Kommentoinpa minäkin, kun olen kanssa "samassa" veneessä ja samoja juttuja kelaillut viimeisen kuukauden.
Tupla-J sanoi:
Juu, olenhan mä monet neuvot tiesmistä nähnyt ja kuullut jo etukäteen ja nauranut, että jos kohalle sattuis niin eukkoa pihalle niin ettei enää sen pierutkaan haise. Paskanmarjat, ei se ihan niin
Tiedän tunteen, toisaalta aika auttaa haavoihin. Itse olin samaa mieltä, pettäminen -> monoa. Sitten kun tilanne tulee itselle eteen, niin päätös ei olekaan enää niin yksinkertainen.
Kannattaa puhua toisen kanssa asiat selviksi ja antaa itselle aikaa miettiä. Tossa vitutuksessa et kuitenkaan osaa päättää järkevästi mitä haluat oikeasti tehdä.
Tupla-J sanoi:
Vituttaa ihan sikana kärsiä niin helvetisti toisen ihmisen huonosta kännisestä järjenjuoksusta. Tuntuu tosi mielettömän pahalta ja väsyneeltä, muttei nukuta yhtään. Ei halua mennä sänkyynkään kun sitten sitä vasta rupeaakin kuvittelemaan tapahtunutta päässään oikein mielivärikuvina.
Kuten sanottu älä jää ajattelemaan asiaa, vaikka ajattelet kuitenkin. Mene sinne salille, väsyneenä saa unenkin päästä paremmin kiinni... Ja toisaalta puhu ystäviesi kanssa tilanteesta, tai kirjoita vaikka omat fiilikset ylös. Joka tapauksessa pura se vitutus jonnekin.
Tupla-J sanoi:
Raskas sekunti toisensa perään eteenpäin, mä toivon vielä vuosien päästä voivani katsoa itseäni peilistä ja olla ylpeä sen johdosta, miten mä nyt toimin.
Elämä on paskamaista, joskus joutuu tekemään valintoja joissa vaihtoehdot on ainoastaan huonoja. Eli jos päätät jatkaa suhdetta, niin pystytkö oikeasti sitten enää luottamaan toiseen ja haluatko toisaalta enää tehdä samalla tavalla töitä suhteen eteen. Toisaalta lopullinen eroaminen toisesta tuntuu ajatuksena pahalta kun toisen kuitenkin ainakin kuvittelee tuntevansa, siihen toiseen on ladannut niin paljon odotuksia, ajatuksia ja omaa itseään... Kumpi sitten on suurempi virhe, en tiedä itsekään.
ja koska ei menisi

niin mua vituttaa se, ettei eilisestä illasta ole mitään muistikuvia ja se, että poltin niskan tänään auringossa...