Vituttaa henkinen yksinäisyys. Vituttaa että on nyt nähny yhden ihan kivan naisen pari kertaa muttei pääse juttelussa juuri pintaa syvälle, setä jäätyy aina ihan täysin sen seurassa...prkl.Toisaalta tää henkilö puhuu itse niin paljon ettei oikeen tahdo saada puheevuoroa. Vaikka sinänsä pidän naisista jotka tykkää puhua paljon (hyvä ettei itse tarvi juurikaan puhua
, mutta kun se mitä tulee on sellaista yleistä diiba daabaa ettei oikeen välittäis kuunnella. Liekö nainenkin vähän hermostunu? No ehkä se siitä aukee kun on useamman kerran nähny. Vituttaa että on kaiken lisäksi toinen, varattu, nainen vieläkin mielessä.. :itku:
, mutta kun se mitä tulee on sellaista yleistä diiba daabaa ettei oikeen välittäis kuunnella. Liekö nainenkin vähän hermostunu? No ehkä se siitä aukee kun on useamman kerran nähny. Vituttaa että on kaiken lisäksi toinen, varattu, nainen vieläkin mielessä.. :itku:
.. on tässä jo jonkinlainen uusi kehissä.
kun näen että exä tulee sieltä meitä kohti prätkällänsä. ja kylläpä oli jätkän pää kääntyneenä koko ajan muhun ja mun deittiin päin!! minä tyttö siinä hymyilen kuin naantalin aurinko paistetellen tilannetta ;) voi sitä tunnetta, mikä mun sisällä heräsi, että hah hah, katoppa kuinka paljon sä olet mun mielessä enää! kosto oli tällä kertaa suloinen, enkä edes suunnitellut moista. mutta kyllä oli ihana tunne kun sai näyttää, että äikkis perkele, mäpä ehdin ensin näyttäytyä toiselle uuden kanssa :D ja tässä on mennyt viikonloppu aivan kuin siivillä kun olen nautiskellut tilanteesta :D on se elämä ihanaa