Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MEV sanoi:
NIIIIIIIN siis se "sen siitä saa kun odottaa liian pitkään", eli joo, olet oikeassa, Malzi ei tehnyt aloitetta siis.

Jep olit oikeassa, mä väärässä :D

Vielä tuohon malzin viestiin.

Voisiko olla mahdollista, siis mitenkään mahdollista, että tytöllä olisi todella huono itsetunto, ja maltzi olisi mr :david: , että tyttö miettii, että tuo on liian hyvä mulle, se taitaa vain värkätä yms.
Pohtikaamme yhdessä :jahas:

Big Evil sanoi:
Tuli tästä mieleen, että paljonko siellä salilla saa teidän mielestä oikeasti neuvoa?
IMO riippuu neuvoista ja neuvojasta.
mä otan hyvinkin mielelläni neuvoja vastaan(enkai mä muuten pakkiksella pyörisi :D ), esim. kun jto on antaa ilmaisia vinkkejä salilla jollekin toiselle kaverille mä levitän dumbokorvani ja imen kaiken tiedon sisään.puhumattakaan siitä kun entinen vahvamieskilpailija tuli mulle neuvomaan maastavedon tekniikkaa(tällä kertaa mä olin jopa oikeesti tekemässä sitä mavea ;) ) kun kaveri joka on maasta about sen kolme markkaa vetänyt tulee antamaan tekniikkavinkkejä niin mitä muutakaan siinä voi tehdä?ottaa kaverista kaikki tiedon muruset irti ja kiitellä sen jälkeen.ja kiitellä vielä uudestaan.

tulipa aika paljon taas off topiccia yhteen postaukseen :eek:

kysymys oli paljonko saa neuvoa...jos tietää että kaveri tekee ihan pitkin vittua ja osaa neuvoa niin kyllä mun mielestä voi kohteliaasti mennä kysymään että anteeksi nyt mutta saanko antaa pari vinkkiä...
missä mä oisin nyt maastavetoineni jos oisin jatkanut päin vittua-tekniikalla

Big Evil sanoi:
Tuli tästä mieleen, että paljonko siellä salilla saa teidän mielestä oikeasti neuvoa?
Mun mielestä voi aina heittää kommenttia, kunhan tekee sen oikealla asenteella ja hetkellä. Eli ei tulla heittämään mitään "Hei poitsu, annas kun kerron..." silloin kun toinen on ottamassa paineita maveen. ;)

Ok, sitten tämä, että minkäkuntoiselta kaverilta olette itse valmiit ottamaan neuvoja vastaan?

Yksi tyyppi antaa salilla minulle komediaa.
Tyyppi reenaa aina vain yläkroppaa, ja sitten sarjojen välillä hän kävelee kaljamaha pystyssä lievässä etukenossa, jalkoja laahaten, ja samalla hän ihailee itseään peilistä :D

Olipahan hankala lause näin iltasella..

Vituttaa nää ihmemiehet jotka tulee jeesaan salilla vaikkei olis ikinä kaveria nähnykään eikä todellakaan pyytäny apua. Tein abaut viikko sitten käsipainopunnerruksia tasapenkilla, kun joku pälli kävi viimeisessä toistossa ranteisiin kiinni ja alko "auttaan". Mulla olkapäät tykkää tosi paskaa jos tuon liikaa / \ ton kaltasella liikeradalla painoja ylöspäin ja eiköhän tää mun "spotteri" vedä niistä ranteista just sisäänpäin. Kerkes tuntua jo sellahen tuttu vihlasu joka tietää et sekunnin päästä olkapää on paskana, tajusin kuitenki tiputtaa painot ja olkapääkin pysy ehyenä.
Teki niin mieli ottaa kaveria takaraivosta kiinni ja jyskyttää siihen lähellä olevaan ristikkäistaljan tolppaan, mutta hillitsin kuitenkin itseni ja tokaisin vain että "en tee pakkotoistoja" Vitun idiootit älkää tulko auttaan jos ei pyydetä!!!!

Big Evil sanoi:
Ok, sitten tämä, että minkäkuntoiselta kaverilta olette itse valmiit ottamaan neuvoja vastaan?

Itseäni isommilta aika varmasti? Toisaalta kerran oli huvittavaa kun tultiin neuvomaan ristikkäistaljan "oikea" tekniikka, jollei sillä saa olkapäitä pitemmän päälle rikki niin ei millään, oli se sen verran "erilainen" :P

ace-oo- sanoi:
Vielä tuohon malzin viestiin.

Miksi sä yrität herättää kuollutta eloon?

Tämä keskustelu on loppuunkäsitelty. En muuten lukenut sun viestiä, luin tän kohdan; "Vielä tuohon malzin viestiin" ja lopetin lukemisen.

JEESUS christ :david: x10000

AI NIIN, mua vituttaa, että ihmiset kaivaa vanhat, selvitetyt puheenaiheet esille ja alkaa selittämään sieltä välistä :david:

ace-oo- sanoi:
Voisiko olla mahdollista, siis mitenkään mahdollista, että tytöllä olisi todella huono itsetunto, ja maltzi olisi mr :david: , että tyttö miettii, että tuo on liian hyvä mulle, se taitaa vain värkätä yms.
Pohtikaamme yhdessä :jahas:

En ole ajatellutkaan asiaa tuolta kannalta, mutta uskoisin että se vaikutti enemmän asiaan että tyttö alkoi seurustelemaan toisen jätkän kanssa vaikka antoikin ymmärtää että olis mahiksia. Eli odotin liian pitkään. :(

MEV sanoi:

Tämä keskustelu on loppuunkäsitelty. En muuten lukenut sun viestiä, luin tän kohdan; "Vielä tuohon malzin viestiin" ja lopetin lukemisen.

AI NIIN, mua vituttaa, että ihmiset kaivaa vanhat, selvitetyt puheenaiheet esille ja alkaa selittämään sieltä välistä :david:

No voihan pyhä v**tu sentään! Se keskustelu oli loppuunkäsitelty SUN väärinymmärryksen osalta. Ei minkään muun osalta.

MEV:illä on ilmeisesti tarkoituksena suututtaa Pakkiksen jokainen käyttäjä:jahas:

MEV sanoi:

Ei jumalauta sentään.

Jätkähän on kyllä melko ihana tyyppi sekä punttisalin small-talkissa sekä pakkotoisto.comin keskustelupalstoilla.
Tekisi mieli kirjoittaa vaikkas mitä, mutta otan komennon

: /iqnore users under 80 IQ
: .....Command completed--> MEV ingored
:D

mxm sanoi:
MEV:illä on ilmeisesti tarkoituksena suututtaa Pakkiksen jokainen käyttäjä:jahas:

HAH! Mä puhuin Training Day'n kanssa. Ja sitten kun olen puhunut asiat selviksi hänen kanssa, niin äijät tulee heittää juttuja siitä välistä.

Haloo :david:

MEV sanoi:
HAH! Mä puhuin Training Day'n kanssa. Ja sitten kun olen puhunut asiat selviksi hänen kanssa, niin äijät tulee heittää juttuja siitä välistä.

Haloo :david:

Siitä välistä? Olisit vittu lukenut sen koko postin. Ei liittynyt suhun millään tavalla, ainoastaan Malzille oli tarkoitettu tuo.

:curs:

Haukifile sanoi:
näyttäis olevan ja mua alkaa vituttaa toi jatkuva provoilu joka vitun aiheesta.
Yep. No, toivotaan, että jokin moderaattori tekisi asialle jotain.
Vai tehdäänkö näin, että mitä tahansa hän postaakin, niin ei kommentoida mitenkään.

Keila sanoi:
Siitä välistä? Olisit vittu lukenut sen koko postin. Ei liittynyt suhun millään tavalla, ainoastaan Malzille oli tarkoitettu tuo.

:curs:

Eli tästä pisteestä voidaan postittaa niitä viestejä ilman sanaa "MEV" ja olla luomatta väärinymmärryksiä? Nice :thumbs:

Mä en enää koske tähän aiheeseen, ELLEI SITTEN minusta puhuta, tai minun puolesta puhutaan.

MEV sanoi:
Eli tästä pisteestä voidaan postittaa niitä viestejä ilman sanaa "MEV" ja olla luomatta väärinymmärryksiä? Nice :thumbs:

Mä en enää koske tähän aiheeseen, ELLEI SITTEN minusta puhuta, tai minun puolesta puhutaan.
Lueppa uudelleen se minun viesti, mistä sinä aloit taas räyhäämään suu vaahdossa. Ei siinäkään viestissä ollut sanaa "MEV".
Ei, en käsitä.
Pärjäätkö hyvin siviilielämässä?
Edit:pistetään takaisin, kun kerran quotettiinin :D

Back
Ylös Bottom