Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta ulostan housuuni silkasta vitutuksesta, olen alkanut himoitsemaan poikia.

naksu sanoi:Tyttöystävä ilmoitti, että hänen tunteensa ei ole riittävän vahvat, eikä hän ole varma mitä tapahtuu. Haluaa yrittää jatkaa, koska ei ole koskaan aikaisemmin tavannut yhtä samanlaista ihmistä kaikkien harrastusten, kiinnostusten yms. suhteen. Koskaan ei ole ollut pulaa juttuaiheista ja ikinä ei ole kummallakaan ollut tylsää. Kaiken järjen mukaan suhteen siis pitäisi hänen mielestään olla täydellinen. Tunteet eivät vain ole kuulemma riittävän vahvat vaan järjen mukaan on menty hänen puolelta ja hän on odottanut vahvojen tunteiden heräämistä. Hän ei haluaisi loukata tuntemalla vähemmän kuin minä.
Mä taas en ole eläessäni ollut niin rakastunut kuin nyt. Mulle hän on siitä loistava, että hän täyttää täydellisti mun kauneusihanteen, luonne on täydellinen ja kaikki harrastukset on voitu sovittaa yhteen. Missään aikaisemmissa suhteissa en ole päässyt lähellekään tätä. Oikeastaan voisin sanoa, että en ole aikaisemmin tiennyt mitä rakkaus on, vaikka olen luullut tietäneeni. Kahden edellisen yön aikana en ole nukkunut sekuntiakaan, kun on vaan itkettänyt. Olo on myös niin täydellisen epätoivoinen, kun en halua mitään muuta maailmassa kuin häntä. Mistä tahansa muusta asiasta voisin luopua vaikka heti. Sitten maanantain en ole myöskään syönyt yhtään mitään. Ei mikään maistu ja on oikeastaan ollut pahempi olo koko ajan kuin oksennustaudissa. Ainoa kerta kun on ollut hyvä fiilis oli kun pari sekuntia kuuntelin kavereiden juttuja GOOM:lta, jolloin taisin jopa kerran nauraa...
Raejuusto sanoi:Myötätuntoa :( Cheer up, asiat selkenee ja ajan myötä osaat sanoa josko tyttö on ollut oikea ihminen sinulle vai ei. Koita pysytellä normaalielämässä kiinni ja uskoa että fiilis vielä nousee. Muista ihmisistä eristäytyä ei ainakaan saa tollasessa tilanteessa.
naksu sanoi:edit: mun veikkaus on tosin, että menee poikki kahden viikon sisällä...

BleX sanoi:Vituttaa ja kovasti :curs:
Kuvitelkaa miten vaikeata voi olla yhden tietokoneen takia: