Oikeesti jos suhde on tuore ja jo siinä vaiheessa mietitte sitä, että onko tämä toinen teille oikea, niin ette ole rakastuneet kunnolla. Mulla on ainakin ollut sellainen tilanne päällä uuden tyttöystäväni kanssa, että _tiedän_ hänen olevan juuri se mitä haluan, koska kaikki ne asiat, jotka vituttivat edellisissä suhteissa ovat kunnossa ja muuten hänessä ei ole muuta kuin positiivisia asioita vaikka olen yrittänyt jopa sellaisia löytää. Yritin etsimällä etsiä hänestä vikaa tässä yhtenä päivänä, kun halusin varoa sitä, että en ajattele järjellä, vaan jollain tunteiden ja pippelin sekoituksella (kuten viimeksi), mutta en keksinyt muuta vikaa, kuin että hän voisi syödä punaista lihaa ( :curs: ) ja joskus myös vähän enemmän, mutta toisaalta on kyllä hemmetin tiukassa kunnossa ja lihastakin löytyy sopivasti, että on ulkonäöllisesti sporttisen söpö.

Muuta vikaa en keksinyt... :D Muuten hän on ehkä välittävin ja kiltein ihminen, jonka olen tavannut.
Mikä parasta, niin hän tuntee myös samoin. Oli aika mielenkiintoista tässä yhtenä päivänä herätä klo 02 yöllä, kun joku hakkaa ovea, avata ovi ja hieman yllättyä, kun hän hyppää ovesta sisään suoraan mun syliin. Oli tullut töissä iltavuorossa kova ikävä ja päätti tulla mun luokse, kun oltiin muuten sovittu, että nähdään seuraavana päivänä. :haart:
ps. Olin kyllä epävarma tämän tytön kanssa noin 2 viikkoa, kun hän ei ollut vielä ujouden takia uskaltanut kunnolla olla oma itsensä ja tämän takia kävin treffeillä yhden toisen tytön kanssa, jonka perään olin joskus kuolannut, mutta joka jo treffien alussa paljastui olevansa aivan muuta, kuin olin kuvitellut. Mutta jos tuollaisista syistä johtuvat epävarmuudet on ohi ja vieläkin ihmetellään, niin tosi rakkauteen vakaasti uskovana on mielestäni parempi jatkaa matkaa. :thumbs: