Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

nigster sanoi:
Tänään duunipaikan salilla: sisään pamahtaa parikymppinen kaveri, päällänsä nahkatakki, farkut ja kävelykengät, katsoin siinä hiukan että WTF meinaako toi vaihtaakin noi vehkeet. No, ei vaihtanut. Alkoi tekemään ylätaljaa, teki about 10 toistoa, ja lopetti. Käppäili sitten dippitelineelle ja teki n. 10 nytkytystä (liikerata ehkä 3cm!). Tämän "treenin" jälkeen kaveri otti repun ja lähti pois. Tämä vei aikaa ehkä 4 min, mitäköhän hän luuli hyötyvänsä tuosta?

saako kysyä mikä sali koska kuvaus henkilöstä kuulostaa tutulta.

steven_seagal sanoi:
Joo, on munki faijalla (50v.) aina tosi kovat puheet vaikka todellisuudessa sillä ei ole hyttysen ripulipaskaa suurempaa kokemusta "siitä" ja "sen tekemisestä". :D

Noh, on se ainakin kerran sitä toosaa saanut :jahas:

Alec sanoi:
no sehän vasta vituttaakin jos on oikeen vittuuntunut ja joku tulee (teko)pirteenä huutelemaan siihen viereen...

:worship:

Toi asia mua on vituttanut viimeset pari viikkoa. Itsellä on todella moni asia täysin päin persettä tällä hetkellä, ja sitten jotkut idiootit kuvittelevat että voivottelu ja "hyvien" neuvojen antaminen jotenkin auttavat. Vittu onko se niin vaikeeta joillekin tajuta että on asioita jotka eivät parane kuin ajan kanssa, ei millään ärsyttävällä lässytyksellä ja ehdotuksilla että mitä nyt kannattais tehdä. Pahimmat urpot oikeen uteliaana kyselevät mun asioitani vaikka taatusti tietävät että en ole mikään maailman avoimin ihminen jos joku on mennyt vituiksi.

Tuohon asiaan liittyen mua myös vituttaa suunnattomasti, kun monilla tutuilla ei tunnu olevan minkäänlaista ihmistuntemusta sen suhteen mitä kenellekin kannattaa sanoa ja mitä ei. Luulis että esim. oma sisko tuntisi mua jo sen verran että ei aloittais sitä perkeleen tekopirteää touhotustaan mulle jos oon vittuuntunut, kun vittuunnun siitä vaan enemmän.

No,salarakassuhteeni päättyi sitten....ehkä parempi näin mutta vituttaahan se koska nainen vei sydämeni jä särki sen.Itse kyllä tiesin että se on varattu mutta minkä rakastumiselle voi. :itku:

Ystävinä koitetaan kuitenkin pysyä kun ystäviä oltiin ennen tätä episodiakin.

Vituttaa ja lujaa... :curs: sairastelun vuoksi treenitaukoa jo yli kuukausi...ruoka ei maistu ja paino (ja lihakset) tippunu.. :itku: kaiken lisäksi maksan salista sen 50e/ kk, kävi siellä tai ei... :(

Tytteli sanoi:
Vituttaa ja lujaa... :curs: sairastelun vuoksi treenitaukoa jo yli kuukausi...ruoka ei maistu ja paino (ja lihakset) tippunu.. :itku: kaiken lisäksi maksan salista sen 50e/ kk, kävi siellä tai ei... :(

Noh, eikai se enää kovin kauaa voi kestää. Ja äkkiä sen painon saa takaisin kun pääsee vääntämään tankoja solmuun. Sitten kun vielä hymyilet sali-isännälle kauniisti ja selität homman niin etköhän saa vähän alennusta ensi kuukauden korttiin :thumbs:

Annie Stark sanoi:
Vituttaa niin suunnattomasti ihmiset, joilla on joka ikinen päivä jotain valitettavaa ja joita vituttaa aina joku. Oli tilanne mikä tahansa. Aina on pakko oikein etsimällä etsiä joitain asioita, jotka vituttaa. Sitten kun yrittää auttaa ja VÄLITTÄÄ, niinkuin YSTÄVÄT tekee, suljetaan elämästä pois. Kerran apu ja välittäminen ja piristävät ajatukset ei kelpaa, ni sanon näille ihmisille, että mä lakkaan välittämästä NYT, vituttakaa ittenne vaikka hengiltä. Mä en tuu enää antaan köydelle löysiä.

Mä kuulun tähän ryhmään, jota vituttaa aina. Seurustellessa vitutti ettei ole vapaa sinkku. Sinnkkuna vituttaa ettei ole jotain, jonka viereen menisi nukkumaan ja jonka vierestä heräisi. Helsingissä opiskellesa vitutti, ettei asu koti- Tampereella. Nyt Tampereella asuessa vituttaa, ettei ole enää "mahdollisuuksien Helsingissä". Opiskellessa vitutti, että oli vitusti paineita. Nyt en haluaisi mitään niin kovasti kuin opiskelupaikkaa. Duunissa vitutti vapaa-ajan puute. Nyt vituttaa, ettei ole säännöllistä palkkaa... jne. Yks asia mikä lohduttaa: hyvä kaveri, jota vituttaa kans. :love:

Mika79 sanoi:
No,salarakassuhteeni päättyi sitten....ehkä parempi näin mutta vituttaahan se koska nainen vei sydämeni jä särki sen.Itse kyllä tiesin että se on varattu mutta minkä rakastumiselle voi. :itku:

Ystävinä koitetaan kuitenkin pysyä kun ystäviä oltiin ennen tätä episodiakin.

Mulla tais loppua jokin aikaa sitten salapanosuhde. Nainen tekee paluuta ex:n kainaloon ja se voi tehdä ihmissuhdekoukeroista hankalia... ...saas nähdä miten käy ja kuinka salassa suhde pysyy...
--------------

Tytteli sanoi:
...kaiken lisäksi maksan salista sen 50e/ kk, kävi siellä tai ei... :(

Aika moni sali antaa meneteyt päivät takaisin lääkärintodistusta vastaan seuraavaan korttiin tai ainakin jotain muuta hyvitystä. Vetoa pysyvään asiakassuhteeseen.

Tytteli sanoi:

Ole onnellinen, jollain menee nimittäin vielä huonommin kuin sinulla.

nimim. totaalista treenitaukoa vajaa 4kk, paino alas 7-8kg, nyt epämääräistä painon nousua kilo pari, huonoilla treeneillä jo varmaan vuoden päivät....

Tuli sitten telottua alaselkä, kun olin suorilta jaloin mavea vasta lämmittelemässä. Nostin tangon ilmaan telineeltä, ja alaselässä tuntui vihlaisu. Tuli nostettua vissiinki jotenkin huonossa asennossa...

Nyt ei sitten pysty nostamaan edes sohvan toista päätä ilmaan... perkele! Tulee taas turhaa treenitaukoa, mitä ei nyt haluaisi pitää... :(

EDIT ja samana päivänä meni vielä sängynjalka poikki ja jauheliha oli pilaantunu - kaikki sitten samalle päivää. :lol2:

Vituttaa

Sovittiin sitten yhden mukavan neidin kanssa että se tulee mun kämpille syömään. Mä sitten ostelin ruuat, vähän kaljaa jääkaappiin, oottelen pannun ääressä, mut muijaa vaan ei näy.
No puol tuntia sovitun ajan jälkeen tuuppasin skypen päälle ja siellähän se oli, kotonaan. Oli kuulemma laittanut tekstarin, ettei kerkeä. Jostain vitun kumman syystä se on ainut ihminen jonka tekstarit ei koskaan tule mulle perille asti.

Vituttaa.

Delmonte sanoi:
Vituttaa

Sovittiin sitten yhden mukavan neidin kanssa että se tulee mun kämpille syömään. Mä sitten ostelin ruuat, vähän kaljaa jääkaappiin, oottelen pannun ääressä, mut muijaa vaan ei näy.
No puol tuntia sovitun ajan jälkeen tuuppasin skypen päälle ja siellähän se oli, kotonaan. Oli kuulemma laittanut tekstarin, ettei kerkeä. Jostain vitun kumman syystä se on ainut ihminen jonka tekstarit ei koskaan tule mulle perille asti.

Vituttaa.
I feel U bro.
Aika vittumaisen källin teki tyttö tuo. :down:

metalman sanoi:
äärimmäisen vittumainen temppu.. kannattaa ehkä uudelleenarvioida koko tilanne..

Nääh tota neitia katellaan vielä reilu kuukausi, jos siitä mitään iloa irtoaa(tuskin). Sitten vaihdetaan maata takaisin kotisuomeen ja aletaan ihmettelemään, onko suomessa enää mitään kivaa...

Back
Ylös Bottom