Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hiukan :offtopic:

Mitä jokamiehen "lääkkeitä" muuten vitutuksen lievitykseen on? Alkoholi, nikotiini, jne... lieventävät hetkeksi vitutusta, mutta onko porukalla jotain hyväksi havaittuja kamoja käytössä?

Mua vituttaa sen verran usein monet eri asiat, että kaikki neuvot on tarpeen.. ;)

vituttaa niin maan perkeleesti tää vitu sairaana oleminen, reenit ei kulje ku joka toinen kuukausi kipeenä viikon pari =(( tietenki nuita muita vitutuksia on kans mut elämä on

Proteos sanoi:

Mitä jokamiehen "lääkkeitä" muuten vitutuksen lievitykseen on? Alkoholi, nikotiini, jne... lieventävät hetkeksi vitutusta, mutta onko porukalla jotain hyväksi havaittuja kamoja käytössä?

Mua vituttaa sen verran usein monet eri asiat, että kaikki neuvot on tarpeen.. ;)
Hyvä ruoka.

Pomo otti kahden viikon loman jälkeen vielä viikon saikkua. Pitää sitten tehdä senkin työt. Ei jaksa enää tätä.

Olin tv ostoksilla Expertillä. Hetken palloiltuani myyjä tuli paikalle. Hakusessa oli 32 tuumainen laajakuva. Kyselin tietysti televisioista tukun kysymyksiä. Vastaukset olivat vitun väsyneitä joo-ei sanoja ja myyjä suorastaan odotti mun painuvan helvettiin tuhlaamasta aikaansa. Viikko sitten faija oli saanut aivan toisenlaista palvelua. Ei taida noita myyjiä kiinnostaa nuorempien henkilöiden rahat.

Hetken kuunneltuani aneemista "haista vittu"-myyntipuhetta sanoin, että terve ja kävin ostamassa telkkarin viereisestä liikkeestä.

Proteos sanoi:

Vastauksia vois alkaa heittää johonkin faq-threadiin.

1. Hyvät ystävät. Ne on ehdottomasti ylivoimaisesti paras lääke. Niitä ei korvaa mikään vaihtoehto lääkitys, mutta niihin voi yhdistää muita lääkkeitä, kuten ison-III.

Vippas konsteja: vedä liian pienet kengät jalkaan ja lähde kävelylle. Ongelmat unohtuu hetkeksi.

----------
Erkki-setä sanoi:
Kissa kuoli...
:(

Vituttaa se, että aina kun alkaa ilmat lämmetä niin jostain kivien alta ryömii kaikki spurgut esiin ruinaan rahaa. Nyt on kyse tyypeistä, jotka juovat viinaa elämäntehtäväkseen/suorittavat pikkurikoksia ym.

Oulun keskusta on kyllä kesäisin sellanen spurgu-keskus ettei mitään rajaa!
Eilen hakkasivat toisiaan torinrannassa, monta kertaa yrittävät väkisin pysäyttää kotimatkalla, ja jos erehdyt jäädä sekunniksi paikoillesi kun ne eteesi itsensä tällää jauhamaan paskaa niin saat taatusti kuulla ensin "kuule, heitä euro, ku pitäs diipadaapadiipadaapa..." ja kun sanot että "Ei ole/en anna/on kiire niin useat alkaa vielä isoon ääneen ruinata tai tarttuu kiinni. Nykyään en edes yritä kuulla mitä ne paskanaamat jauhaa, ohi vaan suorilta.

Sanokoon joku kukkahattu-henkilö mitä tahansa, mutta itse henkilökohtaisesti olisin valmis lähettämään jokaisen autiolle saarelle. Siellä voisivat kerjätä toisiltaan rahaa ja jauhaa paskaa juoden kookosviinaa. Plussaa olisi tietenki, jos saarta käytettäisiin ydinaseiden testialustana...

Kostaja X sanoi:
Vastauksia vois alkaa heittää johonkin faq-threadiin.

1. Hyvät ystävät. Ne on ehdottomasti ylivoimaisesti paras lääke. Niitä ei korvaa mikään vaihtoehto lääkitys, mutta niihin voi yhdistää muita lääkkeitä, kuten ison-III.

Vippas konsteja: vedä liian pienet kengät jalkaan ja lähde kävelylle. Ongelmat unohtuu hetkeksi.
Joo, no kavereita on hyvä olla riittämiin. Meinasin lähinnä jotain keinoja joista saa mielihyvää jne jolloin vitutus poistuu. Käsittääkseni tryptofaanikin (vai mikäs olikaan) esimerkiksi vähentää masentuneisuuden tuntua.

Paneminen tietty saattaa toimia ajoittain, mutta yleensä siihenkin leipääntyy sen verran että vitutus ei poistukkaan.

"Hyvä ruoka, parempi mieli." Toi vikki oli suoraan mainoksesta.

Niinjuu... ja paras vinkki lienee se, että selvittää/korjaa vitutuksen syyn. :thumbs:
Nyt ei olekaan mitään ongelmia enää... :david:

Elämä masentaa. Päällä on naisjuttu, mutta ongelma on, että mä olen yksin ajatusteni kanssa, enkä saa ikäviä asioita pois mielestä. Viime lauantaina sain elämäni parasta seksiä. Valitettavasti nainen, joka on kaveri, ei muista mitään. Tää harmittaa mua todella paljon. Sen jälkeen ollaan maileja ja tekstareita vaihdeltu ja molemmat haluais ottaa uusiks, mutkun... Ei oo helppoo ei. Mun ongelma on, että lähellä ei ole kavereita (paitsi tämä nainen). Yks hyvä ystävä asuua täällä Stadissa. Jämähtänyt avovaimon kanssa kaksioon lähiöön toiselle puolelle kaupunkia. Nähdään ehkä kerran kuussa. Viime vuonna Tampereella asuessa tavattiin pari-kolme kertaa viikossa ja hauskaa oli. Muutan itsekkin takaisin Tampereelle sunnuntaina. Siellä on toinen hyvä kaveri. Muuten jees, mut sekin on jämähtänyt avokkinsa kanssa lähiöön kauas ihmisasutuksesta.

Koko kevät on ollut uskomattoman yksinäistä. Koulussa olen lukenut sivuaineita ja näin ollen en ole ollut oman tiedekunnan, enkä kyllä muidenkaan tiedekuntien riennoissa mukana. Helsingistä en tuntenut kuin etukäteen kuin pari ikäistäni ihmistä. Silloin tällöin on tullut käytyä Tampereella hauskaa pitämässä. Sitten tuli vielä kahdeksan viikon sairaus, kun menin melkein terveenä salille. Se piti kotona solukämpässä neljän seinän sisällä useamman viikon. Parhaimmillaan sairaus ei pelkästään estänyt salilla käyntiä, vaan piti kokonaan sisällä. Reilu kahdeksan tuntia päivästä meni sängyssä lukiessa, sitten meni vajaa kahdeksan tuntia sängyssä nukumiseen ja kahdeksan tuntia sängyssä löffäilyyn telkkaria katsellessa ja Netissä pyöriessä. Joskus meni monta päivää putkeen, että jos kukaan ei soittanut, niin ainoat päivän aikana sanomani sanat olivat ”moi” ja ”kiitos” kassalla. Linkkeinä maailmaan on ollut mailien vaihto edellä mainitun tytön kanssa. Rahatkin tosin on oleet niin vähissä, että eipä sitä paljoa vaihtoehtoja olis ollut, vaikka terve olisikin ollut. Ainoa ilo on keittää ja juoda kahvia kuppillinen kerrallaan. Yritän pidättäytyä neljässä kupissa per päivä.

Elämä on siis ollut aika vitun kuivaa viimeiset neljä kuukautta. Eihän se tylsyys mitään, mutta kun siihen heitetään jotain ongelmia, niin sit ollaan liemessä. Tässäkin threadissa esiintynyt sana ”ahdistaa”, kuvaa aika hyvin tunnetta. Jos kosketus ulkomaailmaan on olematon ja ei ole ketään, joka auttaisi ohjaamaan ajatukset muualle, silloin kun on suruja, niin sitten ollaan ihan paskana. Lukemisesta ei tule mitään. Viime yönä en nukkunut ollenkaan, tosin aamupäivällä torkahdin kolmeks tunniksi. Nyt ei nukuta. Ruokahalu on kadonnut. (sama vielä lyhyesti: kun elämässä ei ole mitään kiinnostavaa, niin ajatuksiaan ei saa pois ongelmista ja sit alkaa pääkoppa hajoileen.)

No tilanteen pitäisi muuttua kun pääsen Tampereelle takaisin. Raha-asiatkin saattavat hieman löysentyä. Siellähän ne kaikki kaverit on. Tai siis kaveri, joka seurustelee. Mua ei haittais sinkkuna oleminen pätkän vertaa, jos kaverit olis kans. En ole mitenkään kateellinen kavereille naisystävistä. Ongelma vaan on se, että jokaikisen miespuolisen kaverin seurustellessa, sinkku jää aika yksin omaan seuraansa. Parit on parien kanssa ja seurustelevien on helppo ”ihan vaan jäädä” lauantai-iltana kotiin, sinkun miettiessä ”Mistähän saisin kaverin baariin?”

lisävitutusedit: se naisjuttu: Toisaalta yritän unohtaa koko jutun (mikä tietenkään ei onnistu) ja samalla silti elättelen toiveita, että jotain tapahtuis. Sitten onkin vitun kiva lukea mailia, että se haluaa mua, mutta kun kaikki on niin monimutkaista...

MerZi sanoi:
K
Mä sain kyllä traumoja, en saa mielestä sitä pentua :itku:

Jos jotain tässä maailmassa vihaan ja inhoan enemmän kuin itseäni niin se on eläinrääkkääjät. Perkele. Olen myös saanut seurata vierestä kauan sitten kun eläintä kuritettiin oikein huolella. Varmaan vitun miehekäs olo rääkätä viatonta puolustuskyvytöntä olentoa. Jos vielä näen vastaavaa niin luultavasti korvieni välistä kuuluu *naps* ja sitten alkaa kiduttajalla itku ja hammasten kiristys.

edit. typo

Nyt kyllä alkaa vituttaa tämä mun suu aika kybällä. Helvetin kipeetä tekee tuo viisaudenhammas ja se on jotenkin reflektoitunut se kipu eteenpäin niin että enpä enää sitten syö. Alkoi pari viikkoa sitten ja huomiseksi aika lekurille (JES!!! Jos se ei auta niin mä vetäsen sen äijä hampaat kurkkuun). Ei kuitenkaan pahemmin luottoa täkäläisiin hampulekureihin niin voisinpa vaikka ajankuluks viedä oikeuteen jos ei toimi hehheh. Veis ajatuksen pois tästä kivusta joka ei millään lääkkeellä lähe.

Sitten vituttaa tämä kampuksella asuminen. Kello on täällä nyt aamu 5, tähän aikaan herään joka päivä koska kämppäni on niin strategisella paikalla että kaikki bileet & jatkot on tasan oveni edessä. Jos en ole mukana meiningeissä oveeni hakataan kunnes käyn riehumassa hetken heh.. Nytkin heräsin koska naapuri tuli kotiin ja rupesi potkimaan aiemmin juomiansa oluttölkkejä ympäriinsä. Kävin äsken ulkona ja nukkuessani oli rakkaat naapurit rakentaneet olutpulloista & tölkeistä patsaan oveni eteen mua "ilahduttamaan". olisi varmasti hauskempaa noiden temput jos ei ottaisi päähän tämä faking odottelu että pääsis hampulääkäriin. Olisi varmasti pitänyt mennä ihan paikan päälle samantien ja sanoa että mä haluan muuten ajan TÄNÄÄN... ei tullut mieleen ei :P montakohan ibuprofeiinia aamuksi sitten... yksi päivä enää kestettävä.

Flea sanoi:
Yhtä paljon vituttaa se, että lähitienoon ainoalla lenkkipolulla on koiran kanssa lenkkeily kielletty, vaikka se olisi kiinnikin. Lenkkeilen siellä silti koiran kanssa ja vittu sitä onnetonta, joka siitä alkaa marisemaan.
QUOTE]

Mua vituttaa ihmiset jotka rikkovat sääntöjä tieten tahtoen ja sitten rupeavat vielä vänkäämään vastaan jos joku asiasta huomauttaa. Perkele. Saunantaakse.

Kylläpä vituttaa. Maha on vähän kasvanut. Päätin aloittaa Pakkiksen ohjeiden mukaan aamulenkit tyhjällä vatsalla. Vedin tänään sitten shortsit jalkaan ja suuntasin kuntopolulle. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Fasaani ylitti tien ja pieni kurrekin vilkutteli minulle kuusen suojista. Sitten itse Belsebub veti synkät verhot maailman eteen: astuin oikealla jalalla kieroon, nilkka vääntyi alta ja kynsin kyljelläni alamäkeä eteenpäin. Oi kuinka onnekkaasti satuinkaan olemaan reitin soraosuudella, ei tarvinut kaatua pehmeälle purulle. Volttien sekainen liukuni päättyi ojaan.

Aamusuihkukin virkisti ihan eri tavalla kun vasemmasta jalasta puuttuu nahat ja kirvely pistäisi itse Frederikinkin itkemään. Nyt odotellaan josko tuo nilkka lähtisi turpoamaan, pääsisi polille jonottamaan ja jalkaa pakettiin. Ja kirvelevä kipu tulee ja menee aaltoina nahattomassa osassa. Onneksi kyynärpää saatiin paikattua muutamalla laastarilla. Töistä myöhästyin vain tunnin. Autolla ei uskalla ajaa kun ei tiedä miten jarruttelu/kaasuttelu pelaa tositilanteessa.

Niin että ottakaa te ne aamulenkit ja työntäkää ne per....

Vituttaa ne kaikki ääliöt, jotka lyllertää keskellä pyörätietä ja kehtaa vielä ruveta huutelemaan perään ettei täällä saa pyöräillä. Sitten kun ei joku kerta hermot kestä ja avautuu takaisin, niin seuraavana päivänä nämä lehmät menee heittelemään nastoja pyöräteille. Ja taas päästään paikkailemaan niitä vitun renkaita.

Ja ne pyöräilijät, jotka ajaa ihan tien vasemmassa reunassa ja rupea vinkumaan siitä että ohittaa oikealta puolelta. Pitäiskö tässä ruveta aina jostain ojasta tai ryteiköstä ohittelemaan?

kodari76 sanoi:
Kylläpä vituttaa. Maha on vähän kasvanut. Päätin aloittaa Pakkiksen ohjeiden mukaan aamulenkit tyhjällä vatsalla. Vedin tänään sitten shortsit jalkaan ja suuntasin kuntopolulle. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Fasaani ylitti tien ja pieni kurrekin vilkutteli minulle kuusen suojista. Sitten itse Belsebub veti synkät verhot maailman eteen: astuin oikealla jalalla kieroon, nilkka vääntyi alta ja kynsin kyljelläni alamäkeä eteenpäin. Oi kuinka onnekkaasti satuinkaan olemaan reitin soraosuudella, ei tarvinut kaatua pehmeälle purulle. Volttien sekainen liukuni päättyi ojaan.

Aamusuihkukin virkisti ihan eri tavalla kun vasemmasta jalasta puuttuu nahat ja kirvely pistäisi itse Frederikinkin itkemään. Nyt odotellaan josko tuo nilkka lähtisi turpoamaan, pääsisi polille jonottamaan ja jalkaa pakettiin. Ja kirvelevä kipu tulee ja menee aaltoina nahattomassa osassa. Onneksi kyynärpää saatiin paikattua muutamalla laastarilla. Töistä myöhästyin vain tunnin. Autolla ei uskalla ajaa kun ei tiedä miten jarruttelu/kaasuttelu pelaa tositilanteessa.

Niin että ottakaa te ne aamulenkit ja työntäkää ne per....

HAHAHA!!!

Anteeksi nyt vaan ei voi muuta kun nauraa :lol2: :lol2:
sitten kun liikut rollaattorilla laitahan viestiä tänne niin toisten päivät piristyy taas asteella :lol2:

unipossu sanoi:
Vituttaa ne kaikki ääliöt, jotka lyllertää keskellä pyörätietä ja kehtaa vielä ruveta huutelemaan perään ettei täällä saa pyöräillä. Sitten kun ei joku kerta hermot kestä ja avautuu takaisin, niin seuraavana päivänä nämä lehmät menee heittelemään nastoja pyöräteille. Ja taas päästään paikkailemaan niitä vitun renkaita.

Ja ne pyöräilijät, jotka ajaa ihan tien vasemmassa reunassa ja rupea vinkumaan siitä että ohittaa oikealta puolelta. Pitäiskö tässä ruveta aina jostain ojasta tai ryteiköstä ohittelemaan?

OIkeasti?? Missäpäin tollasta paskajengiä löytyy.
Viime kesänä munkkiniemessä taisi olla tie jolle ei pyöriä haluttu mutta oli siellä niitä, lupsakkaa porukkaa nuo aamupyöräilijät. Olympialaisten aikoihin pikkusateella olin dogin kanssa aamulenkillä ja tiellä isohko lätäkkö. No, kelasin että otanpa tässä pikku juoksut lätäkölle ja loikkaan yli! Hienosti lensin lätäkön yli tasajalkaa laskeutuen, juuri kun joku lupsakka mies pyöräili ohi huutaen; "muuten hyvä muttei ihan olympia-ainesta kuitenkaan". Päivä alkoi oikein kivasti :)

unipossu sanoi:
Vituttaa ne kaikki ääliöt, jotka lyllertää keskellä pyörätietä ja kehtaa vielä ruveta huutelemaan perään ettei täällä saa pyöräillä.

Sun pitää iskeä niitä päähän tieliikennelailla: jalankulkijoiden paikka on pyörätien vasemmassa tai oikeassa reunassa, pyöräilijät ohittavat jalankulkijat pyörätien keskeltä.

Ja muistakaapas että jalankulkija saa valita vapaasti kummassa reunassa hän tallustaa ellei tätä ole erikseen osoitettu liikennemerkeillä. :david:

Naene sanoi:
OIkeasti?? Missäpäin tollasta paskajengiä löytyy.
Helsinki-Espoo -akselilla tulee lähes joka päivä mankeloitua, niin kyllä sitä aina silloin tällöin joku sankari päättää vähän valistaa meitä tyhmiä pyöräilijöitä. Onneksi melko harvoin kuitenkin, mutta aina pistää vituttamaan. Ja kyse ei ole siitä, että itse ajaisin jotenkin törkeästi tai sääntöjen vastaisesti, mutta ilmeisesti sitä saa jokaiselle nuorelle tyypille, joka ajaa vähänkin vauhdikkaammin, mennä kaikenlaista huutelemaan. Yleensä ne on juuri näitä yhdistettyjä pyörä- ja kävelyteitä, mutta silloin tällöin nimenomaan pyörille tarkoitetuilla teilläkin tähän törmää. Enkä ole muuten ainoa, joka saa noita nastoja nyppiä renkaistaan. Autoteillä saa onneksi vielä aika rauhassa polkea, en ole ainakaan vielä pahemmin kohdannut ketään pyöräilijöitä vihaavaa kuskia, vaikka noistakin kyllä juttuja kuulee.

protsku sanoi:
Sun pitää iskeä niitä päähän tieliikennelailla: jalankulkijoiden paikka on pyörätien vasemmassa tai oikeassa reunassa, pyöräilijät ohittavat jalankulkijat pyörätien keskeltä.

Ja muistakaapas että jalankulkija saa valita vapaasti kummassa reunassa hän tallustaa ellei tätä ole erikseen osoitettu liikennemerkeillä.
Pitääpä painaa mieleen.

Back
Ylös Bottom