Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aleley sanoi:
Vittu että vihaankaan tätä kaikkea!

Tuntuu jokseenkin tutulta.. :rolleyes: :wall:

Edit: Joku ehkä saattaa muistaa, kun jokunen päivä sitten valittelin työasioista ja siitä miten avon ex aiheutti mulle helvetisti lisää töitä.. Luulin jo, että asia oli saatu hoidettua, MUTTA turhaanpa luulin. Asia piti ottaa eilen uudestaan esille ja kaksi päivää sitä asiaa ollaan muiden asioiden lomassa hoidettu. Tänään sitten kaikki selvisi ja tuo exä sai haukut niskaansa ( :lol2: edes jotain hyvää tässäkin päivässä :lol2: ).
Ja olen perkeleen surullinen siitä, että yksi asia meni tänään totaalisesti pieleen. :itku: Just kun luulin, että palaset alkaa loksahdella kohdalleen ja tietyt asiat alkaa selvitä, niin homma meneekin pieleen. :jahas: Noh, ehkä joskus toiste vielä onnistuu.. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Tuntuu jokseenkin tutulta.. :rolleyes: :wall:

Samassa kerhossa. :rolleyes: Dippatyö nyppii oikein kunnolla. Tekis mieli jättää jo nyt kesken. Lisäks yks muu juttu hajottaa pään ihan tosissaan mut siitä ei sen enempää palstalla...

Mut onneks huomenna taas luvassa :whip: treeni. Ei kerkee hetkeen aatella muuta

Angelica-82 sanoi:
Mut onneks huomenna taas luvassa :whip: treeni. Ei kerkee hetkeen aatella muuta

On se vaan kumma, miten noi treenit aina auttaa. Munkin on pakko käydä tänään vielä toiseen kertaan lenkillä. Tekee nimittäin niin pirun hyvää niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kunhan saan ruuan ja leivonnaiset valmiiksi, niin tää tyttö lähtee juoksemaan. :whip:
Ai perkele ne pullat uunissa..

Tove sanoi:
:curs: Vituttaa salilla soiva paskamusiikki. :curs: Eilen kun tein flyessejä ja oli tiukka kutonen menossa, alko soimaan Teräsbetonin "taivas lyö tulta". Ei jumalauta siinä pokka voi pitää ku sälli kiljuu niinku ois pallit jääny mankelin väliin... Éi riittäny meikän itsehillintä, repesin ihan täysillä nauramaan ja kolina kävi kun painot tippu lattialle. Oli pakko mennä rauhottumaan pukkariin hetkeks. Ei jumalauta, ei tollasta komediaa saa laittaa taustalle kun meikä on leikkimässä bodaria.
eräällä salilla, jossa käyn, soi usein mamban meille vai teille :curs: ja radio nova :curs: . yritä nyt siinä sitä treeniä sitten vetää :wall: täytyy ite ottaa mp3-soitin mukaan ja laittaa omaa hyvää musaa täysille, että fiilis paranee musan avulla. :whip:

Aylah sanoi:
eräällä salilla, jossa käyn, soi usein mamban meille vai teille :curs: ja radio nova :curs: . yritä nyt siinä sitä treeniä sitten vetää :wall: täytyy ite ottaa mp3-soitin mukaan ja laittaa omaa hyvää musaa täysille, että fiilis paranee musan avulla. :whip:

Treenimusaan liittyen. Onneks ei useammin ole sattunu kohalle mut yks sunnuntai ku salilla oli vaan muutama tyyppi ja mulla oma mp3 mukana ni sisään marssi joku keski-ikänen elvistelijä joka lampsi pitkin ja poikin salia ja hyppi laitteesta toiseen. Kävipä sit vääntämässä radion niin kovalle et ei enää omaa musiikkia ees kuullut :curs:
Tietty ois voinu sanoo sille tai käydä laittaa volymen pienemmälle mut alko olla jo treeni niin lopussa et en vaivautunu. En vaan ymmärrä miks sen musiikin pitäs olla niin helvetin kovalla et korvat hajoo! Ja just vielä jotain tosi latistavaa musiikkia...

Radio Nova on kyllä todella perseestä salilla soitettuna. Itse olin tekemässä maastavetoa, kun Nova päätti pistää tulemaan sen heaven-kappaleen, jonka esittäjää en muista (dj sammylla on siitä oma versionsa mutta nyt soi siis alkuperäinen). Kyllähän tossa fiilikset tipahti aika hyvin.

Kirottu olkoon Oulun urheilutalo näin iltaisin. Ekaa kertaa joutu jättään jonku treenin tekemättä ku ei yksinkertasesti vaan mahtunu mihkään. Ja toinen lihasryhmä tälle päivälle treenattiinki sitte vain apuliikkeitä tehden. Hyvä hyvä, vituttaa... :curs:

Pexi_ sanoi:
Radio Nova on kyllä todella perseestä salilla soitettuna. Itse olin tekemässä maastavetoa, kun Nova päätti pistää tulemaan sen heaven-kappaleen, jonka esittäjää en muista (dj sammylla on siitä oma versionsa mutta nyt soi siis alkuperäinen). Kyllähän tossa fiilikset tipahti aika hyvin.
antti tuiskun tyhjä huone tjsp :jahas: on kyllä niin pahin fiiliksen karkoittaja, ettei mitään rajaa :curs: . kuka oikeasti haluaa salilla kuunnella sitä :confused:. varaudun kyl oman mp3:n soittamiseen salilla, koska yksinkertaisesti fiilis lähtee samantien kun kuuleekin radio novalta yhtään biisiä/juontajien ääntä :curs: .
terveisiä radio novalle ;) :urjo:

drs sanoi:
Vituttaa kun joutuu lähtee 6 tunnin pääst takas inttii. Saa ees nukkuu kunnol TJ>200 :itku:

Otan osaa. Mutta kyllä se siitä. Huono tietysti mtn sanoa, kun en ole inttiä käynyt, mutta kyllä sä siitä selviät! :thumbs:

Olin hammaslääkärissä tänään ja se ämmä alko repii mun ikeniä jollain terävällä esineellä ja väänteli leukaa ja poskia joka suuntiin. Nyt on sitte ikenet paskana ja naama jumissa. :curs:

steven_seagal sanoi:
Olin hammaslääkärissä tänään ja se ämmä alko repii mun ikeniä jollain terävällä esineellä ja väänteli leukaa ja poskia joka suuntiin. Nyt on sitte ikenet paskana ja naama jumissa. :curs:
Varmaan ihan vittuillakseen väänteli :rolleyes:

Yks kaks vakaa perhe-elämä vituillaan. Yli neljä vuotta kestänyt yhteisen katon alla asuminen ja yli viiden vuoden yhdessäolo päättyy ja erilleen muuttaminen on faktaa. Virallisesti ei vielä erota, mutta vaikee on varmaan ynnäillä mitä seurauksia tällä "mietintä-ajalla" on...

Ihan epätodellista, mutta totta. Kai se sitten vituttaa ankarasti.

Vituttaa se, etten koskaan kiinnostu niistä naisista, jotka osoittavat kiinnostusta minuun.

Bonusvitutusta aiheuttaa haava kantapäässä. Kannattaa tsekata, että kengässä tosiaan on kivi, ei lasinsirua. Tämä kannattaa tehdä heti ensimmäisellä kerralla pistävän tunteen ilmestyessä, eikä vasta puolen tunnin juoksemisen jälkeen. Tällöin kengän pohjallisessa on empiirisen kokeen perusteella kolmen sentin pituinen viilto, paljon verta ja kantapäässä kahden sentin haava.

Back
Ylös Bottom