Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mika79 sanoi:Perkele....nainen ei osaa valita ottaako minut vai toisen miehen jonka kanssa ns."seurustelee".Ja minä olen ihan lätkässä siihen :itku:
Joo, mä olen puhunut aika paljon ihmisten kanssa, se on suhteellisen helppoa kun on kaksi kämppistä. Sen lisäksi on tullut rustailtua melkoiset läjät rivejä päiväkirjaan.Delmonte sanoi:Kuten sanottu älä jää ajattelemaan asiaa, vaikka ajattelet kuitenkin. Mene sinne salille, väsyneenä saa unenkin päästä paremmin kiinni... Ja toisaalta puhu ystäviesi kanssa tilanteesta, tai kirjoita vaikka omat fiilikset ylös. Joka tapauksessa pura se vitutus jonnekin.
Mä otan selvää, että mitä tästä voi tulla. Mä koetan "alottaa puhtaalta pöydältä" ja luottaa siihen tyttöön, mutta jos mä en mitenkään siihen kykene niin sitten on vaan tunnustettava, että homma on tosiaan täysin ohi. Mä en halua tästä sille mitään elinikäistä katumusreissua jossa meikäläisen olemassaolo muistuttaa sitä koko ajan tapahtuneesta. Mä haluan mieluummin sellasen suhteen, joka mulla sen kanssa oli ennen tapahtunutta.Elämä on paskamaista, joskus joutuu tekemään valintoja joissa vaihtoehdot on ainoastaan huonoja. Eli jos päätät jatkaa suhdetta, niin pystytkö oikeasti sitten enää luottamaan toiseen ja haluatko toisaalta enää tehdä samalla tavalla töitä suhteen eteen. Toisaalta lopullinen eroaminen toisesta tuntuu ajatuksena pahalta kun toisen kuitenkin ainakin kuvittelee tuntevansa, siihen toiseen on ladannut niin paljon odotuksia, ajatuksia ja omaa itseään... Kumpi sitten on suurempi virhe, en tiedä itsekään.
Annie Stark sanoi:On henkiset ja fyysiset voimat niin loppu, niin loppu, ja vituttaa, kun ei löydä enää mistään sitä iloa ja asennetta, minkä on aina jostain saanut esiin uudelleen ja uudelleen. Kai tää on vaan tavallista huonompi päivä... teen huomisesta paremman..
Angelica-82 sanoi:Edellisiin ongelmiin jatkoa: kaveri joka mulle joku aika sit suuttu ihan olemattomasta, laittoi mut estoon puhelimeen. Koitin sit pyytää anteeks ja selvitystä lähettämällä viestiä muualta ja nyt alko tulla nimettömiä soittoja: "idiootti" ja sairaita uhkailutekstareita sellasen henkilö numerosta jota en edes tunne. Asuu kuitenki samas kaupungis ku tää kaveri (mut eri kaupungissa kuin mä) joten ei voi olla sattumaa ja väärä numero vaik niin myöhemmin väitti... Vitun sairasta touhua... "Hirtä ittes" jne.
Täs alkaa aika hermoraunio olemaan kun saa oikein tosissaan jonkun vihat niskoilleen. Vittu ihmiset on ilkeitä ja sairaita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annie Stark sanoi:On henkiset ja fyysiset voimat niin loppu, niin loppu, ja vituttaa, kun ei löydä enää mistään sitä iloa ja asennetta, minkä on aina jostain saanut esiin uudelleen ja uudelleen. Kai tää on vaan tavallista huonompi päivä... teen huomisesta paremman..

nigster sanoi:Tänään duunipaikan salilla: sisään pamahtaa parikymppinen kaveri, päällänsä nahkatakki, farkut ja kävelykengät, katsoin siinä hiukan että WTF meinaako toi vaihtaakin noi vehkeet. No, ei vaihtanut. Alkoi tekemään ylätaljaa, teki about 10 toistoa, ja lopetti. Käppäili sitten dippitelineelle ja teki n. 10 nytkytystä (liikerata ehkä 3cm!). Tämän "treenin" jälkeen kaveri otti repun ja lähti pois. Tämä vei aikaa ehkä 4 min, mitäköhän hän luuli hyötyvänsä tuosta?
Emppuli sanoi:Ihan pakko kommentoida että sulla on kyllä aika erikoisia kavereita.. Jos joku "kaveri" tosissaan tommosta tekee niin tarvii varmaan miettii et mikäs kaveri se koskaan on ollukkaan.
, mutta ei jaksanukkaan hidastaa tankoa tarpeeksi vaan jysäytti sen kunnon vauhdeilla palleille. Ei mahtanu valmentajakaan mitään vaan kaikki alkaa nauramaan ihan sikana, sälli on vaan pää punasena siinä että mitäs tuli tehtyä.