vituttaa tää helveti moine väsymys... tulis kesä niin ei väsyttäis koko ajan näi vitusti :curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RoMuLuu sanoi:Nyt tuli sitten vihdoin aihetta avautua tähänkin threadiin. Viimeaikoina on ruvennut salilta häviämään tavaraa oikeen kunnolla.....:curs: & :evil:
:D Repa sanoi:Vituttaa!
2. Vuorotyö: joka toinen viikko treenit menee perseelleen kun ei ole treenikaveria ku pitää treenata aamulla.

Rock^ sanoi:Voi sitä yksinkin treenata ihan ok.
Power rack?!? Ei auta lankkupenkin tekemiseen, mutta noihin kaikkiin muihin kyllä.Repa sanoi:Maksimi voimanostotreenejä EI VOI treenata yksin! Mahdotonta tehdä kyykkyä, penkkiä, jullea yms. maksimaalisesti jos ei ole varmistajia! Lankkupenkki ei onnistu ollenkaan jollei kukaan pidä lankkua paikallaan...
Proteos sanoi:Vituttaa kun ei vieläkään pysty alkamaan seurustelua toisten ihmisten kanssa aikaisemman suhteen takia.
Eilen kävin taas treffeillä ja meni hyvin, mutta itestä tuntuu jälleen siltä ettei loppujenlopuksi kiinnosta. Ei viitti pahoittaa muiden mieltä ja alkaa leikkimään jos ei kuitenkaan ole tosissaan mukana... :( mun ongelmat, joten mun ne on itekseen kärsittävä.
Vituttaa myös se, että on pakko vuodattaa tänne omia ongelmiaan vaikka niistä on jutellut kavereidenkin kanssa riittämiin.
Proteos sanoi:Vituttaa kun ei vieläkään pysty alkamaan seurustelua toisten ihmisten kanssa aikaisemman suhteen takia.
Eilen kävin taas treffeillä ja meni hyvin, mutta itestä tuntuu jälleen siltä ettei loppujenlopuksi kiinnosta. Ei viitti pahoittaa muiden mieltä ja alkaa leikkimään jos ei kuitenkaan ole tosissaan mukana... :( mun ongelmat, joten mun ne on itekseen kärsittävä.
Vituttaa myös se, että on pakko vuodattaa tänne omia ongelmiaan vaikka niistä on jutellut kavereidenkin kanssa riittämiin.
tiedän tunteen, mutta parempihan se on jos tietää itse ettei ole valmis. tiedämma tapauksia, että hei, kokeillaan pystynkö seurustelemaan. tapaus exä
kun vain kykeni mukapas tapailutasolla pitämään juttua. siinä sitten haavoitetaan itseään mutta myös toista osapuolta aika saatanasti. :curs: itse kun erosin syksyllä tuntui, että evvk suhteet ja miehet. meni useita kuukausia ennen kuin uskalsin edes ajatella seurustelua jonkun kanssa. on ollut niin haavoitettu ja pahoitettu olo, vaikka edellinen suhde menikin syyskuussa poikki.