Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Malz sanoi:
Tytön, kenestä olen ollut kiinnostunut pitkään, lähettämä viesti:

"Eti joku tosi kiva nainen ittelles :) Kyllä tollanen komee mies naisia saa... Kenet vaan..."
:wall: :wall: :wall:

Sen siitä saa kun odottaa liian kauan...
:(

Olisit siten lähettänyt viestin takaisin, liittäen siihen viistoista tytön kuvaa, ja sanoen; "Sori, mutta mä en muista kuka vittu sä olet, lähetä sun kuvat mulle ni muistan oonko saanut sua"

MEV sanoi:
Olisit siten lähettänyt viestin takaisin, liittäen siihen viistoista tytön kuvaa, ja sanoen; "Sori, mutta mä en muista kuka vittu sä olet, lähetä sun kuvat mulle ni muistan oonko saanut sua"

Ja tuo olisi hyödyttänyt mitä?

ace-oo- sanoi:
No kannattee keksiä jotain muuta, esim Oli jokin tärkeä meno tms..

Sinuna hakisin se paidan, ja ennenkuin huomaatkaan, olet kivekset punaisina paukuttamassa naikkosta takaapäin niin, että peräreikä raikaa :D

Taidan kyllä kokeilla tuota aamuvuoroa. Ja toivoa parasta :D

Halffi- sanoi:
Olin sunnuntaina upean muijan luona yötä. Haluaisin enemmän kuin sen yhden yön. Mutta minä saatanan idiootti menin maanantai aamuna ns. Paniikkiin ja lähdin ennen kuin muija heräsi. Tuli vielä perään viestiä että unohdin paidan sinne. Uskaltaisikohan sitä lähteä paitaa hakemaan ja pyytämään anteeksi. Vituttaa! :wall:
Pitää saman kylän jätkää koittaa jeesata...
Kerrot sille muijalle niinkuin asia on, naiset arvostaa rehellisyyttä. Älä missään nimessä ala tarinoimaan jotain paskaa, naiset haistaa vilpin.

training_day sanoi:
Ja tuo olisi hyödyttänyt mitä?

Voi helvetti, 28 vuotta ikää eikä tajua.

No väännän sitten rautalangasta.

Toi tyttö varmaan luulee olevansa jotain, jos se saa takaisin tuollaisen viestin, niin se vaan tasapainottaa Malzin olotilaa, ja jää jopa voitolle. Meinaan, tyttö pistää bänät tosta vaan, ja sitten sanoo "kyllä saat kenet tahansa, oot komee..." haloo, sitten pitää pistää takas, ei se tyttö merkkaa mitään.
Näin se tyttö avaa pää pystyssä hymyillen viestin kännykässään, ja sitten hymy hyytyy, silmät suurenee ja sanoo "Täh?! Se kusipää!!".

Toi olisi Malzille PWNAUS :evil:

MEV sanoi:

No väännän sitten rautalangasta.

Toi tyttö varmaan luulee olevansa jotain, jos se saa takaisin tuollaisen viestin, niin se vaan tasapainottaa Malzin olotilaa, ja jää jopa voitolle. Meinaan, tyttö pistää bänät tosta vaan, ja sitten sanoo "kyllä saat kenet tahansa, oot komee..." haloo, sitten pitää pistää takas, ei se tyttö merkkaa mitään.
Näin se tyttö avaa pää pystyssä hymyillen viestin kännykässään, ja sitten hymy hyytyy, silmät suurenee ja sanoo "Täh?! Se kusipää!!".

Toi olisi Malzille PWNAUS :evil:

Tässä ei ole kysymys tajuamisesta. Jos yhtään luit tuota Maltzin tekstiä niin siitä jotenkin tuli sellainen olo, että hän on siitä naikkosesta kiinnostunut. Silloinhan luonnollisesti on paras toimintamalli alkaa vittuilemaan, niinkö? Kerro sinä 18 vuoden viisaudessasi.

Waltteri sanoi:
Kerrot sille muijalle niinkuin asia on, naiset arvostaa rehellisyyttä. Älä missään nimessä ala tarinoimaan jotain paskaa, naiset haistaa vilpin.

Niin, ehkä se loppupelissä on järkevintä. Pelottaa vaan kertoa omista tunteista toiselle ihmiselle, pakko kai se vain on.

MEV sanoi:
Joo, et selvästi tajunnut.

Mutta mä kerron vielä selvemmin.
...

Onko sulla jotain häikkää luetun ymmärtämisessä?
Luepa se Maltzin viesti vielä kerran ja sitten uudestaan ja vielä pari kertaa. Sitten voit alkaa miettiä, että mihin ihmeeseen nuo sinun bänäjutut liittyvät. Niitä en nimittäin tajunnut.

MEV sanoi:

No väännän sitten rautalangasta...

Minä väännän myös rautalangasta sinulle MEV, nämä sinun riidanhakuiset ja provosoivat tekstisi loppuvat tähän!

training_day sanoi:
Onko sulla jotain häikkää luetun ymmärtämisessä?
Luepa se Maltzin viesti vielä kerran ja sitten uudestaan ja vielä pari kertaa. Sitten voit alkaa miettiä, että mihin ihmeeseen nuo sinun bänäjutut liittyvät. Niitä en nimittäin tajunnut.

Ok JohnnyB :thumbs:

Eli tämä?
Malzi sanoi:
Tytön, kenestä olen ollut kiinnostunut pitkään, lähettämä viesti:

"Eti joku tosi kiva nainen ittelles Kyllä tollanen komee mies naisia saa... Kenet vaan..."

Sen siitä saa kun odottaa liian kauan...

Joo, mä ymmärrän hyvinkin, Malzi on surullinen syystäkin ja se on huono juttu, bänät on aina huono asia. Mutta koska malzi on ollut pitkään kiinnostunut tästä tytöstä, niin tyttö pistää "eti joku tosi kiva nainen itelles". Siis mitä helvettiä, Malzi on siis tuhlannut aikaansa tähän tyttöön. Malzi ansaitsee koston, ja mikä sen parempi kuin se mitä ehdotin.

Mutta Malzi saa tehdä mitä ikinä haluaa. Kyse on Malzista nimen omaan, en antanut neuvoa sinulle.

MEV sanoi:
Ok JohnnyB :thumbs:

Eli tämä?

Joo, mä ymmärrän hyvinkin, Malzi on surullinen syystäkin ja se on huono juttu, bänät on aina huono asia. Mutta koska malzi on ollut pitkään kiinnostunut tästä tytöstä, niin tyttö pistää "eti joku tosi kiva nainen itelles". Siis mitä helvettiä, Malzi on siis tuhlannut aikaansa tähän tyttöön. Malzi ansaitsee koston, ja mikä sen parempi kuin se mitä ehdotin.

Mutta Malzi saa tehdä mitä ikinä haluaa. Kyse on Malzista nimen omaan, en antanut neuvoa sinulle.

Ei oikein jaksaisi, mutta... ollut pitkään kiinnostunut ei meikäläisen käsityksen mukaan ole sama juttu kuin seurustelu, jolloin myös ns. bänät eivät kai tule kyseeseen. Maltzi itse totesi, että sen siitä saa, kun odottaa liian kauan, eli ilmeisesti aloite on jäänyt tekemättä.

Mitä siihen alkuperäiseen Maltzin viestiin tulee, niin olettaen, että se mimmi ei ole miestä itselleen löytänyt, niin ehkä kannattaa ilmaista hänelle kiinnostuksesi.

training_day sanoi:
Ei oikein jaksaisi, mutta... ollut pitkään kiinnostunut ei meikäläisen käsityksen mukaan ole sama juttu kuin seurustelu, jolloin myös ns. bänät eivät kai tule kyseeseen. Maltzi itse totesi, että sen siitä saa, kun odottaa liian kauan, eli ilmeisesti aloite on jäänyt tekemättä.

Mitä siihen alkuperäiseen Maltzin viestiin tulee, niin olettaen, että se mimmi ei ole miestä itselleen löytänyt, niin ehkä kannattaa ilmaista hänelle kiinnostuksesi.

NIIIIIIIN siis se "sen siitä saa kun odottaa liian pitkään", eli joo, olet oikeassa, Malzi ei tehnyt aloitetta siis.

Jep olit oikeassa, mä väärässä :D

MEV sanoi:
NIIIIIIIN siis se "sen siitä saa kun odottaa liian pitkään", eli joo, olet oikeassa, Malzi ei tehnyt aloitetta siis.

Jep olit oikeassa, mä väärässä :D

Sittenhän tämä väittely voidaankin unohtaa :piis:

Waltteri sanoi:
Joo ja muumit haistaa pelon. :)

Eikait... toimit niinkuin parhaalta tuntuu. Joskus pieni valkoinen valhe voi tosin olla paikallaan, sanoo moralistit mitä tahansa. Ei ne naiset nyt niin ihmeellisiä olentoja ole, ettei niille joskus pieni koiji voisi mennä läpi. Asiat ei ole ihan noin yksiselitteisiä aina. ;)

Proteos sanoi:
Joo ja muumit haistaa pelon. :)

Eikait... toimit niinkuin parhaalta tuntuu. Joskus pieni valkoinen valhe voi tosin olla paikallaan, sanoo moralistit mitä tahansa. Ei ne naiset nyt niin ihmeellisiä olentoja ole, ettei niille joskus pieni koiji voisi mennä läpi. Asiat ei ole ihan noin yksiselitteisiä aina. ;)

Noh, katsotaan nyt jos vaikka mentäisiin eteenpäin sillä totuudella, voisi toimia.
Eipähän ainakaan tarvitse sitten harmitella sitä että valehteluun juttu kaatui.

Driamer sanoi:
Vituttaa vielä ankarammin, että ei saa edes tänne kirjottaa mikä vituttaa!!

Vaihda nicki, loggaa ittes ulos aina kun oot ollut sivuilla äläkä kirjoittele muijan seurassa. Mulla on tällä hetkellä hirveä myötätuntovitutus päällä! Voi saatana kun kuvittelenkin omalle kohdalle.

Vituttaa niin ankarasti, että viime viikolla tuli dokattua neljänä päivänä, vaikka puntti on aikalailla ykkösasioita ja siihen panostetaan. ja se että viikonloppu juhlimisen jälkeen ja jo juhlinnan aikana ilmeni tukkoisuutta korvissa ja poskionteloissa, ja nyt joutuu olemaan salilta poissa prkl sen aikaa että homma aukeaa. koska viimeviikon puntit menivät suoraansanoen vituiksi, niin vituiksi meneminen jatkuu sen aikaa kunnes parantuu.

Ehkä pieni asia, mutta vittumainen. :rock:

:david: ja deividid siihe viel peränpitäjiksi.

kehonrakentaja sanoi:
Vituttaa niin ankarasti, että viime viikolla tuli dokattua neljänä päivänä, vaikka puntti on aikalailla ykkösasioita ja siihen panostetaan. ja se että viikonloppu juhlimisen jälkeen ja jo juhlinnan aikana ilmeni tukkoisuutta korvissa ja poskionteloissa, ja nyt joutuu olemaan salilta poissa prkl sen aikaa että homma aukeaa. koska viimeviikon puntit menivät suoraansanoen vituiksi, niin vituiksi meneminen jatkuu sen aikaa kunnes parantuu.

Ehkä pieni asia, mutta vittumainen. :rock:

:david: ja deividid siihe viel peränpitäjiksi.

Ei taida kovin etusijalla olla jos dokaus on puntille haitaks.

PFH! Siinäkin kehonrakentaja :david:

:D + :piis:

Juot nyt vettä ja maitoo ja sitten salille :hyper:

Alec sanoi:
aeniii olihan tässä eilen sellane tapaus että mulle tultiin neuvomaan maastavedon tekniikkaa,tein kuulemma värin.yleensä otan kaikki ohjeet mielenkiinnolla vastaan, mutta kun mä satuin tekemään suorin jaloin maastavetoa...

Tuli tästä mieleen, että paljonko siellä salilla saa teidän mielestä oikeasti neuvoa?
Esim. viime jalkatreenissä neuvoin yhtä tummaa heppua avaamaan jalkoja kyykätessä, ettei lennä nenälleen. Sen jälkeen loppui se kantapäiden nouseminen maasta ja heppu teki myös koko liikettä itsestään huomattavasti syvemmältä. Kyseinen mies kiitti kohteliaasti neuvoista.
Siltikin koko touhusta jäi todellinen Hasselhoff-olo, tälläinen 91kg läski kun olen. Ajattelikohan se, että mä yritin vain päteä koko touhussa? En varmaan neuvo ketään, ennen kuin olen joku Tylerdin näköinen heppu ja kyykkäilen 0,40 euroa (pyöristetty kahdesta markasta). :nolo:

Back
Ylös Bottom