Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Suussa kuumottaa, kun pistin LIIKAA MUSTAPIPPURIA makaronien sekaan.. vie ketsupin ja makaronien "maun" pois.. :kuola:

tässä perjantaina ollessani HSTn kimpussa,
miespuolinen kanssatreenaaja päätti sitten vatsatreenin aluksi ottaa paidan pois.ei siinä mitään,mutta ahdistavaksi tilanteen teki se että meidän lisäksi siellä salilla ei ollut muita...

Niin se vain viikonloppu meni, ja vitutuskäyrä voi vain laskea tästä :itku:
Rautakaupasta köyttä ja rasvaa :evil:

Meillä käy salilla kiinalaisia hiihtäjiä treenaamassa, koska ovat täällä leirillä. Joka tapauksessa, aina muutama niistä (niitä tulee kerralla varmaan 20 sinne salille, ahdasta) tulee ilman paitaa, ja yleensä aina treenin alussa mennään peilin eteen noin 5 cm päähän siitä ja vain tuijotetaan sitä näkyä. :hyper:

Mutta ehkäpä se on jotain psyykkausta, kuten 80-luvun body-kirjoissa neuvotaan. Silti ensimmäisellä kerralla katottiin vähän että onkohan tuolla peiliin tuijottamisella jokin tarkoitus. Mutta ei siinä mitään, kiinalaiset on kohteliaita ainakin mua kohtaa ja rentoja ihmisiä.

Koulut alkaa kohta ja pitäis alotella lukemaan matematiikan kokeeseen, joudun uusimaan. Äidinkielestäkin pitäisi jotain novellitehtäviä kirjottaa. Eikä ees vituta :curs:

Käyn muutaman firman yhteissalilla, jossa yleensä on varsin hiljaista, eli paikalla
on yleensä vain minä ja synkät ajatukseni. Eräänä iltapäivänä paukkasin sisään ja
pukukoppiin. Vaatteita vaihtaessani kuulin oven käyvän ja jonkun heilahtavan sisään
naisten pukukoppiin ja sieltä pian pois. Ei siinä mitään, mutta kun itse könysin salin
puolelle, yllätin sieltä keski-ikäisen naisen aina trendikkäässä treeniasussa; t-paita
ja pikkuhousut. :eek:

Hetken se heilui laitteelta toiselle, mutta karkasi paikalta aika nopeasti. Ehkä 5 minuutin
pikatreeni kesken työpäivän helpottaa oloa, tiedä häntä.

Vittu miten perseestä tulla kotiin töistä suoraan suursiivoushössötykseen. Mun huonettakin on saatana menty muuttamaan ja ne meinaa laittaa tänne jonkuu helvetin lipaston ja ties mitä :curs:

edit: ja kun kävin ruokiksella kotona ja äiti oli menossa kauppaan sanoin sille että tuo mulle pullo pepsi maxia, se vastas "ei mitään limskaa osteta". Sitte tulin kotiin ja katoin kaappiin ja siellä on vittu paketti jotain donitseja...joo-o, kyllä pullaa ja suklaata voi kaupasta roudata muttei yhtä vitun pepsi maxia, jossa on jopa 6kcal / 1,5l. On muuten helvetin kova nälkäkin ja pakkis jumittaa...

Art Vandalay sanoi:
Vittu miten perseestä tulla kotiin töistä suoraan suursiivoushössötykseen. Mun huonettakin on saatana menty muuttamaan ja ne meinaa laittaa tänne jonkuu helvetin lipaston ja ties mitä :curs:

edit: ja kun kävin ruokiksella kotona ja äiti oli menossa kauppaan sanoin sille että tuo mulle pullo pepsi maxia, se vastas "ei mitään limskaa osteta". Sitte tulin kotiin ja katoin kaappiin ja siellä on vittu paketti jotain donitseja...joo-o, kyllä pullaa ja suklaata voi kaupasta roudata muttei yhtä vitun pepsi maxia, jossa on jopa 6kcal / 1,5l. On muuten helvetin kova nälkäkin ja pakkis jumittaa...
Jos on niin vaikeeta niin muuta pois.
Itekin tuli lähettyä jo 18-vuotiaana kotoa.

Siis ei helevetti.

Menin tänään pitkästäaikaa salille. Olin siis n. 2kk ollut välittämättä syömisestä, polttanut tupakkaa ja nukkunut huonosti yms. No ei siinä mitään, testosteronit kuohuten tartuin rautaan jne. No ensimmäinen masennuksen paikka oli kun rauta ei noussutkaan enää samalla tavalla kuin ennen. Tämä ei nyt ollut vielä niin paha, osasin odottaakkin jonkinlaista pudotusta. Rest/pausea ja vajaita sarjoja jatkui jonkin aikaa, kunnes mp3 soittimeni simahti. Voi jumalauta, ei siinä vielä että treeni menee muutenkin päin persettä, niin joudun kuuntelemaan vielä jotain teinikanavaa kaiken vitutuksen päälle. No, kanavan vaihto ja menoksi taas. Lisää vajaita toistoja ja epätoivoa, kunnes vihdoin huokaisin että nyt saa riittää. Palautusjuoma kurkkuun ja hikisenä/paskaisena ulos tuosta helvetin esikartanosta.

Koko masennus sai kliimaksinsa kun kävelin mopon luokse. Eräs nätti tyttö(johon liittyen on ennenkin noita noloja tilanteita ollut) sivusilmän näkökenttään jonkun kaverinsa kanssa taluttaen koiraa. "Ei helvetti vie nyt, ei nyt" sanat pulpahti jostain alitajunnasta kun sielu tahtoi vajota johonkin syvimpään maanrakoon sinä hetkenä. Korkeammilla voimilla on vissiin huumorintajua tai jotain. Voin vaan kuvitella miten typerältä habitukseni näytti silloin, hikeä pukkas vielä korvistakin ulos ja vaatteetkin oli mitä oli. Vaikkapa yhden vitun vammaisen näköinen olen muutenkin, niin eipä nuo siinä loppupeleissä paljoa paina.

np. CMX - Ainomieli

Integrandi sanoi:
Mikäs kysymys toi nyt oli...eiköhän se vaan mennyt sinne inttiin. Estääkö yksinasuminen jollain tavalla armeijan käymisen?

Mistä saat rahaa siihen asumiseen jos olet intissä? Pappa betalarkö?

steven_seagal sanoi:
Mistä saat rahaa siihen asumiseen jos olet intissä? Pappa betalarkö?

Jos asuu omassa osoitteessa ennen armeijan palvelukseen astumista joutuupi valtio maksamaan vuokran, luonnollisesti. Niillä intin munkkirahoilla harva pystyy vuokraa hoitamaan.

EDIT: Hidas JA sokea... :nolo:

MissEvilEve sanoi:
Jos asuu omassa osoitteessa ennen armeijan palvelukseen astumista joutuupi valtio maksamaan vuokran, luonnollisesti. Niillä intin munkkirahoilla harva pystyy vuokraa hoitamaan.

EDIT: Hidas JA sokea... :nolo:

Ei muuten sitten aina maksa. ... Ja perustellaan: Itellä oli ylioppilaslahjarahat viksusti sijoitettu osakerahastoon. Virhe. Kelan täti totesi hakiessani sotilasavustusta, että kun sulla on omaisuutta, niin kelaa katsoo että voin myydä osakerahastossa olevat osakkeet. Tän jälkeen mulla on tuloja. Ja jos on intin ulkopuolisia tuloja intti aikana, niiin tulot vähennetään suoraan sotilasavustuksesta. JiPPii !! Toteamukseeni siitä, että olisi siis niilläkin rahoilla kannattanut ostaa kaljaa ja iso telkkari, ei saanut vastakaikua.Seliteltiin vaan etten ollut ainoa jolle moinen on käynyt.

Eli säästäminen ei kannata ja jos teette inttiaikana töitä, niin kannattaa tehdä pimeästi...

Ankka sanoi:
Jos on niin vaikeeta niin muuta pois.
Itekin tuli lähettyä jo 18-vuotiaana kotoa.
On suunnitelmissa muuttaa pois syksyllä/alkukeväästä.

Jos on kämppä 3kk ennen intin alkua hankittu, niin intti maksaa vuokran
Eikös se ennen ollut 6kk?

Delmonte sanoi:
Ei muuten sitten aina maksa. ... Eli säästäminen ei kannata ja jos teette inttiaikana töitä, niin kannattaa tehdä pimeästi...

Joo, noinhan se nyt on melkeen kaikissa 'avustuksissa' että jos yhtään mitään sattuu omistamaan niin suunnilleen kaikki pitää ekana myydä pois ja elää niillä, ja lopuksi vasta saa apua kun ei ole penniäkään missään.

Art Vandalay sanoi:
Eikös se ennen ollut 6kk?

Ite muutin 4kk ennen intin alkua ja kävin Kelalta kysymässä asiasta. Ne sano, ettei siihen oo mitään tarkkaa aikarajaa, kunhan se ei oo viikkoa ennen intin alkua, jolloin se näyttää jo siltä, että on muutettu sen takia, että saa valtion vuokran maksajaks.

Back
Ylös Bottom