Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

steven_seagal sanoi:
Saatana!! Mistä johtuu että kaikki kaverit saa koko ajan pillua mutta mä en?? :wall:
Pari päivää sitte näytti vielä siltä että kohta saan mutta en sit kuitenkaan saanu
Tiedän tunteen ihan hyvinkin, sitä on itekki samoja miettinyt joskus ja silloin tällöin vieläkin. :D Tosiaan niinkuin joku tuossa sanoikin niin kovin vähän on tosia noista 17-v seksitouhuista. Otat ihan rennosti ja hymyilet niin kyllä jostain aina joku kiva tyttö löytyy. :)

Toiseksi, jos kasaa hirveitä paineita, niin ei varmaan mikään hieno keikka sitten olekkaan jos sattuu onnaamaan. Muista sitten että et lähde kerskumaan kavereillekkaan sitten kun "oot saanu". Osoittaa jonkinasteista aikuistumista kun ei lavertele tytön ja pojan välisiä juttuja kylillä, ne on ihan kahdenkeskeisiä asioita.

Annie Stark sanoi:
Vituttaa niin suunnattomasti ihmiset, joilla on joka ikinen päivä jotain valitettavaa ja joita vituttaa aina joku. Oli tilanne mikä tahansa. Aina on pakko oikein etsimällä etsiä joitain asioita, jotka vituttaa. Sitten kun yrittää auttaa ja VÄLITTÄÄ, niinkuin YSTÄVÄT tekee, suljetaan elämästä pois. Kerran apu ja välittäminen ja piristävät ajatukset ei kelpaa, ni sanon näille ihmisille, että mä lakkaan välittämästä NYT, vituttakaa ittenne vaikka hengiltä. Mä en tuu enää antaan köydelle löysiä.
Annie on tsätissäkin aina semmoinen ilopilleri, että kiva mieli tulee. Varmaan livenä paljon enempikin, niin kyllä on ihmisessä vika jos on sun lähellä vittuuntunut. :)

no sehän vasta vituttaakin jos on oikeen vittuuntunut ja joku tulee (teko)pirteenä huutelemaan siihen viereen...

joka kerta kun syön tonnikalaa (pirkka, paloja vedessä), niin aina sieltä löytyy kaikkea paskaa. mitä lie mustaa mömmöä sellasina millin kokoisina pisteinä, suomuja, ruodon palasia... vaikka eväitä tehdessä yritän syynätä tarkkaan, niin aina sitä löytyy syödessä lisää. muutenkaan en tykkää kalasta erityisemmin (ja silti syön tonnikalaa :D ), mutta nyt alkaa jo tökkimään. mun pitää vissii pysytellä jauheliha-kana-linjalla... huh, helpotti kun sai avautua.

Voihan vehnäleipä! Nyt ottaa pattiin! Tää samperin helle on aivan exit-aukosta! Asiaa ei yhtään auta se että asuntooni paistaa aurinko iltapäivästä yöhön asti - asuntoni on kuin joku helkatin höyrykattila kellon ympäri! Tulis jo syksy pirulauta!!!

Näin tässä viime viikolla ex-muijan ja nyt on muutaman kerran uudelleen nähty, alkaa tuntua pahasti siltä että vanha suola alkais janottaa. Järki kylläkin sanoo,ettei siitä tulisi kuitenkaan mitään ja tunteet on taas ihan toista mieltä. :itku: Mielipiteitä saa kertoa

Ei jumalauta että ihmiset osaa olla vittumaisia! Joinasin Iron Maidenin keikan jälkeen Rautaneito sivustoon (samankaltainen kuin pakkotoistokin), siellä sitten pari päivää pyörittyäni tajusin ettei siellä voi puhua yhtään mistään kuin Iron Maidenista, mutta kun ei koko aikaa jaksa. Niinpä laitoin sellasen ehdotuksen että laitettais vähän vapautta thredeihin, laitoinkin niille esimerkiksi tämän Pakkotoisto sivuston. No, siinähän kävi niin että koko sivuston perustaja tuli sitten vittuilemaan mulle, sit se teki sen kaiken vielä niin helvetin "asiallisesti". Ei jumalauta olis vaan voinut olla hiljaa ja sulkea thredin, tai sanoa jotenkin tyylikkäästi, niin mä oisin tehnyt. Mut vittu uhkas vielä että potkii mut sivustolta... No voi vitun ei, mua niin ahdistaa että mua ei hyväksytä Rautaneidon sivuilla... yhyy :wall: :curs:

Joo eipä kyllä haittas jos potkiskin, en jaksa muutnekaan siellä enään olla. :D

Proteos sanoi:
Koko ajan nuorempana sitä tosin nykyisin aletaan touhuilemaan.
toi on valitettavan totta. ennen kuin aloittaa seksitouhut, pitäisi olla hallussa toisen ihmisen kunnioittaminen ja itsensä myös. kaikkeen ei pidä suostua, eikä pakottaa todellakaan. kavereille kerskuminen on lapsellista, ja kertoo nuoren kehitystasosta :david: . kyllä seksiä ehtii harrastamaan kyllästymiseen saakka, ja saamaan muutaman taudinkin ja pahimmassa tapauksessa lapsenkin jos ei huolehdi ehkäisystä. sit on varmaan kivaa joo. :rolleyes: ja kaverit kyllä kerskuu asialla että sainpas. wuppiduu, so what? taitaa olla poikien päiväunelmia..

kaikella on aikansa, ei pidä hosua asian kanssa. ei se, että huutaa koko maailmalle haluavansa seksiä, kyllä houkuttele tyttöjä yhtään. tai ainakaan sellaisia kunnollisia :evil: mutta elämä opettaa hyvinkin paljon ja sitä paljon vanhempana miettii, että kuinka tyhmä sitä on voinut ollakaan nuorempana itseään ja toisia kohtaan. ei pidä kiirehtiä asioilla, ja hei oma käsi on keksitty ;)

Vituttaa, kuulin taas että yhtä tyttökaveria vedätettiin suhdeasioissa pahemman kerran. Kummastuttaa, että nykyihmisistä rehellisyys on nykyään niin helvetin paljon vaadittu ja harhaanjohtaminen ah! niin muodikasta. Jotenkin lannistavaa porskuttaa eteenpäin ja koettaa pitää mielen avoimena ja luottavaisena kun joka suunnasta tulee paskaa.

Perse vieköön, kyllä tästä vielä noustaan, vaikkei tässä painostavassa helteessä ja vitutuksessa sitä ihan heti aavistaiskaan.

edit: Kunnollista väkeä / eukkoa on vaikea löytää kun ei tiedä, missä ne käy. Meikäläisen sosiaaliset piirit tuppaa olemaan vähän metalli-ihmis-painotteisia, ja niillä tapaa yleinen ajanviettotapa olla ryypiskely. Perseestä olla liian moraalinen ihminen.

Tupla-J sanoi:
Vituttaa, kuulin taas että yhtä tyttökaveria vedätettiin suhdeasioissa pahemman kerran. Kummastuttaa, että nykyihmisistä rehellisyys on nykyään niin helvetin paljon vaadittu ja harhaanjohtaminen ah! niin muodikasta. Jotenkin lannistavaa porskuttaa eteenpäin ja koettaa pitää mielen avoimena ja luottavaisena kun joka suunnasta tulee paskaa.

Perse vieköön, kyllä tästä vielä noustaan, vaikkei tässä painostavassa helteessä ja vitutuksessa sitä ihan heti aavistaiskaan.

edit: Kunnollista väkeä / eukkoa on vaikea löytää kun ei tiedä, missä ne käy. Meikäläisen sosiaaliset piirit tuppaa olemaan vähän metalli-ihmis-painotteisia, ja niillä tapaa yleinen ajanviettotapa olla ryypiskely. Perseestä olla liian moraalinen ihminen.
suhdeasioissa vedättäminen on aivan syvältä :curs: . tiedän itse kokeneena asian :( . tai siltä se itestä tuntui jne. plaa plaa plaa.. ehkä sillä kusipäällä oli jotain ongelmia. parempi vain että pääsi moisesta eroon. vaikeahan se on uskoa että jostain löytyy itellekin se kunnollinen. kultani sanoo ettei hän ole samanlainen kuin muut. onko niin? ehkä mä omalla epäilylläni osaan pilata jutun :jahas: , vaikka kovasti yritän jaksaa luottaa että hänen tunteensa on tosia ja hän haluaa olla vain minun kanssani :hyper: . koska mun tunteet on tosia, on kovin vittumaista joutua taas pettymään. mutta turha sitä on itkeä asiaa etukäteen.

kun on saanut kokea niin paljon paskaa, on vaikea uskoa että itelle vois tapahtua jotain hyvääkin. vähän aikaa on tuntunut siltä, että täähän vois jatkua loppuiän :haart: , mutta silti jossain sisimmässäni pelkään että taas käy huonosti. menneisyys ei saisi vaikuttaa nykyisyyteen, mutta niin se on vain on. ei sillä, että menisi jotenkin huonosti. päinvastoin. on vain joskus huonoja fiiliksiä.

niin siis, mun pointti oli se että nykyään on vaikea luottaa kunnolla toiseen ja varsinkin jos vedätyksiä suhdeasioissa on tullut monta perätysten, kyynisyys on kova sana. toivottavasti se sun kaveri ei itke moisen kusipään perään. kovasti hyvää kesää! :)

MEV sanoi:
Olin kerran lataamassa penkin tankoon painoa, ja sitten tein 15 toiston lämppärin. sitten nousen ylös, pistän vähän lisää painoa, sitten yksi hemmo siinä kysyy; "Että rinta päivä tänään vai?". Voi vittu, miltä oikein vaikuttaa :rolleyes: . Noh, rauhoitin itseni päässäni, ja vastasin kysymykseen; "Ei kun tänään mä treenaan jalat". Sitten sen silmät meni ihan kuin manatulla ja se hymähti; "HÖÖH!!! :eek: ja treenaat Penkkiä vai?!!! MIKSI?!". Sitten mä sanoin; "Koska mä treenaan jalkapäivänä rinnan". SItten se alkoi sanoo; "ei kantsi treenaa jalkapäivänä rintaa" ja katsoi mua kun jatkoin lämppäriä, päätin olla sanomatta mitään enää.
Se otti mut tosissaan ja piti mua tyhmänä.

:david:

Huumorintaju/small talk, mitä ne ovat :rolleyes:

Aylah sanoi:
toivottavasti se sun kaveri ei itke moisen kusipään perään. kovasti hyvää kesää! :)
Juuei paru, ei ole sellaista tyyppiä. Ihmetteli vaan kovasti kun toinen niin kummallisesti käyttäytyi ja puhui jöötiä päin näköä.

Eipä tässä kummempaa, hyvin menee näinkin. :thumbs:

MEV sanoi:
Olin kerran lataamassa penkin tankoon painoa, ja sitten tein 15 toiston lämppärin. sitten nousen ylös, pistän vähän lisää painoa, sitten yksi hemmo siinä kysyy; "Että rinta päivä tänään vai?". Voi vittu, miltä oikein vaikuttaa :rolleyes: . Noh, rauhoitin itseni päässäni, ja vastasin kysymykseen; "Ei kun tänään mä treenaan jalat".

:david:

Voi vittu mikä saatana sika, eikö se todellakaan tiedä, että kuntosalilla ei saa puhua kenellekään yhtään mitään, koskaan, missään!!1 Saunan takana olis todellakin vielä tilaa.

[mod]Amis, samat sanat myös sinulle! -JohnnyB[/mod]

Harvinaisen vittumainen päivä. Oon miettinyt aamusta asti yhtä ongelmaa, joka ei ratkennut. Huomenna sama paska jatkuu ja vielä senkin jälkeen jos ei ratkaisua tule...SAATANA!

Jos paikalla on epälineaaristen mallien simulointiin simulinkillä erikoistunutta henkilöä niin voin jatkaa vähän yksityiskohtaisempaa urputusta :curs:

Annie Stark sanoi:
Vituttaa niin suunnattomasti ihmiset, joilla on joka ikinen päivä jotain valitettavaa ja joita vituttaa aina joku. Oli tilanne mikä tahansa. Aina on pakko oikein etsimällä etsiä joitain asioita, jotka vituttaa.
Et kai vaan minuun viitannut? Pillun saanti ei nimittäin ole mikään pieni ongelma :itku:

Sumu sanoi:
Äkkiseltään kun muistelee, niin kyllä taisi tuossa 17v iässä suurin osa kavereiden pillutouhuista ja jutuista näin jälkeen päin ajateltuna olla paskapuhetta. Ja sitä tuli kuin ripulipäivänä konsanaan...
Joo, on munki faijalla (50v.) aina tosi kovat puheet vaikka todellisuudessa sillä ei ole hyttysen ripulipaskaa suurempaa kokemusta "siitä" ja "sen tekemisestä". :D

Back
Ylös Bottom