Bantam sanoi:Vituttaa, koska syön niin paljon karkkia! Enkä voi sille mitään!
Kiitos tästä informaatiosta, ja siitä että hauskuutit minun päivääni. :lol2: :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bantam sanoi:Vituttaa, koska syön niin paljon karkkia! Enkä voi sille mitään!
Aleley sanoi:Vittu että vihaankaan tätä kaikkea!
:wall:
Eleonoora sanoi:Tuntuu jokseenkin tutulta..:wall:
Dippatyö nyppii oikein kunnolla. Tekis mieli jättää jo nyt kesken. Lisäks yks muu juttu hajottaa pään ihan tosissaan mut siitä ei sen enempää palstalla... Angelica-82 sanoi:Mut onneks huomenna taas luvassa :whip: treeni. Ei kerkee hetkeen aatella muuta
eräällä salilla, jossa käyn, soi usein mamban meille vai teille :curs: ja radio nova :curs: . yritä nyt siinä sitä treeniä sitten vetää :wall: täytyy ite ottaa mp3-soitin mukaan ja laittaa omaa hyvää musaa täysille, että fiilis paranee musan avulla. :whip:Tove sanoi::curs: Vituttaa salilla soiva paskamusiikki. :curs: Eilen kun tein flyessejä ja oli tiukka kutonen menossa, alko soimaan Teräsbetonin "taivas lyö tulta". Ei jumalauta siinä pokka voi pitää ku sälli kiljuu niinku ois pallit jääny mankelin väliin... Éi riittäny meikän itsehillintä, repesin ihan täysillä nauramaan ja kolina kävi kun painot tippu lattialle. Oli pakko mennä rauhottumaan pukkariin hetkeks. Ei jumalauta, ei tollasta komediaa saa laittaa taustalle kun meikä on leikkimässä bodaria.
Aylah sanoi:eräällä salilla, jossa käyn, soi usein mamban meille vai teille :curs: ja radio nova :curs: . yritä nyt siinä sitä treeniä sitten vetää :wall: täytyy ite ottaa mp3-soitin mukaan ja laittaa omaa hyvää musaa täysille, että fiilis paranee musan avulla. :whip:
antti tuiskun tyhjä huone tjsp :jahas: on kyllä niin pahin fiiliksen karkoittaja, ettei mitään rajaa :curs: . kuka oikeasti haluaa salilla kuunnella sitäPexi_ sanoi:Radio Nova on kyllä todella perseestä salilla soitettuna. Itse olin tekemässä maastavetoa, kun Nova päätti pistää tulemaan sen heaven-kappaleen, jonka esittäjää en muista (dj sammylla on siitä oma versionsa mutta nyt soi siis alkuperäinen). Kyllähän tossa fiilikset tipahti aika hyvin.
. varaudun kyl oman mp3:n soittamiseen salilla, koska yksinkertaisesti fiilis lähtee samantien kun kuuleekin radio novalta yhtään biisiä/juontajien ääntä :curs: .Wendy sanoi:Mua vituttaa offtopic tällä palstalla.
Suuret on murheet..

drs sanoi:Vituttaa kun joutuu lähtee 6 tunnin pääst takas inttii. Saa ees nukkuu kunnol TJ>200 :itku:
Varmaan ihan vittuillakseen vääntelisteven_seagal sanoi:Olin hammaslääkärissä tänään ja se ämmä alko repii mun ikeniä jollain terävällä esineellä ja väänteli leukaa ja poskia joka suuntiin. Nyt on sitte ikenet paskana ja naama jumissa. :curs: