taicaviitta sanoi:merzi hei oikeasti - mitä olen katsellut sun kirjoituksiasi ja ajatuksiasi, niin olet laadukas ja fiksu nuori nainen, etkä todellakaan ansaitse kuunnella tällaista arvonalentamista. jos kaveri latelee tuollaista paskaa suustaan, niin... mitäpä tuohon enää on lisättävää. laatunaiset kuuluu laatumiehille, eikä urpoille. mä olen helvetin usein miettinytkin, että mikä helvetti naisen saa kulkemaan aivan idiootti käsipuolessaan? niitä näkee aivan liian usein.
KIITOS taicaviitta viisaista sanoistasi! En todellakaan pistänyt pahakseni noita neuvoja. Otan niitä yleensäkin avoimesti vastaan asiasta kuin asiasta, jos vain asiallisesti esitetään.
Tuntuu hyvältä nuo kommentit fiksuudesta ja "laadukkuudesta", viime aikoina olen saanut paljon positiivista palautetta. Monet lähipiirissä sanovat, että olen heidän päiviensä aurinko joka tuo paisteen sateeseenkin. Tämän kuulin muun muassa työpaikalla, jossa muutenkin ovat sitä mieltä että olen ollut positiivisen ilmapiriin kannalta merkittävä tekijä ja monet ihmettelevät minun asennettani elämään. Ei tässä helppoa ole ollut, ei todellakaan. Jotenkin sitä vain jaksaa vieläkin uskoa parempaan. Tiedä sitten, käykö joskus totaalinen romahdus. Siitä minua on nimittäin moitittu, että käytän hyväsydämisyyttäni "väärin", eli huolehdin ensisijaisesti kanssaeläjien hyvinvoinnista omani sijaan.
Edit: Sinä varmaan viisaana miehenä osaat myös antaa vinkkiä siitä, mistä niitä laatumiehiä löytyy?
Yksi kappale laatumiehiä laatumimmille kiitos. Teen pesän (mielellään isoon) kainaloon ja pidän varmasti hyvänä. :haart:
Itsekuri ei pidä mulla ollenkaan. :jahas: