Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joey sanoi:
Mulla toisenlaiset tunteet. Olin nimittäin veikannut Tsekin voittoa pitkävetolappuseen ja loputkin kohteet näyttää menneen oikein, eli pienen juhlan paikka. Tosin oisin juhlinut ilman muutaman euron voittoakin.

Onneksi olkoon voitostasi. :worship: Anna kun arvaan rivisi...
Englanti - P-Irlanti 1 1,10
Tsekki - Suomi 1 1,25
Kroatia - Islanti 1 1,25
Turkki - Albania 1 1,20
Tanska - Kazakstaan 1,05
Italia - Skotlanti 1 1,15
ja kokonaiskertoimeksi 2,49. Nyt saa taas ensi viikolla karkit ostettua ihan omilla viikkorahoilla ja iskä ja äiskä tykkää kun ei niiltä tarvii rahaa kinuta...

Alkoihan niitä vähemmän asiallisia postauksiakin tulla.. Tai sanotaanko, suorasukaisia. :) Mut ei se mitä. Mä oon vaan sitä mieltä, et on helppo tehdä tollaisia yleistyksiä, "parikymppiset mimmit on niiiiin tiukkapipoja ja ja.." Mut koska nää on kuitenkin todella yksilöllisiä juttuja, ei kukaan voi mua tuntematta tietää yhtään mitään mun kypsyydestä tai siitä, mitä olen kokenut ja nähnyt.. Kylläpä se elämä opettaa kun nuorena aloittaa, se nyt on selvää. Kylläpä mä uskon oman minuuteni tunnistaneeni ja löytäneeni jo joitakin vuosia sitten, ei oo paljon maailmankatsomus muuttunut. Tai tottakai koko ajan saa lisää perspektiiviä asioihin, joitakin alkaa ehkä katsomaan eri näkökulmista ja niin pois päin. Mut perusluonteeltani minä olen vain minä, aina ollut urheiluhommissa mukana, aiemmin vähän enemmän kilpailumielessä kuin nyt. Lajikin on vaihtunut, mutta uudet tavoitteet on asetettu ja niitä kohti kuljetaan kovaa vauhtia. Se on varmaa, että minun elämään ei viinanjuonti kuulu oleellisena osana, joten avo voi ihan suoraan unohtaa minut ja meidän kivan pikku elämän jos sama tahti jatkuu.

Onhan se hyvä nähdä nämä elämän kääntöpuoletkin ajoissa, ymmärtää sitten myös ajoissa alkaa ohjailla itseään oikeeseen suuntaan. Mitään ei oo vielä menetetty, nuori kun oon, kuluneet kaks vuotta ovat myös antaneet mulle paljon, tiedä sit mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tässä on joka tapauksessa suuria elämänmuutoksia edessä, joten aika avoimin mielin mä jaksan suhtautua. Kaikesta huolimatta. Kokemukset on niitä jotka opettaa ihmistä. Mä oon aina joutunut oppimaan kaiken ns. kantapään kautta ennenkun ymmärrän, ihan joka asian. Niin se oli tässäkin.

Mä en kuitenkaan oikein ole sitä ihmistyyppiä joka jää murehtimaan menneitä vaan pyrky eteenpäin on kova, kävi mitä kävi. Totta kai suru ja masennus kalvaa mieltä tällaisten tapahtumien yhteydessä, mut ei kai näin keväällä voi alkaa masentelemaan! Aurinko paistaa minunkin risupesääni. :rock:

Huomenna mä herään parempaan alkavaan viikkoon, käyn aamulenkillä ja alan syömään hyvin! Tää kaikki sotku on vienyt mun muuten niin säntillisen urheilijaelämän (muun elämän ohessa) vähän raiteiltaan. Nautiskelen aamupuurosta pitkän kaavan mukaan, katson kaikki mahdolliset elokuvat jossa The Rock esiintyy ja kyllähän se Vin Dieselkin menee.. :) Seuraavaks nään ihania päiväunia (edellämainituista? ;)) Il Divon soidessa hiljaa taustalla, jonka jälkeen lähden vetäisemään sellaset sikatreenit etten ikinä oo tehnytkään! :curs: Eikä enää vituta tippaakaan! (Paitsi ehkä vähän..)

Miltä kuulostaa? :)

roskilde muuten, radio suomi-pop sai kyytiä noine kaija koineen ja jortsu marjarantoineen. "Voi viddu kun elämä on niin helvetin perseestä, vedän itteni hirteen ja kuolen kituen.. Toivon pääseväni taivaaseen että edes jossain olisi joskus hyvä olla ja sitä rataa silkkaa paskanjauhantaa..." Sen sijaan vaihdoin tilalle Timppa Rautiaista, Rammsteinia ym. mukavaa. :)

Salikomediaa? no minähän se!
Olin karateseuran salilla ja yleensäkään salilla lähes ensimmäistä kertaa elämässäni. No järkevänä poikana hyökkäsin sitten penkin kimppuun. Penkin molemmin puolin on tälläiset muoviset matot jotka on hyvin liukkaita ja arvaatte varmaan mitä tapahtui kun tulin siihen vauhdilla toinen jalka toiselle matolle ja toinen toiselle. Siinä tuli sitten nivusia venytettyä. :D Onneksi olin ainoa paikalla ettei tarvinnu heti hävetä. Muutenkin kun se penkki on oikea vinopenkki sillä erotuksella että se on vino vasemmalle eikä ylös. Minä siinä sitten heilun sen tangon kanssa ja lähtee jo uhkaavasti kallistumaan ja minä ihmettelen että mikä prkl on kun vasen puoli ei nouse samaan tahtiin oikean kanssa. Onneksi oli lukot paikalla. ;)

MerZi sanoi:
Mä en kuitenkaan oikein ole sitä ihmistyyppiä joka jää murehtimaan menneitä vaan pyrky eteenpäin on kova, kävi mitä kävi. Totta kai suru ja masennus kalvaa mieltä tällaisten tapahtumien yhteydessä, mut ei kai näin keväällä voi alkaa masentelemaan! Aurinko paistaa minunkin risupesääni.

Huomenna mä herään parempaan alkavaan viikkoon, käyn aamulenkillä ja alan syömään hyvin! Tää kaikki sotku on vienyt mun muuten niin säntillisen urheilijaelämän (muun elämän ohessa) vähän raiteiltaan.
Toi teksti vaikutti ainakin muhun positiivisesti. :) Hyvä!

Nyt tuntuu muutenkin, että alan irtaantumaan paljon puhutusta exästä, lähinnä varmaan sen takia etten ole nähnyt sitä kuukauteen.

Ainoastaan harmitti kun uusi tyttöystävä oli yövuorossa perjantaina, lauantaina ja tänään joten en nähnyt sitä lainkaan... :(

MerZi sanoi:
Alkoihan niitä vähemmän asiallisia postauksiakin tulla.. Tai sanotaanko, suorasukaisia. :) Mut ei se mitä. Mä oon vaan sitä mieltä, et on helppo tehdä tollaisia yleistyksiä, "parikymppiset mimmit on niiiiin tiukkapipoja ja ja.." Mut koska nää on kuitenkin todella yksilöllisiä juttuja, ei kukaan voi mua tuntematta tietää yhtään mitään mun kypsyydestä tai siitä, mitä olen kokenut ja nähnyt.. Kylläpä se elämä opettaa kun nuorena aloittaa, se nyt on selvää. Kylläpä mä uskon oman minuuteni tunnistaneeni ja löytäneeni jo joitakin vuosia sitten, ei oo paljon maailmankatsomus muuttunut. Tai tottakai koko ajan saa lisää perspektiiviä asioihin, joitakin alkaa ehkä katsomaan eri näkökulmista ja niin pois päin. Mut perusluonteeltani minä olen vain minä, aina ollut urheiluhommissa mukana, aiemmin vähän enemmän kilpailumielessä kuin nyt. Lajikin on vaihtunut, mutta uudet tavoitteet on asetettu ja niitä kohti kuljetaan kovaa vauhtia. Se on varmaa, että minun elämään ei viinanjuonti kuulu oleellisena osana, joten avo voi ihan suoraan unohtaa minut ja meidän kivan pikku elämän jos sama tahti jatkuu.

jep, se on muiden helppo arvostella että kaikki 2-kymppiset naiset ois tiukkapipoja. musta on vain hyvä pitää elämässä sellaisia arvoja, joita itse arvostaa. näin mä ainakin teen. jos en halua juoppoa miestä itelleni, en todellakaan sellaista miestä siedä.

vituttaahan se kun on joutunut lapsesta asti näkemään sellaista, mitä ei todellakaan lapsen ole pitänyt nähdä. minkäs teet. sitten asioita käydään läpi nyt, kuten mä teen.. :( vähän tuskaahan se on repiä vanhoja haavoja auki lapsuudesta, mut hyväähän se tekee että saa pahan olon pois. sitten joku räkäpää 3-kymppinen ihminen tulee avautumaan, että kun on niin vaikeaa kun on kaikki mitä on aina halunnut. :rolleyes: vituttaa enemmän, sillä itellä näyttää aina kaikki yritykset menevän päin helvettiä, kuten toi parisuhdekin nyt sitten on näiltä osilta ohi :itku: tai sit kuukauden päästä kuulemma voidaan jutella uudestaan, kun herra haluaa itselleen laatuaikaa ja selvittää koulun, työn, salilla käymisen ja prätkän kuntoon elämässään. sitten tulen vasta minä.kun on ahdistunut ollut siitä, ettei aikaa ole mulle riittänyt ja kaikkeen muuhun, vaikken mä ole kysellyt tod. että koska nähdään jne. kun tietoinen olen ollut noista työjutuista jne. mut parasta oli tää, että ei kuulemma tiedä mitä haluaa elämältää nyt. right, kuultu aikaisemminkin toi versio. mut miten vain. on se sentään positiivista että olen saanut exältä luvan jatkaa eteenpäin ja tapailla muita :thumbs: :jahas: joo, täytyykin tästä heti lähteä baariin etsimään seuraa. :hyper: NOT! :itku:
mut mikä ei tapa, se vahvistaa, jos ei vahvista, vituttaa vieläkin enemmän.

Aylah sanoi:
jep, se on muiden helppo arvostella että kaikki 2-kymppiset naiset ois tiukkapipoja. musta on vain hyvä pitää elämässä sellaisia arvoja, joita itse arvostaa. näin mä ainakin teen.

Aivan. Toista on helppo syyllistää tuntematta, tehdä turhia yleistyksiä jotka "pätee kaikkiin". Syyllistä on aina helpompi etsiä muualta kuin itsestä, on helppoa väittää toisen olevan "vaikea" ja tämän vuoksi syyllinen kaikkeen tapahtuvaan paskaan. Kyllä minäkin olen varmasti omalla tavallani "vaikea". Kaikkihan me ollaan, kai. Mä oon vaan niin pirun peräänantamaton, mä sinnittelen! Syyllistyn ihan liikaa siihen, että välitän kanssaeläjistäni ajoittain jopa enemmän kuin itsestäni. Jokainen on toki vapaa asettamaan minut tuohon "parikymppisten tiukkapipojen, ennenaikaisesti tätiytyvien kerhoon". Luokitelkaa minut "kaikkien muiden ikäisteni" ohella tiukkapipoksi, niuhottajaksi, kiukuttelijaksi, mitä vain! Mutta tulkaa siinä tapauksessa myös tutustumaan muhun ja toteamaan, osuitteko oikeaan. Tarjoan kaurapuurot ja kahvit kaupan päälle. ;)

Mä uskon tähän niin ärsyttävään ikivihreään lausahdukseen, että asioilla on tapana järjestyä. Niin ne ovat tähänkin saakka tehneet, uskoisin, että ei tämä seikka tästä tälläkään kertaa mihinkään muutu.. Mä oon täysin vapaa vaikuttamaan mun omaan elämään ja valintoihin joita teen. Jos en ekalla kerralla onnistu, teen uudelleen. Ja jos tarve vaatii niin vielä uudelleen. Tapahtui se nyt, huomenna tai vuoden päästä, niin joskus mä taas huomaan, että hei, tää kaikkihan skulaakin vallan mainiosti!

Joskus nettiä selaillessani vastaan tulli seuraava ajatus:

"Jos pyrkimys noudattaa omia periaatteita ja omaa arvomaailmaa tekee ihmisestä vaikean, niin ylpeydellä kannan tuota epäarvostettua titteliä. Säilyvät ainakin omanarvontunto ja itsekunnoitus."

-Marchi- sanoi:
Sitten pistää kohta jo hieman vihaksi tyypit, jotka botailee pipo päässä. Mikä vitun idea siinäkin on. Siinähän pää vain hautuu ja kaikenlisäksi vitun dorkan näköistä.

Itellä on salilla aina lippis päässä ja joskus ollut pipokin kun on lippis jäänyt kotiin, pipo pysyy päässä useimmiten myös salin ulkopuolella. Tää ei niinkään oo mikään trendijuttu vaan liittyy paskaan hiuslaatuun ja nuorena alkaneeseen hiustenlähtöön, vielä kun nyt kasvatan taas hiuksia niin ne näyttää vitun dorkalta, joten parempi vaan peittää koko hoito. Vitunko väliä, mitä kenelläkin on päässä. Helmiä en oo tosin itekään koskaan tajunnut, homojen juttuja tollaset.

MerZi sanoi:
Aivan. Toista on helppo syyllistää tuntematta, tehdä turhia yleistyksiä jotka "pätee kaikkiin". Syyllistä on aina helpompi etsiä muualta kuin itsestä, on helppoa väittää toisen olevan "vaikea" ja tämän vuoksi syyllinen kaikkeen tapahtuvaan paskaan. Kyllä minäkin olen varmasti omalla tavallani "vaikea". Kaikkihan me ollaan, kai. Mä oon vaan niin pirun peräänantamaton, mä sinnittelen! Syyllistyn ihan liikaa siihen, että välitän kanssaeläjistäni ajoittain jopa enemmän kuin itsestäni. Jokainen on toki vapaa asettamaan minut tuohon "parikymppisten tiukkapipojen, ennenaikaisesti tätiytyvien kerhoon". Luokitelkaa minut "kaikkien muiden ikäisteni" ohella tiukkapipoksi, niuhottajaksi, kiukuttelijaksi, mitä vain! Mutta tulkaa siinä tapauksessa myös tutustumaan muhun ja toteamaan, osuitteko oikeaan. Tarjoan kaurapuurot ja kahvit kaupan päälle. ;)

Mä uskon tähän niin ärsyttävään ikivihreään lausahdukseen, että asioilla on tapana järjestyä. Niin ne ovat tähänkin saakka tehneet, uskoisin, että ei
tämä seikka tästä tälläkään kertaa mihinkään muutu.. Mä oon täysin vapaa vaikuttamaan mun omaan elämään ja valintoihin joita teen. Jos en ekalla kerralla onnistu, teen uudelleen. Ja jos tarve vaatii niin vielä uudelleen. Tapahtui se nyt, huomenna tai vuoden päästä, niin joskus mä taas huomaan, että hei, tää kaikkihan skulaakin vallan mainiosti!

"Jos pyrkimys noudattaa omia periaatteita ja omaa arvomaailmaa tekee ihmisestä vaikean, niin ylpeydellä kannan tuota epäarvostettua titteliä. Säilyvät ainakin omanarvontunto ja itsekunnoitus."

ei hitto,siis aikuisten oikeesti.parikymppiset on tiukkapipoisia,turhan tarkkoja ja muutenkin varovat etteivät vaan näytä hölmöiltä muitten silmissä ;) se on hyvä että radiokanavalle tuli noottia niistä kappalaleista.tääl suomes on jo ihan riittävästi synkkyyttä,ei tarttis enää radiosta tulla moista skeidaa.nojjoo,ei tietysti pidä yleistää.mutta kun niin monet kerrat on sen joutunut huomaamaan että jossain siinä kolmenkympin hujakoilla nainen on paaaaljon asiallisempi kuin parin kympin tietämissä.mitä nyt vanhempia naisia ollut,niin kyllä ne vie voiton mennen tullen kun verrataan nuorempiin ja nyt ei puhuta hampaattomista naapurin iitoista.

MerZi sanoi:

Mä uskon tähän niin ärsyttävään ikivihreään lausahdukseen, että asioilla on tapana järjestyä. Niin ne ovat tähänkin saakka tehneet, uskoisin, että ei tämä seikka tästä tälläkään kertaa mihinkään muutu.. Mä oon täysin vapaa vaikuttamaan mun omaan elämään ja valintoihin joita teen. Jos en ekalla kerralla onnistu, teen uudelleen. Ja jos tarve vaatii niin vielä uudelleen. Tapahtui se nyt, huomenna tai vuoden päästä, niin joskus mä taas huomaan, että hei, tää kaikkihan skulaakin vallan mainiosti!

oh my god, en ole yksin tässä pimeässä maailmassa! :) mullakin menee toi muista välittäminen itsestä huolehtimisen edelle, mikä ei kyllä tällaisessa maailmassa ole kovin hyvä juttu. sen takia musta varmaan tuleekin hoitaja, että saan huolehtia muista ;) loistavaa päättelemistä :D mut toi on niin totta kuin vai voi olla, se mitä kirjoitit. vaikkei kyllä aina tunnu siltä, että asiat järjestäytyisivät, järjestynee ne silti - tavalla tai toisella. itsehän asioihin voi vaikuttaa tiettyyn rajaan asti. sitten ollaankin jo kohtalon tai vastaavan armoilla. kai sen maailmanki pitää tulla puoleen väliin matkaa vastaan, ettei ihan tarvitse talsia elämää vastatuuleen.. toivon mukaan:)

roskilde sanoi:
ei hitto,siis aikuisten oikeesti.parikymppiset on tiukkapipoisia,turhan tarkkoja ja muutenkin varovat etteivät vaan näytä hölmöiltä muitten silmissä ;) se on hyvä että radiokanavalle tuli noottia niistä kappalaleista.tääl suomes on jo ihan riittävästi synkkyyttä,ei tarttis enää radiosta tulla moista skeidaa.nojjoo,ei tietysti pidä yleistää.mutta kun niin monet kerrat on sen joutunut huomaamaan että jossain siinä kolmenkympin hujakoilla nainen on paaaaljon asiallisempi kuin parin kympin tietämissä.mitä nyt vanhempia naisia ollut,niin kyllä ne vie voiton mennen tullen kun verrataan nuorempiin ja nyt ei puhuta hampaattomista naapurin iitoista.
se nyt varmaan riippuu hyvin pitkältä siitä, missä asioissa ollaan tiukkapipoisia. jos itse näkee esim. juomisen joka päivä okei asiana ja joku parikymppinen muija näkee asian toisin, totta kai sitä ollaan niiiiin tiukkapipoisia, kun jäkä sitä jäkä tätä. kaikkeen vaikuttaa kuitenkin henk. koht. kokemukset, eikä niiden pohjalta voida tuomita toista tiukkapipoiseksi. mut siis, kuten itse asian ilmaisit, hei oikeasti.. aikuisten oikeasti :D :lol2: mut ei pitäisi lähteä yleistämään mitään koskaan, sillä poikkeuksiakin löytyy.

mxm sanoi:
Itellä on salilla aina lippis päässä ja joskus ollut pipokin kun on lippis jäänyt kotiin, pipo pysyy päässä useimmiten myös salin ulkopuolella. Tää ei niinkään oo mikään trendijuttu vaan liittyy paskaan hiuslaatuun ja nuorena alkaneeseen hiustenlähtöön, vielä kun nyt kasvatan taas hiuksia niin ne näyttää vitun dorkalta, joten parempi vaan peittää koko hoito. Vitunko väliä, mitä kenelläkin on päässä. Helmiä en oo tosin itekään koskaan tajunnut, homojen juttuja tollaset.
Ei mitään henkilökohtaista, mutta dorkalta sekin näyttää kun pipo päässä reenaa. Siis pipo, ei helevetti sehän on talvea varten. Lippiksen jotenki pystyy ymmärtämään mutta en kyllä käsitä tota pipohommaa.

Aylah sanoi:
se nyt varmaan riippuu hyvin pitkältä siitä, missä asioissa ollaan tiukkapipoisia. jos itse näkee esim. juomisen joka päivä okei asiana ja joku parikymppinen muija näkee asian toisin, totta kai sitä ollaan niiiiin tiukkapipoisia, kun jäkä sitä jäkä tätä. kaikkeen vaikuttaa kuitenkin henk. koht. kokemukset, eikä niiden pohjalta voida tuomita toista tiukkapipoiseksi. mut siis, kuten itse asian ilmaisit, hei oikeasti.. aikuisten oikeasti :D :lol2: mut ei pitäisi lähteä yleistämään mitään koskaan, sillä poikkeuksiakin löytyy.

uskoisin että olet asian ytimessä ;) no minusta sekin on tiukkapipoisuutta jos nainen ei anna miehen esim.piereskellä omassa taloudessaan,aina pitäs jonnekin huussiin mennä ihmettelemään.toi viinanotto on kyl vähän niin kuin veteen piirretty viiva.tietysti jos juo päivittäin,niin se ei oo hyvä,mut jos molemmat tykkää juoda päivittäin,niin ei varmaankaan tule kinaa.onhan se hyvä jos poikkeuksiakin löytyy,niitä kun on vaan liian vähä tässä maailmassa.jos saisin parantaa maailmaa,kieltäisin serustelun kokonaan.kaikki olisivat vain kavereita keskenään.mut se onkin mahotonta
:( nou kan do!

Vituttaa kun painoin taas kerran konetta sammuttaessani Start-Shut down...-> ja sieltä suoraan enteriä vaan muistamatta, että olin restartannu koneen tänään ja se restart vaihtoehto oli siinä valmiina shut downin sijasta....

:curs: Mikä niissä tytöissä on, kun kivan illan jälkeen aamulla sitten pyytää tytön numeroa ja onnistuukin sen saamaan. Sitten kun illalla soittaa ja pyytää josko hän lähtisi ulos treffeille tjs tulee vastaukseks että en oikeen tiä ku pitää puhuu exän kanssa ja ehkä mennää takas yhtee ja sillee et sori vaakauheesti.

Mitä vittuu!? Ei tarvii antaa sitä saatanan numeroa jossei kiinnosta. On varmaan aika itsestäänselvää miks mä sitä pyysin. Tommosta helvetin tyhmää ajattelemattomuutta. Olin jo ihan fileessä et jee vihdoin tapasin kivan tytön :wall: tuntee ittensäkkin ihan idiootiks vittu :wall: :wall:

Taha sanoi:
Törmäsit Pelinaiseen^TM.
Siis en edes saanut, muutakun hellydenosoituksia iltaa pitkin aamuun asti. Ota siitä sitten selvää aika heikkoo jos tollasta pitää muilta hakee vaikka on jo poikaystävä, exä tai mikälie

uusio sanoi:
Siis en edes saanut, muutakun hellydenosoituksia iltaa pitkin aamuun asti. Ota siitä sitten selvää aika heikkoo jos tollasta pitää muilta hakee vaikka on jo poikaystävä, exä tai mikälie

Sori, mut tuskin on sil mitään poikaystävää tai exää. Keksitty juttui veikkaisin. Joko vika oli sussa jollain lailla eikä sitä enää kiinnosta (jos ilta oli mukava oikeesti ni sit ihmettelen jos sussa jotain vikaa ois ollu...) tai sit sillä on vaan jotain omia estoja. Ehkä olit liian mukava ja se säikähti ja peräänty! Naiset on kummallisia :)

Tai sitten se puhui totta. Omituista, että aina syytetään jostain pelailusta tollaisessa tilanteessa. Mutta joka tapauksessa, ei ole kykeneväinen uuteen suhteeseen (eikä muuhunkaan) joten eti uusi nainen uusio.

Back
Ylös Bottom