Tiedän tunteen ihan hyvinkin, sitä on itekki samoja miettinyt joskus ja silloin tällöin vieläkin. :D Tosiaan niinkuin joku tuossa sanoikin niin kovin vähän on tosia noista 17-v seksitouhuista. Otat ihan rennosti ja hymyilet niin kyllä jostain aina joku kiva tyttö löytyy.steven_seagal sanoi:Saatana!! Mistä johtuu että kaikki kaverit saa koko ajan pillua mutta mä en?? :wall:
Pari päivää sitte näytti vielä siltä että kohta saan mutta en sit kuitenkaan saanu

Toiseksi, jos kasaa hirveitä paineita, niin ei varmaan mikään hieno keikka sitten olekkaan jos sattuu onnaamaan. Muista sitten että et lähde kerskumaan kavereillekkaan sitten kun "oot saanu". Osoittaa jonkinasteista aikuistumista kun ei lavertele tytön ja pojan välisiä juttuja kylillä, ne on ihan kahdenkeskeisiä asioita.
. kyllä seksiä ehtii harrastamaan kyllästymiseen saakka, ja saamaan muutaman taudinkin ja pahimmassa tapauksessa lapsenkin jos ei huolehdi ehkäisystä. sit on varmaan kivaa joo.
ja kaverit kyllä kerskuu asialla että sainpas. wuppiduu, so what? taitaa olla poikien päiväunelmia..
. koska mun tunteet on tosia, on kovin vittumaista joutua taas pettymään. mutta turha sitä on itkeä asiaa etukäteen. 
ja treenaat Penkkiä vai?!!! MIKSI?!". Sitten mä sanoin; "Koska mä treenaan jalkapäivänä rinnan". SItten se alkoi sanoo; "ei kantsi treenaa jalkapäivänä rintaa" ja katsoi mua kun jatkoin lämppäriä, päätin olla sanomatta mitään enää.