Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mika1979 sanoi:
Hmm..onkohan Eleonoora oikea nimesi.. vai ..ei kai.. oletko se..? ;)
Onko Eleonoora Mika1979:n :wall: hakkaamisen syy?
Tämähän foorumi saa jatkuvasti uusia käänteitä, meno on kuin Tunteita Ja Tuoksussa -sarjassa :eek:

:arvi:

Edit: tästähän tuli vaikeaselkoinen keskustelu foormibugin takia, meikä ei pysy yhtään perässä

Tuli muuten mieleen, että kun tässä on muutamaan otteeseen tullut avauduttua noissa miesasioissa, niin taitaa tulla äkkilähtö, kun Mika1979 sen tajuaa.. :jahas:

Originally Posted by Tähtityttö
Kah, tässäpä hyvä mietelause! Vielä kun joku kertoisi, kuinka olla stressaamatta, niin johan helpottaisi kovin..

Mikä arkipäivänen asia voi olla niin vakavaa että siitä pitäisi stressata. Stressi ei auta asiaa ollenkaan, päinvastoin voi olla vaikeampi tehdä päätöksiä kun on "pää tiukalla" .. Asioiden yletön murehtiminen saa helposti unohduksiin sen että elämästä olisi tarkoitus nauttia.. siksi minäkin lyön täällä päätäni seinään vain n. joka toinen päivä.. :)

Originally Posted by ace-oo-
Onko Eleonoora Mika1979:n hakkaamisen syy?
Tämähän foorumi saa jatkuvasti uusia käänteitä, meno on kuin Tunteita Ja Tuoksussa -sarjassa

No niin, se siitä nimimerkin toimivuudesta... Mitään en tunnusta ennen kuin syyllinen ja lapsen isä on löydetty...ace-oo-..?

Mika1979 sanoi:
No niin, se siitä nimimerkin toimivuudesta... Mitään en tunnusta ennen kuin syyllinen ja lapsen isä on löydetty...ace-oo-..?
Vain yhden kerran tuikkasin ilman ehkäisyä! Mr. referee, It wasn't me, it was the other guy!

Originally Posted by Eleonoora
Tuli muuten mieleen, että kun tässä on muutamaan otteeseen tullut avauduttua noissa miesasioissa, niin taitaa tulla äkkilähtö, kun Mika1979 sen tajuaa..

Avaudu pois vaan, mutta luuletko, ettei mulla ole mtn mistä avautua sulle.

Saattahan sulla ollakin, vois vähän keskustella... :curs:

ace-oo- sanoi:
Vain yhden kerran tuikkasin ilman ehkäisyä! Mr. referee, It wasn't me, it was the other guy!

Kuka tässä nyt on tuikannut ja ketä? :rolleyes: :D

Mika1979(mun kulta) sanoi:

Tules tänne, jos uskallat. :evil:

Pakko tähän väliin mainita, että pakkis tuo kyllä välillä suurta iloa mun elämään. Vielä tunti sitten meni tosi huonosti ja nyt olen kuolla nauruun. Kiitos. :love:

Mika1979 sanoi:
Tulen välittömästi..Ihan varmasti uskallan..nyt nostetaan kissa pöydälle.. :evil:

:rolleyes:
Eksyt matkan varrella kuitenkin johonkin räkälään, etkä ilmesty ennen aamuyötä.. :jahas:

Originally Posted by Eleonoora(pikku pupuni)
Quote:
Originally Posted by Mika1979(mun kulta)

Tules tänne, jos uskallat. :evil:

Tulen välittömästi..Ihan varmasti uskallan..nyt nostetaan kissa pöydälle.. :evil:

Eleonoora sanoi:
pakkis tuo kyllä välillä suurta iloa mun elämään.
Sama täällä. :)

Edit: Quote korjattu

*ittu, kun nää postit menee miten sattuu! :curs:

Originally Posted by Eleonoora
Eksyt matkan varrella kuitenkin johonkin räkälään, etkä ilmesty ennen aamuyötä..

Ai minäkö..? Kellähän se tais eilen meni aika myöhään, ootin sua ja sun kavereitas ainakin tunnin.. Mut kun ei kyyti kelvannu niin ihan omaa syytä että saitte kävellä..

Mika1979(höpönassu :D ) sanoi:
Ai minäkö..? Kellähän se tais eilen meni aika myöhään, ootin sua ja sun kavereitas ainakin tunnin.. Mut kun ei kyyti kelvannu niin ihan omaa syytä että saitte kävellä..

No hei, saa kai sitä edes joskus käydä kavereiden kans muutamalla? :eek: Millonkohan viimex olisin käyny, mut sä ravaat reissuillas harva se päivä.
Ja muuten. Keneltä se "tavataan huomenna klo 13.00" viesti oikein oli? Onx sulla joku toinen vai? :itku: Hä täh?

Merzi sanoi:
Sama täällä. :)

Mihin me jouduttaiskaan ilman pakkista.

Originally Posted by Eleonoora(mylove)
No hei, saa kai sitä edes joskus käydä kavereiden kans muutamalla? Millonkohan viimex olisin käyny, mut sä ravaat reissuillas harva se päivä.
Ja muuten. Keneltä se "tavataan huomenna klo 13.00" viesti oikein oli? Onx sulla joku toinen vai? Hä täh?

Muutamalla..? Joo ja ihan varmaan pelkällä tyttöporukalla siellä taas oltiin..kyllä varmaan.. Ei oo mitään toista, mulla ainakaan :eek: , koulun projektia tehdään huomenna 13.00 jos sopii?!!

Tää ketju aina alkavan yön tunteina alkaa pahasti luisumaan raiteiltaan. Ehdottaisin liittymistä vipiksi, niin tuota (hauskaa) offtopicia vois käydä vip-chatissa. :thumbs:

Originally Posted by MerZi(mode:)
Tää ketju aina alkavan yön tunteina alkaa pahasti luisumaan raiteiltaan. Ehdottaisin liittymistä vipiksi, niin tuota (hauskaa) offtopicia vois käydä vip-chatissa.

Ihan hyvä idea... :)

Mika1979(ihkuhanimussupuppeli) sanoi:
Muutamalla..? Joo ja ihan varmaan pelkällä tyttöporukalla siellä taas oltiin..kyllä varmaan.. Ei oo mitään toista, mulla ainakaan :eek: , koulun projektia tehdään huomenna 13.00 jos sopii?!!

Koulun "projektit" tiedetään. On noita "projekteja" nähty ennenkin. :jahas: Ja tietenkin tyttöporukalla. Vaikka pakko myöntää, että kyllähän siellä muutama jätkä oli, jotka kuolas mun perään, mut mä kerroin rehellisesti olevani varattu. Tais olla vikatikki, kun sullakin kerta..
Mutta koska sä et ole vieläkään tänne ilmestynyt, niin taidan mennä _yksin_ nukkumaan. :( Olis kuitenkin aamulla jaksettava nousta sängystä ylös. :zzzz:

Merzi sanoi:
Tää ketju aina alkavan yön tunteina alkaa pahasti luisumaan raiteiltaan. Ehdottaisin liittymistä vipiksi, niin tuota (hauskaa) offtopicia vois käydä vip-chatissa.

Tuo vipiksi liittyminen on käynyt kyllä mielessä. Ja juuri nyt se taitaisi olla tarpeen. :D Pitänee pistää mietintämyssyn alle.

EDIT: Pyydän anteeksi kaikilta sitä, että selvitämme Mikan kanssa täällä perheriitojamme.

Back
Ylös Bottom