä. :jahas: Anteeksi ollaan jo pyydelty jne, mutta mikään ei riitä.
Taidan pysytellä useamman tunnin poissa täältä, niin ei vituta yhtään. :D

Eleonoora sanoi:
Tuo nyt on vähän eri asia. :rolleyes: Kenenkään mummo ei ole kuollut. Sellaiseen threadiin en missään nimessä mtn vastaavaa menisi kirjoittelemaan, mutta tää nyt oli eri asia. Meitä vitutti, avauduttiin täällä ja sit saatiin mieltä vähän korkeammalle ja vedettiin OT:ksi. So what? Onko se teille tosiaankin noin vakava asia?

no tuo nyt oli kärjistetty esimerkki josta ajattelin että ymmärrätte pointin,mutta ilmeisesti sitten ei...

eli joka threadin saa vetää "vähän" off topic,koska se ei ole vakava asia?
ihan sama mitä kirjottaa kunhan kirjottaa?

no siitä vaan,mä keskityn nyt matikan yksityistuntiin...

Originally Posted by Alec
no tuo nyt oli kärjistetty esimerkki josta ajattelin että ymmärrätte pointin,mutta ilmeisesti sitten ei...

eli joka threadin saa vetää "vähän" off topic,koska se ei ole vakava asia?
ihan sama mitä kirjottaa kunhan kirjottaa?

no siitä vaan,mä keskityn nyt matikan yksityistuntiin...

Vähän turhan kärjistetty..Ihan niinkuin Eleonoora sanoi mihinkään mummo kuoli-threadiin ei luonnollisestikaan kirjoiteta mitä sattuu. Eikös tän vitutus-threadin perimmäinen tarkoitus ole se että kun purkaa tänne oloaan niin tulee parempi mieli. Vedettiin :offtopic: rankasti ja olen ihan vitun pahoillani kun loukkasin sillä joidenkin herkkiä tunteita.. :eek:

Originally Posted by n00kie
Mikä juttu, missä? siis voitko sanoa asiaa yhtään hankalammin?

Nuo "kuuluisat" yöjutut on tuolla edellisillä sivuilla ihan nähtävillä, kun ne tuntuvat ihmisiä niin kovasti kiinnostavan..

Mika1979 sanoi:
Nuo "kuuluisat" yöjutut on tuolla edellisillä sivuilla ihan nähtävillä, kun ne tuntuvat ihmisiä niin kovasti kiinnostavan..

Sopikaa treffit kuin selvästikin pientä säpinää on... :whip:

Originally Posted by n00kie
Sopikaa treffit kuin selvästikin pientä säpinää on...

Heh :D , kyllä mun puolesta, mutta taustoja sen paremmin tietämättä käsittäisin että Eleonooralla on jo se mies siellä. :itku:
Nythän mä löysin vitutuksen aiheen.. :wall:

ettei vaan mene :offtopic: ....

:D

Mik99 sanoi:
Pyyntö: Eleanoora, MerZi ja Mika1979. perustakaa oma tredi näille teidän "kuhertuluille"!
Ystävällisesti pyydän, ettei minua vedetä kyseiseen hommaan mukaan. En ole mielestäni kuherrellut kenenkään kanssa täällä enkä muualla. Mulla taitaa olla kaksi tai kolme postia näillä "paskanjauhantasivuilla". Ja kuten tarkkasilmäiset voi huomata, mä jo hienovaraisesti wannabe-moden persoonassa esitin OT:n ylläpitäjille, että liittyisivät vipiksi niin voisivat rauhassa jutskailla chatissa ja pitää hauskaa, koska tiesin, että noin valtavasta offtopicista nousee vähintäänkin näin hirveä haloo/modet puuttuu siihen. Mut that's not my problem.

Clayman sanoi:
Tosin kun katsoo, ketkä täällä on offia pälättänyt, niin en ihmettele enään niin paljoa alkuperäisen aiheen sivuuntumista. :curs: :piis:
Olisi kyllä mukava kuulla, mitä tuolla maininnalla tarkoitit?

Edittiä: Mua harmittaa se, että olin ajatellut lähteväni tänään kotipaikkakunnalle vanhempien luo. Siitä on liian kauan kun näin pikkusisarukset viimeksi, on ne niin rakkaita. :itku: Mutta uuden työn takia en pääsekään. Työ sinänsä on hyvä asia, mutta nyt se sotkee mun suunnitelmat. No, ehkä ensi viikonloppuna!

Originally Posted by MerZi
En ole mielestäni kuherrellut kenenkään kanssa täällä enkä muualla. Mulla taitaa olla kaksi tai kolme postia näillä "paskanjauhantasivuilla".

Täysin totta.Mik99:lle, kannattaisi ehkä lukea ensin asiat joita arvostelee ennen kuin arvostelee pelkästä arvostelemisen innosta..Niin ei tulisi syytettyä syyttömiä..

Mika1979 sanoi:
Täysin totta.Mik99:lle, kannattaisi ehkä lukea ensin asiat joita arvostelee ennen kuin arvostelee pelkästä arvostelemisen innosta..Niin ei tulisi syytettyä syyttömiä..

Juu no MerZi ehkä voidaan jättää näistä kuhertelu kuviosta pois, mutta oikeesti lukekaa viimeiset 5 sivua (joo tiedän, että pyysitte anteeksi jne), ja katsokaa itseänne peiliin. En ole varmasti ainoa immeinen joka näin teistä ajattelee. Pitäkääkö teidän joka vitun asiasta tulla tänne tilittämään!? "hui hitsi ulkona on kylmä, mä palellun kun menen hakemaan postin". Menkää vähän itseenne ennen kuin postaatte mitään tommosta tänne. Maailmassa on paljon isompiakin murheita olemassa! T: :david:

Mik99 sanoi:
Juu no MerZi ehkä voidaan jättää näistä kuhertelu kuviosta pois..
Kiitän.
Mik99 sanoi:
Maailmassa on paljon isompiakin murheita olemassa! T: :david:
Pitäiskö tänne sit perustaa erikseen pienten ja isojen murheiden keskustelut? :) Vai ollako vain hiljaa. Mä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä jokainen saa tuoda julki murheensa jotka haluaa "jakaa" täällä muiden kanssa, oli ne sitten isoja tai pieniä. Kun monesti pienet asiat johtaa suurempiin... Kyllä mulle ainakin on iso asia se, että on hurjan kova ikävä perheen luo, mutta taas se, että olen viimeiset kymmenen minuuttia kärsinyt hikasta (mikä kyllä sekin ärsyttää) - siitä en ehkä tänne avautuisi. Tai että on nälkä, mutten kehtaa laittaa ruokaa tms.

Mika1979 sanoi:

No johan sitä nyt ollaan. Ensiksi pälistään pari sivua ooteetä ja kun joku siitä vähän sanoo, niin heti ollaan niin kiukkusia. Tuskin Mik99 sitä pahalla vihjaili,
että menisitte pois tätä topiccia "turmelemasta".
Ei mitään vakavaa kuitenkaan Mika ja Eleonoora :)

Ja Merzi, en tarkoittanut mitään sillä kommentillani sulle. Jotenki jäi vaan Mik99 postista muistikuva, että sä pälätit myös :D
Sorry.

Clayman sanoi:
Ja Merzi, en tarkoittanut mitään sillä kommentillani sulle. Jotenki jäi vaan Mik99 postista muistikuva, että sä pälätit myös :D
Sorry.
Kyllä mä nyt vaadin kirjallisen anteeksipyynnön. ;) Mut hei, eiköhän tämä homma ole jo halki poikki pinossa. Asianomaiset on varmasti oppineet läksynsä, modet puuttukoon jatkossa jos katsovat tarpeelliseksi.

MerZi sanoi:
Pitäiskö tänne sit perustaa erikseen pienten ja isojen murheiden keskustelut? :) Vai ollako vain hiljaa. Mä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä jokainen saa tuoda julki murheensa jotka haluaa "jakaa" täällä muiden kanssa, oli ne sitten isoja tai pieniä. Kun monesti pienet asiat johtaa suurempiin... Kyllä mulle ainakin on iso asia se, että on hurjan kova ikävä perheen luo, mutta taas se, että olen viimeiset kymmenen minuuttia kärsinyt hikasta (mikä kyllä sekin ärsyttää) - siitä en ehkä tänne avautuisi. Tai että on nälkä, mutten kehtaa laittaa ruokaa tms.

Juu ymmärrän näkökantasi, mutta tarviiko tähän silti tuoda tämän tyyppisiä posteja? Ei kyllä hyvin mene jos tommosista on päivä pilalla. Viittaan tällä siis tähän eleanooran postiin. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Meille tulee yleensä posti noin 10.30. Niinpä päätin äsken käydä postilaatikolla, mutta se oli sitten tyhjä. Palasin takaisin ja just, kun vedin oven kiinni perässäni, niin kuulin, kun postiauto meni ohi. :jahas: Ei iso vaiva, mutta jouduin käymään postilaatikolla kahdesti. :jahas:

Originally Posted by Mik99
Pitäkääkö teidän joka vitun asiasta tulla tänne tilittämään!? "hui hitsi ulkona on kylmä, mä palellun kun menen hakemaan postin". Menkää vähän itseenne ennen kuin postaatte mitään tommosta tänne. Maailmassa on paljon isompiakin murheita olemassa! T: :david:

Maailmassa on varmasti PALJON isompiakin murheita kuin se jos mulla menee jonkun tytön kanssa huonosti (mistä toi OT lähti..) Mutta pitääkö olla vähintään Irak-kriisi -vitutus että saa tänne sen kirjoittaa..?! Jos joku osaa kertoa rajan, niin ole ystävällinen..

Originally Posted by Clayman
Ei mitään vakavaa kuitenkaan Mika ja Eleonoora

no hard feelings.. :) :kippis1:

Mua vituttaa, että työkuviot eivät näytä oikein selkeiltä kun lopputyöni kohtapuoliin valmistuu... :( Noh, asioilla on yleensä tapana järjestyä.

Eleonoora: Kun mainitsit, että tässä threadissa monella taitaa olla pipo aika kireällä, niin oikeassa olet. Kyseessä kun on vitutus- threadi, niin sikäli pahin mahdollinen porukka. :)

Mik99 sanoi:
Juu ymmärrän näkökantasi, mutta tarviiko tähän silti tuoda tämän tyyppisiä posteja? Ei kyllä hyvin mene jos tommosista on päivä pilalla. Viittaan tällä siis tähän eleanooran postiin. :rolleyes:
Kyllä mä heti ymmärsin mitä postia esimerkilläsi tarkoitit, en oo mikään tyhmä mimmi. :) Usko tai älä, ymmärrän sinua hyvin, koska en itsekään välitä valittaa tyhjästä, mutta häpeäkseni myönnän siihen joskus sortuvani. Tosin en ehkä täällä, vaikka normaalia tiuhempaan olen "vituttaa"-osastolla viime aikoina vieraillut, kun OLI stressiä mm. töiden (tai niiden puutteen) takia. Mut eipä ole enää! :rock:

Mika1979 sanoi:
Maailmassa on varmasti PALJON isompiakin murheita kuin se jos mulla menee jonkun tytön kanssa huonosti (mistä toi OT lähti..) Mutta pitääkö olla vähintään Irak-kriisi -vitutus että saa tänne sen kirjoittaa..?! Jos joku osaa kertoa rajan, niin ole ystävällinen..

Olen vain sanonut, että MIELESTÄNI nuo turhat postit. (olen jo maininnut esimerkkinä. eleanooran postin) voisi jättää kirjoittamatta! Ei mee vaan mun jakeluun, että pitää vetää hirvee show. jos esim. leipät palaa pahtimeen tms. :zzzz:

-EDIT-
MerZi sanoi:
Kyllä mä heti ymmärsin mitä postia esimerkilläsi tarkoitit, en oo mikään tyhmä mimmi. :) Usko tai älä, ymmärrän sinua hyvin, koska en itsekään välitä valittaa tyhjästä, mutta häpeäkseni myönnän siihen joskus sortuvani. Tosin en ehkä täällä, vaikka normaalia tiuhempaan olen "vituttaa"-osastolla viime aikoina vieraillut, kun OLI stressiä mm. töiden (tai niiden puutteen) takia. Mut eipä ole enää! :rock:

:thumbs:

Nyt kyllä vituttaa. Olen neljännen vuoden lukio-opiskelija ja kun neljä vuotta sitten hain opiskelijamatkakortin, kukaan ei sanonut, että se pitää uusia kolmen vuoden päästä. Viimeinen voimassaolopäivä kyllä kerrottiin ja se on ensi vuoden puolella. Huomasin tuossa pari päivää sitten, että matkakorttini veloittaa aikuisten hintaa ja ihmettelin että mitäs on tapahtunut. Koulusta sanottiin, että kortti ei enää ole opiskelijahintainen, joten se pitää käydä uusimassa ja minulle annettiin opiskelijatodistus.

Kun sitten vein opiskelijatodistuksen kaupunkitoimistoon, he sanoivat että opiskelijatodistus ei kelpaa, kun siinä nyt sattuu lukemaan VR! Olihan se nyt jumalauta virallinen opiskelutodistus ja siinä oli koulun sihteerinkin nimi alla. No, en saanut uusittua matkakorttia, joten olen nyt pari päivää kulkenut bussissa lasten hinnalla, kun kertalippu ei tunne käsitettä opiskelija ja en ole vielä saanut "oikeanlaista" opiskelijatodistusta. Tänä aamuna kun ostin lasten lipun, bussissa oli tarkastaja ja todetessaan henkilöllisyyteni, hän totesi että sakot tulee kun 19-vuotias kulkee lasten lipulla. Tapaus ei mielestäni ole reilu. Ensinnäkin, kaupunkitoimistoon menin vain sen takia, että saisin opiskelijan matkakortin, mutta en saanut byrokratian takia, joten ajoin turhaan 20km matkan. Tähän vielä sitten se lisäksi, että kukaan ei ilmoittanut minulle, että en ole enää "virallisesti" opiskelija, joten joudun käyttämään aikuisten hintoja.

No, nyt on avauduttu. Ja voin sanoa, että vituttaa kun taskua polttelee 60€ tarkastusmaksu matkasta, jonka jopa maksoin. (Tosin lasten lippu on puolet aikuisten lippua halvempi.)

Ei itse asiassa mitään järjellistä syytä. Vituttaa vaan tasaisesti kaikki asiat ja kovaa.

Vituttaa säätää koska työnantaja (henkilöstön välitysfirma) ei voi millään kelpuuttaa verokortin kopiota, vaan vaatii alkuperäistä. Sitten vaan soittelemaan verotoimistoon ja selvittelemään tämän vuoden tuloja. Vittu kun ollaan joustavia.

Back
Ylös Bottom