lazki sanoi:Ihme ukko, ei kummempia reaktioita vaan teki sarjan loppuun muumipeikon mentävä reikä housuissa takamuksen kohdalla.
Tärkeintähän on se, ettei Muumipappa tullut kurkkimaan ovensuusta ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lazki sanoi:Ihme ukko, ei kummempia reaktioita vaan teki sarjan loppuun muumipeikon mentävä reikä housuissa takamuksen kohdalla.
nevahood sanoi:hehe. yksi jamppa pierasi äänekkään pierun kun tanko koski rintaa penkissä. nosti ylös ja sanoi toiston jälkeen "se lähti merkistä". oli melko koominen tilanne.
-> 
incubus sanoi:Neljän vuoden suhteen jälkeen muija ilmoittaa pettäneensä 4kk.. Ilmoitus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. En ollut huomannut mitään..
Noh? Vinkkejä?Gillyanne sanoi:ja seuraavaksi jo keskusteltiinkin siitä, mikä olisi itse kunkin mielestä paras tapa tehdä itsemurha...->
![]()
incubus sanoi:Neljän vuoden suhteen jälkeen muija ilmoittaa pettäneensä 4kk.. Ilmoitus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. En ollut huomannut mitään..
Mariuz sanoi:Turussa vanhalla Sali-82:lla kävi about 5-6 vuotta sitten koominen penkkaaja, joka tuli myös farkut jalassa treenaamaan. Kaveri otti tosin 220-230 penkistä, mutta ei se ikinä mitään lämmittelyjä/apuliikkeitä tehnyt vaan löi romut suoraan tankoon ja nosti ylös ja treeni päättyi sitten siihen.
Jep, tuollainen pistää vituttaaan, vaikka ei edes satu itselleen. 4 VUOTTA sentään yhes! Saatana.incubus sanoi:Neljän vuoden suhteen jälkeen muija ilmoittaa pettäneensä 4kk.. Ilmoitus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. En ollut huomannut mitään..
Ton täytyy jo vituttaa huolella :DAda sanoi:Välipalamandariinissa oli kolme siementä jokaisessa palassa. Nyt mun työpöytä näyttää ja haisee ihan sitrushedelmien teurastamolta.
Tuli mieleen, että ootko aivan varma uravalinnasta? Koska jos ei pääsykokeisiin jaksa lukea, niin mites sitten itse opiskelun kohdalla..poju83 sanoi:VITUTTAA!!!
Pitäis lukee pääsykokeisiin mut ei jaksa. :wall:
jänkäkoira sanoi:Tuli mieleen, että ootko aivan varma uravalinnasta? Koska jos ei pääsykokeisiin jaksa lukea, niin mites sitten itse opiskelun kohdalla..