Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kiitti jätkät kommenteista! Tänään uskaltauduin jopa kodin ulkopuolelle ilman pipoa ja menin sitten yksiin iltamiinkin tukka hulmuten :D Kyllä tämä hius-itsetunto tästä taas nousee kun tukkaan saa lisää pituutta eikä enää päälaki kiiltele ja jos ei enää jaksa kuontaloa kammata niin pitää taas tarttua koneeseen ja hiukan tasoittaa tukkaa;)

Saatana tätä taloyhtiötä!!!! Viimeks eilen kun tulin illalla treeneistä kotiin joku vitun juoppo notku tossa portilla. Änki väkisin mun perässä portista sisään, oli kuulemma menossa kaverinsa luo. Rappuun pääsin kuitenkin livahtamaan ilman että se pääsi samalla ovenavauksella. Kiva odotella hissiä ja kuunnella tappouhkauksia ja haistatteluja. Voitte uskoa että siinä vaiheessa keitti, mut pidin turpani tukossa ja annoin spurgun louskuttaa siinä leukojaan.
Ilmeisesti se juoppo pääsi rappuun ja dokukaverinsa asunnolle, koska yöllä kuulu jostain kämpästä kauhea jollotus... mulle alkaa riittää. Muutan helvettiin täältä heti kun löydän uuden kämpän keskustasta. Helvetti, en ois uskonnu että tällästä meininkiä on keskustan taloyhtiöissä! Sääliks käy samassa rapussa asuvien perheiden lapset ja vanhukset.
Vielä loppuun pieni tunteiden tuuletus: SSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAATTTTTTTTTAAAAAAAAAANNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Tyttöystävä laittoi juuri tekstarin ilmoittautuneensa vaihto-oppilaaksi, syyskuusta alkaen puoleksi vuodeksi. Syyskuussa tulee vuosi yhdessä täyteen ja heti perään puoli vuotta näkemättä...
Oon toki iloinen että lähtee kun siitä niin kovasti haaveilee, mutta kuitenkin...taas puoli vuotta yksin.

Näin se homma etenee voi kilin vittu, taidampa mennä salille vääntämään tangot solmuun :wall:

edit: niin näihin aikoihin sitten ens vuonna voi lukea tätäkin viestiä ja se on jo takanapäin. Saapi nährä mikä on silloin meininki.

Nyt vituttaa:
-Työt
-yksinäisyys
-rahattomuus 0e 2:ksi viikoksi

Yksi plussa on, reenit kulkee hyvin.

Pyranha sanoi:
Tyttöystävä laittoi juuri tekstarin ilmoittautuneensa vaihto-oppilaaksi...

Ennenkuin hajoat lopullisesti vitutukseen, niin otahhan ensin selvää, ettei ole aprillipäivän juttuja. Toivottavasti on. :thumbs:

Mä nimittäin äsken soitin tyttöystävälle, ja kerroin, että joudun tänään lähtemään viikoksi työmatkalle 500 km:n päähän, kun koneet ei toimi. Vaikka ollaan viikopnlopuksi suunniteltu mökkireissua.

Pettymys oli melkoinen. Meni helposti läpi, kun joudun matkustamaan muutenkin paljon työssä. Saapas nähdä mitä tapahtuu, kun kohta kerron, että aprillia. :lol2:

Zener sanoi:
Ennenkuin hajoat lopullisesti vitutukseen, niin otahhan ensin selvää, ettei ole aprillipäivän juttuja. Toivottavasti on. :thumbs:

Mä nimittäin äsken soitin tyttöystävälle, ja kerroin, että joudun tänään lähtemään viikoksi työmatkalle 500 km:n päähän, kun koneet ei toimi. Vaikka ollaan viikopnlopuksi suunniteltu mökkireissua.

Pettymys oli melkoinen. Meni helposti läpi, kun joudun matkustamaan muutenkin paljon työssä. Saapas nähdä mitä tapahtuu, kun kohta kerron, että aprillia. :lol2:

Joo, vihonviimeinen oljenkorsi taitaa olla. Tuskimpa vaan... :itku:

:wall:

Pyranha sanoi:
Tyttöystävä laittoi juuri tekstarin ilmoittautuneensa vaihto-oppilaaksi, syyskuusta alkaen puoleksi vuodeksi. Syyskuussa tulee vuosi yhdessä täyteen ja heti perään puoli vuotta näkemättä...
Oon toki iloinen että lähtee kun siitä niin kovasti haaveilee, mutta kuitenkin...taas puoli vuotta yksin.
Olen ollut samassa tilanteessa, eli tyttöystäväni (nykyisin vaimoni) oli 9 kuukautta vaihdossa. Olimme seurustelleet alle vuoden. Toki välillä oli vaikeaa, kun ikävä kalvoi, mutta jälleennäkemiset olivatkin sitten omaa luokkaansa.

Zener sanoi:

Itse huijasin kanssa muijaa että lähen 4päiväksi kiteelle ampumaan ja viikon lopun suunitelmat pitää perua. Meni tosi surulliseksi, niin oli pakko kertoa että aprillia :lol2: Oli just aikeissa kuulemma heittää mua maljakolla :D

jtt1983 sanoi:
Oli just aikeissa kuulemma heittää mua maljakolla :D

Tyttö on puhunut asiasta jo pidempään, tais olla viime vuoden puolella että 2005 syksy on viimeinen mahdollisuus hänelle lähteä ja hinku on kova.

Jos tämä on vielä kaiken suunnittelun jälkeen pelkkää aprillipilaa, puran sen opelin tohon pihaan tänä iltana. edit: siis maastavedän sen kadettin perkele.

Corleone: No teillähän kaikki meni parhain päin :)

Meillä oli pakollinen seminaari ja esittävä tyttö oli jollain ihmeen konstilla onnistunut tuhoamaan powerpoint-esityksensä niin, ettei hän saanut niitä enää auki. Teki 12:ssa tunnissa kokonaan uuden powerpointin tekstin perusteella ja lähetti vielä proffille korjaamattoman tekstin. Esitys meni vielä yliajalle 20 min ja tämän jälkeen 3 proffaa ja assariopponentti suurin piirtein haukkuivat luokan edessä nieleskelevän ja itkua tihrustavan tytön. Ei ollut kaunista katsottavaa, voi helvetti teki pahaa sen tytön puolesta, kun se on muuten ollut aina niin tunnollinen :( Nyt kun tapahtuu tuollainen kämmi, niin siitäkin eräiden pitää sitten repiä kaikki ilo irti.

Dragon sanoi:
Meillä oli pakollinen seminaari ja esittävä tyttö oli jollain ihmeen konstilla onnistunut tuhoamaan powerpoint-esityksensä niin, ettei hän saanut niitä enää auki. Teki 12:ssa tunnissa kokonaan uuden powerpointin tekstin perusteella ja lähetti vielä proffille korjaamattoman tekstin. Esitys meni vielä yliajalle 20 min ja tämän jälkeen 3 proffaa ja assariopponentti suurin piirtein haukkuivat luokan edessä nieleskelevän ja itkua tihrustavan tytön. Ei ollut kaunista katsottavaa, voi helvetti teki pahaa sen tytön puolesta, kun se on muuten ollut aina niin tunnollinen :( Nyt kun tapahtuu tuollainen kämmi, niin siitäkin eräiden pitää sitten repiä kaikki ilo irti.
Jep, nyt on hyvä aika sanoa: varmuuskopiointi on suositeltavaa. Ja tämä ei ole vittuilua.

Vituttaa niin vitusti. Kattelin tänään töissä kun vedin kaapelia yhdellä laiteasemassa että joku nuori jamppa(kuten minäkin) selaili pakkista. En tiedä, mutta rupes vituttaa aivan saatanasti kun just sillee ite rehkii selkä märkänä jotain vitun kaapelianippua välikattoa pitkin ni joku selailee pakkista tekemättömän näköisenä. Teki niin saatanasti mieli ite mennä siihen selaan pakkista.

Pyranha sanoi:
Tyttö on puhunut asiasta jo pidempään, tais olla viime vuoden puolella että 2005 syksy on viimeinen mahdollisuus hänelle lähteä ja hinku on kova.
Joo nyt sua varmaan vituttaa tilanne, mutta puoli vuotta on oikeasti melko lyhyt aika. Jos kuvittelet suhteellenne jatkoa, niin tuollaisesta on vain yksinkertaisesti selvittävä. Jos suhde ei jatku puolen vuoden eron takia, niin ei se silloin ole sen arvoinenkaan! Otit kyllä jo ensimmäisessä postissa toisen osapuolen näkökulman tyylikkäästi esille, joten luulen että olette ihan terveellä pohjalla.... Itse olin kovin skeptinen pari vuotta sitten kun seurustelu muuttui kaukosuhteeksi Suomessa. Nyt näen kaiken ihan tarpeellisena koettelemuksena suhteen kannalta.

Itse olen tällä hetkellä Hollannissa ja tyttöystävä Ranskassa, ja vaihto-lukukaudesta on jo puolet takana. Kuten jo sanoin, puoli vuotta tuntuu jälkikäteen lyhyeltä (ja useimmissa oppilaitoksissa puoli vuotta on n. 4kk, mulla tosin 7kk). Eron voi myös kätevästi katkaista lomamatkalla seurustelukumppaninsa luo ;)

no, se siitä ulos lähtemisestä :jahas: :curs: yksi kaveri perui, ja toinen on töissä :( mut huomenna tatuointimessuille, jei :hyper: :whip: parasta kai mennä nukkumaan, että pahin vitutus häviää tältä illalta.

jarhu sanoi:
Vituttaa niin vitusti. Kattelin tänään töissä kun vedin kaapelia yhdellä laiteasemassa että joku nuori jamppa(kuten minäkin) selaili pakkista. En tiedä, mutta rupes vituttaa aivan saatanasti kun just sillee ite rehkii selkä märkänä jotain vitun kaapelianippua välikattoa pitkin ni joku selailee pakkista tekemättömän näköisenä. Teki niin saatanasti mieli ite mennä siihen selaan pakkista.

Ootko ihan tosissas? :D Tuu tänne mun koneelle niin mä otan sen sun työn :jahas:

Mixu sanoi:
Jep, nyt on hyvä aika sanoa: varmuuskopiointi on suositeltavaa. Ja tämä ei ole vittuilua.

Tytsyllä oli varmuuskopiot. Hän mailasi mulle yhden version ja eipä se toiminut minunkaan koneella.

Veikkaan, että heidän Powerpoint oli jotenkin paskana ja se ei tuntuu rikkovan tiedostot tallennusvaiheessa.

deano sanoi:
Tuosta on kyllä komedia kaukana... draaman puolella ollaan. Ei se köyhyys ilo ole vaikka usein joitakin naurattaakin. Mitähän senkin kaverin elämään on mahtunu? Tulitko ajatelleeksi?

Ei se niin köyhä heppu oo että ei olis varaa salilla vaatteita sen verran vähentää että ei ihan toppavaatteissa sentään tarvihtisi pumpata. Ja sen vaimo (tai mikäliekkään) on luultavasti töissä jossain. Niin että eivät ihan puilla paljailla sentään ole. Hyvää lisätienestiä pullojen myynti, sen verran täällä päin niitä tyhjiä perjantai-illan jälkeen löytyy.

Hienoa nähdä ettei kaikki suhtaudu ylimielisesti siihen tosiasiaan että kaveri joka on käynyt salilla nostaa enemmän kuin sinä joka et ole salilla käynyt. Yleensä sitä saa kuunnella milloin mitäkin itkuvirttä ettei miksi tangossa ole yhtä paljon rautaa kuin sinulla.

Kaverin sain salille tulemaan mukaan ja otti ihan rennosti ja jopa kehui että jollain sentään riittää päätä käydä salilla.

"Ota 20kg tangosta pois niin mä näytän miten bodataan" :D

Tänään oli aika hassu tilanne, kun muutama teinipoika vaihtoi heti toiseen penkkiin, kun kaveri oli siitä lähtenyt. En ymmärrä mitä eroa niissä penkeissä oikein oli. Samalta ne minun silmääni näyttivät:)

Back
Ylös Bottom