Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa henkinen yksinäisyys. Vituttaa että on nyt nähny yhden ihan kivan naisen pari kertaa muttei pääse juttelussa juuri pintaa syvälle, setä jäätyy aina ihan täysin sen seurassa...prkl.Toisaalta tää henkilö puhuu itse niin paljon ettei oikeen tahdo saada puheevuoroa. Vaikka sinänsä pidän naisista jotka tykkää puhua paljon (hyvä ettei itse tarvi juurikaan puhua :), mutta kun se mitä tulee on sellaista yleistä diiba daabaa ettei oikeen välittäis kuunnella. Liekö nainenkin vähän hermostunu? No ehkä se siitä aukee kun on useamman kerran nähny. Vituttaa että on kaiken lisäksi toinen, varattu, nainen vieläkin mielessä.. :itku:

SniffDaddy sanoi:
Mä olen käyttänyt tuota lausetta jonnin kerran ilmaistakseni vähäistä tai olematonta kiinnostusta vastustajaa kohtaan. En ole kehdannut sanoa asioita suoraan, joten tuosta kiertoilmaisusta on yleensä vastustaja hoksannut homman nimen. Taidan olla kosketuksissa omaan feminiiniseen puoleeni. :D

Herra päässyt sitten takaisin banaanisaarilta. Kehtaakohan kysyä mistä hyvästä moisen lipun sait?

Vanek sanoi:
Ite sain "rukkaset" tolla lauseella ja vielä maustettuna tuolla -en tiedä mitä haluan- lauseella.
no tota iteki käytetty kun tapaukset ovat olleet sellaisia, joilla ei mitäan mahkuja. toisaalte itekin kyllä kuullu ton. exä sanoi viimeksi kun puhuttiin puhelimessa että "oikeasti, mä en jaksa enää tätä juttua." vaikka ite oli sanonut että puhutaan tää asia selväksi. "ja mulla on uusi, haluan keskittyä siihen." noh, sehän ratkaisi sit tän kaiken. vähän se tietty masensi, mutta elämä jatkuu jne :love: :nolo: .. on tässä jo jonkinlainen uusi kehissä.

jos mikään asia ei tämän kevään aikana ole tuottanut mulle tyydytystä, niin lauantaina sain sellaista infernaalista nautintoa, kun olin yhden tyypin kanssa sit ulkona ja tultiin siihen pihalle. siinä sit yleensä jengi käy autollansa ja prätkillänsä kääntymässä. seisoin sit tän uuden tyypin vieressä, juteltiin ja kateltiin toisiamme :hyper: kun näen että exä tulee sieltä meitä kohti prätkällänsä. ja kylläpä oli jätkän pää kääntyneenä koko ajan muhun ja mun deittiin päin!! minä tyttö siinä hymyilen kuin naantalin aurinko paistetellen tilannetta ;) voi sitä tunnetta, mikä mun sisällä heräsi, että hah hah, katoppa kuinka paljon sä olet mun mielessä enää! kosto oli tällä kertaa suloinen, enkä edes suunnitellut moista. mutta kyllä oli ihana tunne kun sai näyttää, että äikkis perkele, mäpä ehdin ensin näyttäytyä toiselle uuden kanssa :D ja tässä on mennyt viikonloppu aivan kuin siivillä kun olen nautiskellut tilanteesta :D on se elämä ihanaa:) varsinkin kun exä oli puhelimessa niiiiiin vitun lesoa, ettei mitään rajaa.. sainpahan kerrankin näpäyttää sille missä oikein mennään. :evil:

Aylah sanoi:
no tota iteki käytetty kun tapaukset ovat olleet sellaisia, joilla ei mitäan mahkuja. toisaalte itekin kyllä kuullu ton.
Ite olen käyttänyt tollasessa tilanteessa lausetta"sori, mutta ei oikein kiinnosta", mun mielestä paras vaihtoehto. Vituttaa kun ei puhuta suoraan.

Vanek sanoi:
Ite olen käyttänyt tollasessa tilanteessa lausetta"sori, mutta ei oikein kiinnosta", mun mielestä paras vaihtoehto. Vituttaa kun ei puhuta suoraan.
no yleensä jos sanoo "sori, ei kiinnosta" tulee heti huorittelua tai muuta mukavaa kehumista, pääsee helpommalla, kun ei ihan suoraan sano mitä miettii. ei nähtävästi miesten itsetunto kestä, tai ainakin mitä olen itse nähnyt ja kokenut. helpommalla pääsee. mutta niin. suoraan puhuminen on kyl parempi vaihtoehto. mikä minä olen enää ihmisiä tuomitsemaan. :jahas:

Bubba ho-tep sanoi:
Vituttaa henkinen yksinäisyys. Vituttaa että on nyt nähny yhden ihan kivan naisen pari kertaa muttei pääse juttelussa juuri pintaa syvälle, setä jäätyy aina ihan täysin sen seurassa...prkl.Toisaalta tää henkilö puhuu itse niin paljon ettei oikeen tahdo saada puheevuoroa. Vaikka sinänsä pidän naisista jotka tykkää puhua paljon (hyvä ettei itse tarvi juurikaan puhua :), mutta kun se mitä tulee on sellaista yleistä diiba daabaa ettei oikeen välittäis kuunnella. Liekö nainenkin vähän hermostunu? No ehkä se siitä aukee kun on useamman kerran nähny. Vituttaa että on kaiken lisäksi toinen, varattu, nainen vieläkin mielessä.. :itku:

Onks sulla vieläkin se varattu mielessä!? ;)

Mikäköhän on ollut ajatuksena kun eräs tyyppi treenasi vatsoja jalkaprässissä? Jokaisella on omat treeni tapansa mutta miksi pitää varata salin ainoa prässi tuohon käyttöön kun vatsoille oli niihin tarkoitettu laite sekä lauta vapaana? :david:

Ahvena sanoi:
Tai sitten jokainen painattaisi reeniohjelmansa paidan selkään, niin selviäisi helpommin kuka reenaa tarpeeksi tasapainoisesti...
Toihan olis oikeesti ihan hauska paita... Treeniohjelma selässä liikkeineen ja etupuolella vaikka prosentit kyykkyyn ja penkkiin...

Sportman81 sanoi:
Ihan varmasti, pitää meinaan vielä jalat ihan tikkusuorassa siinä :hyper: Koskahan joku iso körmy älähtää sille siell:D

On myös mahdollista että kyseinen jamppa stimuloi niitä syviä vatsalihaksia tehden ns. nypytyksiä sillä taljalla, jolloin ideana on seistä jäykkänä ja runkuttaa sitä taljaa kädet suorina pientä liikettä tehden. Eli kyseessä ei ollut silloin perinteiset vatsarutistukset.

d33-b0 sanoi:
On myös mahdollista että kyseinen jamppa stimuloi niitä syviä vatsalihaksia tehden ns. nypytyksiä sillä taljalla, jolloin ideana on seistä jäykkänä ja runkuttaa sitä taljaa kädet suorina pientä liikettä tehden. Eli kyseessä ei ollut silloin perinteiset vatsarutistukset.

Mä oon tehny noita nypytyksiä kuntouttaessani selkää, jotkut on tullu välillä kyselemään mitä teet, toiset vaan kattonu että ei tuo osaa ees taljaa käyttää.

Samoin muutamat muut kuntoutus harjoitteet näyttää tosi hämyiltä, no kuhan itse tietää mitä tekee niin kaikki hyvin :)

Vanek sanoi:
Voi kyllä! Mikään ei vituta enempää kuin kaikenlainen kiertely ja kaartelu malliin: "Vika ei oo sussa vaan mussa ja en tiedä mitä elämältäni haluan..." Jos minussa ei ole mitään vikaa ja mielestäni toisessa ei ole mitään vikaa, niin mikä siinä mättää :wall: Näitäkin tapauksia muutama tullut vastaan... Oikeastaan ei olekaan muunlaisia tapauksia tullut vastaan... :)

ps. Tytöt, ootte niin ihania, ku ette halua loukata tunteita :haart:

Ruuvimurmeli sanoi:
Vitun vittu.
Hyvin sanottu siellä takana... Saatana perkeleen kyrvänimijät Ahonen ja Tähtinen! Jos ko. herrat vastaan kävelisivät niin turpaan vetäisin, ajavat minut kohta henkilökohtaiseen konkurssiin noine lakkoineen ja työsulkuineen! Prkl :curs:

Aamulla herään kohtuullisella tuulella. Kestää noin 2 minuuttia ja vituttaa. Vitutus jatkuu tasapaksuna iltaan asti, ja vasta unen päästä kiinni saatuani vitutus laantuu aamuun asti. Joka päivä. Saatana.

Arsi sanoi:
Hyvin sanottu siellä takana... Saatana perkeleen kyrvänimijät Ahonen ja Tähtinen! Jos ko. herrat vastaan kävelisivät niin turpaan vetäisin, ajavat minut kohta henkilökohtaiseen konkurssiin noine lakkoineen ja työsulkuineen! Prkl :curs:
No vittu joo! Tässä saatana meikäläisen kämärupurahoilla elellään, kun toinen ei saa mennä töihin perkele!!

e: jatketaan nyt kun kerran alkuun päästiin. Karsee mötkylä olo. En jaksa tehdä oikein mitään, väsyttää kovasti. Salille en jaksanut raahautua, taidanpa jopa koko viikon pitää taukoa, jos se siitä sitten. Onneksi ei sentäs ole pahamieli, eipähän ole mitään "mielenterveysongelmia" nämä uuvahdusoireet... Hohhoijjakkaa...

Back
Ylös Bottom