Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
housuun ku sattuu selkään nii perkeleesti!
revitytä se pois, kunnes on tullut pintaan. mulla noi viisaudenhampaat alhalla kipeytti kyllä niin perkeleen pahasti koko pään, että kirjaimellisesti oli tunne, että silmät räjähtää päästä :( . aivan järkkyä se kipu, tiedän kyllä niin tunteen. otata röntgenkuvat, joissa nähdään pääseekö se hammas tulemaan "siististi". mut kyl se kipu viisaudenhammasleikkauksen jälkeen on aika bueno ja varsinkin sit jos tulehtuu :itku: silloin kyllä tulee burana 800mg kovempaa lääkettä ikävä.Wendy sanoi:Viisaudenhammas :itku:
Hampilääkärin mukaan "se tulee ihan siististi sieltä, ei tarvetta toimenpiteisiin". Kehotti syömään särkylääkkeitä. Ei nähtävästi ole tarpeeksi vahvoja nappeja kun sattuu vaan koko ajan.

Mitä sä siinä mietit.. Jos nappaa joku niin soita ja selvitä nappaako sitä. Jos ei niin paska homma. Voithan sä sen treeni-tytön kanssa kaveerata ihan muutenvaankin ja jos se nyt näyttää kiinnostuneelta niin sitten hommat pyörimään vaan. Jos et tartu tilaisuuteen niin joku muu vie sen sun nokan edestä. Niin käy kaikille paskahousuille baareissa kun itsetunto on osterin luokkaa (en vertaa sua paskahousuun). ;)naksu sanoi:Argh ottaa päähän, kun osaa laittaa pään sekaisin naisten takia. Nyt tuli tavattua yksi aivan upea tyttö treeneissä, jonka kanssa juttu luisti vielä helvetin hyvin.
.
.
kohtis sanoi:Otappa nyt naksu ihan iisisti noitten daamies kanssa, tuntuu että joka viikko ois kiikarissa uus rakkaus. :piis:
naksu sanoi:Ongelma on vaan se, että hän on liittynyt juuri seuraan, jossa olen itse, joten joudun väistämättä jatkossa näkemään häntä usein. Toinen ongelma on, että en tiedä onko hän varattu. Kolmas ongelma on, että tapasin itse pari viikkoa sitten tytön, jota olen nyt tapaillut säännöllisesti ja homma on kerennyt jo aika läheiseksi...
)

kruggerand sanoi:Ei herunut arvonnassa fudiksen mm-kisalippuja... :wall: VITTU! :wall:
Ilecules sanoi:eikös näitä arvontoja ole vielä lisää?