Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

naksu sanoi:
Oikeesti älä oo sen exän kanssa missään tekemisissä...

Varmasti sulle löytyy parempaa tekemistä, kuin baareissa juoksentelu, koska veikkaisin, että sulle ainoa syy miksi baareissa lopulta juokset on naiset...
Juu, järjellä ajateltunahan se meneekin juuri näin.

Ongelmaksi muodostuukin se, että jos mulla ajatukset pyörii vieläkin melkein 24/7 siinä, niin vaikeata on kelkkailla viikosta toiseen (ilman viikonlopun nollausta vielä). Tähän asti olen "selvinnyt" jollain tasolla juomalla kohtuu reilusti, toivomalla edes näkeväni sen ja pyörimällä muiden naisten kanssa. Sitähän se yleensä on, että kun löytyy parempi tilalle niin viimeistään siinä vaiheessa vanhat unohtuu... Ongelma on vaan siinä, että exä oli sen verran hyvä mun makuun ettei meinaa parempaa löytyä kirvelläkään, huolimatta siitä ettei olla enää oltu niin järkevissä väleissä.

Miten siis pystyn todella olemaan ajattelematta kyseistä henkilöä... Pitääkö vain vältellä sitä kaikin keinoin ja luottaa että aika tekee tehtävänsä? Hitto, että tuntuu pahalta vaihtoehdolta.. mutta on kenties ainoa.

Mä haluan todella tavata sellaisen ihmisen jonka kanssa asettua aloilleen. Edellä mainittu tapaus vaan vaikutti muhun aika pahasti ja siitä lähtien elo ei ole ollut ruusuilla tanssimista. Ja niille moralisteille jotka haluavat teilata mut "pelimieheksi" tai muuten vaan paskaksi, niin lukekaa edes aikasemmilta sivuilta mun moraalitarina viimeaikaisten naisten suhteen.

Proteos sanoi:
Ja niille moralisteille jotka haluavat teilata mut "pelimieheksi" tai muuten vaan paskaksi, niin lukekaa edes aikasemmilta sivuilta mun moraalitarina viimeaikaisten naisten suhteen.

Pelaaminen on vitun jees (edit: jos molemmat tietää säännöt) :rock:
Tai ainakin jos ei etsi mitään vakavaa.
Kyllä se siitä helpottaa mut aina se suoraan asian puhuminen selventää. Naiset on vähän sellasia et ne pitää joskus pakottaa päättämään asia tai muuten ne jahkaa ja jahkaa. Varsinkin kun se huomaa et oot vielä koukussa. Peli selväksi. Turha on itteensä rääkätä turhaa, kun siinä tulee vaan itselle pipi :haart: :een.

Niinpä. Mun exä oli myös paras nainen jonka olen koskaan tuntenut tai on oikeastaan edelleen... Mulla ei vaan ole auttanut mikään muu, kuin vain olla ilman häntä. On tehnyt mieli soittaa ja lähettää maileja yms., mutta joka kerta olen päässyt kiusauksesta yli, vaikka vitutus ja kaipuu on ollut suunnaton. Nyt olo on jo tosi vapautunut enkä kaipaa hänen peräänsä. Tiedän, että jos nyt tapaisin hänet, niin iskisi varmasti kova ikävä. Tästä syystä vältän kaikkea turhaa missä häneen voisi törmätä. Jos kuukauden päästä voisin tavata hänet ilman mitään ihmeellisempää tunnetta, niin olisin tyytyväinen.

ironchef sanoi:
Pelaaminen on vitun jees :rock:
Tai ainakin jos ei etsi mitään vakavaa.
Kyllä se siitä helpottaa mut aina se suoraan asian puhuminen selventää. Naiset on vähän sellasia et ne pitää joskus pakottaa päättämään asia tai muuten ne jahkaa ja jahkaa. Varsinkin kun se huomaa et oot vielä koukussa. Peli selväksi. Turha on itteensä rääkätä turhaa, kun siinä tulee vaan itselle pipi :haart: :een.
Jep... ja sitten hommat kusee sen takia kun toinen ei osannut päättää tarpeeksi ajoissa. Niin se homma etenee valitettavasti. Mut ei auta valittaa.

Näen jo mielessäni kun mulla on vaimo, omakotitalo, 2,4 lasta, koira ja volvo... sitten tapaan tän tytsyn jossain ja se sanoo, että kun hän olisi sittenkin ollut kiinnostunut sillon muinoin. :thumbs:

Mut kai mä olen edes onnellinen sitten kun mulla on noi kaikki edellä mainitut!

naksu sanoi:
Niinpä. Mun exä oli myös paras nainen jonka olen koskaan tuntenut tai on oikeastaan edelleen... Mulla ei vaan ole auttanut mikään muu, kuin vain olla ilman häntä...
Sitä juuri pelkään, että otan sellaisen naisen elämänkumppanikseni joka on "ihan hyvä", koska en saanut parasta (oman pään mukaan). Ei vittu. Ei oikein houkuttele koko loppuelämä ittekseenkään siksi etten saanut tota. Mutta kyllähän se alussa oleva super-ihastuskin jossain vaiheessa laantuu vaikka olisi kuinka böönä.. right? :thumbs:

Proteos sanoi:
Näen jo mielessäni kun mulla on vaimo, omakotitalo, 2,4 lasta, koira ja volvo... sitten tapaan tän tytsyn jossain ja se sanoo, että kun hän olisi sittenkin ollut kiinnostunut sillon muinoin. :thumbs:

Syy miksi ihmissuhteet pitää tehdä selviksi.

Tarina:
Joskus junassa matkalla pohjoiseen istuin 6tuntia yhden tytön vieressä ja tuntui siltä että me oltais tunnettu aina ja se tiesi kaiken mitä mä tarkoitin vaikka puhuin sellasia sekojuttuja joita kukaan kaverit ei koskaan tajua. Oli aivan uskomaton olo koko junamatkan ja se oli jotenkin ihan ihmeellinen, epätodellinen tilanne. Me mietittiin että meidän on pakko tuntea koska se oltiin toisillemme niin tutun näköisiä. Tultiin siihen tulokseen ettei olla voitu koskaan nähdä. Se seurusteli ja se oli ehkä söpöin ilmestys mitä olen nähny. Se jäi pois junasta ja mä en saanut koskaan tietää edes sen nimeä.

Proteos sanoi:
Sitä juuri pelkään, että otan sellaisen naisen elämänkumppanikseni joka on "ihan hyvä", koska en saanut parasta (oman pään mukaan). Ei vittu. Ei oikein houkuttele koko loppuelämä ittekseenkään siksi etten saanut tota. Mutta kyllähän se alussa oleva super-ihastuskin jossain vaiheessa laantuu vaikka olisi kuinka böönä.. right? :thumbs:

Sitten ollaan aivan samassa kelkassa. :D Tämä on ollut mullakin lähes pelkästään sen mun vitutuksen aihe. ;) Olen kyllä katsastanut tässä välissä monet bileet läpi ja kyttäillyt naisten perään, mutta ihan samaa tasoa olevia ei ole löytynyt. Yhteen melkein yhtä hyvään (ainakin ulkonäöllisesti) törmäsin tässä hiljattain, mutta osoittautui tietenkin varatuksi... Tulin vielä kysyneeksi häneltä suoraan ja kyseiseen naiseen törmään vähän liiankin usein ja nyt joka kerta on ollut helvetin vaivautunutta jutella. Ehkä se tästä. :)

Proteos sanoi:
Mä haluan todella tavata sellaisen ihmisen jonka kanssa asettua aloilleen. Edellä mainittu tapaus vaan vaikutti muhun aika pahasti ja siitä lähtien elo ei ole ollut ruusuilla tanssimista. Ja niille moralisteille jotka haluavat teilata mut "pelimieheksi" tai muuten vaan paskaksi, niin lukekaa edes aikasemmilta sivuilta mun moraalitarina viimeaikaisten naisten suhteen.

Vaikka kovanluokan moralisti olenkin, en menisi sua juttujesi perusteella pelimieheksi haukkumaan (saatikka paskaksi), tuskin pelimies haaveilisi naisesta jonka kanssa asettua aloilleen, parista kakarasta ja oktsta puhumattakaan :)

Ja mitä siihen baareissa juoksemiseen ja naisiin tulee, niin kyllähän sitä voi pitää hauskaa niitten "väärien" kanssa samalla kun etsii sitä "oikeaa". :love:

Prööt.

edit: elkääkä poijjat kerpele tyytykö keheenkään, kyllä sieltä joku just hyvä löytyy jos on löytyäkseen.

Proteos sanoi:
joo, niin mäkin näin jo nuo ko. asiat alustavasti tietty et mies vain vaimon tilalle. tai noin yksinkertaiset elämänperusasiat mä ite haluaisin. en suunnitellut kuiteskaan häitä tai mitään lapsukaisia vielä. on se aika jännä, kun elämään haluaisi ihan perussettiä, ne eivät sit millään kyllä ole tavoitettavissa. kun oikeasti luulin että elämä alkaa hymyilemään kun tapasin sen joka nyt on sydämeni särkenyt. mut kyllä hyvin taas palautettiin tämä tyttö maan pinnalle.

Proteos sanoi:
niinpä. tulee vain mieleen se biisi, yhtä en saa :itku: mäkin pelkään sitä että kunhan mä nyt toivun tästä ko. jätkästä joka mut jätti, että sit en löydä niin hyvää kuin hän oli. sit tyydyn johonki "ihan hyvään", vaikkei tunteita olisi niin paljon.

mut vkl:na näen tyypin, jos vaikka sais puhuttua sille järkeäkin. ihan vitun hajottavaa on ollut tässä torstaista lähtien. itkenyt olen torstaista lähtien, en ole syönyt kun oksettaa koko ajan, ikävä on niin paha ettei ajatuksia saa kasaan.. kaikki sanoo kun olen selvittänyt juttua kavereille (myös miespuolisille) että jotain outoa on tekeillä ettei noin vain voi tehdä toiselle. varsinki kun tää oli kehunut mua ihan hulluna meidän yhteiselle kaverille sit, että mä olen sitä niin upeaa ja tätä niin hienoa.. vähän outoa on hänenki mielestä ja hän on mies, ettei ihan tule nyt ns. puolueellista mielipidettä.. mut saa nähdä.. sais vain edes nukutuksi.

et ei mun mielestä toista voida jättää niin ensinnäkään mesen kautta ja ilman että selittää kun on toiminut aivan toisella tavalla. tai ehkä mä todellakin olen niin prkl sinisilmäinen, etten tajua mistään mitään. onhan sitä ennenkin vedätetty 6-0. et kai mä ansaitsen sentään selvityksen asiasta? tai niin mä olen kuvitellut että parisuhteissa puhutaan, eikä mesen kautta selvitetä että hei, mulla ole tunteita sua kohtaan.. kun kuiteski on kehunut mua maasta taivaisiin yhteiselle kaverille. että what the fuck?! ei voi ymmärtää, ei tod.

Vituttaa tällänen flunssanpoikanen, menen kyllä huomenna sinne pirun krav maga-reeinihin vaikka kuolisin sinne alkaa niin paljon ärsyttämään tämä jatkuva istuskelu ja lepääminen.

naksu sanoi:
Oikeesti älä oo sen exän kanssa missään tekemisissä. Odota, että se alkaa käyttäytyä normaalisti ja sitten voitte vaikka olla kavereita, jos kiinnostaa. Mun exexexä oli just tollanen. Sanoin sille, että en halua kuulla siitä mitään ennen kuin se on saanu omat ongelmansa selvitettyä. Ei tavattu tai puhuttu noin puoleen vuoteen. Sen jälkeen ollaan satunnaisesti vaihdeltu kuulumisia ja tavattu joku pari kertaa, eikä tunnu ollenkaan ihmeelliseltä. Exexälle sanoin, että voi ottaa yhteyttä, kun on päässyt musta yli. Ei olla oltu missään yhteydessä sen jälkeen.

Mun exälle sanoin, että olen valmis kokeileman uudestaan, jos se on 100% varma, että haluaa olla mun kanssa. Mikäli ei ole 100%:n varma, niin en halua kuulla siitä mitään. Kavereita voidaan olla, mutta vasta sitten, kun kumpikin on päässyt toisesta kokonaan yli. Nyt ei olla oltu missään yhteydessä pariin viikkoon.

Jos te törmäätte helposti baareissa, niin keksi vaikka jotain muuta tekemistä. Käytä vaikka viikonloput treenaamiseen ja lepäämiseen. Turha sun sieltä baareista on mitään naisseuraa etsiä, jos et ole vielä päässyt exästäs yli. Et kuitenkaan ole valmis mihinkään uuteen. Varmasti sulle löytyy parempaa tekemistä, kuin baareissa juoksentelu, koska veikkaisin, että sulle ainoa syy miksi baareissa lopulta juokset on naiset...
jos tää ko. tyyppi sanoo mulle sunnuntaina että ollaan vain kavereita, se on iso loukkaus, kun tietää kuiteski että mulla on tunteita sitä kohtaan. mulle exä on exä, johon en pidä mitään yhteyttä, eikä mikään kaveri, koska tiedän etten tän ylitse pääse kyllä vähään aikaan yli jos ei yritetä uudelleen, mitä mä sit toivon tosissaan.. mä en ainakaan baariin pystyisi vielä lähtemään, koska kaikki muistuttaa siitä. sit jos näkisin sen baarissa, ei kyl kiva ois. ja varsinkaan jos se olis jonku tytön kanssa. sit hajoaisin ihan täysin. inhottava elää välivaihetta ja vituttaa avautua tänne taas :(

et vähän taas :offtopic:

On ollut kaksi päivää päällä erittäin ankara vitutus ja en ees tiiä syytä. Pinna on niin kireellä että eilen meinasin lyödä suojatiellä erään auton takaikkunan sisään ku tyyppi ajoi ihan kantapäiltä. Toivottavasti tää pian helppaa ennenkö päästään ihan otsikoihin... :wall:

:offtopic: hienoa, että tänne saa sit jatkaa avautumista parisuhteista :hyper: sille vain omaa juttua ehdotettiin :jahas: mut miten vain. :rolleyes:

Pakko kai se on kantaa omakin korteni kekoon.

Viime syksynä oli uusi off-season alkamassa ja uusi jenkkivalmentaja piti punttitreeniä ja opasti meitä uuden punttiohjelman pariin. Päivä aloitettiin liikkeella nimelä hang clean pull, eli niin kuin rinnalleveto ,mutta tanko ei lasketa välillä maahan ja harjoitellaan vain sitä tangon ylös vientiä. Toisin sanoen räjähtävä pystysoutu. Tangossa on vain 5kg limput ja ensimmäinen sankari kokeilemaan. No tarinamme sankari päättää näyttää uudenlle jenkkivalmentajalle kuinka uskomaton voimapesäke hän. Nostaa tangon "roikkumaan" siihen munien korkeudelle, sitten hillitön veto ylös. Pakko myöntää että tanko lähti räjähtävästi liikkeelle, mutta tanko päätyi myös räjähtävästi tämän metsurin leukaan. Tuloksena tanko tippuu maahan ukko perässä ja parin tikin mittainen vekki leukaan :rock:

Joku kyseli aiemmin onko kenelläkään kokemuksia ,kun lastaa isot painot pois vain tangon toisesta päästä. Viime perjantaina olin aika puhki kyykky treenin jälkeen ja looginen päättelykyky ei aivan parhaimmillaan. rojut kerralla toisesta päästä: Nopealla väistölle vältettiin tanko leuassa, mutta tanko lensi seinää aika hyvä heijarilla jättäen komea jäljen. Onneksi oli aamu niin ei ollut niin hillittömästi porukkaa salilla

Oli tänään todella tärkeä tapaaminen n. 20 kilsan päästä täältä kotoa. Hyvissä ajoin lähdin autolleni ja sitten aloin aukaisemaan semmoista ratin turvalukkoa, joka estää ratin pyörittämisen ja pitäisi pitää varkaat loitolla. Niin voi helvettiläinen!! Lukko tässä rattilukossa oli aivan jumissa, enkä saanu edes avainta sinne lukkopesään!! Siis WTF? 10 minuuttia takkusin sen kanssa ja kaikkia kikkoja käytin, voimaa, hellävaraisesti, renkuttamalla, mutta ei menny avain lukkoon. (Juu oli oikea avain) Alkoi jo olla vähän kiire, niin ei auttanut muu kuin soittaa taksi. Ei mennyt kuin 60 euroa ylimääräistä näihin taksimatkoihin, kyllä vitutti. Onneksi sentään ehdin ajoissa paikalle ja tapaaminen meni muuten hyvin.

Myöhemmin iltapäivällä uudestaan koittamaan sitä lukkoa, ei auennu millään. Ei kun kämpiltä vasaraa hakemaan. Useampi todella napakka isku siihen lukon kylkeen, niin aukeshan se! Ei uskaltanu enää koittaa toimisko toi edelleen eli roskiin lensi. Prismassa uusi rattilukko olisi maksanu yli 30 euroa ja Biltmassa ei ollu halutunlaista lukkoa. En vielä ostanu. Vituttaa vaan ku menee nyt melkein sata euroa ihan turhaan. Tolla rahallahan olis tälläinen köyhä opiskelija syöny 2-3 viikkoa hyvin... V*ttu!

Ei ihan salikomediaa mutta kuitenkin treenaamiseen liittyvää:

Käväisin Joensuun keskustassa Anttilan talossa olevassa luontaistuoteliikkeessä tarkoituksena ostaa mainostettua aleprotua. Siellä onkin ihan hyvät valikoimat kaikkea.

Kattelin siinä FAST-heraisolaatin hintaa ja toisella hyllyllä oli Twinlabin "edullisia" purkkeja. Noh minähän vertailin vähän hintoja. FASTin 900g isolaatti muistaakseni 37 € ja Twinlabin trifuelsekoitus 47 € / kg. Myyjä saapui siihen sitten silmät kiiluen kehumaan isolaattia. "Juu tämä on huippuvalmisten Amerikasta... todella hyvää..."

Dragon: "Juu varmasti ja todella kallista..."

Myyjä: "Oikeastaan tämä Twinlab on halvempaa kuin FASTin vastaava tuote."

Dragon: "Jaa? Tuo hintalappu vaan näyttää sanovan toisin."

Myyjä: "Kyllähän se sanoo mutta tämä on halvempaa silti."

Dragon: "Kilohintakin on 10 € kalliimpi. Tuskin tuo sentään niin hyvää proteiinia on."

Myyjä: "Tätä pitääkin ottaa vain puolet siitä mitä muita proteiineja."

Dragon: "Jaa siis että mitä häh?"

Myyjä: "Niin tässä purkissa on kaksi kertaa enemmän annoksia kuin FASTin pussissa."

Dragon: "Okei joo. Mutta jos mä otan joka treenin jälkeen vakiomäärän eli desin heraa..."

Myyjä: "Mutta tätä pitää ottaa vain puolet!!!"

* Otin purkin ja katsastin Twinlabin proteiinimäärän. 100 g tuotetta oli 87 g proteiinia *

Dragon: "Siis mä otan aina treenin jälkeen 30 g proteiinia..."

Myyjä: "Mutta tätä pitää ottaa vain puolet, kun tämä on niin hyvää..."

Lähdin kävelemään... seuraavaksi olisi varmaan tullut kertomus miten Twinlab osaa nykyään pakata 2 g proteiinia yhteen grammaan... Ulos lähtiessäni kuulin vielä kassalta miten hiihtäjälle myytiin suorituksen parantamiseen dekstroosia.

Dragon sanoi:
Myyjä: "Tätä pitääkin ottaa vain puolet siitä mitä muita proteiineja."

Dragon: "Jaa siis että mitä häh?"

Myyjä: "Niin tässä purkissa on kaksi kertaa enemmän annoksia
Dragon: "Okei joo. Mutta jos mä otan joka treenin jälkeen vakiomäärän eli desin heraa..."

Myyjä: "Mutta tätä pitää ottaa vain puolet!!!"

* Otin purkin ja katsastin proteiinimäärän. 100 g tuotetta oli 87 g proteiinia *

Dragon: "Siis mä otan aina treenin jälkeen 30 g proteiinia..."

Myyjä: "Mutta tätä pitää ottaa vain puolet, kun tämä on niin hyvää..."

Haha! näin kävi mullekin eräällä salilla...
:wall:

Proteos, sen mitä mä noista teikäläisen teksteistä päättelisin on, että typsy vetää sua narussa. Vähän ironcheffin lausahdukseen viitaten, se pelaa peliä muttei kerro sulle sääntöjä. Tee itestäs sille haaste ja keksi ite lisää sääntöjä. Paskempi juttu tietty on, että sulla on fiiliksiä siihen suuntaan ja niiden vastavuorosuudesta olen jäävi sanomaan mitään. Mun mielestä on vaan aika sikaa pelata sun tunteilla.

Mun mielestä ois kyllä kätsä perustaa joku "Pakkis Love Guru Alliance"-threadi, muuten tää tavara täyttää koko vitutuskeskustelun, mikä tuskin on tarkoituksenmukaista.

Back
Ylös Bottom