Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

jarre55 sanoi:
Varmaan Kesäläisen Kimmo. Lihavahko pellavapää? Paino noin 120-130 kiloa? Kähisevä ääni?

Kimmo tuli kerran epävirallisiin penkkikisoihinkin nostamaan farkut jalassa. Kauheassa kaasussa, viina haisi katsomoon saakka. Silti 220 tuli...

Jep, sama mies. Kuulin yheltä kaverilta, että Kesäläisen selkä on nykyään ihan moro, muutenkin helvetillisiä kipuja ympäri kroppaa..

Hukkasin toisen vetoremmini. no ei se ole se suurin vitutuksen aihe mut mul on tapana hukata muutenki tavaroita.. noh, päätin etten treenaa selkää ennenku löydän sen fakin remmin. Mavea vois kyl tehä ku siin en käytä remmejä.

VITTUTAA ihan armottomasti ku TÄSSÄ VITUN TALOSSA ei pysty diettaamaan kunnolla! Porukat ei suostu ostamaan tarpeeksi prode pitoista safkaa että voisi viettää low carb dietin! PERKELE, ja omat rahani eivät riitä siihen, VITTU SAATaNAA!!!!

Kohta hajoo kaale. Kuutta hommaa pitäs tehä yhtäaikaa samalla kun seitsemänteen pitäs ehtiä. Miljoona hommaa rästissä ja uutta pukkaa päälle. Kokoajan joku roikkuu lahkeessa. Olo kuin viiden lapsen isällä jolla on 6 työpaikkaa. Koko ajan olla jotakin paapomassa. Viikon oon yrittäny saaha 1,5 tuntia vapaata että salille ehtis. Ei oo kerenny. Kolmesti on ollu jo kengät jalassa, vaan aina on joku nakki paukkunu. Ihmeellisintä hommassa on se että oon työtön ja mulla ei oo pentuja.

Ahvena sanoi:
Kohta hajoo kaale. Kuutta hommaa pitäs tehä yhtäaikaa samalla kun seitsemänteen pitäs ehtiä. Miljoona hommaa rästissä ja uutta pukkaa päälle. Kokoajan joku roikkuu lahkeessa. Olo kuin viiden lapsen isällä jolla on 6 työpaikkaa. Koko ajan olla jotakin paapomassa. Viikon oon yrittäny saaha 1,5 tuntia vapaata että salille ehtis. Ei oo kerenny. Kolmesti on ollu jo kengät jalassa, vaan aina on joku nakki paukkunu. Ihmeellisintä hommassa on se että oon työtön ja mulla ei oo pentuja.

mitä sä oikee teet? :eek:

n00kie sanoi:
mitä sä oikee teet? :eek:

Korjaan naapureiden, tuttujen ja sukulaisten tietokoneita, teen puoli-ilmaiseksi nettisivuja, rakennan sukulaisille, remontoin tutuille, opiskelen, haen töitä, viihdytän vaimon sukulaisia joilla ei aika kulu kirveelläkään, kerään netistä tietoa kaikille joilla on mun numero, konsultoin, toimin ATK-tukena ja asentajana, korjaan kodinkoneita ja polkupyöriä, käsittelen muiden kuvia... Lista on loputon. Sainpas käytyä äsken salilla. Ei siitä tosin mitään tullu kun oli niin kamala nälkä kun ei oo tänään ehtiny oikeen syödä :hyper: Pääsispä töihin nii pääsis vähemmällä!

naksu sanoi:
Osaatko sanoa ei?

Juu en... Miten se tapahtuu? Luultavasti tuo olisi tapa päästä tästä rumbasta. Oon aina joskus yrittäny, mutta on tyssänny siihen että alkavat vinkumaan joka päivä. Oon sitte lopulta tehny homman että saisin rauhassa keskittyä muihin. Eikös tässä iässä vielä ruukata kulkea pitkin ja poikin kavereiden kanssa? Kun nyt ei lapsiakaan ole tai muita velvollisuuksia. Miten kieltäydytään nakeista niin, että ei tarvi kuunnella vinkumista? Mitä jos nakittajat ottavat kovin nokkiinsa?

Mulla sukulaiset vinku ihan samalla tavalla. Lakkasin sitten vastaamasta puhelimeen, jos sukulainen soitti ja jos soittaja oli joku muu kuin pari serkkua, jotka ei vinkunut tai sitten omat vanhemmat. Jossain vaiheessa sitten jotkut keksi soittaa mun vanhemmille ja valittaa niille, jotka sitten lähettivät mulle terveiset eteenpäin. ;)

Mutta kyllä se siitä kun osoitat evvk asennetta heidän ongelmiinsa joku 3-4kk, niin se auttaa... Mulla ainakin auttoi, eikä kukaan lopulta ottanut nokkiinsa ymmärsivät ehkä itsekin, että en ole heidän orjansa. Kyseessä oli siis sukulaisten ATK-ongelmat...

naksu sanoi:
Mulla sukulaiset vinku ihan samalla tavalla. Lakkasin sitten vastaamasta puhelimeen, jos sukulainen soitti ja jos soittaja oli joku muu kuin pari serkkua, jotka ei vinkunut tai sitten omat vanhemmat. Jossain vaiheessa sitten jotkut keksi soittaa mun vanhemmille ja valittaa niille, jotka sitten lähettivät mulle terveiset eteenpäin. ;)

Mutta kyllä se siitä kun osoitat evvk asennetta heidän ongelmiinsa joku 3-4kk, niin se auttaa... Mulla ainakin auttoi, eikä kukaan lopulta ottanut nokkiinsa ymmärsivät ehkä itsekin, että en ole heidän orjansa. Kyseessä oli siis sukulaisten ATK-ongelmat...

Tänään on uusi päivä ja uusi viikko. Puhelimeeni vastaa uusi mies, jolla muiden ongelmat kiinnostaa yhtä paljon kuin heillä tilini saldo. Toimisiko tämä? Kauanko ne pitää mua kusipäänä?

Mie tiiän että tänään tulee kaks nakkipyyntöä. Eka tulee varmasti vartin yli kaheksan. Mutta miepä kysyn siltä että miten onkelma minnuun liittyy? Nakeista kun aika suuri osa on ns. jatkonakkeja, eli oon luvannu tehä jonku homman, jonka tehtyäni olen joutunut naimisiin ko. homman kanssa. Kotisivujen kanssa on juuri näin. Kun sivut tekee, niitä pitäs kuulemma myös päivittää. Ja yhen tai kahen kuvan lisäämisestähän ei voida maksaa, koska siihen ei kauaa mene. Ja ne kuvat luonnollisesti pitää saaha heti.

Jummi, täältä pakkikseltahan löytyy joka hommaan apu! :rock: :kippis1:

Ahvena sanoi:
Tänään on uusi päivä ja uusi viikko. Puhelimeeni vastaa uusi mies, jolla muiden ongelmat kiinnostaa yhtä paljon kuin heillä tilini saldo. Toimisiko tämä? Kauanko ne pitää mua kusipäänä?
Eikö se nyt ole ihan vitun sama, jos tuttavasi (lue: loiseläjät) pitävät sen takia sinua kusipäänä, että et suostu tekemään heille jatkuvasti ilmaiseksi palveluksia? Alat nyt elää sitä omaa elämääsi, käyt salilla koska haluat ja ajattelet vähemmän tuttaviesi suhtautumista joka vitun naksahdukseen jonka teet.

Netti on ollut nyt poikki kohta 3vk. Vaihdoin sonerasta elisaan. Näköjään näyttää olevan virhe, kun eivät prkl saa auki. Kunhan aukeaa niin soitto asiakaspalveluun ja saavt antaa jokaista myöhästynyttä viikkoa vastaan ilmaisen kuukauden :evil: Pitää puhua kuitenkin asiallisesti. Ei se niiden puhelinvastaajien vika ole ;)

Aylah sanoi:
nyt kun joulukuussa tapasin uuden ihanan miehen, olin tosi lukossa pitkän aikaa. poikaystäväni sanoikin, että "olin kuin jäätä ja vaikeasti lähestyttävä." toisaalta kerroinkin sitten hänelle edellisestä suhteesta (henkistä väkivaltaa jne) mutta minkäs teet, jos on tullut kohdelluksi kuin olisi ollut kynnysmatto.
Identtinen tilanne minulla oli aikanaan, valitettavasti en onnistunut "murtamaan jäätä" tytöltä sillä kertaa. Ja homma ehti loppua ennen lämpimien säiden tuloa.

VITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAAVITUTTAA
1.Saatanan koulu! Viikonloppuna yks lutkakusipää opettaja ilahdutti mua meilillä, jossa kerrottiin että mun pitää tällä vitun viikolla kirjoittaa joku kusinen palaute jostain projektista josta en muista vittu mitään.
2. Kävin eilen kattomassa Perikadon. Eikös saatanan siihen viereiselle paikalle tullu istumaan äijä, joka haisi kaikille mahdollisille eritteille ja vanhalle viinalle. Ai niin, myös valkosipulin lemahdus kuului asiaan. Runkkari huoranpentu makasi siinä penkillä, riisui kengät (mikä jalkahiki?) ja alko vetää korjaussarjaa. Vitun kivaa kattoa lähemmäs kolme tuntia kestävä leffa istumalla selkä mutkalla ja niska jumissa penkin toisella kulmalla kaulaliina nenän edessä ettei hajuaisti mene. UAAAHHH, VITTUUU!!! Tapan kaikki.

Aaaah, kyllä kyrsii, kun lukee tämän päivän Helsingin Sanomista, minkälaisia vellihousuja oli tämän vuoden SUK:in pääsykokeissa.
"Suorittaneet lähes 3000m cooperin testissä" whatta fuck, ennenvanhaan alle 3000m cooperissa= kotiin.
Eikä ollut muitään 15km:n marssia, silloin juostiin, ja lujaa.
Pituussukelluksessa, vain yksi pääsi 50m !
(huokaus)

Back
Ylös Bottom