Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

suortti sanoi:
Multa vietiin kerran painoja tangosta KESKEN prässi sarjan. Kerkesin tehä yhen toiston ja sitten joku kaveri tuli ja työns mun treenikaverin siitä sivuun ja nappas 2,5kg (tarkkaa on) pois toiselta puolelta. Yritin tavottaa kaverin huomion ja tuli siinä huudettuakin jotain harkitsematonta :nolo: . Kaikesta mölinästä huolimatta kaveri käveli tyynesti penkille ja lätkäs kiekon tankoon. Kyllä mä ymmärrän, jos joskus erehtyy ottamaan telineen sijaan siitä kelkasta, mutta se, että ei kuule mitään ja ottaa sen kiekon liikkuvasta kelkasta menee jo yli ymmärryksen.
Herää väkisinkin kysymys, että mitä ihmettä 2,5Kg kiekko tekee jalkaprässissä? Tuskin jaloissa hirveästi eroa huomaat, onko prässissä 150kg vai 152,5kg? Ei se tietysti silti ketään oikeuta painoja varastelemaan.

Jumantskekka!
Kauan olen suuni kiinni pitänyt mutta enää en siihen pysty, tämä kai kuuluisi vitutus-theardiin, mutta siellä kun joillain on oikeitakin ongelmia, niin laitan tämän tänne.

Noniin, salilla jossa käyn soi mikälie suomipop tjsp. jossa juontajana on Jaajo (Linnanaho?). Tänään kun olin tekemässä tiukkaa selkätreeniä, niin mitä tekee Jaajo? No tietenkin hän laittaa soimaan jonkun PUUHA-PETE biisin, koita siinä sitten vääntää kulmasoutua. Tuo kulmasoutu taitaa muutenkin olla tuhoon tuomittu, sillä jokunen viikko sitten kulmasoutua tehdessäni Jaajo paumautti soimaan, arvasit oiken: XL5:sta. JOKU ROTI! Äksälvitonen tuntui tosin olevan myös kanssatreenaajille liikaa, sillä kuulin voimakkaan huudon: "MITÄ PASKAA, koita tässä nyt sitten tehdä prässiä, pysyä heterona ja kuunnella äksälvitosta samaan aikaan... PERKELE!"

Arsi sanoi:
Herää väkisinkin kysymys, että mitä ihmettä 2,5Kg kiekko tekee jalkaprässissä? Tuskin jaloissa hirveästi eroa huomaat, onko prässissä 150kg vai 152,5kg? Ei se tietysti silti ketään oikeuta painoja varastelemaan.

Samaa tuumin minäkin :rolleyes: Eiköhän se kiekon pölliminen ollut ihan puhdasta vittuilua vaan :D

Arsi sanoi:

No jos ne kaksjapuolikkaat löytyy kummaltakin puolelta, niin tulee yhteensä 5 kg, ja sen voi jo hyvinkin huomata...

Ja vaikka olisi ollut puolen kilon lituska, niin kyllä saa melkoinen deivid olla, että kesken SARJAN tulee painoja nyysimään :jahas:

Tuosta salimusiikista on muutkin kirjoitelleet, mutta kirjoitanpa silti...Oulun Linnanmaan liikuntahallilla asia ei ole myöskään kovin mallillaan...helvetin iskelmäradio soi _AINA_ ...tänäänkin aamulla siellä papat nosteli rautaa tai jotain ja iskelmäradiosta tuli paskaa tuutin täydeltä...kaverin kanssa naureskeltiin kun tuli sellainen universumin kauhein lavatanssijollotus niin eiköhän siinä joku veikeä papparainen vielä käynyt lyömässä volyymit kaakkoon :D

Rin Tin Tin sanoi:
Samaa tuumin minäkin :rolleyes: Eiköhän se kiekon pölliminen ollut ihan puhdasta vittuilua vaan :D

Jep. Arvaisin että ko. salilla on pikkulimppuja vähänlaisesti niin tottahan siinä sitten penkkiä tehdessä alkaa vituttaa, jos ne vähätkin prikat on haalittu prässiin.

Tietty olisi voinut odotella prässisarjan ensin loppuun ja valistaa sitten.

Arsi sanoi:
:D juu eihän sillä mitään merkitystä ole, mutta ihan progressiivisyyden merkeissä mä lisään välillä sen 5kg:tä.

edit:
IronMind sanoi:
Jep. Arvaisin että ko. salilla on pikkulimppuja vähänlaisesti niin tottahan siinä sitten penkkiä tehdessä alkaa vituttaa, jos ne vähätkin prikat on haalittu prässiin.

Tietty olisi voinut odotella prässisarjan ensin loppuun ja valistaa sitten.
Salilla, jossa käyn on käsittääkseni yli 2 2,5kg kiekkoa.

Taby sanoi:
Tuosta salimusiikista on muutkin kirjoitelleet, mutta kirjoitanpa silti...Oulun Linnanmaan liikuntahallilla asia ei ole myöskään kovin mallillaan...helvetin iskelmäradio soi _AINA_ ...tänäänkin aamulla siellä papat nosteli rautaa tai jotain ja iskelmäradiosta tuli paskaa tuutin täydeltä...kaverin kanssa naureskeltiin kun tuli sellainen universumin kauhein lavatanssijollotus niin eiköhän siinä joku veikeä papparainen vielä käynyt lyömässä volyymit kaakkoon :D

Mä kävin tuolla tänään siinä kahden ja kolmen välillä niin soi radio city. :)

mattibodari sanoi:
Mä kävin tuolla tänään siinä kahden ja kolmen välillä niin soi radio city. :)

Katohan perkele ! Kai se on sitte aamuisin tuo helvetti irti kun siellä on niitten pappojen ja mummojen joku b0daamisaika :) Silloin soi aina iskelmäratio.

rokuai sanoi:
olipa tässä yksi päivä oikein rattosaa salilla.. meillä käy sellanen pienisälli joka luulee olevansa joku himoreenaaja. väänsin siinä penkkiä ku veli alkaa huutaa jotai "muista suorituspuhtaus,muista venytellä kovan harjoituksen jälkeen" siltä sälliltä oli johki nurkkaa jääny joku lappu missä oli niin kirjakielellä joka helvetin ohje rustattuna..
oli siinä tangon alle kuristuminen aika lähellä.. ainakun tämä sälli tekee jotai,liikkeet ovat päin helvettiä sun muuta.. että lie miksiköhän ohjetta kantaa mukanaan :D
liimasinpa lapun pukkarin kaapin oveen ja kirjoitin vielä että "salinkäyttäjät huom!"
totta se sälli on huomannu että lappu on hukkunu,ja ainaku salille tullaa ja hän on siellä ni aika vikkellää se sieltä lähtee..
pakko tähän viel näin myöhään todeta et olipa aika paska juttu :down: yleensä sitä neuvotaan ja kannustetaan eikä oikeen miehisä ajeta salilta pois.kyllä :david: olis ylpeä teistä :thumbs:

Tänään salin pukuhuoneessa oli todellinen :david: , joka peilasi itseään yläkroppa paljaana peilin edessä siten, että toisella kädellä piti kännykkää korvan kohdalla ja toisella kädellä hieroi aluksi hiuksiaan ja sitten MAHAANSA.

Homma meni rajummaksi, kun :david: pääsi pukuhuoneen tilaan, jossa on maksullisiset kaapit ja jonne ei näköyhteyttä ole, mutta kaikki kuuluu kyllä. Puhui siinä sitten puhelimeen ja PIERESKELI niin kovaa, että palkkarini sekoittui itsestään.

Lähtiessään :david: röyhtäisi kovaan ääneen peilin edessä.

Ei ollut kyllä herkkua juoda palkkaria tuon jälkeen

Gillyanne sanoi:
No jos ne kaksjapuolikkaat löytyy kummaltakin puolelta, niin tulee yhteensä 5 kg, ja sen voi jo hyvinkin huomata...

Älä ny viitti, prässissä pienin sallittu korotus on 30 kg, muu on turhaa hienostelua.

tänään puntille oli eksynyt kaksi paikallista kovanaamaa..näitä perjantai-iltojen kurkoja jotka riehuu kännipäissään ja laittaa porukkaa nippuun...no pääsin todistamaan mitä nämä 2 :david: oikein ovat miehiään..isokokoisia kavereitahan he olivat..mut niinkuin arvata saattaa eihän ne painot egolla nouse.ja ylläripylläri penkki ja haukka päivä tais jätkillä olla :lol2:
hauskaa tässä oli erityisesti heidän ilmeet kun silmäilivät mun ja kaverini treeniä ja 2x isompia painoja silmä kovana :hyper: vaikkei mekään nyt kovilla painoilla nosteltu..loppuhuipennukseksi nämä sankarit kokeilivat jälkeeni hauiskääntöä tangolla mun painoilla..taisi olla 15kg lätkät päissä jolla loppupumpin otin.
kyllä heru rispektiä kun itse eivät saaneet kun kauheanmoisella heijarilla pari toistoa väännettyä..tässä vaiheessa oltiin niin pahasti repeämispisteessä kaverini kanssa että nähtiin parhaaksi liueta pukukoppiin :D

mut propsit jätkille siitä et ylipäätään vaivautuivat kuntoilemaan :worship:

Salikomediaa. Tulee pari tapausta mieleen.

Case 1. Treenailin pienellä salilla jossa "alan miehiä" ei kovin paljoa käynyt. No siellä kävi aika usein sellainen about 17v jannu nostelemassa. Aina kun saatiin mun kaverin kanssa esim. penkkitreeni loppuun, niin se valtasi penkin. Pisti 50kg tankoon ja nosti muutaman kerran. Ja sitten se ihan sponttaanisti huikkasi "50kg ei oo mulle mitään!" Ikinä ei olla edes puhuttu sällin kanssa...Mutta mitäpä tuohon sanomaan.

Case 2. Sama kaveri. Olen salilla melkein yksin. Istuskelen käsipainojen luona penkillä. Siinä on pari muutakin penkkiä vierellä. Tyhjiä. No tämä kaveri nappaa jonkun 5kg käsipainon ja tulee mun VIEREEN istumaan siihen penkille ja vääntää habaa hirveällä ähinällä ja välillä vilkuilee meikää. Mä ajattelin että jos se iskee mulle silmää, niin mä vittu tirvasen sitä heti ;) Miksei ihmisen omaa tilaa kunnioiteta?!

Case 3. Vaihdoin sitten salia. Uudella salilla oli asia meininki, salin pitäjä oli joku piirimestarinyrkkeilijä. Ja saliin tietenkin kuului se vakiopenkkaaja. Oli joku 30-35v äijä (aina samat vaatteet päällä) Se teki aina vain penkkiä. Tuli salille, suoraan penkille ja alkoi lämmittelemään. Nosti jalat penkille ja perseen irti penkistä ja huitoi 40kg sarjaa. Sitten se huikkasi sen salinpitäjän varmistamaan. Tankoon about 150kg ja äijiä hirveällä ähinällä, huudolla ja riuhtomisella tangon alle. Varmistaja auttaa tangon suorille käsille. Sitten se teki pari "nostoa". Painoja toki oli mukavasti, mutta ihmeellistä oli se, etteivät kädet liikkuneet ollenkaan! Se aloitti noston perse penkissä, ja sitten jotenkin hämärästi nosti navan tankoa vasten ja sitten selkä takaisin penkkiin, ja kädet siis eivät liikuneet lainkaan. Aina sama juttu.

Bonus: Eräällä toisella salilla kävi yksi takatukka, joka aina välillä tuli salille tekemään vähän pienemmät treenit. Hihaton t-paita, farkut ja bootsit päällä habatelineelle ja huudon kanssa pari nostoa. Sitten se jännitti ja tsiigasi habaansa peilistä eri kulmissa ja lähti pois. Se oli tarkkaan eristänyt lihakset eri treenikerroille :david:

Tuli buutseista ja farkuista mieleen, eräällä Jyväskyläläisellä salilla käyvä jamppa, joka tulee paikalle muistaakseni ulkokengät jalassa, mustat farkut vöineen kaikkineen ja musta t-paita. Jätkä vääntää treenin ja lähtee menemään, samat vaatteet joka kerta, eikä ilmeisesti vaihtovaatteita oo mukana - mahtaa olla hyvät hajut.

mxm sanoi:
Tuli buutseista ja farkuista mieleen, eräällä Jyväskyläläisellä salilla käyvä jamppa, joka tulee paikalle muistaakseni ulkokengät jalassa, mustat farkut vöineen kaikkineen ja musta t-paita. Jätkä vääntää treenin ja lähtee menemään, samat vaatteet joka kerta, eikä ilmeisesti vaihtovaatteita oo mukana - mahtaa olla hyvät hajut.

Turussa vanhalla Sali-82:lla kävi about 5-6 vuotta sitten koominen penkkaaja, joka tuli myös farkut jalassa treenaamaan. Kaveri otti tosin 220-230 penkistä, mutta ei se ikinä mitään lämmittelyjä/apuliikkeitä tehnyt vaan löi romut suoraan tankoon ja nosti ylös ja treeni päättyi sitten siihen.

mxm sanoi:
onko kyseessä jyu:n sali? äänekoskella farkkujalkaisen maastavetäjän näin.. :lol2:

Mariuz sanoi:
Turussa vanhalla Sali-82:lla kävi about 5-6 vuotta sitten koominen penkkaaja, joka tuli myös farkut jalassa treenaamaan. Kaveri otti tosin 220-230 penkistä, mutta ei se ikinä mitään lämmittelyjä/apuliikkeitä tehnyt vaan löi romut suoraan tankoon ja nosti ylös ja treeni päättyi sitten siihen.
Se oli vaan ÄIJÄ.

Back
Ylös Bottom