Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perkele....nainen ei osaa valita ottaako minut vai toisen miehen jonka kanssa ns."seurustelee".Ja minä olen ihan lätkässä siihen :itku:

Mika79 sanoi:
Perkele....nainen ei osaa valita ottaako minut vai toisen miehen jonka kanssa ns."seurustelee".Ja minä olen ihan lätkässä siihen :itku:

Toivotaan että sinä et joudu koskaan kokemaan miltä tuosta kolmannesta osapuolesta tuntuu mikäli teidän jutustanne jotain tulee.

Vittu...
Jalka taas niin puutunut ettei pysty nukkumaan. Jatkunut enemmän tai vähemmän puutuneena yli kuukauden. Kenties alaselän nikamien ahtaudesta tai minkä lie saatanan oikun takia.

Kurkkua kuivaa useita kertoja vuorokaudessa noin minuutin kerrallaan ja veden juominen sun muut ei vaikuta vittuakaan. Vaivannut varmaan puoli vuotta.

Alahuulessa (siis suun sisäpuolella) on joku helvetin tulehtunut alue mikä kirvelee mukavasti aina syödessä ja juodessa (ruoka tuntuu oikein korvissa asti). Ennen ole haavat sun muut suussa näin nautinnollisia olleet.

Niin että kiitti vaan vitusti tästäkin päivästä... :kippis1:

Delmonte sanoi:
Kuten sanottu älä jää ajattelemaan asiaa, vaikka ajattelet kuitenkin. Mene sinne salille, väsyneenä saa unenkin päästä paremmin kiinni... Ja toisaalta puhu ystäviesi kanssa tilanteesta, tai kirjoita vaikka omat fiilikset ylös. Joka tapauksessa pura se vitutus jonnekin.
Joo, mä olen puhunut aika paljon ihmisten kanssa, se on suhteellisen helppoa kun on kaksi kämppistä. Sen lisäksi on tullut rustailtua melkoiset läjät rivejä päiväkirjaan.

Elämä on paskamaista, joskus joutuu tekemään valintoja joissa vaihtoehdot on ainoastaan huonoja. Eli jos päätät jatkaa suhdetta, niin pystytkö oikeasti sitten enää luottamaan toiseen ja haluatko toisaalta enää tehdä samalla tavalla töitä suhteen eteen. Toisaalta lopullinen eroaminen toisesta tuntuu ajatuksena pahalta kun toisen kuitenkin ainakin kuvittelee tuntevansa, siihen toiseen on ladannut niin paljon odotuksia, ajatuksia ja omaa itseään... Kumpi sitten on suurempi virhe, en tiedä itsekään.
Mä otan selvää, että mitä tästä voi tulla. Mä koetan "alottaa puhtaalta pöydältä" ja luottaa siihen tyttöön, mutta jos mä en mitenkään siihen kykene niin sitten on vaan tunnustettava, että homma on tosiaan täysin ohi. Mä en halua tästä sille mitään elinikäistä katumusreissua jossa meikäläisen olemassaolo muistuttaa sitä koko ajan tapahtuneesta. Mä haluan mieluummin sellasen suhteen, joka mulla sen kanssa oli ennen tapahtunutta.

Tosin mä olen kyllä helvetin tyytyväinen siihen "viina saa jäädä"-päätökseen. Aina kun tähän asti on tullut otettua, on tullut otettua sosiaalisista syistä ja ne eivät ole kovin hyviä syitä.

Eli joo, hyvällä tuurilla tästä vielä saa jotain, ja jos ei niin ei.

RAAAHHH! Nyt on kuulkaa sellainen vitutksen varjo päällä et ei voi kun huutaa.
Päivä alkoi normaalisti, menen kesätöihin kirjastolle (klo 8.00) virkeänä kahden tunnin unien jälkeen ja alan putsaaman kirjoja. Noh, hommailen sitä n.80 minsaa ja alan pitämään taukoa, lueskelen leppoisasti n. vartin ja palaan hommiin. Klo 12 pidän toisen tauon, tämä noin 20 minuuttia. Juuri kun olen palaamassa sorvin ääreen kuulen todella vittumaisen kommentin takaani
-...Ja täällä sitä vaan luetaan! Sulle ei makseta lukemisesta. :anssi:

Paikan pomo alkaa valittaa helvetisti laiskottelustani ja kertoo terveisten menneen palkanlaskijalle ja sivistystoimenjohtajalle. Kerron oman mielipiteeni asiasta
-No on se perkele jos ei saa pitää välissä taukoa. Kato vähän noita tupakoitsijoita, joka neljäskymmenes minuutti pitävät vartin pössyttelytauon. Ja kahvitauot siihen päälle, kai se pöljäkin näkee että siitä tulee enemmän kuin mitä minulla.
Ja paskat: Akka katsoo niinkuin korvieni välissä olisi pelkkiä puolukoita, eihän tietenkään lukiolaiset saa pitää taukoja. Uhkaa vielä varmistaa ettei kesätöitä tämmöselle saatanan pummille anneta.

Vittu nyt loppu kesätyöt siinä paikassa. :curs: Ei varmaan kuulosta mitenkään erityisen pahalta, mutta se paska käyttäyti niin alentuvasti että huhhuh...

Voi voi kun nilkka väänty taas parin vuoden tauon jälkeen eilen. Ei se nyt sillain vituta mutta harmittaa. Onneks ei nyt kovin pahasti mennyt mutta kyllä se jaksaa muistutella kun kävelee tai juoksee.

Aamulla tuo polvi vaikutti hyvältä ja peruin lääkärille varatun ajan. Päivällä se oli taas kipeä. Menin salille tekee reenit ja polvi parantui siellä. Taikaa :whip:

Annie Stark sanoi:
On henkiset ja fyysiset voimat niin loppu, niin loppu, ja vituttaa, kun ei löydä enää mistään sitä iloa ja asennetta, minkä on aina jostain saanut esiin uudelleen ja uudelleen. Kai tää on vaan tavallista huonompi päivä... teen huomisesta paremman..

Samalla ongelma on minullakin aina välillä. Tänään väsytti henkisesti ja fyysisesti niin paljon, että salille en jaksanut mennä, ja kotihommat saa jäädä pesukoneen päälle laittoon.

"ponnistuspäänsärky" ...pakkotauko.com. Mitäs muuten olette tehneet 1-2vko:n huililla salilta, vai oletteko tehneet pidempiä sarjoja pienemmillä painoilla? Plus tietty hieroja varmaan auttais. Oliskohan hyötyä parin viikon dietistä? :rolleyes:

Nii ja sit vielä kiristää asua vuokralla!!

Edellisiin ongelmiin jatkoa: kaveri joka mulle joku aika sit suuttu ihan olemattomasta, laittoi mut estoon puhelimeen. Koitin sit pyytää anteeks ja selvitystä lähettämällä viestiä muualta ja nyt alko tulla nimettömiä soittoja: "idiootti" ja sairaita uhkailutekstareita sellasen henkilö numerosta jota en edes tunne. Asuu kuitenki samas kaupungis ku tää kaveri (mut eri kaupungissa kuin mä) joten ei voi olla sattumaa ja väärä numero vaik niin myöhemmin väitti... Vitun sairasta touhua... "Hirtä ittes" jne.
Täs alkaa aika hermoraunio olemaan kun saa oikein tosissaan jonkun vihat niskoilleen. Vittu ihmiset on ilkeitä ja sairaita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Angelica-82 sanoi:
Edellisiin ongelmiin jatkoa: kaveri joka mulle joku aika sit suuttu ihan olemattomasta, laittoi mut estoon puhelimeen. Koitin sit pyytää anteeks ja selvitystä lähettämällä viestiä muualta ja nyt alko tulla nimettömiä soittoja: "idiootti" ja sairaita uhkailutekstareita sellasen henkilö numerosta jota en edes tunne. Asuu kuitenki samas kaupungis ku tää kaveri (mut eri kaupungissa kuin mä) joten ei voi olla sattumaa ja väärä numero vaik niin myöhemmin väitti... Vitun sairasta touhua... "Hirtä ittes" jne.
Täs alkaa aika hermoraunio olemaan kun saa oikein tosissaan jonkun vihat niskoilleen. Vittu ihmiset on ilkeitä ja sairaita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihan pakko kommentoida että sulla on kyllä aika erikoisia kavereita.. Jos joku "kaveri" tosissaan tommosta tekee niin tarvii varmaan miettii et mikäs kaveri se koskaan on ollukkaan.
Tekee oikeen pahaa lukee näitä sun kirjotuksia ku vaikutat niin kauheen ahdistuneelta ja masentuneelta. :( Toivottavasti saisit elämäs takasin järjestykseen. Ja tommoista puheluista ja muista - yritä olla välittämättä. Vaikka ei se varmasti helppoa ole kun tuntuu että joka puolelta tulee vaan lisää paskaa niskaan. Mut toivottavasti kaikki järjestyy ja sinäkin löydät jotain hyvää tästä elämästä.. :)

Annie Stark sanoi:
On henkiset ja fyysiset voimat niin loppu, niin loppu, ja vituttaa, kun ei löydä enää mistään sitä iloa ja asennetta, minkä on aina jostain saanut esiin uudelleen ja uudelleen. Kai tää on vaan tavallista huonompi päivä... teen huomisesta paremman..

Juu vähän sama homma, mutta ollaan sitä ennenkin noustu suosta, ja ehkä tämä vielä tästä. Tosiaan 3pv dokausta festareilla..nii ei tämä hirveästi yllätä :rolleyes:

Tänään duunipaikan salilla: sisään pamahtaa parikymppinen kaveri, päällänsä nahkatakki, farkut ja kävelykengät, katsoin siinä hiukan että WTF meinaako toi vaihtaakin noi vehkeet. No, ei vaihtanut. Alkoi tekemään ylätaljaa, teki about 10 toistoa, ja lopetti. Käppäili sitten dippitelineelle ja teki n. 10 nytkytystä (liikerata ehkä 3cm!). Tämän "treenin" jälkeen kaveri otti repun ja lähti pois. Tämä vei aikaa ehkä 4 min, mitäköhän hän luuli hyötyvänsä tuosta?

nigster sanoi:
Tänään duunipaikan salilla: sisään pamahtaa parikymppinen kaveri, päällänsä nahkatakki, farkut ja kävelykengät, katsoin siinä hiukan että WTF meinaako toi vaihtaakin noi vehkeet. No, ei vaihtanut. Alkoi tekemään ylätaljaa, teki about 10 toistoa, ja lopetti. Käppäili sitten dippitelineelle ja teki n. 10 nytkytystä (liikerata ehkä 3cm!). Tämän "treenin" jälkeen kaveri otti repun ja lähti pois. Tämä vei aikaa ehkä 4 min, mitäköhän hän luuli hyötyvänsä tuosta?

Ehkä oli menossa työhaastatteluun tai treffeille:D

Emppuli sanoi:
Ihan pakko kommentoida että sulla on kyllä aika erikoisia kavereita.. Jos joku "kaveri" tosissaan tommosta tekee niin tarvii varmaan miettii et mikäs kaveri se koskaan on ollukkaan.

No jos viel vähän kommentoin. Tää juttu siis on monimutkasempi ku oon kirjottanu ku en jaksa mennä yksityiskohtiin. Tavallaan ymmärrän syyn suuttua mulle mut kukaan muu ei varmaan samasta asiasta suuttuis. Tämä on herkkä tyyppi... Ja se miks se pystyy oleen noin ilkeä on osaksi sitä että sitä ärsyttää kun olen ite hyvästä perheestä ja eläny täysin pumpulissa ja sitä itteensä on kohdeltu ku maan matoa aikoinaan (ja vieläkin) tietyistä syistä. T o d e l l a rikkinäinen tausta sillä. Mm. hakattu luut paskaks ja kallo halki ja kuulo menny toisesta korvasta siks...Ei oikeuta tietysti muita kiusaamaan mut sen se on joskus myöntänykin vastaavassa mutta lievemmässä tilanteessa. Oon ehkä liian anteeksantava mut loppujen lopuks kaikissa ihmisissä on paljon mätää. Tuossa erittäin paljon, mutta vastaavasti erittäin paljon sitä hyvää. Myös kiltein ihminen jonka olen tavannut.

Jos voisin unohtasin tän jutun nyt kokonaan ja jatkaisin maallisempin asioiden ratkomista ettei nekin luisu kuiluun. Töis jo sanottii et mun naamasta näkee ettei kaikki ole hyvin... Ei hyvä.

Vituttaa kuinka pienistä asioista ihmiset narisee!!!

Mitä pienemmistä asioista sitä naristaan sitä paremmin en asiat oikeesti on.
Niin pitkään kun hengoittää, kädet toimii ja suklaa maistuu ei todellakaa ole mitään hätää.

Mun mielestä toi mun sigu oiski sopiva mietelause tähänki trediin:
ei ole olennaista kuinka monta kertaa saa turpaansa, vaan sillä kuinka monta kertaa nousee takaisin kehään

Mulla ei tähän trediin oo muuta :piis:

Paras mitä ite oon ikinä nähy oli kyllä se, kun oltiin puntilla lätkäjoukkueen kanssa . Jokaisen piti mennä 4 hengen ryhmiin, suunnilleen tasavahvojen sällien kanssa. No, sitten tuli yhden hemmon( ei pelaa enää, onneksi) vuoro penkissä, tavotteena saada 4*10 ja painon sai ite päättää. Kaveri laittaa 30kg(oltiin ehkä 14v, suurin osa piti vähintään 40kg penkissä), ja alkaa vetämään. Kaveri jakso ehkä 3 toistoo pää punasena kun valmentaja sanoo että vedäs kuule vaan tangolla... No, kaveri päättää ottaa tangon SYLIIN :david: , mutta ei jaksanukkaan hidastaa tankoa tarpeeksi vaan jysäytti sen kunnon vauhdeilla palleille. Ei mahtanu valmentajakaan mitään vaan kaikki alkaa nauramaan ihan sikana, sälli on vaan pää punasena siinä että mitäs tuli tehtyä.

Back
Ylös Bottom