Motivaatio reenaukseen ihan kadoksissa. :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heavy-rock sanoi:Eipä juuri korvaa vaivaa ja kuitenkin on omavastuu ja kaikki.
Integrandi sanoi:Tietysti kannattaa ilmoittaa ylimääräistä kamaa sen omavastuun verran :thumbs:
jarre55 sanoi:Varmaan Kesäläisen Kimmo. Lihavahko pellavapää? Paino noin 120-130 kiloa? Kähisevä ääni?
Kimmo tuli kerran epävirallisiin penkkikisoihinkin nostamaan farkut jalassa. Kauheassa kaasussa, viina haisi katsomoon saakka. Silti 220 tuli...
Ahvena sanoi:Kohta hajoo kaale. Kuutta hommaa pitäs tehä yhtäaikaa samalla kun seitsemänteen pitäs ehtiä. Miljoona hommaa rästissä ja uutta pukkaa päälle. Kokoajan joku roikkuu lahkeessa. Olo kuin viiden lapsen isällä jolla on 6 työpaikkaa. Koko ajan olla jotakin paapomassa. Viikon oon yrittäny saaha 1,5 tuntia vapaata että salille ehtis. Ei oo kerenny. Kolmesti on ollu jo kengät jalassa, vaan aina on joku nakki paukkunu. Ihmeellisintä hommassa on se että oon työtön ja mulla ei oo pentuja.

n00kie sanoi:mitä sä oikee teet?![]()
Pääsispä töihin nii pääsis vähemmällä!naksu sanoi:Osaatko sanoa ei?
naksu sanoi:Mulla sukulaiset vinku ihan samalla tavalla. Lakkasin sitten vastaamasta puhelimeen, jos sukulainen soitti ja jos soittaja oli joku muu kuin pari serkkua, jotka ei vinkunut tai sitten omat vanhemmat. Jossain vaiheessa sitten jotkut keksi soittaa mun vanhemmille ja valittaa niille, jotka sitten lähettivät mulle terveiset eteenpäin. ;)
Mutta kyllä se siitä kun osoitat evvk asennetta heidän ongelmiinsa joku 3-4kk, niin se auttaa... Mulla ainakin auttoi, eikä kukaan lopulta ottanut nokkiinsa ymmärsivät ehkä itsekin, että en ole heidän orjansa. Kyseessä oli siis sukulaisten ATK-ongelmat...
:kippis1:Eikö se nyt ole ihan vitun sama, jos tuttavasi (lue: loiseläjät) pitävät sen takia sinua kusipäänä, että et suostu tekemään heille jatkuvasti ilmaiseksi palveluksia? Alat nyt elää sitä omaa elämääsi, käyt salilla koska haluat ja ajattelet vähemmän tuttaviesi suhtautumista joka vitun naksahdukseen jonka teet.Ahvena sanoi:Tänään on uusi päivä ja uusi viikko. Puhelimeeni vastaa uusi mies, jolla muiden ongelmat kiinnostaa yhtä paljon kuin heillä tilini saldo. Toimisiko tämä? Kauanko ne pitää mua kusipäänä?
Identtinen tilanne minulla oli aikanaan, valitettavasti en onnistunut "murtamaan jäätä" tytöltä sillä kertaa. Ja homma ehti loppua ennen lämpimien säiden tuloa.Aylah sanoi:nyt kun joulukuussa tapasin uuden ihanan miehen, olin tosi lukossa pitkän aikaa. poikaystäväni sanoikin, että "olin kuin jäätä ja vaikeasti lähestyttävä." toisaalta kerroinkin sitten hänelle edellisestä suhteesta (henkistä väkivaltaa jne) mutta minkäs teet, jos on tullut kohdelluksi kuin olisi ollut kynnysmatto.