Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

nevahood sanoi:
hehe. yksi jamppa pierasi äänekkään pierun kun tanko koski rintaa penkissä. nosti ylös ja sanoi toiston jälkeen "se lähti merkistä". oli melko koominen tilanne.

Hemmetin hyvä tilannetaju jampalla jos tuo pieru oli vahinko... :D

Liekö niinkään komediaa vai mitä, mutta äskettäin treenin jälkeen pukuhuoneeseen pelmahti lauma teinityttöjä (tod.näk. liikuntatunnille tulossa), jotka aloittivat jokaisen lauseen huutamalla (siis todella huutamalla!) "VITTUUU..." ja seuraavaksi jo keskusteltiinkin siitä, mikä olisi itse kunkin mielestä paras tapa tehdä itsemurha... :eek: -> :rolleyes:

incubus sanoi:
Neljän vuoden suhteen jälkeen muija ilmoittaa pettäneensä 4kk.. Ilmoitus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. En ollut huomannut mitään..

Ei helvetin helvetti. Syvin mahdollinen osanottoni. Jätä se emäntä ,ansaitset parempaa.

Pierut on kylläkin aika yleisiä kyykyssä ja prässissä itellänikin on muutoman kerran päässy pieniä kun on vääntäny prässiä isoilla painoilla :nolo: mutta ei mitään ja sarjat jatkuu :evil:

Mariuz sanoi:
Turussa vanhalla Sali-82:lla kävi about 5-6 vuotta sitten koominen penkkaaja, joka tuli myös farkut jalassa treenaamaan. Kaveri otti tosin 220-230 penkistä, mutta ei se ikinä mitään lämmittelyjä/apuliikkeitä tehnyt vaan löi romut suoraan tankoon ja nosti ylös ja treeni päättyi sitten siihen.

Varmaan Kesäläisen Kimmo. Lihavahko pellavapää? Paino noin 120-130 kiloa? Kähisevä ääni?

Kimmo tuli kerran epävirallisiin penkkikisoihinkin nostamaan farkut jalassa. Kauheassa kaasussa, viina haisi katsomoon saakka. Silti 220 tuli...

Vituttaa kun joutuu todistamaan marttakerhojen olemassaoloa punttisalilla...

Tänään olin normaaliin tapaan TTY:n salilla ja siellä oli neljä kaverusta "kuntoilemassa".. Yks oli kääntäny jonkun ~30kg käsipainon pystyyn, istu sen päällä ja pullisteli hauista kummastellen esilletulleita verisuonia. Kolme muuta kaverusta istui käsipainojen luona olevilla penkeillä. Siis molemmilla. Muut (kuin tää hauiskaveri) puhuivat jotain vitun politiikkaa.. Kukaan ja välillä yks vemputti ranneliikkeitä käsipainolla.. vois vaikka miettiä mikä sen punttisalillaolon funktio on..

ps. eikai pakkissalireenimiitit ole tuota luokkaa? :D

incubus sanoi:
Neljän vuoden suhteen jälkeen muija ilmoittaa pettäneensä 4kk.. Ilmoitus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. En ollut huomannut mitään..
Jep, tuollainen pistää vituttaaan, vaikka ei edes satu itselleen. 4 VUOTTA sentään yhes! Saatana.

Eilen ketutti, olin jo henkisesti latautunut "verta ja hikeä" jalkatreeniin, niin salille päästyäni oli paikka pimeenä ja ovet lukossa. Eikä ovessakaan mitään lappua että mikäs nyt on.

Sain hakemani duunin mutta palkka on todella paska. Pakko kuitenkin ottaa se vastaan koska saan hyvää esimies kokemusta ja taloushallinnon pätevyys paranee. Noh, kai oppirahoja on maksettava.

Välipalamandariinissa oli kolme siementä jokaisessa palassa. Nyt mun työpöytä näyttää ja haisee ihan sitrushedelmien teurastamolta.

incubus sanoi:

Ei vittu, tuo on pahinta mitä voi toiselle tehdä. :curs: On se kumma juttu kun aina puhutaan, että miehet ovat sikoja ja pettävät, mutta ainakin omaa tuttavapiiriä seuranneena pettäjä on lähes aina ollut nainen! Ei voi tietenkään yleistää, perustuu omiin empiirisiin havaintoihin, mikä nyt ei auta sinua yhtään.

jänkäkoira sanoi:
Tuli mieleen, että ootko aivan varma uravalinnasta? Koska jos ei pääsykokeisiin jaksa lukea, niin mites sitten itse opiskelun kohdalla..

Asia on mielenkiintosta ja haluun ehdottomasti oppia, mut ku alotin lukee vasta pari viikkoo sitte niin teksti on näin alkuun osittain aika hankalaa ymmärtää. Tykkää pistää pään sekasin lukee neljän seinän sisällä 12 tuntii päivässä. Mut kyllä se tästä.

Kävin tänään nissanilla kaupassa ku en jaksanu kävellä. Ensin oli lukot jäässä ku olin lähössä ja sit ku tulin kaupasta ja nappasin pussin syliin ja totutustu pukkasin oven kiini lantiolla ni saakelin ovi kupruili sisään. En ikinä osta tollasta autoa :curs:

Back
Ylös Bottom