Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MEV sanoi:
Jep, sun mielestä, koska sun päässäs heittää, ja pahasti.

Haluaisitko muuttaa muita luonnon asioita (äiti ja isä) luonnottomiksi? Kuten kalliot puuksi kenties? Yrittää kasvattaa palmua suomessa?

Lapsi tarvitsee isän rakkautta ja äidin rakkautta. Se, että on ero ja lapsi on kasvanut isän kanssa ei tarkoita, että homoavioliitossa kasvava lapsi olisi täysin sama, koska se lapsi oppii luonnottomaksi homopiirissä.

Sähän näytätkin tietävän asiasta kaiken. Ennen kuin kirjoitat Mooseksen julistuskirjatkin uusiksi niin voisitko kertoa tutkimuksen, jossa tuo viimeinen lause on tullut ilmi.

steven_seagal sanoi:
Joo, ja on myös varmaan kiva kun molemmat vanhemmat on hinttejä. :jahas: Joku kysyy että kuka sun mutsis on niin siihen ei voi sanoa muuta kun että ei ole mutsia, on vaan kaks hinttiä :rock:

Jatketaanko pojat keskustelua, kun murrosikänne on mennyt ohi :jahas:

Eikö olisi luonnollisempaa jatkaa tätä homo-keskustelua jossakin asiaan liittyvässä threadissa eikä täällä?
Itteeni vituttaa suppeakatseiset ihmiset, univelka ja rahojen vähyys. Noh, onneksi palkka tulee samana päivänä kuin on Pakkis-ristreily.

En lukenu koko threadia läpi, mutta ainakin minua on eräällä Joensuun salilla monasti hymyilyttänyt erään herran treenaaminen, se tekee suurinpiirtein kaikki käsipaino/vipuvarsiliikkeet vuorotahtiin sellasella "keinuvalla" tekniikalla ja sarjan jälkeen käveleksii, taputtelee mahaansa ja viheltelee sellasa lyhyitä vihellyksiä..Lieneekö lintu vai kala.

Toinen tyyppi samalla salilla on kyllä vielä legendaarisempi: Tulee salille jotkut siniset työhousut ja nokian kontiot jalassa, vetää käteensä työrukkaset ja tekee muutaman sarjan penkkiä, toki tietenkin käytyään ensin mittaamassa vaa'alla että tanko on edelleenkin sen 20 kiloa. :hyper:

Ulkki sanoi:
Hyvää tekstiä MEViltä. On täysin luonnonlakien vastaista että kaksi samaa sukupuolta olevaa ihmistä harrastaa seksiä. Jos jumala olisi tahtonut että homot saavat lapsia, niin olisi siitä varmaan raamatussa jonkinlainen viittaus.
Pahaa tekee lukea tuota lesboiluthreadiakin. Missä on ihmisten moraali?

Saanko kohta adoptoida labradorinnoutajani kanssa kiinalaisorvon? :wanha:
Voi elämä mitä juttua. Ei se sulle luulisi kuuluvan mitä muut ihmiset tekevät? Kattelet vaan omia varpaitas ettet pääse lipsumaan hurskaudestasi. Huvittaa ajatellakin että jossain on olemassa noin ahdasmielisiä ihmisiä. Varo ettet pakahdu omaan moraaliisi ja kunniallisuuteesi. Minun mielestäni homoseksuaalisesti suuntautuneet parit saisivat adoptoida lapsia, jos ovat soveliaita vanhemmiksi. Ja mennä naimisiin. Yks hailee mulle mitä he tekevät. Ei ole minun osani mennä tuomitsemaan heitä ja heidän elämäntapaansa. Joku mainitsi että homojen adoptoimia lapsia tullaan kiusaamaan. No millä tähän voidaan vaikuttaa? Asennekasvatuksella ja suvaitsevaisuudella.

Edit: Sorry :offtopic:

reino sanoi:
Jos tunnet, niin sä tiedät miten sekaisin 99% prosenttia näistä ihmisistä on siitä yhden vanhemman puutteesta. Monet heistä pääsevät pitkälle, koska yrittävät koko elämänsä kaikin tavoin kompensoida sitä puutetta ja todistaa että eivät ole sen huonompia kuin .. jne. Ja mikäs siinä. Elämä on. Mutta ei se silti helpoin mahdollinen elämä ole.

5x :david:

Jjjuuuust.... kompensoida mitä? todistaa mitä? kenelle? huonompia?

mitä. vittua. ???

Tbm sanoi:
Voi elämä mitä juttua. Ei se sulle luulisi kuuluvan mitä muut ihmiset tekevät? Kattelet vaan omia varpaitas ettet pääse lipsumaan hurskaudestasi. Huvittaa ajatellakin että jossain on olemassa noin ahdasmielisiä ihmisiä. Varo ettet pakahdu omaan moraaliisi ja kunniallisuuteesi. Minun mielestäni homoseksuaalisesti suuntautuneet parit saisivat adoptoida lapsia, jos ovat soveliaita vanhemmiksi. Ja mennä naimisiin. Yks hailee mulle mitä he tekevät. Ei ole minun osani mennä tuomitsemaan heitä ja heidän elämäntapaansa. Joku mainitsi että homojen adoptoimia lapsia tullaan kiusaamaan. No millä tähän voidaan vaikuttaa? Asennekasvatuksella ja suvaitsevaisuudella.

Edit: Sorry :offtopic:

En laittanu sitä hymiötä sinne loppuun, kun ajattelin ettei sitä kukaan tosissaan ota. Olin näköjään väärässä.

aeniii olihan tässä eilen sellane tapaus että mulle tultiin neuvomaan maastavedon tekniikkaa,tein kuulemma värin.yleensä otan kaikki ohjeet mielenkiinnolla vastaan, mutta kun mä satuin tekemään suorin jaloin maastavetoa...

Ulkki sanoi:
En laittanu sitä hymiötä sinne loppuun, kun ajattelin ettei sitä kukaan tosissaan ota. Olin näköjään väärässä.
Niinpä. Kannattaa siis ensi kerralla miettiä postaako sitä ah, niin nokkelaa provoa.

Olin sunnuntaina upean muijan luona yötä. Haluaisin enemmän kuin sen yhden yön. Mutta minä saatanan idiootti menin maanantai aamuna ns. Paniikkiin ja lähdin ennen kuin muija heräsi. Tuli vielä perään viestiä että unohdin paidan sinne. Uskaltaisikohan sitä lähteä paitaa hakemaan ja pyytämään anteeksi. Vituttaa! :wall:

Ulkki sanoi:
Kyllä se näköjään suhun täydestä meni. No ei tästä aiheesta sen enempää.
Niin meni. Siksipä juuri. Mutta :piis:

Mua vituttaa se, että joku sanoo, että kaikki on hyvää mikä edistää evoluutiota, ja sitten sanoo, että homoadoptiot on ok asia.

Ei homoadoptiot kyllä edistä evoluutiota, siis jos nyt haluaa puhua evoluution edistämisestä.

By the way, tää on vitutus thread, mua vituttaa homoadoptiot... sanoinkin sen jo.

Pistetään paviaanihämähäkki ja jättiläistorakka adoptoimaan koiranpentu :david: x 9999999999999

Halffi- sanoi:
Olin sunnuntaina upean muijan luona yötä. Haluaisin enemmän kuin sen yhden yön. Mutta minä saatanan idiootti menin maanantai aamuna ns. Paniikkiin ja lähdin ennen kuin muija heräsi. Tuli vielä perään viestiä että unohdin paidan sinne. Uskaltaisikohan sitä lähteä paitaa hakemaan ja pyytämään anteeksi. Vituttaa! :wall:

No mutta sinähän jouduit lähtemään maanantaina aamuvuoroon!
Ei se sen vaikeampaa ole. ;)

Opossumi sanoi:
No mutta sinähän jouduit lähtemään maanantaina aamuvuoroon!
Ei se sen vaikeampaa ole. ;)

No kannattee keksiä jotain muuta, esim Oli jokin tärkeä meno tms..

Sinuna hakisin se paidan, ja ennenkuin huomaatkaan, olet kivekset punaisina paukuttamassa naikkosta takaapäin niin, että peräreikä raikaa :D

Tytön, kenestä olen ollut kiinnostunut pitkään, lähettämä viesti:

"Eti joku tosi kiva nainen ittelles :) Kyllä tollanen komee mies naisia saa... Kenet vaan..."
:wall: :wall: :wall:

Sen siitä saa kun odottaa liian kauan...
:(

Malz sanoi:
Tytön, kenestä olen ollut kiinnostunut pitkään, lähettämä viesti:

"Eti joku tosi kiva nainen ittelles :) Kyllä tollanen komee mies naisia saa... Kenet vaan..."
:wall: :wall: :wall:

Sen siitä saa kun odottaa liian kauan...
:(

Miten niin? Eikös "kenet vaan" tarkota myös häntä itseään? Ei muuta ku peli auki! :thumbs:

Alec sanoi:
aeniii olihan tässä eilen sellane tapaus että mulle tultiin neuvomaan maastavedon tekniikkaa,tein kuulemma värin.yleensä otan kaikki ohjeet mielenkiinnolla vastaan, mutta kun mä satuin tekemään suorin jaloin maastavetoa...

Tutulta kuulostaa :D Nimittäin on kyllä käynyt mullekin juuri samalla tavalla. Lisäksi samat henkilöt näyttivät minulle ja kaverilleni kuinka vinopenkkiä käsipainoilla kuuluu oikeasti tehdä. Liike kuitenkin muistutti enemmän vipunostoja penkillä selällään maaten :hyper: Toisaalta kyseiset keski-ikäiset egoilijat treenaavat muutenkin vähän miten sattuu (aina penkki-hauis-ylätalja) joten ei sen niin väliä... Itseasiassa en ole nähnyt heidän tekevän vielä yhtäkään puhdasta toistoa viimeisen vuoden aikana (noh, ehkä joskus penkissä lämmittelypainoilla, jos siis jaksavat lämmitellä).

Ja voi jeesus sitä paskan jauhantaa mitä nämä kyseiset herrat harrastavat. Ei siinä muuten mitään, mutta tarinat ja legendat on pakko kertoa aina mahdollisimman kovalla äänellä jotta kaikki salilla olijat varmasti nämä kuulisivat :david:

[mod]Tämä ketju on "Salikomediaa", lopeta ketjujen vetäminen off-topiciksi. -JohnnyB[/mod]

Back
Ylös Bottom