Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Monivedossa jäi 1000 euroa yhdestä maalista kiinni, kun onneton kotijoukkue ei saanut ennakko-odotuksista huolimatta mitään aikaiseksi. Täytyy sanoa että vitutuksen rajat määriteltiin uudestaan.

Taas sama juttu että pitäny jättää vähän turhan paljon koulutehtäviä viimesiksi päiviksi. Kiirettä pitää, hermot menee!! :curs:

Käyn uimahallin salilla. Ja TAAS tänään prkleen homoapina uimarit ajoivat meidät pois salilta, koska he halusivat päästä sinne istuskelemaan ! Onhan se niinden vuoro, ainakin aikataulun mukaan, mutta kun eivät tee siellä mitään muuta kun istuskelevat. Ja pitää se prkleen istuskelu aika ottaa juuri siihen kiireisimpään aikaan, kun ihmiset tulisi sinne kouluista/töistä. Pistää vihaksi tommonen. :wall:

Aylah sanoi:
exällä uusi :curs: :itku: :( vittu että vituttaa.
Harmi juttu sikäli kun sulla oli tunteita sitä kohtaan. Elämä jatkuu kuitenkin.

Ite kävin muuten kaffella (sen tietyn) exän kanssa just ja tultiin tosi hyvin juttuun. Naureskeltiin ja jutut oli tosi tuttavallisia sen osalta. Välillä piti ihmetellä miksi se kertoo niin paljon juttuja elämästään. Rivien välistä tulkitsin ettei sillä ole pahemmin ollut eikä ole nyt uutta jätkää, mutta en tosin pysty sanomaan, että meidän välilläkään tulee koskaan enää olemaan mitään. Vaikein tapaamani nainen ja ehdottomasti vaikein tulkittava... Mieli vaituu kuin tuuliviiri ja siihen lisätään vielä asenne "mä en soittele kenenkään perään", niin koita siinä sitten pärjäillä. Hiukan harmittaa, et pitää tykästyä ns. "vaikeaan" ihmiseen. Sen se on itekin myöntänyt. Mut ei mua nyt oikeastaan vituta. Harmi vaan ettei oikein tiedä mitä tekisi sen suhteen.

Tän viestin pääasiallinen tarkoitus oli sympatiseerata Aylahia ja päätin ilmoitella samalla jotain hiukan negatiivista omasta elämästä. ;)

Proteos sanoi:
Harmi juttu sikäli kun sulla oli tunteita sitä kohtaan. Elämä jatkuu kuitenkin.

Ite kävin muuten kaffella (sen tietyn) exän kanssa just ja tultiin tosi hyvin juttuun. Naureskeltiin ja jutut oli tosi tuttavallisia sen osalta. Välillä piti ihmetellä miksi se kertoo niin paljon juttuja elämästään. Rivien välistä tulkitsin ettei sillä ole pahemmin ollut eikä ole nyt uutta jätkää, mutta en tosin pysty sanomaan, että meidän välilläkään tulee koskaan enää olemaan mitään. Vaikein tapaamani nainen ja ehdottomasti vaikein tulkittava... Mieli vaituu kuin tuuliviiri ja siihen lisätään vielä asenne "mä en soittele kenenkään perään", niin koita siinä sitten pärjäillä. Hiukan harmittaa, et pitää tykästyä ns. "vaikeaan" ihmiseen. Sen se on itekin myöntänyt. Mut ei mua nyt oikeastaan vituta. Harmi vaan ettei oikein tiedä mitä tekisi sen suhteen.

Tän viestin pääasiallinen tarkoitus oli sympatiseerata Aylahia ja päätin ilmoitella samalla jotain hiukan negatiivista omasta elämästä. ;)

no lähinnä vituttaa sen epärehellisyys. me pidettiin sitä kuukauden taukoa ja sit sovittiin ettei tapailla muita. lähetti vielä viestin ettei aio tapailla muita, kun varmistin asiaa silloin aikanaan. sit sain tietää, että se oli jotain puhunut sellaista, että uutta ois tapaillut. totta kai mä vedin kilarit, koska mitä vittua sitä ehdottaa jotain taukoa ja antaa toiselle jonkinlaista toivoa että jatkettaisiin, kun tapailee sit muita. se suuttui siitä, että mä syytin sitä pettämisestä ja se oli sit viimeinen pisara hänelle, että hänkö muka pettäjä. :jahas: (kun halusi kuukauden tauon sen takia, että ehkä vois jatkaa mun kanssa.) ehkei nyt ihan pettämistä pettämistä ollut, mut tosi epärehellistä touhua kuitenkin. :(

tai ehkä mä olen todellakin niin tyhmä ollut, että tosiaankin luulin, ettei se tapailis muita. nyt sit sanoi mulle puhelimes, että hänellä on uusi jne.. et ainoa asia, mitä oisin toivonut ois ollut rehellisyys. et suoraan sanoo, miten asiat on, eikä valehtele toiselle. et kaikki ne puheet muka ettei valehtele jne.. hoh hoh.. on niin :urjo: x 10 olo. et tollaista paskaa kohtaan mulla on vielä tavallaan tunteita kuitenkin. tai se epärehellisyys kyl ottaa päähän. mä taidan olla ainoa ihminen, joka on rehellinen suhteessa. et mikä vittu siinä on, kun ei voida aikuisten tavalla hoitaa asioita? meneekö multa oikeasti jotain ohi??

vähän on masis-fiilis kyl, vaikka tapaanki täl viikolla uuden ihmisen. kyllä mä tiedän, että kusipää mikä kusipää toi exä oli kaiken kaikkiaan, mutta silti tuntuu tosi pahalle, vaikkei pitäisi. tekis mieli pistää jätkän kuva jakeluun ja teksti alle, että tämä jättää mesen kautta.. ihan vain jos uusi vaikka näkis. tavallaan toivon exälle hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää, mut sit toivon niin sydämeni kyllyydestä, että tää uusi pettää ja särkee exän sydämen, että tää oppisi tuntemaan mitä on kun tuntee. mut tää on nyt vittuuntunen ihminen hyvin ilkeää mietiskelyä. :evil:

et loppujen lopuksi en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa tilanteen hulluudelle. kyllähän sitä voisi kuluttaa energiaansa paljon parempiin asioihin kuin exän miettimiseen. niin vitun skitso tilanne loppujen lopuksi. :lol2: :itku: mut mulle tavallaan helpotus että juttu on vihdoin ohi ja mä voin keskittyä jatkamaan elämääni. ehkä sellainen kunnon mies osuu munki kohdalle. haaveajattelua. :nolo:

Kiriyama sanoi:
Tällä hetkellä vituttaa kuinka huono suomi voi olla jääkiekossa... Tollasta paskaa ei voi oikeesti enää edes katsoa! :curs:
jep, samaa mieltä. lisää vitutusta entisestään. että latvian kanssa tasapeli. mummokin pelaisi paremmin. mut hieno ottelu, jos ei muuta irtoa.

masantti sanoi:
Rupes vituttaan kun luin tota "mistä näitä sikiää"-ketjua.

Joo ihan sama juttu. Meikällekin tuli sellanen 5x :curs: sitä lukiessa.

Edit: Ja kyllä se suomen pelikin ottaa päähän.

Aylah, get over it. Oikeasti, kauanko siinä nyt voi oikeasti kestää? Olet jauhanut viikkotolkulla samasta luuserista, etkä näytä päässeen elämässäsi senttiäkään eteenpäin. Nyt lakkaat haikailemasta sen exän perään ja aloitat uuden ja OMAN elämän. :thumbs:

Tomi sanoi:
Aylah, get over it. Oikeasti, kauanko siinä nyt voi oikeasti kestää? Olet jauhanut viikkotolkulla samasta luuserista, etkä näytä päässeen elämässäsi senttiäkään eteenpäin. Nyt lakkaat haikailemasta sen exän perään ja aloitat uuden ja OMAN elämän. :thumbs:
no niinpä, helpommin sanottu kuin tehty, mutta koko aikaa sitä yritetään jatkaa eteenpäin. tänään ois ne treffit, kai se on jotain eteenpäin menemisestä tai ainakin yrityksestä kovasta.

Tomi sanoi:

Joo muakin alkaa PIKKUhiljaa vituttaa nämä lätinät. Yhtenä päivänä ollaan ikionnellisia( ties mistä asiasta) ja toisena kirotaan 14:toista kertaan exää. Yritä jo päästä yli.

Vituttaa huolella kun kaveri ei maksa velkojaan.Velka on n.6000e ja miestä ei saa puhelimella kiinni ja on vielä reissussa jossainpäin suomea.
Pitäs maksaa kolmen kuukauden vuokrarästit ja antaa toisesta takuuvuokra mutta ei perkele oo rahaa.Vituttaan niin ettei veri kierrä! :curs:

GNG sanoi:
Vituttaa huolella kun kaveri ei maksa velkojaan.Velka on n.6000e ja miestä ei saa puhelimella kiinni ja on vielä reissussa jossainpäin suomea.
Pitäs maksaa kolmen kuukauden vuokrarästit ja antaa toisesta takuuvuokra mutta ei perkele oo rahaa.Vituttaan niin ettei veri kierrä! :curs:
ohhoh......miten oot kaverilles noin paljo lainannu???

Juuri melkein loppuun sain katottua jakson uudesta paskasta ohjelmasta nimeltä Pelimiesten pelimies.

Kuinka paljon ne tällästä samanlaista muka-tosi-tv-paskaa vielä jaksaa suoltaa?
Turhimmista ohjelmista turhimpia. Nää on pahinta kakkaa mitä telkkarista tulee, ei jumalauta.
Joku malliämmä taas jonka perään nää "pelimiehet" kisaa. Ideana vielä se että kisaajat luulee kuulemma olevansa pelimiehiä jotka pyörittelee naisia miten tahtoo, mutta oikeasti nämä mallibiatchit pyöritteleekin niitä.

Kiroan kaiken tosi-tv sonnan.

Back
Ylös Bottom