Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alec sanoi:no kai suakin vituttas jos sä perustaisit "mun mummo kuoli-threadin,ja porukat tulis siihen kertomaan mite ne tekee ens perjantaina?
juu nou
Kenenkään mummo ei ole kuollut. Sellaiseen threadiin en missään nimessä mtn vastaavaa menisi kirjoittelemaan, mutta tää nyt oli eri asia. Meitä vitutti, avauduttiin täällä ja sit saatiin mieltä vähän korkeammalle ja vedettiin OT:ksi. So what? Onko se teille tosiaankin noin vakava asia? Eleonoora sanoi:Tuo nyt on vähän eri asia.Kenenkään mummo ei ole kuollut. Sellaiseen threadiin en missään nimessä mtn vastaavaa menisi kirjoittelemaan, mutta tää nyt oli eri asia. Meitä vitutti, avauduttiin täällä ja sit saatiin mieltä vähän korkeammalle ja vedettiin OT:ksi. So what? Onko se teille tosiaankin noin vakava asia?
Originally Posted by Alec
no tuo nyt oli kärjistetty esimerkki josta ajattelin että ymmärrätte pointin,mutta ilmeisesti sitten ei...
eli joka threadin saa vetää "vähän" off topic,koska se ei ole vakava asia?
ihan sama mitä kirjottaa kunhan kirjottaa?
no siitä vaan,mä keskityn nyt matikan yksityistuntiin...
rankasti ja olen ihan vitun pahoillani kun loukkasin sillä joidenkin herkkiä tunteita.. 
Originally Posted by n00kie
Mikä juttu, missä? siis voitko sanoa asiaa yhtään hankalammin?
Mika1979 sanoi:Nuo "kuuluisat" yöjutut on tuolla edellisillä sivuilla ihan nähtävillä, kun ne tuntuvat ihmisiä niin kovasti kiinnostavan..
Originally Posted by n00kie
Sopikaa treffit kuin selvästikin pientä säpinää on...
....Ystävällisesti pyydän, ettei minua vedetä kyseiseen hommaan mukaan. En ole mielestäni kuherrellut kenenkään kanssa täällä enkä muualla. Mulla taitaa olla kaksi tai kolme postia näillä "paskanjauhantasivuilla". Ja kuten tarkkasilmäiset voi huomata, mä jo hienovaraisesti wannabe-moden persoonassa esitin OT:n ylläpitäjille, että liittyisivät vipiksi niin voisivat rauhassa jutskailla chatissa ja pitää hauskaa, koska tiesin, että noin valtavasta offtopicista nousee vähintäänkin näin hirveä haloo/modet puuttuu siihen. Mut that's not my problem.Mik99 sanoi:Pyyntö: Eleanoora, MerZi ja Mika1979. perustakaa oma tredi näille teidän "kuhertuluille"!
Olisi kyllä mukava kuulla, mitä tuolla maininnalla tarkoitit?Clayman sanoi:Tosin kun katsoo, ketkä täällä on offia pälättänyt, niin en ihmettele enään niin paljoa alkuperäisen aiheen sivuuntumista. :curs: :piis:
Originally Posted by MerZi
En ole mielestäni kuherrellut kenenkään kanssa täällä enkä muualla. Mulla taitaa olla kaksi tai kolme postia näillä "paskanjauhantasivuilla".
Mika1979 sanoi:Täysin totta.Mik99:lle, kannattaisi ehkä lukea ensin asiat joita arvostelee ennen kuin arvostelee pelkästä arvostelemisen innosta..Niin ei tulisi syytettyä syyttömiä..

Kiitän.Mik99 sanoi:Juu no MerZi ehkä voidaan jättää näistä kuhertelu kuviosta pois..
Pitäiskö tänne sit perustaa erikseen pienten ja isojen murheiden keskustelut?Mik99 sanoi:Maailmassa on paljon isompiakin murheita olemassa! T:![]()
Vai ollako vain hiljaa. Mä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä jokainen saa tuoda julki murheensa jotka haluaa "jakaa" täällä muiden kanssa, oli ne sitten isoja tai pieniä. Kun monesti pienet asiat johtaa suurempiin... Kyllä mulle ainakin on iso asia se, että on hurjan kova ikävä perheen luo, mutta taas se, että olen viimeiset kymmenen minuuttia kärsinyt hikasta (mikä kyllä sekin ärsyttää) - siitä en ehkä tänne avautuisi. Tai että on nälkä, mutten kehtaa laittaa ruokaa tms.Mika1979 sanoi:Täysin totta.Mik99:lle, kannattaisi ehkä lukea ensin asiat joita arvostelee ennen kuin arvostelee pelkästä arvostelemisen innosta..Niin ei tulisi syytettyä syyttömiä..
Kyllä mä nyt vaadin kirjallisen anteeksipyynnön. ;) Mut hei, eiköhän tämä homma ole jo halki poikki pinossa. Asianomaiset on varmasti oppineet läksynsä, modet puuttukoon jatkossa jos katsovat tarpeelliseksi.Clayman sanoi:Ja Merzi, en tarkoittanut mitään sillä kommentillani sulle. Jotenki jäi vaan Mik99 postista muistikuva, että sä pälätit myös :D
Sorry.
MerZi sanoi:Pitäiskö tänne sit perustaa erikseen pienten ja isojen murheiden keskustelut?Vai ollako vain hiljaa. Mä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä jokainen saa tuoda julki murheensa jotka haluaa "jakaa" täällä muiden kanssa, oli ne sitten isoja tai pieniä. Kun monesti pienet asiat johtaa suurempiin... Kyllä mulle ainakin on iso asia se, että on hurjan kova ikävä perheen luo, mutta taas se, että olen viimeiset kymmenen minuuttia kärsinyt hikasta (mikä kyllä sekin ärsyttää) - siitä en ehkä tänne avautuisi. Tai että on nälkä, mutten kehtaa laittaa ruokaa tms.
Eleonoora sanoi:Meille tulee yleensä posti noin 10.30. Niinpä päätin äsken käydä postilaatikolla, mutta se oli sitten tyhjä. Palasin takaisin ja just, kun vedin oven kiinni perässäni, niin kuulin, kun postiauto meni ohi. :jahas: Ei iso vaiva, mutta jouduin käymään postilaatikolla kahdesti. :jahas:
Originally Posted by Mik99
Pitäkääkö teidän joka vitun asiasta tulla tänne tilittämään!? "hui hitsi ulkona on kylmä, mä palellun kun menen hakemaan postin". Menkää vähän itseenne ennen kuin postaatte mitään tommosta tänne. Maailmassa on paljon isompiakin murheita olemassa! T:![]()
Originally Posted by Clayman
Ei mitään vakavaa kuitenkaan Mika ja Eleonoora
:kippis1:
Kyllä mä heti ymmärsin mitä postia esimerkilläsi tarkoitit, en oo mikään tyhmä mimmi.Mik99 sanoi:Juu ymmärrän näkökantasi, mutta tarviiko tähän silti tuoda tämän tyyppisiä posteja? Ei kyllä hyvin mene jos tommosista on päivä pilalla. Viittaan tällä siis tähän eleanooran postiin.![]()
Usko tai älä, ymmärrän sinua hyvin, koska en itsekään välitä valittaa tyhjästä, mutta häpeäkseni myönnän siihen joskus sortuvani. Tosin en ehkä täällä, vaikka normaalia tiuhempaan olen "vituttaa"-osastolla viime aikoina vieraillut, kun OLI stressiä mm. töiden (tai niiden puutteen) takia. Mut eipä ole enää! 
Mika1979 sanoi:Maailmassa on varmasti PALJON isompiakin murheita kuin se jos mulla menee jonkun tytön kanssa huonosti (mistä toi OT lähti..) Mutta pitääkö olla vähintään Irak-kriisi -vitutus että saa tänne sen kirjoittaa..?! Jos joku osaa kertoa rajan, niin ole ystävällinen..

MerZi sanoi:Kyllä mä heti ymmärsin mitä postia esimerkilläsi tarkoitit, en oo mikään tyhmä mimmi.Usko tai älä, ymmärrän sinua hyvin, koska en itsekään välitä valittaa tyhjästä, mutta häpeäkseni myönnän siihen joskus sortuvani. Tosin en ehkä täällä, vaikka normaalia tiuhempaan olen "vituttaa"-osastolla viime aikoina vieraillut, kun OLI stressiä mm. töiden (tai niiden puutteen) takia. Mut eipä ole enää!
![]()