Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mun kaljuuntuminen alkoi myös siinä 19-20-v. Ensin :curs:, sitten :( ja sitten eikun tukka pois! Asenne oli, että "MINÄ päätän, millon mun tukka lähtee!!" (vaikka eihän se oikeesti niin mene). :D Tukkaa oli siis noin puoli metriä, wanha hevari kun olen. Mitään mistään Rogainesta kukaan tiennyt silloin. Ei tullut kuuloonkaan, että olisin yrittänyt kampailla haivenia kaljun yli tai pitää jotain Juice Leskis luukkia, ennemmin kaljuksi sitten. En ole kyllä katunut, kuula r0x!

Sukulaku sanoi:
Tänään oli aika hassu tilanne, kun muutama teinipoika vaihtoi heti toiseen penkkiin, kun kaveri oli siitä lähtenyt. En ymmärrä mitä eroa niissä penkeissä oikein oli. Samalta ne minun silmääni näyttivät:)

Saattoihan se toinen penkki olla jotenkin vino, että nostaessa meinaa valua toiselle puolelle, näin ainakin meidän salilla...
Tai sitten siinä toisessa penkissä vaan nousee paremmin rauta:D

Sukulaku sanoi:
Tänään oli aika hassu tilanne, kun muutama teinipoika vaihtoi heti toiseen penkkiin, kun kaveri oli siitä lähtenyt. En ymmärrä mitä eroa niissä penkeissä oikein oli. Samalta ne minun silmääni näyttivät:)
Tottakai penkeissä on eroa.
Oma pakkoneuroosi on, että aina on käytettävä sitä valkoista penkkiä, vaikka punainen on lähes identtinen. Kerran jouduin pakosta tekemään penkkisarjan punaisella penkillä, ja eihän siinä rauta samalla lailla noussut.

Tai sitten toisen penkin säädöt oli ylempänä ja ei jaksettu turhaan vaihtaa? Muuten jos joku treenaa toppatakki päällä voisiko olla siitä syystä että tahtoo hikoilla. Kyllä meidänkin salilla parit isot miehet treenaa parit villapaidat päällä tai ainakin tekee aerobiset. Ja yhä salilla ideana on TREENATA ei möllöttää mitä toinen tekee, tietenkin itsekkin vilkaisisin jos joku tanssisi salilla, mutta muuten mulle ihan sama vaikka joku treenaisi kalsarit päällä salilla.

Nepheg sanoi:
mulle ihan sama vaikka joku treenaisi kalsarit päällä salilla.
´

Niin mullekin - kunhan naiset eivät ala käydä salilla alusvaatteisillaan. Olisi näet hiukka vaikeaa keskittyä treeniin ;)

A.t.K sanoi:
Nähty on. Asialla vanhempi mieshenkilö, asusteena verryttelyhousut ja pitkähihainen kalsaripaita. Eipä tuo minun treeniini vaikuttanut, pisti vain silmään.
Nähty on. Asialla vanhempi mieshenkilö, päällään pitkät kalsarit ja vaaleanpunainen! T-paita!! :hyper:

Eilen salilla joku nuorempi poitsu teki mavea kovalla innolla mutta tekniikka oli aivan kauhea. Siinä kun se lähti tekemään sarjaa niin laitoin pesisräpylän käteen ja olin valmiina ottamaan välilevyjä ilmasta kiinni, alaselkä oli ihan pyöreä... Aika hirveetä katteltavaa ja meinasinkin huomauttaa muuta eihän se mun asia ole.

Toinen kaveri teki hauiskääntöä istuen ja meinas joka kerta kun lähti nostamaan tippua penkiltä, sen verran joutu avittaan kropalla. Tekis mieli vaihtaa salia mutta kai niitä tuhertajia löytyy joka paikasta.

Kävin tuossa eilen aamulla salilla ekaa kertaa ennen kello yheksää, ei ollu herkkua. No yllättäen siellä oli pari eläkeläispappaa, jessus ne on aamuvirkkuja... Anyways yks pappa teki kyykkyä kiskoilla melko kunnioitettavalla painomäärällä, oli siinä ainaki 130 ja ehkä parhaimmillaan 150:kin kiloa. Pisti kuiteski silmän se perinteinen tyyli, ku pappa tuli kyykystä ylös selkä melkeen 90 asteen kulmassa eteenpäin. Aijjaijjai, meikäläisen alaselkä tunsi jo sympatia kipua siinä vaiheessa. No... Kukin tyylillään.

Joo tääkään ei varsinaisesti liity salilla käyntiin mutta reenaamiseen kummiski, elikkäs kaveri (todelline kuivankesän orava) tossa koko viime syksyn veti lähes joka arkipäivä koulussa ainakin yhden suklaapatukan, tyyliin mars tai tupla. Sitä sitten aikani katteltuani kysyin että miks ihmeessä vetää noin paljo patukkaa niin vastaus tuli kuin tykin suusta, "no massaa, massaa!!", melkein repesin :hyper: . No nyt kyseinen kaveri on luopunut patukoistaan ja sanoo vetävänsä aamusin raakoja kananmunia, selityksenä "protskuu, protskuu"... Luultavasti auttais enemmän jos söis säännöllisesti eikä kerran päivässä vaan kunnon ateriaa aamun kananmunien lisäksi, mutten viitsi kaverin tuntien sanoo , eipä kummiskaan uskois. hieman :david: ravintoasioissa tämä kaveri.

Iskipäs tuossa hitonmoinen oksennustauti tänä aamuna. Päivä alkoi kivasti 6 vessareissulla siinä aamun aikana ja jatkui töissä rajulla oksentamisella. Pääsin onneksi heti aamupäivästä kotiin potemaan, ja oksentelu ja ripulointi jatkui samaan malliin. Nyt on olo paljon parempi, kun oksennetun aamupalan jälkeen sain juotua Fantaa ja syötyä vähän banaania ja Ehrmannia, mutta silti vielä todella heikko ja voimaton fiilis. Aika rajuja oksennustuokioita oli, kun naamakin on verenpurkaumia enemmän täynnä kuin väärällä hengitystekniikalla tehdyn jalkaprässin jälkeen. :(

Tiedänpä tunteen. Itse podin (uskoakseni) vielä kamalampaa tautia muutama vuosi sitten. Kävin vessassa oksentamassa vaahtoa yli vuorokauden putkeen (en jaksanut laskea 20 kerran jälkeen). Meinasin soittaa ambulanssin hakemaan kun tuli olo että nyt noutaja saapuu. Se oli jotain aivan hirveää. Oli myös naama ja koko yläkroppa täynnä punaisia pisteitä verenpurkaumista.

Silloin pelotti...

Tomi sanoi:
Iskipäs tuossa hitonmoinen oksennustauti tänä aamuna. :(

Mulle taitaa olla tuo lysti tulossa. Koko aamun on ollut hemmetin nuutunut olo, pelkkä telkkarin kattominen väsyttää.. Mahassa murisee ja vähän väliä juoksuttaa vessassa... :urjo: On vähän kuumeinen olo, uskaltaisko edes mitata. Ei kiva, saa nähdä jaksaako tästä edetä edes salille. Toivottavasti mun maha olis sekoittunut vaikka eilen syömästäni kebabista...

Tomi muuten, tää ehkä kuuluis "outoja yöunianne"-osastolle, mut näin susta unta yöllä. :nolo: Älä huoli, alitajuntani ei ole työstänyt mitään rivouksia mun uniin, ihan pientä ja viatonta filmiä näytteli. Sitäpaitsi, viime viikolla mä unissani seikkailin Mikenkin kanssa. ;) Pitäis varmaan rajottaa tätä pakkiksella seikkailua. Siinä samassa unessa nimittäin yks pakkiksen käyttäjä, mieshenkilö sekin, vielä soittikin mulle.. Vituttaa, tää Pakkotoisto-addiktio.. :haart:

Tomi sanoi:
-Iskipäs tuossa hitonmoinen oksennustauti
-Päivä alkoi kivasti 6 vessareissulla
-Jatkui töissä rajulla oksentamisella
-oksentelu ja ripulointi jatkui samaan malliin
-Nyt on olo paljon parempi
-oksennetun aamupalan jälkeen sain juotua Fantaa ja syötyä vähän banaania ja Ehrmannia
-mutta silti vielä todella heikko ja voimaton fiilis
-Aika rajuja oksennustuokioita oli
-naamakin on verenpurkaumia enemmän täynnä kuin väärällä hengitystekniikalla tehdyn jalkaprässin jälkeen.

Sinä ihanan tarkan analyyttinen olento. Meistä tulisi loistava pari. :haart: :love:

ps. paranemisia ja jos mahdollista ottaisitko vielä digikuvaa tuotoksistasi jotta pari vielä epäselväksi jäänyttä kysymystäkin saisi vastauksen. :D

kivasti meni perjantai: kaverin luo mentii siellä juotiin viinapullot,sitte lähettiin kohti jonkii akan kämppää. matkalla yks kaveri halus pyärön ritikalle kyytin että oltas nopeemmin perillä. sopivasti tuli sitte semmonen saatananmoinen alamäki ja ripaus jäätä+soraa pinnalla. nurin siinä mentiin ja pahasti. multa meni vasemmasta kädestä puolet nahasta,polvi repes auki ja oikeelta puolelta lonkka samalla tavalla.käsi vielä venähti multa. kaverilta kädet ja polvet auki ja housut repes. ja mikä pahinta: pyöränpoljin hajos :(

maximillian sanoi:
ps. paranemisia ja jos mahdollista ottaisitko vielä digikuvaa tuotoksistasi jotta pari vielä epäselväksi jäänyttä kysymystäkin saisi vastauksen. :D
Ok, tuossa. Lauantaiaamun ensimmäinen purjosatsi oli niin valtaisa, että minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin tallentaa tuo taianomainen Kodak-hetki 6230:n kameralla. :kuola:

ps. taustalla oleva ananaspurkki antaa jotain mittakaavaa... Helposti kaksi litraa purjoa :D

Liitteet

• Kuva002.webp
    Kuva002.webp
    37,1 KB · Katsottu: 504
iso_niz sanoi:
kivasti meni perjantai: kaverin luo mentii siellä juotiin viinapullot,sitte lähettiin kohti jonkii akan kämppää. matkalla yks kaveri halus pyärön ritikalle kyytin että oltas nopeemmin perillä. sopivasti tuli sitte semmonen saatananmoinen alamäki ja ripaus jäätä+soraa pinnalla. nurin siinä mentiin ja pahasti. multa meni vasemmasta kädestä puolet nahasta,polvi repes auki ja oikeelta puolelta lonkka samalla tavalla.käsi vielä venähti multa. kaverilta kädet ja polvet auki ja housut repes. ja mikä pahinta: pyöränpoljin hajos :(

Tostahan saisi melkein Jackass- videon aikaiseksi. Mutta ei oo kivaa, oon itekin kaatunut pyörällä kurjasti.

Tomi sanoi:
Ok, tuossa. Lauantaiaamun ensimmäinen purjosatsi oli niin valtaisa, että minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin tallentaa tuo taianomainen Kodak-hetki 6230:n kameralla. :kuola:

ps. taustalla oleva ananaspurkki antaa jotain mittakaavaa... Helposti kaksi litraa purjoa :D

Pistä nuo laatat myyntiin tuonne Osto/myynti/vaihto -palstalle. Varmaan joku vannoutunut fani antaa suosiolla viikkorahansa tommosesta satsista orgaanista jätettä. Kyllä mä ainakin antasin - siis viikkorahani. :)

Tomi sanoi:

Thanks for the info. :urjo:

Back
Ylös Bottom