Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kotka sanoi:
Ei ei kyllä asenne oli ylimielinen eikä mikään iskuyritys. Mietin tuota jälkeenpäin itsekin. Tarkoitan just "olen kaunis ja kyllä miehet tekee minun takia mitä vain".

Tämä tapahtui kauan sitten, olisinko ollut 19v tai jotain.
Tollaisia ne kauniit naiset just on aluksi. Kylmiä ja koppavia vaikka todellisuudessa kiinnostaisikin, yhteydenotto oli siitä merkki.

Olisit vain tuonut hanttelit ja sanonut: "Voinks mä tehdä sulle jotain muutakin?", pilke silmäkulmassa niin olisi blondilla jo hymy käväissyt. Ja niin eteenpäin...

Saatana kun juovuksissa ollessani leikkasin hiuksiani koneella, ja sitten samalla sutaisin vahingossa puolet toisista kulmakarvoista vittuun. Nyt ei sitten passaa liikkua paljoa ulkosalla, ettei näytä ihmisten ilmoilla ihan ameebalta. Toisaalta, nyt olisi kyllä hyvä syy sheivata kassit ja irtokarvan sekä liiman avulla korjata tilanne.

jeremias sanoi:
Mua VITUTTAA niin ankarasti etten saa edes nukuttua:

Kolmisen vuotta sitten olin villi ja vapaa poikamies.
Minulla oli erään naikkosen kanssa jossain välissä sellaista
vakipano juttua=Sillon tällöin paneskeltiin Baari iltojen jälkeen....
Eli kyseessä oli pelkkä HOITO! ämmä on sellainen lehmä
ettei tosiaankaan kiinnostanut/kiinnostaisi mikään vakavampi....
Hän kertoi minulle käyttävänsä ehkäisy piikkiä....Joten
eipä tullut käytettyä kortsua.....Tyhmää :(

Tämän jälkeen olen tavannut nykyisen vaimoni.

Noin vuosi sitten lasten valvoja otti yhteyttä
ja vaati minua isyystestiin......
Ylläri olen 2v pojan isä......
Elatus maksut sitten näyttää rävähtävän kahdelta vuodelta.....Takautuvasti
siihen asti että lapsi täyttää 18v
VITUTTAA Niin paljon että huimaa.....

Otan osaa. Itsellä olisi kaksi täysi-ikäistä lasta näiden taaperoiden lisäksi jos asiat eivät olisi järjestyneet toisin. Ja pillerillä olivat, kyllä varmasti niin. Käyttäkää miehet sitä KUMIA! Nainen on lisääntymisasioissa niin surrealistinen että parempi vara kuin vahinko.

Ihan pakko kysyä, ei tarvi vastata jos tuntuu kipeältä aiheelta. Mitä tunnet tuota kaksivuotiasta kohtaan nyt ja mitä silloin kun kuulit asiasta? Oletko tavannut? Aiotko tavata? Antaako äiti tavata? Onko äidillä isäkandidaatti maksajan (sinun) lisäksi? Miltä tuntuu ajatus omasta lihasta ja verestä jonkun toisen lapsena?

Lapsihan on syytön, ainoa jolla ei ollut osaa eikä arpaa tapahtuneeseen.

Voimaa ja jaksamista. Ehkä tuosta joskus syntyy jotain myönteistäkin.

Timba79 sanoi:
Ei jumalauta mitä touhua taas. Ja Suomen lakihan tukee tätä ihan täysillä. Miten helvetissä voi olla että noita ruokkoja pitää vielä takautuvasti maksella? Pitäis siihen ainakin joku pätevä syy löytyä, että miksi vasta parinvuoden jälkeen otetaan isään yhteyttä. Ei helvetti että pistää oikeasti vihaksi. :saunantaakse:

Pätevä syy on se että akka on ollut tyhmänylpeä, päättänyt selvitä ja näyttää kaikille. Ehkä lapsen tekeminen yksin on ollut kova juttu, näytön paikka tjsp.

Pari vuotta myöhemmin ilmenee tarvetta pikkurahalle -> isä maksaa. Selitys miksi vasta nyt -> jotain emotionaalista psykopaskaa.

Tänään piti olla kova maastavetotreeni, mutta eikös prkl pukannut heräämisen jälkeen jonkun vatsakipukohtauksen päälle :curs: Mikä lie ohimenevä ruoansulatushäiriö tms., ja nyt olo on jo paljon parempi, mutta eipä oikein hotsita lähteä treenaamaan, kun ei ole saanut syötyä päivän aikana oikein mitään. Ja väsyttääkin... valivali... :curs:

jeremias sanoi:
Mua VITUTTAA niin ankarasti etten saa edes nukuttua:

Kolmisen vuotta sitten olin villi ja vapaa poikamies.
Minulla oli erään naikkosen kanssa jossain välissä sellaista
vakipano juttua=Sillon tällöin paneskeltiin Baari iltojen jälkeen....
Eli kyseessä oli pelkkä HOITO! ämmä on sellainen lehmä
ettei tosiaankaan kiinnostanut/kiinnostaisi mikään vakavampi....
Hän kertoi minulle käyttävänsä ehkäisy piikkiä....Joten
eipä tullut käytettyä kortsua.....Tyhmää :(

Tämän jälkeen olen tavannut nykyisen vaimoni.

Noin vuosi sitten lasten valvoja otti yhteyttä
ja vaati minua isyystestiin......
Ylläri olen 2v pojan isä......
Elatus maksut sitten näyttää rävähtävän kahdelta vuodelta.....Takautuvasti
siihen asti että lapsi täyttää 18v
VITUTTAA Niin paljon että huimaa.....

Mikä sua eniten vituttaa? Lapsi sen muijan kanssa? Lapsi ylipäätään vai tapa, jolla isyys tuli ilmi?

Okei sulla on muksu, ei ehkä mikään suunniteltu tai muutenkaan ideaalitilanne mutta pidä ihmeessä muksusta silti huoli ja käy katsomassa. Mulla on liikaa kavereita, jotka eivät ole koskaan tavanneet isäänsä ja se vaivaa heitä joka päivä.

Pakko kysyä kommentoijilta, että miksi tämä suomalainen järjestelmä lapsen elatusavusta on perseestä ja miksi tässä asiassa hyökätään valtiota kohtaan? Valtio ei tietääkseni ole vielä ketään pakottanut panemaan? Valtio ei myöskään tule rullaamaan sitä kortsua kullinvarteen. Ei ainakaan mulla... Elatusapusysteemi on tehty sitä varten, ettei lasta hylätä taloudellisten asioiden takia, kun jompaa kumpaa vanhempaa ei sitten satukaan kiinnostamaan lapsen kasvatus ja elättäminen.

No eipä oikein ole tässä edellä mainittujen asioiden keskellä kovinkaan suuri vitutuksen aihe mutta kumminkin...
Olen tahkonnut pleikkalla nhl:ää ja olin jo loppupeleissä siinä dynasty modessa ja saannut jo tosi hyvän joukkueen treidattua jne. No nyt sitten on muistikortista hävinnyt tietoja niin että se ei suostu latautumaan vaan herjaa että latauksessa virhe. Perkule pitääkö koko homma taas tahkota uudestaa,,, joku 80 peliä perkule....

Tuo muuten jeremiaksen juttu pistää ajattelemaan ja hieman kuuluukin jo pelkojeni kärkeen. Olis muuten perkuleen moinen shokki että tulis tuollainen juttu eteen. Itselläni ei ainakaan olisi mitään positiivisia tunteita tuollaista naista eikä oikeastaan lastakaan kohtaan. Ja ai sitä vitutuksen määrää rueta maksamaan jostain muutaman sekunnin irvistyksestä....
Mua jo pitemmän aikaa ihmetyttänyt pari kaveria joilla on tyyliin 2 edellisestä suhteesta lapsi joille menee maksuja joka kk ja nyt viellä sitten pitää nykyisen kanssa tehdä penskoja. Mistä pirusta niillä riittää raha maksaa ja onko niin tyhmä että pitää uskoa että näin se onni tulee...
Tuohon hommaan kyllä pitäisi saada jotain turvaa miehellekin lain puitteissa, sillä tarvitaan tuohon hommaan kaksi ihmistä eikä vain yksi syylinen.

XXL sanoi:
Tollaisia ne kauniit naiset just on aluksi. Kylmiä ja koppavia vaikka todellisuudessa kiinnostaisikin, yhteydenotto oli siitä merkki.

Olisit vain tuonut hanttelit ja sanonut: "Voinks mä tehdä sulle jotain muutakin?", pilke silmäkulmassa niin olisi blondilla jo hymy käväissyt. Ja niin eteenpäin...
Tai vaihtoehtoisesti söpön blondin parimetrinen korsto poikaystävä olisi ilmestynyt väliin ja osoittanut närkästymisensä selvästä flirttailuyrityksestä nyrkillä. :rolleyes:

japa sanoi:
Tuohon hommaan kyllä pitäisi saada jotain turvaa miehellekin lain puitteissa, sillä tarvitaan tuohon hommaan kaksi ihmistä eikä vain yksi syylinen.
Mitähän se laki tässä antaisi? Sen että joka tapauksessa lapsi kärsisi kun sen äitiä sakotetaan tai se ei saa elatusapua. Tieto että isä vihaa ei myöskään lämmitä.

Jos jotain lakia vaaditaan niin se että kortsu munaan ja käytön jälkeen solmuun ja etutaskuun. Kotona vessasta alas. Ilman tätä lupautuu kaikkiin elatusapumaksuihin.

XXL sanoi:
Jos jotain lakia vaaditaan niin se että kortsu munaan ja käytön jälkeen solmuun ja etutaskuun. Kotona vessasta alas. Ilman tätä lupautuu kaikkiin elatusapumaksuihin.

Olen samaa mieltä, joskus tullut mietittyä asiaa. Siinä saa tietysti orastava suhde hyvän alun: "Joo, luulen että en uskalla kumia tänne jättää, haluat kuitenkin raskaaksi ja elättäjän sille kersalle."

Muuten hyvä muttei ei kumia pönttöön!!! :whip:

Mahdollisesti kun saadaan luotettava miesten ehkäisypilleri paranee "häntäheikkien" asema eikä tule ikäviä yllätyksiä... Tai laki joka sallii ainoastaan anaaliseksin ennen avioliittoa :hyper:

No on kuultu juttua että muijat tekee ihan ihan tarkoituksella "vahingon" pitkässäkin suhteessa kun alkavat epäillä että loppu häämöttää. Onko silloin miehen vika että penska tärähtää maailmaan ja joutuu maksajaksi? Vai pitääkö tässä miesten rueta olemaan niin varovaisia että 5 vuoden seurustelun jälkeenkin käytettävä kumia? Ei perkule mahdu mun kaaliin että miehn pitää olla taloudellisesti ahdingossa jos muijalla hieman riivaa ja muuten vaan "vietit" tekee tepposensa.

CapraIbex sanoi:
Olen samaa mieltä, joskus tullut mietittyä asiaa. Siinä saa tietysti orastava suhde hyvän alun: "Joo, luulen että en uskalla kumia tänne jättää, haluat kuitenkin raskaaksi ja elättäjän sille kersalle."

Muuten hyvä muttei ei kumia pönttöön!!! :whip:
Noinpa oli käynyt eräälle kaverille Karpolla on asiaa -ohjelmassa. Nainen oli vielä pakastanut korstun ja käyttänyt spermaa sitten myöhemmin. Mies oli sillä aikaa perustanut toisen perheen ja yllätys oli kova. Että ihan miten vaan.

Onko se nyt niin kova isku suhteelle jos menee kortsu munassa vessaan ja vetää pöntöstä...

Mitäs ei pyytäny omaa korstoaan... :D (Tai sitten sillä oli vaan omituinen fetissi: haluaa nähdä ku se oma korsto pahoinpitelee kaikki jotka tytölle puhuu :) )

Nähnyt salilla nuoren kaverin pari kertaa. Ottaa aina penkkiä 60kg ja 20cm liikerata. Se kävelee niin ujona nurkkia pitkin, että en vain kehtaa mennä sanomaan sille, että ota vaan pienemmät painot kun se varmaan kuolisi häpeästä, eikä koskaan enää tulisi. Maksimia se koittaa sitten lisäämällä hieman painoa ja 5cm liikerata... :(

Käyn sanomassa kun voin tehdä sen nolaamatta poikaa. Eihän kukaan välittäisi, mutta poika itse luulisi.

luumu sanoi:
Nähnyt salilla nuoren kaverin pari kertaa. Ottaa aina penkkiä 60kg ja 20cm liikerata. Se kävelee niin ujona nurkkia pitkin, että en vain kehtaa mennä sanomaan sille, että ota vaan pienemmät painot kun se varmaan kuolisi häpeästä, eikä koskaan enää tulisi. Maksimia se koittaa sitten lisäämällä hieman painoa ja 5cm liikerata... :(

Käyn sanomassa kun voin tehdä sen nolaamatta poikaa. Eihän kukaan välittäisi, mutta poika itse luulisi.
Niin toi kans itteäni vituttaa, kun jotku kaverit sanoo, etteivät kehtaa tulla kun ovat niin heikkoja. Oikeen vittuttaa tollanen ajattelu. Ja muutenkin toisten auttaminen on mukavaa...

Kävin juuri vessassa rykäisemässä löysähköt paskat todetakseni toimenpiteen jälkeen, että taloyhtiössä on vesikatko 8:30-11:00. Omituisena päähänpinttymänä minulla on ollut tapana pestä käteni numero kakkosen jälkeen, etenkin jos olen aikeissa syödä aamupalaa. VITUTTAA!

Weak sanoi:
Niin toi kans itteäni vituttaa, kun jotku kaverit sanoo, etteivät kehtaa tulla kun ovat niin heikkoja. Oikeen vittuttaa tollanen ajattelu. Ja muutenkin toisten auttaminen on mukavaa...
aivan!!...monet sano sit kans mulle kun nostin sen 60kg penkistä 13v et sulle on varmaan annettu pienenä hormooneja :david: . ei sitä ikinä vahvistu jos ei tuu sinne nosteleen ja ala syömään kunnolla..ja tosi on et ei kukaan naura niille heikommille ja jos nauraa,ne on yleensä sellasii jotka sais alottelijakin parin kuukauden hyvällä syönnillä ja treenillä kiinni..tulee joskus kyl itekkin sanottuu et kannattaa pojat tehä muutakin kun sitä penkkiä. :jahas:

Raskolnikov sanoi:
Olin tänään kyykkäilemässä, ku joku häiskä teki siinä vieressä maastavetoa. No sepä sitte kysäsi multa yhes vaihees: "Onko sulla mankkaa tos sali kassissa?"
Minä naurahin ja sanoin: "Eihän mulla semmosta"
Kuluu 10-20 sekuntia
Maastavetäjä: "Siis magnesiumia"
Minä: "AI, magnesiumia, joo"
Sitte vähän nolotti, mut en oo kyl koskaan tätä sanaa kuullu magnesiumista käytettävän... Häiskä sitte kysyki, et gramofoniako mä luulin sen tahtovan?
God I´m stupid :nolo:
Haha! Multa kans kerran yks iso karpaasi kyseli mankkaa lainaksi salilla..sanoin et on mulla, mut saat kyl ite sen irrottaa autosta...voi sitä ilmettä :D

Back
Ylös Bottom