Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ukon kanssa kaikki pielessä
angry-smiley-037.gif
, viimeyö meni itkiessä melkein yhteen. Onneksi ei oo kakaroita, asunnon ja auton saa myytyä ja tavarat jaettua...
Eilinen kinttupäivä meni ketuilleen, kun flunssa pukkasi päälle. Salille tallustellessa oli niin surkea olo, että olis pitäny suosista kääntyä takaisin, mutta kun ei, aamusta asti odottanut treeniä... Nyt on nenä tukossa, henki ei kulje kuin heikosti ja viluttaa päälle. Töitä vielä puolitoista tuntia... :itku: Tahtoo kotiin peitonalle ja kuumaa mehua !

Jumalauta. Tiedättehän tapaukset tyttöpoika / poikatyttö? Eli niitä, joista ei 6 tunnin katsomisen ja kuuntelemisen jälkeenkään saa selvää, kumpaa sukupuolta henkilö edustaa. Mieleen juolahti ajatus yhdestä tuollaisesta "no jos tuo on poika, niin onpa perkele ainakin hyvännäköinen". Kohta ulostan housuuni silkasta vitutuksesta, olen alkanut himoitsemaan poikia.

Tänään Mehiläisessä olkapään varjoaine- ja magneettikuvauksissa. Kaikenkattava vakuutus ei 1.2.2005 jälkeen enää kattanut Mehiläisessä yli 500 euron hoitoja ilman ennakkosuostumusta. Nimenomaisesti tästä keskustelin tammikuussa Mehiläisellä ennen olkapään sorkkimisia. Noh näinhän se olikin vielä tammikuussa. Tiskiin 811,79 eurua ja oven kautta ulos. :curs:

Nyt onkin olkapää mukavasti vielä puudutettuna.

Kohta ulostan housuuni silkasta vitutuksesta, olen alkanut himoitsemaan poikia.

Noh, enpähän ainakaan ole vielä alkanut himoitsemaan poikia. :)

Hemmetin olkapää otti ja kipeytyi jälleen - nyt ollaan ihan samassa pisteessä kuin reilu kuukausi sitten, kun aloitin yläkropan työntävien liikkeiden tauon. Enkä taatusti ole tuota olkaa ylenmäärin rasittanut enkä missään satuttanut. Talk 'bout vitutus maximus :curs:

EDIT: Ja eikös se kertaalleen jo uhkaillut flunssakin meinaa taas yrittää iskeä kynsiään meikäläiseen...

Tyttöystävä ilmoitti, että hänen tunteensa ei ole riittävän vahvat, eikä hän ole varma mitä tapahtuu. Haluaa yrittää jatkaa, koska ei ole koskaan aikaisemmin tavannut yhtä samanlaista ihmistä kaikkien harrastusten, kiinnostusten yms. suhteen. Koskaan ei ole ollut pulaa juttuaiheista ja ikinä ei ole kummallakaan ollut tylsää. Kaiken järjen mukaan suhteen siis pitäisi hänen mielestään olla täydellinen. Tunteet eivät vain ole kuulemma riittävän vahvat vaan järjen mukaan on menty hänen puolelta ja hän on odottanut vahvojen tunteiden heräämistä. Hän ei haluaisi loukata tuntemalla vähemmän kuin minä.

Mä taas en ole eläessäni ollut niin rakastunut kuin nyt. Mulle hän on siitä loistava, että hän täyttää täydellisti mun kauneusihanteen, luonne on täydellinen ja kaikki harrastukset on voitu sovittaa yhteen. Missään aikaisemmissa suhteissa en ole päässyt lähellekään tätä. Oikeastaan voisin sanoa, että en ole aikaisemmin tiennyt mitä rakkaus on, vaikka olen luullut tietäneeni. Kahden edellisen yön aikana en ole nukkunut sekuntiakaan, kun on vaan itkettänyt. Olo on myös niin täydellisen epätoivoinen, kun en halua mitään muuta maailmassa kuin häntä. Mistä tahansa muusta asiasta voisin luopua vaikka heti. Sitten maanantain en ole myöskään syönyt yhtään mitään. Ei mikään maistu ja on oikeastaan ollut pahempi olo koko ajan kuin oksennustaudissa. Ainoa kerta kun on ollut hyvä fiilis oli kun pari sekuntia kuuntelin kavereiden juttuja GOOM:lta, jolloin taisin jopa kerran nauraa...

naksu sanoi:
Tyttöystävä ilmoitti, että hänen tunteensa ei ole riittävän vahvat, eikä hän ole varma mitä tapahtuu. Haluaa yrittää jatkaa, koska ei ole koskaan aikaisemmin tavannut yhtä samanlaista ihmistä kaikkien harrastusten, kiinnostusten yms. suhteen. Koskaan ei ole ollut pulaa juttuaiheista ja ikinä ei ole kummallakaan ollut tylsää. Kaiken järjen mukaan suhteen siis pitäisi hänen mielestään olla täydellinen. Tunteet eivät vain ole kuulemma riittävän vahvat vaan järjen mukaan on menty hänen puolelta ja hän on odottanut vahvojen tunteiden heräämistä. Hän ei haluaisi loukata tuntemalla vähemmän kuin minä.

Mä taas en ole eläessäni ollut niin rakastunut kuin nyt. Mulle hän on siitä loistava, että hän täyttää täydellisti mun kauneusihanteen, luonne on täydellinen ja kaikki harrastukset on voitu sovittaa yhteen. Missään aikaisemmissa suhteissa en ole päässyt lähellekään tätä. Oikeastaan voisin sanoa, että en ole aikaisemmin tiennyt mitä rakkaus on, vaikka olen luullut tietäneeni. Kahden edellisen yön aikana en ole nukkunut sekuntiakaan, kun on vaan itkettänyt. Olo on myös niin täydellisen epätoivoinen, kun en halua mitään muuta maailmassa kuin häntä. Mistä tahansa muusta asiasta voisin luopua vaikka heti. Sitten maanantain en ole myöskään syönyt yhtään mitään. Ei mikään maistu ja on oikeastaan ollut pahempi olo koko ajan kuin oksennustaudissa. Ainoa kerta kun on ollut hyvä fiilis oli kun pari sekuntia kuuntelin kavereiden juttuja GOOM:lta, jolloin taisin jopa kerran nauraa...

Myötätuntoa :( Cheer up, asiat selkenee ja ajan myötä osaat sanoa josko tyttö on ollut oikea ihminen sinulle vai ei. Koita pysytellä normaalielämässä kiinni ja uskoa että fiilis vielä nousee. Muista ihmisistä eristäytyä ei ainakaan saa tollasessa tilanteessa.

Raejuusto sanoi:
Myötätuntoa :( Cheer up, asiat selkenee ja ajan myötä osaat sanoa josko tyttö on ollut oikea ihminen sinulle vai ei. Koita pysytellä normaalielämässä kiinni ja uskoa että fiilis vielä nousee. Muista ihmisistä eristäytyä ei ainakaan saa tollasessa tilanteessa.

No suhde ei vielä ole ohi, koska kummallakin on halu jatkaa. Itse en vaan toisaalta ymmärrä miten tunteet voi herätä, jos koko ajan on se taustalla, että suhde ei ole tunteella liikkeellä ja tässä noin niin kuin "odotellaan"... Mä toisaalta tiedän, että se on mulle täysin yhtä rankkaa, jos menee poikki nyt tai vuoden päästä. Siinä mielessä ei pelota odottaa, koska en voi tässä enää ajautua syvemmälle suohon. Pidempään en tosin halua roikkua suhteessa ilman, että toisella on kunnon tunteet mukana.

Mielenkiintoista nähdä miten menee, kun hän tulee mun luokse perjantaina. Eli pystytäänkö enää jatkamaan yhtä rennosti yhdessä. Tässä on tänäänkin yhdessä itketty puhelimen välityksellä pitkät tovit. Kummatkin kun on myös toivonut, että tämä suhde olisi se, että enempää ei tarttisi ettiä.

Onneksi on ymmärtäväisiä kavereita. Tosin en usko, että kukaan heistä oikeesti ymmärtää miten paskalta voi tuntua. Olivat kaikki meidän tutut tosi yllättyneitä tämän myötä, koska olivat pitäneet meitä täydellisensä parina. Mullekin tuli nyt aivan uudenlaista myötätuntoa mun edellisen suhteen exälle tämän myötä, koska hän oli aika samassa tilanteessa kuin mä nyt, kun jätin hänet ja silloin meillä oli takana jo pari vuotta yhdessä. :(

edit: mun veikkaus on tosin, että menee poikki kahden viikon sisällä...

Syvä osanottoni. Koin SAMAN viime kesänä. Anna itsellesi aikaa, jos suhde loppuu. Se auttaa. Voimia, veli pakkislainen!

Olkapäätä vihloo.. selkää ei pysty taittamaan eteenpäin ku alaselkään alkaa sattumaan.
Ei kai tässä auta muutako pitää taukoa.. vaikka ensi viikkoon asti.
On tää niin kivaa.. :(

Olkapää alkoi taas vihlomaan. Tällä kertaa ei tullut treenistä vaan olkapää sattui, kun heräsin päivällä sängystä.
Pari päivää sitten ihan hyvä enkä ole edes treenannut flunssan takia yli viikkoon ja taas tämmöinen.

naksu sanoi:
edit: mun veikkaus on tosin, että menee poikki kahden viikon sisällä...

Ja jos ei mene, ei mene koskaan! Tee kaikkes, rimpuile, panosta hommaan satasella, mieti, tee jotain! Yritä tonnilla! Meikä ainaki hajois jos ero tulis. Oottako kauanki ollu yhessä? Parin-kolmen vuoden kohdalla tulee rankka vaihe, kun viimeinenkin hohto lakkaa. Jos sen kestää, luvassa on jotain vielä parempaa kuin ruusuiset ekat kuukaudet. Mekin selvittiin tästä ja nyt menee lujaa. Yritä ite olla rennosti, niin tytsisikin osaa olla miettimättä liikaa jatkon kannattavuutta.

Taannoin eräs henkilö kysyi neuvoa alataljaan. Arveli tekevänsä jotain väärin kun ei saanut kunnolla tuntumaa käsiin vaan joka treenistä meni selkä kipeäksi.

Tällä hetkellä kiristää kun ei saa harraste autoa toimimaan :curs:
Kaikki vikakoodin antamat viat on korjattu. Ei muuta vaihtoehtoa kun viedä korjaamoon, ja maksaa itsesnä kipeäksi. :wall: Toivottavasti ei maksa paljon ja saan sen ens vkolla leimasta läpi ku sit pitäis viedä se maalarille, et on valmiina kesän cruisingeihin. Isommat vanteetkin pitäis ostaa, mutta kun pelimerkit loppuu kesken :david:

Mulla kävi kolmisen kuukautta sitten juurikin samalla tavalla kuin naksulla. Olen jutellut sen jälkeen baarissa silloin tällöin kyseisen tytön kanssa, mutta viileää kaveruutta pidemmälle ei olla enää palattu.

Harmittaa vieläkin koko touhu, koska baareissa tyttö jaksaa edelleen seurata mun touhuja yllättävänkin kiinnostuneesti. Lopputulos on tällä hetkellä kuitenkin se, että mun tunteet ovat nykyisin maksalaatikon tasolla ja naiset ovat esineitä joita tarttuu silloin tällöin mukaan baarista. Tuntuu aivan kuin olisi jossain virtuaalipelissä mukana... Käsittämätöntä miten vieläkin tuntuu siltä, että vanha muija olisi kuitenkin mulle se oikea.. ja sekös vanhaa miestä vituttaa.

naksu: Tsemppiä vaan, kyllä se elämä jatkuu vaikka suhde loppuis! Olen ollut vähän samantapaisissa tilanteissa kuin sinä, mutta tosiasia on se, että vaikka kummallakin olisivat tismalleen samat intressit niin se ei ole tae suhteen jatkuvuudelle. Sille nyt vaan ei yksinkertaisesti voi mitään jos kemiat eivät natsaa yhteen vaikka kaikki muu olisi kuin unta. Kemiat joko natsaavat yhteen tai sitten eivät, jos ne olisivat natsanneet yhteen niin turhaa epäröintiä ei tapahtuisi. Kuulostaa vahvasti siltä että suhteenne tulee päättymään hyvinkin pian :(

Vituttaa ja kovasti :curs:

Kuvitelkaa miten vaikeata voi olla yhden tietokoneen takia:

Käytin konetta paikallisessa huollossa. Huollossa sanoivat, että koneesta on mennyt emolevy rikki kun kone ei toiminut. Kustannukset 30e.

Lähetin koneen Helsinkiin Beesting nimiseen firmaan takuuhuoltoon, koska emolevy oli sieltä ostettu. Kone oli hyvin pakattu ja liike väitti että se ei ollut! Tästä seurasi äänikortin osittainen hajoaminen, toisen muistin hajoaminen ja 400e näytönohjaimen hajoaminen. Nämä siis hajosivat pelkästään muka siitä, että kone oli huolimattomasti pakattu. Liikkeessä totesivat, että emolevyssä ei ollut mitään vikaa. Lähettivät sitten koneen takaisin minulle. Kustannukset 50e "huollosta" eli pelkästä koneen tarkistamisesta ja 30e edestakaisista postimaksuista. Eli kustannukset 80e.

Vein sitten koneen takaisin paikalliseen takuuhuoltoon. Huollossa ottivat näytönohjaimen koneesta irti ja postitin sen Helsinkiin toiseen firmaan, mistä olin tämän näytönohjaimen ostanut. Reilun 2 viikon kuluttua tuli mailia. Juuri tätä näytönohjainta ei ole saatavilla mistään. 3 viikon päästä olisi tulossa. Tästä kuukausi eteenpäin niin sain uuden samanlaisen näytönohjaimen tilalle.

Kone paikalliseen huoltoon taas. Huollossa korjasivat osittain hajonneen äänikortin ja vaihtoivat toisen muistikamman ja sainkin koneen takaisin. Mitä ihmettä? Windows ei alakkaan asentumaan koneelle normaalisti? Vein sitten windows levyn huoltoon ja meni taas pari viikkoa. Ei tässä levyssä mitään vikaa ole. Oli vastaus. Siispä kävin hakemassa windows levyn kotiin ja kokeilin asentaa sitä koneeseen, eikä tietenkään toiminut.

No vein taas koneen sinne huoltoon windows cd:n kanssa ja huollossa sanoivat, että toinenkin muistikampa pitää vaihtaa, sillä ne olivat erimerkkiä eikä siitä syystä toimineet. Tässä meni viikko, kun sain koneeni takaisin.

Kävin sitten hakemassa koneen ja sanoivat, että windows levy on cd asemassa. Kotiin päästyäni se ei siellä ollut. Laitoin sitten porukat huomenna sen cd:n sieltä liikkeestä hakemaan. Tulivat tyhjin käsin ja sanoivat, että ei se cd niillä ollut.

Menin sitten tänään hakemaan windows levyä ja kyllähän se sieltä liikkeen jostain pöydän nurkasta löytyi.

Olin porukoitten auton kyydissa kun he kuskasivat minut tänään salille ja cd levyn jätin auton hansikaslokeroon, että ottaisin sen sieltä tullessani. En tietenkään muistanut sitä ottaa kotiintultuni ja nytten auto on jossain toisella puolen Suomea työmatka syistä toista viikkoa. Mikä parasta vielä kun pitäisi tehdä huomiseksi lukion kurssin työ koneella ja ei ole minkäänlaista konetta käytettävissä :)

Lopputulokset:
+Kaikki osat menivät takuuseen
-Aikaa meni yli 3kk yhden koneen korjaamiseen
-Jouduin maksamaan paljon yli 100 euroa turhanpäiväisiä maksuja
-Olen joutunut kirjottamaan kaikki kouluhommani käsin tänä aikana ja jatkossakin (ainakin parin viikon ajan)
-Autolla tuli ajettua monta sataa kilometriä turhaa ajoa koneen takia
-Vaivaa, vaivaa aina koneen rahtaamisessa, asentamisessa yms.

Kukaan ei varmaan tätä jaksanut lukea, mutta hällä väliä kun on niin tylsää tässä vitutus päällä olla kirjoittamassa...

BleX sanoi:
Vituttaa ja kovasti :curs:

Kuvitelkaa miten vaikeata voi olla yhden tietokoneen takia:

Yksi asia tuossa tarinassasi on hyvin: kone on omasi. :D Aatteles kun oisit nakitettuna korjaamaan jonku toisen konetta ja oisit tossa kahen tulen välissä.

Pyydä se Winukka levy postissa, nyt kun on viikonloppukin eessä... :thumbs:

Joo, ja toinenki tossa on plussa: Ei sattunu tällä kertaa mulle! :evil:

Back
Ylös Bottom