Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

mr. perfect sanoi:
kevätflunssa iskemässä, ylikunto kolkuttelee ovella ja niska on niin paskana ettei treenistä tule mitään. ai niin, ja koulukaan ei jaksais vähempää kiinnostaa. kylläpä vituttaakin.
yritän piristää sua..Toi kevätflunssa vie ylikunnon..saat sairastettua kaks vittumaista treenien lykkääjää kerralla..tässä tauolla myös niska toivon mukaan paranee, ja kohtahan tuo kesä tulee niin pääset lomailee.loppurutistus vielä :)

Jännittää jonkun verran. Saatanan saatana. Työhaastattelu olis tossa parin tunnin päästä ja vielä amerikaksi. Ei edes tämä paikka kiinnosta, mutta otetaan nyt kokemuksena. Toisaalta voishan tuon hätätapauksessa ottaa vastaan, jos ei muuta ilmaannu. Saattaapi olla vaan, että huomaavat sen, että en ole järin innoissani ko. työpaikasta. Tässä tapauksessa menee kyllä paikka 100% varmasti ohi.

Joku saatanan tanopää on mennyt käyttämään meikäläisen kotitaloa ja sen välitöntä ympäristöä kaatopaikkana oikein huolella. Jos perkele ei jaksa rehata niitä roskia 50 metrin päähän roskikseen niin ei sitten tarttis niitä kämpästään uloskaan asti viedä.

Ihan käsittämätöntä, että miten jengi voi duunata kerrostalon eteen puolen tonnin kasan roskaa.

Huoh..väsymys vaan jatkuu, ei tosin enää niin suurena kuin keskitalvella mutta kuitenkin, on ikkunat auki, syyään kohtuu hyvin, on vitamiinitabuja ja yritetään rimpuilla painojen kanssa kun jaksaa. Vähä aikaa aina jaksaa tsempata ja pysyy pirteenä sitten taas alkaa saamattomuus. En tiiä onko vika päässä vai tekemisissä, tuntuu ettei lääkärillekkään vaikuta mennä kun ei ole varaa yksityiseen ja kunnan lääkäri varmaan määrää b-vitamiinia ja sinkkiä sekä hyvää vointia. :rolleyes:
Noh nyt ei enää niin pahasti sammahtele kun aikasemmin, jolloin saatto pari viikkoakin mennä 4h päiväunet ja yöunet päälle.

Vitun vittu. Täs on venattu et tilattu palautusjuoma tulee ja sitku saapuu ni se onki jotai vitun Fastin MASSAA!!
No ei siin nyt mitään mut vittu ku se on 4.5kg saatana :curs: :wall: . Huome koitetaan vaihtaa se oikeeseen perkele.

Noin! Vittu piti mennä uuteen työpaikkaan ekaa kertaa tänään töihin yhdeksitoista (n. tunnin ajomatka). AUTO EI LÄHTENYT KÄYMÄÄN! Voi jumalauta!
Vitun hienoa oli soittaa ja selittää: "Nyt on semmonen juttu että.." Menen bussilla, myöhästyn pari tuntia. Niin ja se autokin tosiaan on nyt hajalla.

Jumalauta...Luokkalaisen kaveri oli kuollut eilen illalla. Lähteny kännispäissään jotai mustalaisia pakoon ja jäänyt jotenkin junan alle. Ja kuolleen tyypin kaveri, jota kylläkin olen pitänyt mulkkuna, oli ollut ihan muutaman metrin päässä. Kaveri on ihan shokissa. Ja perkele ku mä näin sen vielä ihan pari viikkoa sitten, siis kuolleen kaverin, vaikutti ihan mukavalta vaikka näinkin ekaa kertaa. Ja pojalla oli ikää 17-18...

Vittu tätä ison markkinalueen suomea. Päätin tänään lähteä vaateostoksille itikseen ja saatana että voi olla vaikeaa löytää kenkiä. Hakusessa oli tietyn tyyliset 'siistimmät' tossut ja kävin kaikki liikkeet läpi missä miesten kenkiä itiksessä myydään. Noin 8 eri sopivaa mallia löytyi ja joka vitun mallissa puuttui numerop 44. Miten vitussa ne voi olla aina loppu, eikö ne siellä kaupassa tajua että vittu ostaa niitä enemmän sisään kun aina on 44:set loppu.
No saatana sitten menin stokalle ja kysyin että jos tilaavat mulle 44:set, no vittu Oulussa on lähin pari. Perkele sitten otin ne 43:set ja sanoin että morjens.
Vähemmän vituttaa kävellä pienillä kengillä kun juosta koko päivä ettimässä kenkiä.

blackie sanoi:
Vittu tätä ison markkinalueen suomea. Päätin tänään lähteä vaateostoksille itikseen ja saatana että voi olla vaikeaa löytää kenkiä. Hakusessa oli tietyn tyyliset 'siistimmät' tossut ja kävin kaikki liikkeet läpi missä miesten kenkiä itiksessä myydään. Noin 8 eri sopivaa mallia löytyi ja joka vitun mallissa puuttui numerop 44. Miten vitussa ne voi olla aina loppu, eikö ne siellä kaupassa tajua että vittu ostaa niitä enemmän sisään kun aina on 44:set loppu.
No saatana sitten menin stokalle ja kysyin että jos tilaavat mulle 44:set, no vittu Oulussa on lähin pari. Perkele sitten otin ne 43:set ja sanoin että morjens.
Vähemmän vituttaa kävellä pienillä kengillä kun juosta koko päivä ettimässä kenkiä.

virhetikki, se on vittumaista kävellä liian pienillä kengillä. Eikai se nyt viikosta tai parista ollu kiinni?

Ei nyt varsinaisesti vituta vaan pikemminkin surettaa toisen ihmisen puolesta.

Törmäsin sattumalta eilen baarissa mulle aiemmin hiukan ongelmaksi koituneeseen ex-tyttöystävään. Vaihdettiin kuulumiset siinä ja yllättäen tyttö alkoi kertomaan "miten menee?"- kysymykseen vastatessa, että huonosti menee koulun suhteen (lopetti ja hakee jonnekin muualle). Lisäksi oli jotain asunto-ongelmia ja se puhui jostain muuttamisesta, että saa rahaa säästöön tms. Jotain muutakin tilitystä tuli illan mittaan. Sama nätti ja iloinen tapaus se oli ulkoisesti kuin ennenkin, mutta jotenkin tuntui oudolta että se alkoi mulle noinkin avoimesti ongelmistaan selittämään... Ei olla kuitenkaan juteltu kahteen kuukauteen mitään ja välillä mä olinkin hiukan vaivaantunut.

Eli harmittaa kun luulin, että meidän eron jälkeen (halusi enemmän omaa aikaa jne) tyttö saa omat asiansa kuntoon... Olisi ollut edes jotain hyvää siis, vaikka mun elämä menikin täysin kuralle. :( Outo tilanne kun voisi luulla, että mun pitäisi olla vahingoniloinen koska se jätti mut (tyyliin pilkka kalahti omaan nilkkaan). En nyt luonnollisesti halua nähdä sitä mielellään muiden jätkien kanssakaan, mutta toivon todellakin että sillä asiat järjestyy. Se on kokenut todella kovia elämässään... lähes verrattavissa "kovimmat kokemukset tms"- threadin pahimpiin tarinoihin. Hitto kun en ole oikein siinä asemassa, että voisin tukea sitä mitenkään. :itku:

Niinjuu... ja hävitin kantabaarini vipin. :david:

n00kie sanoi:
virhetikki, se on vittumaista kävellä liian pienillä kengillä. Eikai se nyt viikosta tai parista ollu kiinni?

Se on kiva kuulla että joku luulee tietävänsä mua paremmin mikä mua vituttaa :jahas:
Mun jalat on erikokoiset niinkuin monella muullakin, toinen n. 43 ja toinen 44.
Nyt joutuu käyttämään vaan ohuita sukkia ja odottamaan että kenkä venyy paremmin mittoihin. Mieluiten ostaisin saman tien sopivat kengät mutta kun en tykkää ajella edestakaisin kehäkolmosen eteläpuolella autolla niin ostin kengät..

blackie sanoi:
Se on kiva kuulla että joku luulee tietävänsä mua paremmin mikä mua vituttaa :jahas:
Mun jalat on erikokoiset niinkuin monella muullakin, toinen n. 43 ja toinen 44.
Nyt joutuu käyttämään vaan ohuita sukkia ja odottamaan että kenkä venyy paremmin mittoihin. Mieluiten ostaisin saman tien sopivat kengät mutta kun en tykkää ajella edestakaisin kehäkolmosen eteläpuolella autolla niin ostin kengät..

No joo, en tiedä kyllä sua paremmin mutta omakohtainen kokemus on kun kerran ostin about 1/2 numeroa liian pienet kengät ja voi #%/%, noh tuli sekin koettua :D

ne oli kyl sellaset kengät että ei veny käytössä yhtään.

Kuminaama sanoi:
Jumalauta...Luokkalaisen kaveri oli kuollut eilen illalla. Lähteny kännispäissään jotai mustalaisia pakoon ja jäänyt jotenkin junan alle. Ja kuolleen tyypin kaveri, jota kylläkin olen pitänyt mulkkuna, oli ollut ihan muutaman metrin päässä. Kaveri on ihan shokissa. Ja perkele ku mä näin sen vielä ihan pari viikkoa sitten, siis kuolleen kaverin, vaikutti ihan mukavalta vaikka näinkin ekaa kertaa. Ja pojalla oli ikää 17-18...

Eli taidat säkin asua Turussa? Tiedän tyypin, mutta minulle sanottiin että oli mennyt kaveriaan vastaan ja nupannut, ei päässyt ylös kun oli liian tuiskeessa. Vai tiedätkö varmaksi tuon mustalaisjutun?

Olen masentunut ja väsynyt. :kakka:

En oo ollu minkäänlaisessa sairaustilassa (lukuunottamatta satunnaista pääkipua) sitten kevään 2003 ja ny se pukkaa sitä kirottua flunssaa päälle.

uusio sanoi:
:curs: Mikä niissä tytöissä on, kun kivan illan jälkeen aamulla sitten pyytää tytön numeroa ja onnistuukin sen saamaan. Sitten kun illalla soittaa ja pyytää josko hän lähtisi ulos treffeille tjs tulee vastaukseks että en oikeen tiä ku pitää puhuu exän kanssa ja ehkä mennää takas yhtee ja sillee et sori vaakauheesti.

Mitä vittuu!? Ei tarvii antaa sitä saatanan numeroa jossei kiinnosta. On varmaan aika itsestäänselvää miks mä sitä pyysin. Tommosta helvetin tyhmää ajattelemattomuutta. Olin jo ihan fileessä et jee vihdoin tapasin kivan tytön :wall: tuntee ittensäkkin ihan idiootiks vittu :wall: :wall:

No vittu joo, sama vika rahikaisella, paitsi että oltii kolmisen viikkoa tapailtu(käyty kahvilla, oltu jomman kumman luona yms.), ni tänää laitoin viestiä, että haluaisiko se nähä tossa joku päivä, vastas ettei se ole oikein valmis mihinkää juttuun kenenkään kanssa, ja ettei oikein tiedä mitä haluais. Tiedän että sillä on menny joku aika sitten poikki, pitempi ( 3v) suhde, mutta mun mielestä ois voinnu vähän aikasemmin sanoa, olin kyllä aavistellu jotain tällästä, mutta silti vituttaa, olin/olen oikeesti tosi ihastunut tähän tyttöön. Ja mitä toi "emmä oikein tiedä mitä mä haluaisin" oikein tarkottaa, eli oliko tää tässä, vai haluaisko se ehkä mahdollisesti vielä jossain vaiheessa tapailla, kertokaa joku jolla on kokemusta vastaavasta tilanteesta. Mutta eipä siinä muuta, jatketaan eteenpäin, kevättä rinnassa, riittäähän niitä tyttöjä. :(

Ärsyttää erittäin isosti se että vanhemmat jatkuvasti vähättelevät saavutuksiani ja muistavat kyllä mollata, jollen jotain pikkuasiaa ole muistanut hoitaa, parhaimpana esimerkkinä toimisi kun ilmoitin että YO-reaalista tulee E/L niin sieltä tuli vaan:"aha" ja heti perään huutoa kun en muistanut jotain vitun maitoa hakea kaupasta. On se hyvä että jollain on elämän perusarvot ainakin kohdallaan, luen vittu itsestäni sellasen saatanan rikkaan ja kuuluisan bisnesmiehen, ettei sitä vaan:"ahalla" ohiteta.

Back
Ylös Bottom