Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Viisaudenhammas :itku:
Hampilääkärin mukaan "se tulee ihan siististi sieltä, ei tarvetta toimenpiteisiin". Kehotti syömään särkylääkkeitä. Ei nähtävästi ole tarpeeksi vahvoja nappeja kun sattuu vaan koko ajan.

Mulla ois 12. viikko (ELI VITTU 3 KUUKAUTTA) menossa ku selkä paskana. On laukattu niksauttajilla ja fysiolla ja lääkärissä ja vaikka missä mutta aina vaan että "vissiin se on pullistuma tai sitte ei" vittu :curs: !

Nyt sitte on ollu jo viikon verran vielä flunssa päällä ja flunssan alussa selkä oli kuin normaali ku veti kaksin käsin finrexiniä ja buranaa naamaan! Mutta nyt en oo syöny särkylääkkeitä ja aina ku yskäsee tai aivastaa nii tulee melkeen paska :kakka: housuun ku sattuu selkään nii perkeleesti!

Ei taida kesällä viittiä pitää ees t-paitaa ihmisten ilmoilla! :D Vaikkakin hiiri oon ollu kyllä aina mutta nyt peilistä tuijottaa kirppu!

Jotain positiivista kuitenki ku on ehtiny olla enemmän kahden ihanan lapsen kans! :)

Mua vituttaa ku meni leikattu olkapää uudestaan sijoiltaan,joudun lopettamaan potkunyrkkeilyn jota oon jo useamman vuoden harrastanut.Just rupes tuntuu että kohta tässä pääsis kisailemaan mutta ei paikat kestä!No,tästä ku toipuu ja ehkä käsi kun on uudestaan leikattu voi alkaa punttihommaan panostaa täysillä.

Wendy sanoi:
Viisaudenhammas :itku:
Hampilääkärin mukaan "se tulee ihan siististi sieltä, ei tarvetta toimenpiteisiin". Kehotti syömään särkylääkkeitä. Ei nähtävästi ole tarpeeksi vahvoja nappeja kun sattuu vaan koko ajan.
revitytä se pois, kunnes on tullut pintaan. mulla noi viisaudenhampaat alhalla kipeytti kyllä niin perkeleen pahasti koko pään, että kirjaimellisesti oli tunne, että silmät räjähtää päästä :( . aivan järkkyä se kipu, tiedän kyllä niin tunteen. otata röntgenkuvat, joissa nähdään pääseekö se hammas tulemaan "siististi". mut kyl se kipu viisaudenhammasleikkauksen jälkeen on aika bueno ja varsinkin sit jos tulehtuu :itku: silloin kyllä tulee burana 800mg kovempaa lääkettä ikävä.

Argh ottaa päähän, kun osaa laittaa pään sekaisin naisten takia. Nyt tuli tavattua yksi aivan upea tyttö treeneissä, jonka kanssa juttu luisti vielä helvetin hyvin. Koskaan en ole ollut noin kiinnostunut yhdestäkään naisesta ensi tapaamisen jälkeen. Ongelma on vaan se, että hän on liittynyt juuri seuraan, jossa olen itse, joten joudun väistämättä jatkossa näkemään häntä usein. Toinen ongelma on, että en tiedä onko hän varattu. Kolmas ongelma on, että tapasin itse pari viikkoa sitten tytön, jota olen nyt tapaillut säännöllisesti ja homma on kerennyt jo aika läheiseksi...

Nyt siis olen istunut koko päivän miettimässä sitä, että soittaisinko tälle yhdelle tytölle. Ongelmakohdat ovat valitettavasti, että hän saattaa olla varattu, häntä ei välttämättä kiinnosta ja kolmanneksi, jos kiinnostaa, niin sitten rikon tämän toisen tytön sydämen aika... Vittu. :david:

Otappa nyt naksu ihan iisisti noitten daamies kanssa, tuntuu että joka viikko ois kiikarissa uus rakkaus. :piis:

naksu sanoi:
Argh ottaa päähän, kun osaa laittaa pään sekaisin naisten takia. Nyt tuli tavattua yksi aivan upea tyttö treeneissä, jonka kanssa juttu luisti vielä helvetin hyvin.
.
.
Mitä sä siinä mietit.. Jos nappaa joku niin soita ja selvitä nappaako sitä. Jos ei niin paska homma. Voithan sä sen treeni-tytön kanssa kaveerata ihan muutenvaankin ja jos se nyt näyttää kiinnostuneelta niin sitten hommat pyörimään vaan. Jos et tartu tilaisuuteen niin joku muu vie sen sun nokan edestä. Niin käy kaikille paskahousuille baareissa kun itsetunto on osterin luokkaa (en vertaa sua paskahousuun). ;)

Mikäli jäät aikasemman tytsyn kanssa aloilleen etkä selvitä todellisen kiinnostuksen kohteen tunteita, niin sitten vasta vituttaakin myöhemmin. Kesä on sitä paitsi tuloillaan.. ja sillon vastaavia tilanteita tulee varmasti vielä lisää, joten kannattaa tottua niihin ajoissa. Turha lyödä mitään käsijarrua päälle niinku joku edellä mainitsi. Viriilillä nuorella miehellä saa ja täytyykin olla vaiheita elämässä kun mennään eikä meinata. Älä kuitenkaan tuhlaa ruutia variksiin. Kesä on ihan vitun siistiä aikaa. :thumbs:

Kaipa sitä pitäisi tehdä peliliike ja aika nopeasti. Pari kaveriakin kerkesi kommentoimaan, että onpa mukava tyttö, joten ilmeisesti on heilläkin kiikarissa... ;)

kohtis sanoi:
Otappa nyt naksu ihan iisisti noitten daamies kanssa, tuntuu että joka viikko ois kiikarissa uus rakkaus. :piis:

No tämä on toinen lyhyen ajan sisään... ;) Eli ei nyt ihan tavallista ole tää meininki. :D

naksu sanoi:
Ongelma on vaan se, että hän on liittynyt juuri seuraan, jossa olen itse, joten joudun väistämättä jatkossa näkemään häntä usein. Toinen ongelma on, että en tiedä onko hän varattu. Kolmas ongelma on, että tapasin itse pari viikkoa sitten tytön, jota olen nyt tapaillut säännöllisesti ja homma on kerennyt jo aika läheiseksi...

Eipä ole mikään hirveän kiperä tilanne sulla mutta kannattanee toimia nopeasti:

Selvitä onko uusi lyyli varattu (kysy kiertelemällä, "Mites sä tähän harrastukseen eksyit, poikaystäväko ehdotti?" tjmsp :david: )

Tämän jälkeen voitkin sitten aloittaa spekulaatiot puhtaalta pöydältä. Tekstistäsi muuten paistaa aika railakkaasti läpi ettet nyt ihan elämäsi naisen kanssa tällä hetkellä hengaile...

VITUN flunssa, se ei vaan mee pois. Kaks kiloa elopainoa kadonnut :itku: , meikäläisellä se tuntuu jo jossaki. Tästä ku tervehtyy ni joutuu taas taisteleen kuin eläin, et saa flunssaa edeltäneen kunnon päälle. Mä vihaan flunssaa

Ei mitään tekemistä tai siis ei oikeastaan voi tehdä mitään kun koskee.... Olisivat edes antaneet sellaisia tabuja lekurissa että olis menny pää sekaisin.... :hyper:

Tämä tuoli jossa istun koneen ääressä on pirun huono. Perse kipeytyy ja niskaan koskee kanssa kun joutuu hieman oudossa asennossa istumaan tuon kivun takia.... :curs:

Viimeksi muokattu:
Ei herranjestas, että eilen kuuli taas hienoja "totuuksia" muutamalta nuorelta noin 17-18v kaverilta treenistä ja ravinnosta.

Heppu 1: "Kyllä se varmaan ottaa jotain"
Heppu 2: "Joo eihän se ole treenannut kun 1,5 vuotta"
Heppu 1: "Ja se sano painavansa jo 80 kiloo"
Heppu 2: "Ei kymmentä kiloa voi saada noin nopeesti lihasta, siihen menee vähintään 5 vuotta"
Heppu 1: "Ja silloinkin pitäis olla tosi lahjakas, ehkä 7 vuotta vois olla lähempänä."
...

Samat kaverukset saivat kyllä muutenkin hymyn suupieleen kun tekivät 5 sarjaa "tuplahauiskääntöä" ristikkäistaljassa hihattomissa paidoissaan ja pohtivat sitten suureen ääneen pitäisikö tehdä 4 vai 5 sarjaa keskitettyä hauiskääntöä tähän treeniin. :hyper:

Ja perkuleen pitkä aika!!!!!!! Kun mitään ei voi edelleenkään tehdä..... tai ei siis kärsi!!!
No jotain positiivista on se että vaikka jo maanantaista lähtien olen vaan maannut niin ei ole painu juurikaan noussut, elikkä taitaa ruoka olla oikein.(siis olin hieman dietillä kun tuli nämä selkäongelmat)

kruggerand sanoi:
Ei herunut arvonnassa fudiksen mm-kisalippuja... :wall: VITTU! :wall:

eikös näitä arvontoja ole vielä lisää?

Vittu saatana, duunissa pitää selvitellä maapohjien omistajia ja sopimuksia vuodelta miekka ja kilpi. Mikää reitti ei kulje siellä missä pitäisi, puolet sopimuksista kadoksissa ja sopimusten tekijät tietysti kuolleet. Perikunnassa on mun tuurilla joku vanhapiika neitsyt joka vastustaa henkeen ja vereen uusia sopimuksia kun alueella asuu joku vitun saunatonttu. Saa-ta-na.

Back
Ylös Bottom