Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Taas meni överiksi. En juo enää ikuna. Sormissa haavoja ja ylpeys kuin alistetulla koiralla. Perhana

No niin nyt on aihetta kirjottaa tähän threadiin!!! Tulipa sitten tyhmäiltyä eilen ja oikein kunnolla, eli ihan perussetti rahat loppu, muija lähti kävelemään jne. jne. No pitää koittaa parannella morkkista urheilukanavan chatin kanssa.

Eilen ex opettaja tarjos duunia baaris. Ei oikeestaan vituta, mut aloin sitä kelailee pari tuntia aamuyöstä, ni alko hajottamaan. Aamulla meinas rapula iskee, sit piti juoda lisää kaljaa ja nyt on viiminen menossa. Huomenna pitäis taas jaksaa reenailla. Olikohan tämä sitten tälläinen pakkoavautuminen? :D

Nyt tuli sitten vihdoin aihetta avautua tähänkin threadiin. Viimeaikoina on ruvennut salilta häviämään tavaraa oikeen kunnolla. Mikä siinä perkele on, että sitä kamaa on niin hauska sieltä kähveltää? Kävelemään on lähtenyt jo ainakin 18 ja 16 kiloiset käsipainoparit, 25-kilon levypaino (ehkä enemmänkin, mutta näistä levypainoista nyt on mahdotonta pitää tarkkaa lukua), ja erään pakkislaisen salille tuoma voimapyörä! Pistää kyllä vituttamaan, varsinkin kun kunnallisella salilla treenaan niin niitä vehkeitä ei kovin usein/helpolla sinne uusia hankita. Saatanan varkaat! Kaiken huippu on, että ainakin yhdestä laitteesta on joku vienyt sen tapin mikä laitetaan painopakkaan! Pitää ensikerralla tarkistaa onko muista laitteista tapit viellä jäljellä. Ei voi ymmärtää varsinkaan noita tappien nyysimistä. Siis niillähän ei kukaan kotona varmastikkaan mitään tee, vaan toi on ihan silkkaa ilkivaltaa. :curs: & :evil:

RoMuLuu sanoi:
Nyt tuli sitten vihdoin aihetta avautua tähänkin threadiin. Viimeaikoina on ruvennut salilta häviämään tavaraa oikeen kunnolla.....:curs: & :evil:

Joku "alfred nusovits" nussia varasti meidän salilta 2kpl 1,5kg:n levyjä :lol2:
Olin ekan ihan että mitä hemmettiä mutta nyt kun ajattelee niin toivottavasti varas saa niillä aikaan kunnon treenin :rolleyes: :D

Itse olen jo oppinut että pidän treeni kassissa aina muutamaa 10mm ja 6mm pulttia joka käy hätävarana taljojen sokkana. Samoin muutama palomiehen haka on kassissa etä jos joku lenkki puuttuu.

ottaa niin päähän tää superflunssapöpö joka iski aiemmin viikolla. kuume jo laskenut mutta kurkku on aivan törkeän kipeä. erityisesti kyrsii se että mun tipaton tammikuu, joka piti käyttää helvetilliseen treenaamiseen, menikin aivan vituiksi.. saatanan saatana, tästä lähtien kuljen aina ydinlaskeumasuojapuku päällä ettei vittu soikoon vahingossakaan tule kipeäksi, vittu. saatana.

Vituttaa!
1. Ojentajat on niin kipeytyneet ettei penkkiä pysty treenaamaan
2. Vuorotyö: joka toinen viikko treenit menee perseelleen kun ei ole treenikaveria ku pitää treenata aamulla.
3. Kyykky ei kulje!

Ehrmann loppu lähikaupasta, tuotteentoimittajalla toimitusvaikeuksia... :wall:
2 purkkii jäljellä jääkaapissa, vois pistää huuto.net:iin myyntiin :rolleyes:

Rock^ sanoi:
Voi sitä yksinkin treenata ihan ok.

Maksimi voimanostotreenejä EI VOI treenata yksin! Mahdotonta tehdä kyykkyä, penkkiä, jullea yms. maksimaalisesti jos ei ole varmistajia! Lankkupenkki ei onnistu ollenkaan jollei kukaan pidä lankkua paikallaan...

Repa sanoi:
Maksimi voimanostotreenejä EI VOI treenata yksin! Mahdotonta tehdä kyykkyä, penkkiä, jullea yms. maksimaalisesti jos ei ole varmistajia! Lankkupenkki ei onnistu ollenkaan jollei kukaan pidä lankkua paikallaan...
Power rack?!? Ei auta lankkupenkin tekemiseen, mutta noihin kaikkiin muihin kyllä.

Vituttaa kun ei vieläkään pysty alkamaan seurustelua toisten ihmisten kanssa aikaisemman suhteen takia.

Eilen kävin taas treffeillä ja meni hyvin, mutta itestä tuntuu jälleen siltä ettei loppujenlopuksi kiinnosta. Ei viitti pahoittaa muiden mieltä ja alkaa leikkimään jos ei kuitenkaan ole tosissaan mukana... :( mun ongelmat, joten mun ne on itekseen kärsittävä.

Vituttaa myös se, että on pakko vuodattaa tänne omia ongelmiaan vaikka niistä on jutellut kavereidenkin kanssa riittämiin.

Proteos sanoi:
Vituttaa kun ei vieläkään pysty alkamaan seurustelua toisten ihmisten kanssa aikaisemman suhteen takia.

Eilen kävin taas treffeillä ja meni hyvin, mutta itestä tuntuu jälleen siltä ettei loppujenlopuksi kiinnosta. Ei viitti pahoittaa muiden mieltä ja alkaa leikkimään jos ei kuitenkaan ole tosissaan mukana... :( mun ongelmat, joten mun ne on itekseen kärsittävä.

Vituttaa myös se, että on pakko vuodattaa tänne omia ongelmiaan vaikka niistä on jutellut kavereidenkin kanssa riittämiin.

Veit jalat suustani :(

Proteos sanoi:

:offtopic: tiedän tunteen, mutta parempihan se on jos tietää itse ettei ole valmis. tiedämma tapauksia, että hei, kokeillaan pystynkö seurustelemaan. tapaus exä :david: kun vain kykeni mukapas tapailutasolla pitämään juttua. siinä sitten haavoitetaan itseään mutta myös toista osapuolta aika saatanasti. :curs: itse kun erosin syksyllä tuntui, että evvk suhteet ja miehet. meni useita kuukausia ennen kuin uskalsin edes ajatella seurustelua jonkun kanssa. on ollut niin haavoitettu ja pahoitettu olo, vaikka edellinen suhde menikin syyskuussa poikki.

nyt kun joulukuussa tapasin uuden ihanan miehen, olin tosi lukossa pitkän aikaa. poikaystäväni sanoikin, että "olin kuin jäätä ja vaikeasti lähestyttävä." toisaalta kerroinkin sitten hänelle edellisestä suhteesta (henkistä väkivaltaa jne) mutta minkäs teet, jos on tullut kohdelluksi kuin olisi ollut kynnysmatto. kuitenkin hän ymmärsi ja on ollut kärsivällinen :haart:

ihmissuhteet jättävät aina jälkensä niin hyvine kuin huonoine hetkineen ihmismieleen. jollain tapaa niistä huonoista kokemuksista pitää selviytyä ennen kuin repii toista osapuolta mukaan siihen paskaan missä itse on. joskus on ihan hyvä olla yksin.

noh, tulipas taas avauduttua. :)

Vituttaa kun ei osaa tehdä laskuharjoituksia, saa istua ja miettiä tuntitolkulla mutta paperille ei saa mitään aikaiseksi. Mun aivojen tilalla on varmaan kukkakaali :(

Back
Ylös Bottom