Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

taicaviitta sanoi:
merzi hei oikeasti - mitä olen katsellut sun kirjoituksiasi ja ajatuksiasi, niin olet laadukas ja fiksu nuori nainen, etkä todellakaan ansaitse kuunnella tällaista arvonalentamista. jos kaveri latelee tuollaista paskaa suustaan, niin... mitäpä tuohon enää on lisättävää. laatunaiset kuuluu laatumiehille, eikä urpoille. mä olen helvetin usein miettinytkin, että mikä helvetti naisen saa kulkemaan aivan idiootti käsipuolessaan? niitä näkee aivan liian usein.

KIITOS taicaviitta viisaista sanoistasi! En todellakaan pistänyt pahakseni noita neuvoja. Otan niitä yleensäkin avoimesti vastaan asiasta kuin asiasta, jos vain asiallisesti esitetään. :)

Tuntuu hyvältä nuo kommentit fiksuudesta ja "laadukkuudesta", viime aikoina olen saanut paljon positiivista palautetta. Monet lähipiirissä sanovat, että olen heidän päiviensä aurinko joka tuo paisteen sateeseenkin. Tämän kuulin muun muassa työpaikalla, jossa muutenkin ovat sitä mieltä että olen ollut positiivisen ilmapiriin kannalta merkittävä tekijä ja monet ihmettelevät minun asennettani elämään. Ei tässä helppoa ole ollut, ei todellakaan. Jotenkin sitä vain jaksaa vieläkin uskoa parempaan. Tiedä sitten, käykö joskus totaalinen romahdus. Siitä minua on nimittäin moitittu, että käytän hyväsydämisyyttäni "väärin", eli huolehdin ensisijaisesti kanssaeläjien hyvinvoinnista omani sijaan.

Edit: Sinä varmaan viisaana miehenä osaat myös antaa vinkkiä siitä, mistä niitä laatumiehiä löytyy? :) Yksi kappale laatumiehiä laatumimmille kiitos. Teen pesän (mielellään isoon) kainaloon ja pidän varmasti hyvänä. :haart:

MerZi sanoi:
KIITOS taicaviitta viisaista sanoistasi!

siitä viisaudesta nyt en tiedä, mutta kiva jos ne jotenkin auttoivat - ja vielä kivampi, jos pystyin piristämään. :)

nyt tää lähtee unille, ja toivoo ettei tule hälyjä yöllä et saa sitten uinuakin rauhassa - ja herätä tietenkin kuudelta kuntopyörän päälle. töissä on mukavaa urheilla, kun siitä saa rahaakin. tulee aivan ´ammattiurheilijamainen´ olo. just joo - taidan tosiaan nyt olla sen unen tarpeessa; ainakin juttujen perusteella. :rolleyes:

öitä kaikille ja olkaa kiltisti.

edittiin edit :) : edelleen, siitä viisaudesta en vieläkään tiedä - mutta kummasti noita fiksuja punttipenttejä (jos sellaisia nyt ylipäätään on? :D ) sinkkuina tuntuu pyörivän. allekirjoittanutkin mukaanlukien - tosin siinä meni se viimeinenkin epätoivoinen yritys vakuuttaa ketään siitä ´fiksusta ja vapaasta´ punttipentistä. ;) niinjajoo. on niitä muitakin fiksuja vapaalla jalalla, kuin salilla kävijöitä. kaipa se meillä on jokaisella ongelmana, että missä sellaiseen ihquun (oli pakko :rolleyes: ) ihmiseen sitten oikein törmäisi, kun ei niitä tunnu vastaankaan tulevan ruokavaraston leipäjonoissakaan. joku joka siihen vastauksen keksii, saattaa konkurssiin samalla kaikki deitinhakusivut netistä ja lehdistä.

Nosta tyttö hyvä kytkintä.
Älä pilaa omaa elämääsi toisen ihmisen vaikeuksilla. Saattaa tietenkin tuntua että lähteminen on väärin toista kohtaan, mutta eiköhän tuo ole tarinan perusteella ansainnut sen. Sinä taas ansaitset jotain paljon parempaa ;)
Ja ihan ikiomat vaikeudet :thumbs:

prkle! mulla leikattiin perjantaina nivustyrä. 10 tikkiä, 3vkoa sairaslomaa ja kuulemma 6vkoa ennenkuin uskaltaa alkaa kunnolla urheilemaan. mä oon nyt kesäkuun alusta ollu täysin liikkumatta, sitä ennen reilu kuukausi meni kouluhommissa illat joten urheilua on tullut nyt sitten harrastettua todella vähän. mulla on järkyttävä pakki. :)

Jep vitun hienoa!!! Perkuleen maikkari ei näy Kuopion alueella joten katsoppa sitten formuloita:( Kaikki perkuleen muut kanavat näkyy mutta ei vaan kolmonen. Olisi vaan niin mukava ollut tässä perkuleen flunssassa maata sohvalla ja katsoa formuita, mutta kun ei niin ei. Perkele.
Voisiko töllöluvasta saada alennusta jos ei katso kolmosta enää koskaan?

Mutta myönnettäköön,että vituttaa sitä lupaa maksaa,kun ei ikinä kato edes niitä kanavia,mistä on pakko maksaa,että näkis muitakin kanavia.On kerran sattunut lupatarkastaja oven taaksekin.

Vituttaa! Koska olen juuri tehnyt elämäni mokan, jonka vuoksi elämäni on luultavasti lopullisesti pilalla. Ja josta tulen maksamaan elämäni loppuun asti.
On kiva näin jälkeenpäin sitten järkeillä, että olis kannattanu miettiä loppuun asti, ennekuin tekee tyhmiä päätöksiä. :wall:

Vituttaa tää pakkiksen takkuaminen jokatoinen pvä.

viitala sanoi:
Vituttaa! Koska olen juuri tehnyt elämäni mokan, jonka vuoksi elämäni on luultavasti lopullisesti pilalla. Ja josta tulen maksamaan elämäni loppuun asti.
On kiva näin jälkeenpäin sitten järkeillä, että olis kannattanu miettiä loppuun asti, ennekuin tekee tyhmiä päätöksiä. :wall:

Tämäpä kuulostaa pikkasen ylilyödyltä. Ellet sitten mennyt Viroon huoriin panemaan ilman kondomia ja nyt kuolet johonkin tautiin. Tai tatuoinut otsaasi jotain jossa lukee Moro olen Tauno tms. Worry gives little things big shadows.

En ole ollut huorissa, kun en semmoista harrasta.
Ja asiat ovat itseasiassa vielä huonommin kuin miltä ne kuullostavat.

vituttaa ku olkapää/ojentaja paskana eikä reenit kulje sen takia, VITUTTAA SUURESTI

edit: vituttaa tää maailman meno noin 6 päivänä viikos :curs: ja viel se vituttaa et on semmosia k*sipää virkaintosia paskalakkeja olemas :arvi:

MerZi sanoi:
Tuosta asioiden selvittelystä kun toinen on humalassa.. Viime yönä se tuli taas todistettua ettei se onnistu ja niinhän siinä kävi että MerZi goes päin seiniä. Muistona isoja mustelmia käsivarsissa kun yritin rimpuilla otteesta irti.

Nyt äkkiä eroon tollasesta ukosta! Ihan turha selittää mistään rakastamisesta tai muusta vastaavasta, ei nimittäin kiinnosta tippaakaan. Kenenkään EI TARVITSE sietää VÄKIVALTAA omassa kodissaan!!

Turha miettiä sitä, että "josko se ny siitä taas asettuisi". Vitut se siitä mihinkään asettuu. Kun kerran sattuu, niin sattuu yleensä toisenkin kerran. Ja kolmannen... Ja 6 vuoden päästä olet totaalisen loppu tuohon hommaan ja mietit, että mihin se nuoruus katosi. Niin, nuoruus katosi nyrkin ja hellan väliin ja takaisin sitä ei saa. Jos vaihtoehtoina on väkivallan armoilla eläminen tai yksin oleminen, niin valitsisin yksin olemisen.

Tuollaisilla tarinoilla on aina surullinen loppu.

Niin no, niin no.

Mua ainakin **TUTTAA ihan saatanasti ne mulkerot jotka kohtelee naisia/naisiaan tolla lailla, että kyllä ansaitsiskin jo pientä koulutusta, en yleensä suutu pienistä mutta jos kuulen että A) naista lyödään B) mun lähimmäisiä kohdellaan kaltoin, niin jo menee jengat tiukille!

En kyllä myöskään pesäpallomailoja ynnämuita aseita ymmärrä.

Tänään on tullut syötyä ihan liian paljon. :urjo: Etenkin kaikkea hyvää. :kuola: Itsekuri ei pidä mulla ollenkaan. :jahas:

Kuinkas Merzin tilanne? Rauhoittunut toivottavasti. Parempi kai olis miehen olla jo selvinpäin, että vois jutella. :rolleyes:

EDIT: Kun täällä nyt on moni kehoittanut eroamaan, niin ei se kuulkaas niin helppoa ole, että sanotaan vaan, et nyt mä lähden. Se on kai helppoa, jos ei rakasta, mutta jos rakastaa ja välittää toisesta vähänkin, niin se on pirun vaikeaa. Mä olen yrittänyt lähteä jo monasti, mutta aina olen epäonnistunut. Miksi lähteä, kun useimmiten menee kuitenkin hyvin? :rolleyes: Mulla tietysti eri tilanne siinä mielessä, että muhun ei ole avo koskaan (tai no kerran vähän) käynyt käsiksi. Kerran eräs toinen mies oli perkele aivan liian väkivaltainen ja alkoi olla raiskauksenainekset lähellä.. Vittu että tuntu pahalle.
Merzin kannattaa nyt miettiä tarkoin itsekseen sekä miehen kanssa, että miten jatkossa toimitaan. Ero ei varmasti ole helppo, jos mies on selvänä ihana. Toisaalta, taisit Merzi jo tuossa alkukesästä valitella(jos en väärin muista?), että tahtoisit ehkä olla sinkku ja mennä paljon ja kaikessa rauhassa. Nyt sinulla olisi siihen mahdollisuus! Mieti mitä elämältäsi tahdot!

MerZi sanoi:

Ulos suhteesta ja nopeasti!
Ei se mies ole oikea sinulle, jos joudut itkemään, pelkäämään ja pettymään kerta toisensa jälkeen.
Luottamus ja turvallisuuden tunne on suhteessa kaiken a ja o.

Isäntä ja emäntä päätti äsken että nyt on koira lopetettava.Ei voi sanoinkuvailla tätä surun ja vitutuksen sekaista mielentilaa....

Back
Ylös Bottom