Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

neljä purkkia maksimissaan köädessä.muista.neljä.eiviisi.ei kuusi cvaan neljä.
vittu. ehrmannia lepää cittarin käytävällä 1purrki, koska "emmä mitään koria tarvi". saatana. maksoinkin sen jo. :itku:

jaki_ sanoi:
neljä purkkia maksimissaan köädessä.muista.neljä.eiviisi.ei kuusi cvaan neljä.
vittu. ehrmannia lepää cittarin käytävällä 1purrki, koska "emmä mitään koria tarvi". saatana. maksoinkin sen jo. :itku:

En ymmärtänyt tuosta mitään, mut ei kai se mitään.. :lol2:

ace-oo- sanoi:
Eipä se taida näin olla. Itelläkin mietityttää, että kehtaisko pyytää matkakorvauksia, edes 50%:a, kun käyn 900km(edestakaisin 1800km) päässä työhaastattelusta ja otan vapaapäivän sitä varten.

aivan joo, no se on sitten työpaikkakohtainen juttu. Ainakin eräs seurakunta jossa olin töissä, maksoi kaikille haastatteluihin kutsutuille päivärahan ja matkakorvaukset..

Vilkas sanoi:
jos ei oo runkuttanu esimerkisk 3 päivään ni ei pysty nukkuun ku vituttaa kaikki seemmonen lievästi sanottu vitutus, tekis mieli vaan raivota :rock:

Tuttu juttu :wall:

Vitun meripäivät!

Kaikki meni treffejä myöten oikeen kivasti noin 0200 asti.
Saatoin tytön kotiin ja ymmärsin sen että en pääse yöksi.

No,ajattelin mennä käymään yhdellä ennen vikan junan lähtöa,
jotenkin vaan eksyin matkalla asemalle ja missasin sen junan. :curs:

Baarissa sitten tappiin asti koitin järjestää itselleni yöpaikkaa huonolla menestyksellä.Palloiltuani aikani ympäri Kotkan keskustaa sain kuolemattoman idean soittaa ko.treffikumppanille.Kello oli siis n.04.30.
Yllättäen ei vastannut....

Palloilin siinä vähän lisää ja sattumalta pääsin tytön pihalle vähän ennen kuutta.
Yritin vielä huhuilla ikkunasta mutta en saanut muuta kun koiran pitämään mekkalaa.

Lopuksi lähdin sitten taksilla kohti Kouvolaa....

Voi olla että ei tartte sitä naista enää koskaan nähdä,lähetin pahoittelevan tekstivistin mutta siitä ei varmaan ole hirveesti apua.

Vahinko sinänsä,meillä oli oikein kivaa yhdessä eikä tuo ollu pahannäkönenkään.

VIttuperkelesaatana kun pitää ihmisen olla dorka. :wall:

Mika79 sanoi:
Vitun meripäivät!

Lopuksi lähdin sitten taksilla kohti Kouvolaa....

VIttuperkelesaatana kun pitää ihmisen olla dorka. :wall:
Heheh. Ei voisi paljoa huonommin enää treffien jälkeen mennä!
Paljonko taksikyyti kustansi? Onko tyttönen vastaillut viestiin?
Kannattee varmaan soittaa sille, ja kertoa tapahtunut, eiköhän huumorilla ota tilanteen :D

Ei nyt varsinaisesti vituta ANKARASTI, mutta kommentoin silti. Eli yhdellä naispuolisella kaverilla oli sen kaverin läksiäiset ja mut oli kutsuttu sinne. Sinne siis, no ilta meni oikein mukavasti, ja plussaa vielä siitä että meitä oli 6 naista ja minun lisäksi vain yksi jätkä. No siinä sitten tulin hyvin juttuun yhden tytsin kans, ja keskusteltiin monista asioista. No enhän mä tiennyt et se oli varattu kun se antoi ymmärtää vähän toista. Sitte lähdettiin kaupunkiin ja käytiin terassilla, ennen baariin menoa. No itse baarissa me ei kovin kauan oltu, ja "hukkasinkin" sen jossakin vaiheessa. Rupesin sitten tiedustulemaan sen puhelinnumeroa, ja sen kun sainkin. Niin tuli vinkkinä "tyttö x on varattu", juuri kun poistuttiin baarista ja rupesin lukemaan tätä viestiä. Ilmeisesti tytön jätkäveri oli siinä edessä, ja juuri olin lukemassa sitä, kaveri sanoo mulle et terve, ja kohta alkaakin kauhea imutussessio näiden kahden kesken. Voitte varmaan kuvitella kuinka paljon mun sisällä kuohui. Poistuin vähin äänin paikalta, ja kohta kulman takana pohdin jo että oispa joku vanerilevy tms jonka voisi lyödä paskaksi. Tästä oppi sen läksyn että monet naiset osaavat kyllä olla kieroja. Eipä käy kyllä sitä jätkää kateeksi... :wall:

Vituttaa ku on vasemmankäden nivelsiteet revähtäny tai jtn :( , enkä pääs salil varmaa vk ja muutenkin oli taukoo ku piti pitää taloo pysyts ku isä oli sairaalas, ku se meni vetää rälläkäl pohkeeseen.. Ja sit ois viel tälläinen pieni vitutus/ihmetys miks kaikki wanna be räppärit saa kaikki naiset.. :confused: Eilen ku sekkailin rauman pitsiyössä niin huomasin, että kaikilla löysillä tyypeillä oli hyvän näkösii muijii.. Ja se viel puuttu et näin exän jonkun löysän räppärin ja tää löysä kaveri oli viel sellanen joka oli selittäny must vaikka mitä paskaa tälle mun entiselle tytölle :curs: , sen takii tuli ero tän tytön kanssa.. eikä tyttö moikannu ees mulle... :(

ace-oo- sanoi:
Heheh. Ei voisi paljoa huonommin enää treffien jälkeen mennä!
Paljonko taksikyyti kustansi? Onko tyttönen vastaillut viestiin?
Kannattee varmaan soittaa sille, ja kertoa tapahtunut, eiköhän huumorilla ota tilanteen :D

Eipä ole vastaillut....en ole vielä viitsinyt soittaa,annetaan nyt tomun laskeutua.

Ja matka taksilla maksoi lähes 70€. :wall:

11 vuotiaana katkennut etuhammas joka oli siihen aikaan ilmaiseksi korjattu onnistuneesti menetti paikkansa tänään. Puoli hammasta poissa, ja brittein saarilla maksaa ihan vitusti korjata hampaita. :wall: :itku: :wall:

Mika79 sanoi:
Eipä ole vastaillut....en ole vielä viitsinyt soittaa,annetaan nyt tomun laskeutua.

Ja matka taksilla maksoi lähes 70€. :wall:
kylläpä ne taksit osaa periä. Olisi kannattanut neuvotella jokin könttäsumma.

Mulla vituttaa nuo naiset, pitäisi suhteen alkuvaiheessa esittää kiinnostunutta, mutta kuitenkin vaikeasti tavoiteltavaa. Varmaan ainut mikä onnistuu, on esittää vaikeasti haluttavaa :D

No kaippa se oikea joskus nasahtaa kohdalla. Jos se oikea joskus löytyy, pidän sitä kuin kukkaa kämmenellä.Se on varma se.

Klo 04.10 vituttaa kun ei saa unta vaikka väsyttää. Vituttaa myös se, että flunssa iski. Toki sen tukkoisen nenän ja kurkkukivun kärsii mieluusti kesälläkin, eihän se muuteskaan iske kuin joka kevät ja syksy, saatana.

Vituttaa kun olen ollu täys sika kännissä, toivottavast kukaan ei ottanu itteensä... :( Pidänki täs kunnon taukoo ettei saamitään paskapään mainet.

Vituttaa ruveta jotakin ruotsin ainetta väsäämään vaikka siitä hyötyä onkin.. :whip:

Back
Ylös Bottom